Auteur Topic: Survivor 22: Redemption Island  (gelezen 157029 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #20 Gepost op: 10-01-2011, 16:04:03 »
But the most famous faces competing have yet to be announced, as two former players will once again be returning to the game, bringing the total contestant count to 18. (Their identities will be revealed later in the week.)

Wie zouden dat toch zijn ::rofl::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #21 Gepost op: 10-01-2011, 16:58:36 »
Russell krijgt het denk ik zwaar te verduren :P
Ongeveer de helft van de kandidaten schijnt hem gewoon echt te kunnen uitkotsen
Als ik zo de interviews lees zou dit een strategisch seizoen kunnen worden (fingers crossed)

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #22 Gepost op: 10-01-2011, 19:52:23 »
Er komen toch twee teams ?
En dus één team moet Russell supporten.

Mike, Francesca, Krista, Steve, Grant, Ashley hebben al aangegeven dat ze Russell niet mogen,
Philip zegt Boston Rob te mogen en Stephanie gaat wss zowel BR als Russell niet mogen.

Dus waarschijnlijk bestaat het ene team uit Mike, Francesca, Krista, Steve, Grant, Ashley, Philip, ?, Boston Rob.
En het andere team uit ;

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #23 Gepost op: 10-01-2011, 19:58:29 »
Mensen mogen zelf niet kiezen ;)
Hier de indeling van de tribes
http://www.survivorfever.net/s22_cast.html

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #24 Gepost op: 10-01-2011, 20:06:14 »
Ow, eens kijken.
Favorieten zijn overigens;
Natalie Tenerelli, Francesca Hogi, Grant Mattos.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #25 Gepost op: 10-01-2011, 20:15:33 »
Ow, eens kijken.
Favorieten zijn overigens;
Natalie Tenerelli, Francesca Hogi, Grant Mattos.
Hoe kun je al favorieten hebben voordat het programma is begonnen?
Ik vind boston Rob en Russell goede spelers en eigenlijk hoop ik dat ze het goed doen (niet iedereen hier vind Russell goed en ik denk dat we die discussie nog veel zullen hebben maar zijn manier van spelen zort in ieder geval voor vuurwerk, zelfde geld een beetje voor boston Rob)

Ik denk dat ze het moeilijk zullen krijgen en ik denk niet dat een van de twee zal winnen of de final three zal bereiken
Ik denk dat Rob verder komt dan Russell, vergeet niet dat hij een beest is in de challenges (ik bedoel in all-stars domineerde hij de challenges en ook in HvsV won hij individuele immuniteit) ik denk dus dat de nieuwe twist positief voor hem zou kunnen uitpakken

Als ik nu een favoriet zou moeten kiezen van de "onbekende" spelers zou ik David Murphy kiezen
Lijkt me iemand die het spel strategisch zal gaan spelen

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #26 Gepost op: 10-01-2011, 20:57:11 »
En hier ook een overzicht van de kandidaten!


Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #27 Gepost op: 10-01-2011, 22:06:04 »
Hoe kun je al favorieten hebben voordat het programma is begonnen?
Ik vind boston Rob en Russell goede spelers en eigenlijk hoop ik dat ze het goed doen (niet iedereen hier vind Russell goed en ik denk dat we die discussie nog veel zullen hebben maar zijn manier van spelen zort in ieder geval voor vuurwerk, zelfde geld een beetje voor boston Rob)

Ik denk dat ze het moeilijk zullen krijgen en ik denk niet dat een van de twee zal winnen of de final three zal bereiken
Ik denk dat Rob verder komt dan Russell, vergeet niet dat hij een beest is in de challenges (ik bedoel in all-stars domineerde hij de challenges en ook in HvsV won hij individuele immuniteit) ik denk dus dat de nieuwe twist positief voor hem zou kunnen uitpakken

Als ik nu een favoriet zou moeten kiezen van de "onbekende" spelers zou ik David Murphy kiezen
Lijkt me iemand die het spel strategisch zal gaan spelen

Puur eerste indruk ;)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #28 Gepost op: 11-01-2011, 14:16:29 »
Puur eerste indruk ;)
Nu ik mijn eigen post lees zie ik ook dat ik een favoriet heb genoemd op eerste indruk :P

