Auteur Topic: Survivor 22: Redemption Island  (gelezen 157075 keer)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #180 Gepost op: 9-04-2011, 11:14:53 »
Ik ben nog steeds voor Rob! En Philip mag ook wel tot het einde blijven  ::bravo::

Me too! Philip zorgt voor leuke tv waar ik liever naar kijk dan naar Mattie. Zijn verheerlijking van God begint me steeds meer te ergeren.
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #181 Gepost op: 14-04-2011, 11:26:10 »
Ik neem aan dat jullie nog steeds stevig fan zijn van former Ometepe en blij zijn dat Zapatera weg wordt gestemd?

p.s. Er is ook weer een nieuwe  bsideblog
« Laatst bewerkt op: 14-04-2011, 12:04:10 door Terloops »

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #182 Gepost op: 14-04-2011, 11:54:42 »
Ik in elk geval niet. Ometepe een grote kudde schapen geleid door Rob. Ze vinden het zelfs prima dat Rob hun een paar minuten voor Tribal Council even aangeeft wie ze gaan wegstemmen. Ashley vind ik echt bloedirritant. Natalie ook maar dan in mindere mate en bij Grant en Andrea snap ik niet dat ze niet doorhebben dat Rob hen zo snel mogelijk weg wil hebben nadat Zapatera weg is.
Ik denk dat veel mensen Rob helemaal geweldig zullen vinden, maar hij heeft geen waardige tegenstand en ik vind het persoonlijk nogal saai om voor iemand te zijn die het zo makkelijk heeft. Het maakt Rob arrogant en onsympathiek.
Het is nu net alsof ik naar de samensmeltingsafleveringen van Thailand kijk, maar hopelijk wordt het seizoen nog iets spannender dan dat. Ik denk dat alleen de winnaar van Redemption Island die terugkeert in het spel daar nog voor kan zorgen. ;)

Ik heb trouwens ineens wel een beetje hoop in Julie. Zij is de enige Zapatera die nog een beetje positief en nuchter overkomt, maar ik heb geen idee hoe ze het voor elkaar kan krijgen om ook echt haar positie te verbeteren.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #183 Gepost op: 14-04-2011, 13:36:28 »
Nu David en Mike zijn gestemd blijven er te veel volgers over en te weinig personen die zelf het initiatief durven nemen. Dat geldt voor zowel oud Ometepe als oud Zapatera. Steve is mentaal al uitgecheckt, Julie is erg passief en Ashley/Natalie/Grant staan toe dat Rob alle besluiten neemt. Rob bepaalt wanneer er gegeten wordt, wat er gegeten wordt en met wie er gepraat mag worden. Moeten ze Rob toevallig ook om toestemming vragen wanneer ze naar de toilet willen? Het extreme volggedrag van deze volwassenen begint gewoon beschamend te worden. Rob is geen halfgod maar een bedreiging die net als alle andere kandidaten een miljoen dollar wil winnen. Geef Rob de controle en hij zal alles doen om de controle te behouden. Zijn systeem 'The Buddy System' dient niet alleen om te voorkomen dat oud-Zapatera iemand alleen kan benaderen maar ook om te voorkomen dat Ashley, Andrea en Grant de machtspositie van Rob kunnen gaan ondermijnen. Ashley wordt in de gaten gehouden door Natalie (met succes), Grant wordt geschaduwd door Rob en Phillip bewaakt Andrea. Het plegen van een succesvolle coup wordt daardoor een stuk moeilijker. Echter wanneer Phillip zich ooit tegen Rob zal keren zijn er ineens weer volop mogelijkheden, de vraag is dan of Ashley/ Grant ook bereid zijn Rob uit te schakelen. Vooral bij Ashley heb ik zo mijn twijfels daar de keuzes van Natalie haar in de eindfase nog wel eens sterk kunnen gaan beïnvloeden. Mijn hoop is gevestigd op een machtsovername onder leiding van Grant en Andrea maar ik begin het wel steeds somberder in te zien omdat er nog steeds geen scènes daarvan een indicatie hebben geven. Gelukkig kan de winnaar van Redemption Island nog voor opschudding gaan zorgen, want dat gedeelte van het spel valt in ieder geval wel buiten de controle van Rob!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #184 Gepost op: 14-04-2011, 17:22:22 »
Ometepe(/Stealth 'r us ::rofl::)= totalitaire alliantie/sekte met Rob als dictator/sekteleider. Het is misschien saai maar zijn controle is gewoon ongelofelijk. The buddy-system werkt gewoon goed en doordat Nathalie denkt dat ze naar de finale gaat zal ze hem alles over Ash vertellen. Doordat Philip hetzelfde denkt (en gewoon niks voor zich kan houden) zal hij Rob alles over Andrea vertellen en Rob houd Grant uiteraard zelf in de gaten.

Het is nu net alsof ik naar de samensmeltingsafleveringen van Thailand kijk, maar hopelijk wordt het seizoen nog iets spannender dan dat.

Het heeft er inderdaad veel van weg. Rob domineert gewoon strategisch al lijkt hij fysiek niet echt te presteren (al kan het dat hij throwed maar dat vind ik niet echt iets voor Rob).

Philips strategie... ik vind het (goed uitgevoerd) wel een goede strategie maar ik denk niet dat hij zichzelf weer kan rehabiliteren en stemmen krijgt als hij het haalt.

Volgende week 3-way duel?

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #185 Gepost op: 14-04-2011, 19:07:56 »
Ugh, verscrikkelijke aflevering. Geen enkele suspens of spanning. Alles was "Rob-Rob-Rob-Rob-Rob" + enkele lachmomenten van Phillip. Afgrijselijk.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #186 Gepost op: 15-04-2011, 00:44:21 »
Persoonlijk verlang ik alweer naar solide kerels als Mike. Die zie ik echt veel liever winnen dan een Ashley, Natalie or Rob. Eigenlijk is de enige van Ometepe die ik wel ok zou vinden als winnaar Grant. Andrea zie ik te weinig van. Rob is te dominant. Philip, die krijgt het heel lastig om te winnen (er moeten of hele rare dingen gebeuren of hij moet naast een heel gehaat iemand zitten waardoor iedereen om die ander te spiten om hem gaat stemmen).

Mijn top fav. lijstje:
Leuk als de winnaar van RI komt, heeft de change toch nog nut gehad.
- Mike (sympathiek, fysiek, speelt het spel)
- Matt (naïeve sukkel, maar heeft een impressive winning streak neergezet)
- Grant (sterke speler, sympathiek, maar weinig initiatief tot nu toe)
- David
- Lumberjack
- Philip
- Rob (hij doet alles wat hij kan, maar te dominant en komt in de interviews iets te arrogant over)

Meh, het is lastig zo'n lijstje te maken merk ik.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #187 Gepost op: 15-04-2011, 15:44:02 »
Nee, bij mij staat Rob nog gewoon op nummer 1! Philip en Grant daar achter  ::ok::

Rob speelt het gewoon weer goed. Misschien heeft hij niet een sterke tegenstander maar hij speelt het wel goed! En arrogant? Nah, gewoon heerlijk hoe hij praat in die interviews  ;D

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #188 Gepost op: 15-04-2011, 18:31:59 »
Ja, Rob speelt zeer goed. Fantastisch. Hij had alleen maar vier seizoenen nodig om zijn strategie to perfectioneren.  ::)

Ik kan Rob niet hebben tijdens dit seizoen, vooral omdat ik strategie op zich niet entertainend vind. Strategie is alleen echt leuk als er meerdere spelers zijn die het spel HARD spelen, zodat de show zelf variabel en interessant blijft. Niet dit seizoen. Rob heeft alle Zaps lamgelegd en al de anderen volgen hem als kuddedieren. Verscrikkelijk. Geen greintje spanning of drama dat je echt op het puntje van de stoel doet zitten. Alles is gewoon Rob-Rob-Rob-Rob-Rob-Rob met enkele doses Phillip Lunacy en that's it. Rince and Repeat. Erg is gewoon GEEN afwisseling, en dat maakt het verschrikkelijk repetitieve en haast afstompende televisie.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #189 Gepost op: 21-04-2011, 10:24:19 »
Ben ik de eerste om de aflevering te becommentariëren? Dat is iets nieuws.