Ik heb er in ieder geval zin in ;D

EDIT: leuk filmpje honeymaker
lol@de censuur en David die daar in pak staat :P
« Laatst bewerkt op: 11-01-2011, 14:21:40 door catshee »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #29 Gepost op: 11-01-2011, 20:07:51 »
Russell heeft zo te zien inderdaad al aardig wat potentiële vijanden en gezien zijn optreden de laatste twee seizoenen was dat natuurlijk te verwachten. Ondanks dat hij makkelijk te verslaan is in de eindfase vanwege zijn weinig sociale opstelling en extreme arrogantie is hij te onvoorspelbaar op het moment dat hij de macht in handen krijgt. Boston Rob is weliswaar een meervoudige bedreiging maar is in tegenstelling tot Russell wel enigszins betrouwbaar en voorspelbaar. Daarnaast zal Rob van grote waarde kunnen zijn voor het team waarin hij terecht komt omdat hij op het gebied van uitdagingen uitblinkt. Evenwel zal de levensduur van Russell en Rob voor een groot gedeelte afhangen van de karakters van de overige kandidaten: zullen ze geïntimideerd zijn, blij verrast of onverschillig? En in hoeverre zal de wending meegenomen worden in de strategieën van de kandidaten? Ik verwacht eigenlijk dat bepaalde kandidaten hun strategie zullen afstemmen op Russell of Rob. Ze functioneren namelijk perfect als een menselijk schild voor andere bedreigende kandidaten en kunnen makkelijk verantwoordelijk gehouden worden voor de minder populaire besluiten. Daarbij lopen de betreffende kandidaten niettemin wel het risico dat Russell of Rob hen vroeg of laat in het vizier krijgen. Indien ik het voor het zeggen had zou ik Russell bij de eerste goede gelegenheid naar Redemption Island sturen en Rob vlak voor of vlak na de samensmelting (afhankelijk van de spelsituatie).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #30 Gepost op: 11-01-2011, 22:07:16 »
Er zijn ook weer interviews met de kandidaten: http://www.youtube.com/user/TheSonoerin#p/u/13/ACJ0asm5k5Q

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #31 Gepost op: 13-01-2011, 13:51:21 »
Deze cast is vrij... saai vind ik. Ik bedoel, het had erger gekunt, maar naar mijn mening is NIEMAND van de nieuwe gezichten een uniek/Authentiek personage.

Oh wel, hier is mijn persoonlijk voorkeur op dit ogenblik:


(Rob)
1) Mike
2) Francesca
3) Kristina
4) Andrea
5) Natalie
6) Philip
7) Ralph
8) Sarita
9) Ashley
10) Grant
11) Krista
12) Julie
13) Stephanie
14) David
15) Matt
16) Steve
(Russell)

Afgezien van mijn TOP 3 vind ik niemand echt leuk of interessant. Als ik ècht moeite doe, TOP7. En ik mis toffe, kick-ass slechteriken om met plezier tegen te supporteren.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #32 Gepost op: 13-01-2011, 16:42:51 »
Eindelijk de officiële bevestigiging van CBS: http://www.youtube.com/watch?v=UzQbqXktjhU (ja ik weet dat ik filmpjes kan uploaden maar mijn computer doet dom :P)

En hier een artikel met de originele plannen voor dit seizoen: http://www.associatedcontent.com/article/5887310/survivor_22_breaking_news_russell_vs.html
Dit verklaart bijvoorbeeld surviving survivor special (Rich vs Russell op het einde)

Moet zeggen dat ik zowel Rich vs Russell als 40 ex-kandidaten leuker had gevonden (maar ja dan hadden ze zitten vechten om James ;))

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #33 Gepost op: 13-01-2011, 16:46:41 »
Eindelijk de officiële bevestigiging van CBS: (ja ik weet dat ik filmpjes kan uploaden maar mijn computer doet dom :P)

En hier een artikel met de originele plannen voor dit seizoen: http://www.associatedcontent.com/article/5887310/survivor_22_breaking_news_russell_vs.html
Dit verklaart bijvoorbeeld surviving survivor special (Rich vs Russell op het einde)

Moet zeggen dat ik zowel Rich vs Russell als 40 ex-kandidaten leuker had gevonden (maar ja dan hadden ze zitten vechten om James ;))

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #34 Gepost op: 13-01-2011, 16:47:45 »
Bedankt ;)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #35 Gepost op: 13-01-2011, 23:45:55 »
Ik had nog gehoopt dat her niet waar zou zijn... *zucht*

Belachelijk. Russell neemt deel voor de DERDE keer in VIER (VIER!) Seizoenen tijd, terwijl hij een verschrikkelijke slechte speler EN een onuitstaanbaar opdondertje is. Bah!

Rob... Ik mag Rob graag (Hij is in mijn TOP 10 allertijden <3), maar vier  keer is gewoon teveel van het goede. Ik bedoel, als ik denk aan Survivor Iconen, denk ik niet aan Rob, maar aan Rupert, Cirie, Stephenie, Hatch, Tom W, Sandra, Jerri, Colby, enz. En dan nog: hij heeft TWEEMAAL de jury gemist! Hij is amper een All Star!