Ik vond het niet zo goed. Ik bedoel, de vorige aflevering was stukken slechter, maar hetgeen dat we deze week kregen was niet veel beter. Zoals gewoonlijk kregen slechts enkele individuen aandacht, en gelukkig geen Rob voor de verandering. Oké, nu enkele punten:

- Zap-at-terror > O-meh-tepid. Er is weinig verschil tussen beiden (allebei de tribes zijn verschrikkelijk -_-), maar op dit ogenblik supporter ik voor de "doomed" Zaps. Ik heb Julie altijd gemogen ondanks haar nogal matter edit, en ik ben blij dat ze met momenten wist te schitteren.

- Ik ben ZO over Phillip. ::niet-ok:: Er waren momenten waar zijn Over-The-Top gedrag echt een zegen waren, maar hij OVERDRIJFT. Ik kon hem gewoon niet hebben, en "The Race Card" is een van mijn persoonlijk Pet Peeves, vooral in de context van deze episode. UGH @ het idee dat hij van nu af aan altijd in zijn roze ondergoed zal moeten ronddartelen  *vomit*

- Steve.... hoe POKKESAAI kun je zijn? Op Sucks is er het een inside joke om te doen alsof Steve al WEKEN dood is en in feite gewoon een zombie is... wel, er IS een reden waarom er zo'n inside joke is. Zo saai en futloos. Hij had moeten gaan i.p.v. Julie.

- Grant, Natalie, Andrea, Ashley... what the hell? Waarom zet je die mensen op de show als je ze niet TOONT? O ja, natuurlijk hun eigenlijke "doel" is om als loyale soldaten van Rob te figureren in zijn overwinning.  ::) Bah.

- Ralph... Is ie er nog of wa? Absolute onverschilligheid

- Rob... UGH. Ik ben ZO blij dat we niet meer van hem zagen. Wat een overkill zeg. Ik weet niet wat me het meest tegen de borst stoot: dat Rob voor een VIERDE keer speelt en SEG het spel so "riggt" dat Rob eigenlijk vrij spel heeft, of het feit dat de anderen Ometepes dat zonder slag of stoot toelaten  ::ohno::

- David eruit w/e. Ik mocht hem een BEETJE, maar niet teveel. Geen toffe gast, en hij had een nogal hoge eigendunk van zichzelf... toch beter dan al de Ometepes, minus Andrea.

- Mike wint <3 Uitstekend. Zoals Julie heb ik Mike ALTIJD gemogen, ondanks zijn erg matte edit. Ik hoop dat hij terugkeert.

- Matt... Vroeger kon ik hem niet hebben omdat hij zo saai en humorloos was (en een idioot)... nu HAAT ik hem omdat hij zo zielig is. Stop met toch CONSTANT te klagen tegen God over zijn slechte situatie.  ::) Luister es, Slimmerd, God heeft je niet teruggestuurd naar RI, sukkel, het was je eigen *STUPIDITEIT* die je niet een, maar TWEEMAAL de das omdeed. Ik kan hem niet hebben, en hij is met GEMAK de ergste persoon in het seizoen. Nochthans... hij is wel de enige die Rob's overduidelijke overwinning kan stoppen, dus, desondanks mijn haat voor hem, hoop ik dat hij terugkeert en Rob VERNIETIGD. Anders, wel... GA DAN GEWOON NAAR HUIS. Jeezes ::)

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #190 Gepost op: 21-04-2011, 11:09:06 »
Jammer dat er van een echt duel voortaan geen sprake meer is, als tweede eindigen in een uitdaging is opeens genoeg om in het spel te blijven. Ten eerste haalt dat veel spanning weg en ten tweede ondermijnt dit de uiteindelijke prestatie. In theorie kan degene die altijd als tweede eindigt en het beslissende duel als eerste toch nog gekroond worden als winnaar van Redemption Island. Ik ben erg benieuwd of dit al van te voren gepland was of toch op het laatste moment is besloten n.a.v. de winreeks van Matt. Over Matt gesproken, ik hoop dat hij vroeg of laat sneuvelt want zijn oeverloze gezeur over God's plan is tenenkrommend. Als hij de verantwoording nam voor zijn eigen prestaties en erkende dat hij de smid is van zijn eigen geluk en ongeluk had ik heel anders tegen hem aangekeken. Door zijn falen en winnen toe te schrijven aan een God cijfert hij zichzelf weg. Mocht Matt wederom terugkomen van Redemption Island, in de finale terecht komen en winnen dan stel ik voor dat we de prijs van Soul Survivor dit jaar schenken aan God in plaats van Matt. Immers dan zou het God zijn die uiteindelijk de winst voor Matt binnenhaalt: “The winner of Survivor Redemption Island: GOD!”.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #191 Gepost op: 21-04-2011, 11:30:37 »
- Rob... UGH. Ik ben ZO blij dat we niet meer van hem zagen. Wat een overkill zeg. Ik weet niet wat me het meest tegen de borst stoot: dat Rob voor een VIERDE keer speelt en SEG het spel so "riggt" dat Rob eigenlijk vrij spel heeft, of het feit dat de anderen Ometepes dat zonder slag of stoot toelaten  ::ohno::

In dit geval is er inderdaad sprake van overdaad schaadt maar op het spel van Rob kan ik tot op heden weinig aanmerken. Hij heeft de concurrentie verlamd door de volgers onder zijn hoede te nemen en degenen die niet zonder meer volgen uit te schakelen. Dat lijkt een simpele strategie maar het uitvoeren daarvan is in de praktijk vaak erg moeilijk. Ook het neutraliseren van de invloed van de verborgen immuniteitsketting is een prima zet voor Rob en een aderlating voor anderen. Hij voelt zich comfortabeler bij old-school Survivor en daar krijgt hij nu ruimschoots de gelegenheid voor omdat hij controle heeft over de verborgen immuniteitsketting. Nu ben ik het wel met je eens dat iemand die voor de vierde keer speelt een groot voordeel heeft maar ik denk dat we de volgzaamheid van de andere Ometepes voor een deel moeten toeschrijven aan de vaardigheden van Rob. Hij heeft ze in het begin bang gemaakt (het slachtofferen van Matt), sterke relaties ontwikkelt met Grant/Natalie, gebruikt Phillip en laat weinig ruimte voor muiterij (Buddy System).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #192 Gepost op: 21-04-2011, 12:09:13 »
- Steve.... hoe POKKESAAI kun je zijn? Op Sucks is er het een inside joke om te doen alsof Steve al WEKEN dood is en in feite gewoon een zombie is... wel, er IS een reden waarom er zo'n inside joke is. Zo saai en futloos.

 ::rofl::  Hij heeft wel een dode uitstraling, ja.

Mocht Matt wederom terugkomen van Redemption Island, in de finale terecht komen en winnen dan stel ik voor dat we de prijs van Soul Survivor dit jaar schenken aan God in plaats van Matt. Immers dan zou het God zijn die uiteindelijk de winst voor Matt binnenhaalt: “The winner of Survivor Redemption Island: GOD!”.

 ::rofl:: Mee eens. Ik snap niet dat hij bijna letterlijk alles toekent aan God. Het vervelende is zelfs dat Matt een best grote kans heeft om terug te komen als het duel-format zo voorlopig blijft en dus ook nog echt wel kans maakt op de winst.