Dit is allemaal Jeff's fout. Hij WOU dit onding van een seizoen hebben zodat hij Rob vs Russell (een van de meest lamlendige en meest repetitieve vijandschappen ooit in mijn boekje) verder kon aflebberen. Bovendien dient die "Redemption Island" onzin duidelijk om Rob/Russell te redden wanneer/indien ze worden weggestemd zodat we NOG langer met hen opgescheept zitten en NOG langer moeten zien hoe zij alle aandacht krijgen en de 16 overigen niets anders dan figuranten zijn in deze "epische" (ACK!) tweestrijd.  ::niet-ok:: En dan heeft hij nog de arrogantie, de pretentie, de onbeschaamheid on te stellen dat diegenen die dit seizoen stom vinden geen fans zijn van Survivor ("zijn" show). Wat.Een.[CENSUUR]

Afvoeren die Jeff.  Laat Courtney, Coach, Penner of Colby het presenteerwerk maar doen. ::niet-ok::



HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #36 Gepost op: 14-01-2011, 09:54:48 »
Dat had me echt geweldig geleken, met 40 ex-kandidaten. Enige nadeel misschien dat je dan voornamelijk spelers uit Heroes vs. Villians krijgt, maar dat vond ik juist leuk.  :)
En Courtney komt niet meer terug, dat maakt het seizoen voor mij een heel stuk slechter.
Dat Redemption Island vindt ik allemaal maar zozo. Als Russell en Rob tot aan de samensmelting immuniteit halen en daarna ook nog dat Redemtion Island, kan je er bijna al van uit gaan dat één van hun 2 de laatste 3 haalt.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #37 Gepost op: 14-01-2011, 13:25:40 »
Ik heb niet zoveel bezwaar tegen de terugkomst van Rob en Russell. Liever had ik een aantal andere spelers terug zien keren (Chris, Brian, Richard, Jonathan, Jean Robert of Bobby bijvoorbeeld) maar de tweestrijd tussen Rob en Russell was in HvV bijzonder vermakelijk. Dat zowel Russell als Rob niet tot de allerbeste spelers behoren is wat mij betreft overduidelijk, doch hun invloed op het spel van andere kandidaten is tot noch toe elk seizoen ongekend groot geweest. Het zijn allerminst onbeduidende spelers. Bovendien is Rob een geweldige verhalenverteller, als geen ander kan hij op humoristische en treffende manier vertellen wat er in het kamp gaande is op sociaal en strategisch gebied. De ondergang van Rob in HvV wijt ik nog steeds aan de blunders van Tyson en Coach. Russell heeft daar optimaal van geprofiteerd en mag daarom nogmaals zijn stempel drukken op Survivor. Jeff Probst probeert Russell desalniettemin groter te maken dan hij in werkelijkheid is, het zou hem sieren indien hij iets objectiever te werk ging. Aan de andere kant begrijp ik ook wel waarom hij Russell ophemelt want Russell is al twee keer tot publieksfavoriet verkozen hetgeen er op duidt dat de normale kijkers hem nog niet zat zijn. En de normale kijkers tezamen met potentiële nieuwe kijkers zijn voor de productie nu eenmaal belangrijker dan de die-hard fans, immers de echte fans zullen de serie hoogstwaarschijnlijk tot het einde trouw blijven volgen terwijl de doorsnee kijkers erg gevoelig zijn voor grootse wendingen en spectaculaire confrontaties. Als Survivor niet in die behoefte voorziet zappen ze gewoon door naar een ander programma.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #38 Gepost op: 14-01-2011, 13:54:24 »
Ik hink een beetje op twee benen wat betreft de terugkomst van Rob en Russell. Aan de ene kant vind ik het nogal erg vroeg, aan de andere kant kan ik eigenlijk niet wachten op dit seizoen, omdat je weet dat de invloed van die twee voor mooie televisie gaat zorgen.

Ik denk dat je het eigenlijk een beetje moet vergelijken met fictie-televisieseries. Die draaien ook vaak om een groep steeds terugkerende karakters die vaak zo gelaagd zijn dat je er steeds nieuwe interessante plots over kunt schrijven. Rob en Russell zijn eigenlijk ook twee van die 'grote karakters' waar we vermoedelijk alle lagen nog niet van hebben gezien: in contact met andere kandidaten ontstaat weer een nieuwe dynamiek en genereren zij vaak weer nieuwe, verrassende plots.
Probst heeft ook wel eens gezegd dat het plot en 'script' (dat er natuurlijk niet of amper is) van sommige Survivor-afleveringen soms beter is dan dat van bepaalde fictie-televisieseries. Door gebruik te maken van terugkomende karakters creëren ze eigenlijk gewoon de voorwaarden voor een boeiend verhaal.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2011, 13:58:11 door honeymaker »

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #39 Gepost op: 14-01-2011, 15:47:01 »
Liever had ik een aantal andere spelers terug zien keren (Chris, Brian, Richard, Jonathan, Jean Robert of Bobby bijvoorbeeld)
Chris vs. Brian (de twee meest onderschatte/vergeten winnaars)
Ik had eigenlijk nog liever nog twee terugkerende spelers gehad (4 tribes, stel je voor Boston Rob vs. Russell vs. Richard vs. Rob C. (ik hoop dat die laatste twee in de volgende all-stars komen)) zodat het niet alleen maar om Rob en Russell gaat
Ik bedoel je kan er van uitgaan dat zij in de eerste aflevering vooral in beeld zijn