Verder vond ik het een nare aflevering. Het hele rijstfiasco en de rassendiscussie zorgden voor een vervelende sfeer in de aflevering en letterlijk niemand was leuk deze aflevering. Julie heeft me teleurgesteld, Philip is wat mij betreft iets te ver gegaan, David is weg en Andrea was achtergrondvulling.  :-\\
En Ashley kan echt beter haar mond houden. Ik hoop dat ze zo hard verliest en niet in de finale komt. Dat ze alweer zeurt over Philip en zelfs zegt dat hij nog erger is dan de dood, maar vervolgens niet eens het lef heeft om hem uit het spel proberen te krijgen, is gewoon onuitstaanbaar.  ::ohno:: Gelukkig praat ze maar één keer per aflevering  ;D

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #193 Gepost op: 21-04-2011, 12:14:00 »
Jammer dat er van een echt duel voortaan geen sprake meer is, als tweede eindigen in een uitdaging is opeens genoeg om in het spel te blijven. Ten eerste haalt dat veel spanning weg en ten tweede ondermijnt dit de uiteindelijke prestatie. In theorie kan degene die altijd als tweede eindigt en het beslissende duel als eerste toch nog gekroond worden als winnaar van Redemption Island. Ik ben erg benieuwd of dit al van te voren gepland was of toch op het laatste moment is besloten n.a.v. de winreeks van Matt. Over Matt gesproken, ik hoop dat hij vroeg of laat sneuvelt want zijn oeverloze gezeur over God's plan is tenenkrommend. Als hij de verantwoording nam voor zijn eigen prestaties en erkende dat hij de smid is van zijn eigen geluk en ongeluk had ik heel anders tegen hem aangekeken. Door zijn falen en winnen toe te schrijven aan een God cijfert hij zichzelf weg. Mocht Matt wederom terugkomen van Redemption Island, in de finale terecht komen en winnen dan stel ik voor dat we de prijs van Soul Survivor dit jaar schenken aan God in plaats van Matt. Immers dan zou het God zijn die uiteindelijk de winst voor Matt binnenhaalt: “The winner of Survivor Redemption Island: GOD!”.

X! @ alles in die post.

Wat Rob betreft - Zonder enige twijfel zal hij, spel-gewijs verruit de best winnaar zijn van alle overgebleven kandidaten. I HAAT him dit seizoen, maar toch - ere wie ere toekomt - chapeau als hij er in slaagt. Hij speelt het ZEER slim... maar is het goede TV? Allesbehalve. Het is voorspelbaar, tenenkrullend en frustrerend, en om het met de woorden van Candice Cody-Woodcock te zeggen: "and I just cannot support that."

Van iedereen die overblijft is Andrea de enige die een enigszins voldoenende winnares zou zijn... en zelfs dan is het kantje boord want we horen nog AMPER van haar. Ik wenste dat "The 3 Degrees" allemaal tegen Phillip gestemd hadden. Dat had het spel VEEL interessanter gemaakt, en niet de saaie boel die we nu hebben.  ::ohno::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #194 Gepost op: 21-04-2011, 12:43:28 »
Het valt me op dat niemand van jullie opmerkt wat er echt mis is aan dit seizoen.

Ten eerste is er geen reward challenge meer omdat iedereen zonodig de RI duel moet bekijken. Iedereen weet dat een award challenge het ideale middel is om een verloren, voorspelbare situatie waar Zapa zich nu in bevindt te doorbreken. Stel je een situatie voor waarbij door de reward de Ome/Zapa ranks gesplitst worden om ergens in een mooi resort lekker te gaan eten. Opeens is Rob zijn ijzeren grip even kwijt en kunnen mensen opeens de anderen leren kennen en misschien nieuwe ideeen opdoen anders dan de ideeen die Rob in hun hoofd plaatst.

Ten tweede, omdat er geen reward challenges was, komt er ook geen nieuwe clue voor een HII. Het is niet vreemd dat als er 1 gespeeld is dat er een nieuwe in het spel wordt gebracht. Zeker omdat dit een _hoop_ spanning terug kan brengen omdat zo'n HII mits correct gebruikt een wending aan het spel kan geven.

Ten derde het maakt in dit seizoen totaal niet uit wie er wint bij een immunity challenege. Het is totaal pointless. Er gaat toch een zapa weg. Pas over 2 weken als er nog 1 Zapa over is maakt het weer uit. Maar atm is het zo voorspelbaar dat je de challenge net zo goed kan weglaten. Ik was iig niet geinteresseerd wie de challenge zou winnen Ome of Zapa.

Ik zie Rob alleen nog maar winnen als hij naast Philip komt te zitten.

Zijn er geen regels dat als iemand iemand anders fysiek bedreigt dat hij uit het spel wordt gemikt? Ik vond dat Philip de grenzen van die regels wel aan het opzoeken was.

Ik merk dat er richtlijnen zijn bij het stemmen. Iedereen zegt iets als "<persoon op wie ze stemmen> ik hoop dat je veel plezier hebt op RI" alsof ze ervan uit gaan dat die persoon er daadwerkelijk uit zou stemmen. Dit terwijl ze drommels goed weten dat de waarheid zou zijn "<persoon op wie ze stemmen>, ik weet dat het geen zin heeft om op je te stemmen, want ik vlieg er toch zelf uit of anders iemand anders uit mijn alliance, maar ja je moet toch wat heh". Blijkbaar moeten ze hun stem zo uitbrengen alsof ze overtuigd zijn dat die persoon eruit gaat. Hier erger ik me al 22 seizoenen aan, omdat je door dat te zeggen toch wel dom over komt.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2011, 12:45:19 door Terloops »

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #195 Gepost op: 21-04-2011, 12:48:41 »
RI zelf is het grootste probleem. Het is een twist die het spel zelf ondermijnt. Bovendien maakt het de show zelf een stuk MINDER interessanter.

Overduidelijk een van de allerslechtste twists ooit, samen met de Final 3 en de Hidden Immunity Idol.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #196 Gepost op: 21-04-2011, 13:49:00 »
RI zelf is het grootste probleem. Het is een twist die het spel zelf ondermijnt. Bovendien maakt het de show zelf een stuk MINDER interessanter.

Overduidelijk een van de allerslechtste twists ooit, samen met de Final 3 en de Hidden Immunity Idol.
Ik ben het hier niet mee eens. RI maakt zichzelf gewoon niet waar. Het lijkt een hele grote twist maar heeft totaal geen effect op het spel gehad en volgens mij is het niet de schuld van de twist dat het seizoen zo saai is.

Het komt gewoon meer doordat Rob met zijn strategie geen ruimte geeft voor spektakel.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #197 Gepost op: 21-04-2011, 13:59:22 »
Waarom denken jullie dat RI nu al zoveel impact op het spel zou moeten hebben?

Het moment waarop het direct invloed heeft, is als de survivor van RI terug komt in het spel.

Indirect is er nog een beetje invloed dat je weet dat er iemand terug komt (misschien moet je proberen die te vriend te houden of een manier verzinnen hoe je bij de juty toch nog kan winnen van zo'n held), maar daar kan je toch niet al te veel energie in steken. Je moet zelf immers eerst nog zorgen dat je bij de final 2/3 komt en dat kost al moeite genoeg.

Ik zie RI meer als een 2e kans, niet meer niet minder. En pas over X afleveringen zullen we zien wie die 2e kans krijgt.

Het is dus mijns inziens niet mislukt. Het effect stelt gewoon nog niet zoveel voor.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #198 Gepost op: 21-04-2011, 14:07:07 »
Het zou op sommige momenten veel invloed op het spel kunnen hebben maar het is nooit gebeurd.
Toen er iemand terugkwam werd deze meteen weggestemd en met de info die afgevallen kandidaten konden geven is zover ik weet niks gedaan.


Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #199 Gepost op: 21-04-2011, 21:37:00 »
Denken jullie dat het Ometepe team zodanig gecast is qua karakters dat het een eitje werd voor Rob om controle te krijgen? Lijkt me dat ze daar best wat vooronderzoek in stoppen omdat het uiteindelijk zo moet gaan zoals zij denken dat het het meeste tv value oplevert.