Auteur Topic: Survivor 21: Nicaragua  (gelezen 111165 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #180 Gepost op: 11-12-2010, 14:25:47 »
Sash speelt als Russell, hij stemt één van de weinige mensen die hij kan verslaan weg en laat mensen als Jane en Holly, die zeker zullen winnen als ze de finale halen, in het spel.
Nog even niks.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #181 Gepost op: 11-12-2010, 23:09:19 »
Sash speelt als Russell, hij stemt één van de weinige mensen die hij kan verslaan weg en laat mensen als Jane en Holly, die zeker zullen winnen als ze de finale halen, in het spel.

Dit. Sash's beste "move" was om naar het einde te gaan met Dan en Ben. Nu... wel, heeft hij een waterkans tegen Dan en Chase, en zelfs dat valt nog te bezien. Eender ander resultaat... en 'tis eraan voor de moeite.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #182 Gepost op: 12-12-2010, 12:51:37 »
Dit. Sash's beste "move" was om naar het einde te gaan met Dan en Ben. Nu... wel, heeft hij een waterkans tegen Dan en Chase, en zelfs dat valt nog te bezien. Eender ander resultaat... en 'tis eraan voor de moeite.
Maar dan moet hij een big move gaan maken en een paar mensen een mes in de rug steken
Ik denk niet dat iedereen dat zal kunnen waarderen

(Het zou natuurlijk wel een blindside zijn die leuk zal zijn om naar te kijken)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #183 Gepost op: 12-12-2010, 21:00:52 »
Als Sash het goed had aanpakt, had hij in alle waarschijnlijkheid een goede kans om Chase of Holly's stemmen te krijgen. (Jane natuurlijk niet, want die doet alleen maar dingen die haar in een goed daglicht stellen t.o.v. slimme of goede zetten  ::))

Het punt is dat Sash op dat moment een goede kans had om Ben/Dan te verslaan aan het eind. Sash krjigt Na'Onka, Brenda en Kelly's stemmen, zonder al teveel moeite. Ben? Ik zie alleen Fabio op hem stemmen. Dan? Enige stem die hij met 100% zekerheid krijgt is die van Alina. Van al de anderen (Marty, Chase, Holly, Jane) heeft Sash maar één nodig voor een gedeelde eerste plaats (of een pluraliteit van de stemmen zoals in een 4-3-2 stemming) en twee voor een meerderheid. Hij had VERUIT het meeste te winnen bij die laastste drie. En zelfs als het moeilijk was om met Dan/Ben naar het eind te gaan... waarom dan Populaire en athletische Fabio erin laten die een directe bedreiging is voor de eind overwinning?

Maar oké, hij heeft nog een waterkans met Chase en Dan... maar niet meer. (en om eerlijk te zijn, denk ik dat DAN die finale gaat winnen.)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #184 Gepost op: 12-12-2010, 21:04:22 »
Met "big move" bedoelde ik ook om samen met Chase en Dan naar de finale te gaan

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #185 Gepost op: 16-12-2010, 10:16:51 »
Yes, die feeks is eindelijk naar huis! ^_^  ::joehoe::

Go Juddie!!  ::bravo::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #186 Gepost op: 16-12-2010, 12:50:35 »
Het blijft hilarisch hoe de loved-ones uit de bosjes komen gerend en hoe verbaasd de kandidaten zijn ondanks ze net als de seizoenen daarvoor filmpjes en foto's van hun familie op een SPRINT-telefoon krijgen

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #187 Gepost op: 16-12-2010, 17:23:41 »
Ja, ik ben heel blij dat Jane er uit is. Maar aan de andere kant zou het ook leuk zijn geweest dat Holly naar huis ging  ::rofl:: (Of Chase op de 1 of andere manier..)

Chase is echt dom.. ik durf hem bijna in het rijtje Na'onka en Kelly te zetten.

Nou, duidelijk toch: GO FABIO!!!  ::bravo::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #188 Gepost op: 16-12-2010, 18:07:53 »
Chase blijft me iedere keer weer verbazen, hij lijkt maar niet te begrijpen dat het vaak niet verstandig is om de reward-challenge te winnen en dat het nog onverstandiger is om beloftes te maken en die vervolgens te breken. Men zou alleen beloftes moeten maken aangaande het wel of niet meenemen van medekandidaten wanneer men niet van plan is om de reward-challenge te winnen. Het wegstemmen van Jane zie ik niet als een vergissing maar de manier waarop het allemaal gebeurde wel. Ze hadden haar nooit moeten vertellen dat ze het volgende slachtoffer was. Dat gaf Jane namelijk de mogelijkheid om het tij te keren (waar ze vreemd genoeg geen gebruik van wilde maken getuige haar stem op Sash) en bovendien verliep als een gevolg van de bekendmaking de tribal-council niet echt gunstig voor Sash/Chase en Holly. Geen van allen voelde zich namelijk geroepen om de keuze voor Jane te rationaliseren en daardoor leek het net alsof ze in het beklaagdenbankje zaten. Ik weet niet hoe gevoelig de jury is voor dit soort sentimenten maar zo laat in het spel wil je niet in een negatief daglicht gezet worden tijdens de eilandraad. Fabio en Dan zijn nu uitgeroepen tot underdogs en die kunnen gevaarlijk zijn wanneer ze de eindfase bereiken. Dan is geen bedreiging als het op proeven aankomt maar Fabio heeft zich al wel bewezen in de individuele proeven. Echter, de vier overgebleven mannelijke kandidaten lijken zich vooralsnog te verkijken op de populariteit van Holly. Hetgeen mijn verbazing wekt daar ik Holly eigenlijk als een grotere sociale bedreiging zie dan Jane. Afgezien van het schoenenincident heeft ze geen noemenswaardige vergissingen gemaakt en weinig vijanden in de jury zitten. En in tegenstelling tot Dan heeft ze zich wel doen laten gelden op tactisch en strategisch gebied.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #189 Gepost op: 16-12-2010, 20:29:39 »
Ik ben blij dat Jane weg is. Het lag er zo dik bovenop dat ze niet zou winnen, omdat echt elke aflevering vanaf de samensmelting zo'n 2 á 3 keer gezegd werd dat ze zou winnen.  ::)
Overigens vond ik het ook niet zo fair van Jeff om zich te bemoeien met het spel en gewoon bijna een alliantie te maken tussen die andere drie. Laat die drie dat zelf verzinnen dat ze een tegenalliantie hadden moeten maken. Als Holly daardoor uit het spel was geweest, zou ik dat heel onterecht hebben gevonden.  :-\\
Ik ben benieuwd naar de finale! :D

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #190 Gepost op: 17-12-2010, 10:48:13 »
1) Fabio  ::love::
2) Holly  ::love::
3) Dan  ::love::
4) Sash ::)
5) Chase  ::niet-ok::  >:(  ::niet-ok::

Kandidaten in de volgorde in hoeverre ik hen graag heb of niet. Als dit ook de finish blijkt te zijn... 'k Denk dat ik dan bijna sterf van opwinding, niet?  ::rofl::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #191 Gepost op: 17-12-2010, 12:50:36 »
Is de finale nu zondag?
Oh en tijdens de finale word ook onthuld wat ze volgend seizoen gaan doen toch?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #192 Gepost op: 17-12-2010, 16:04:26 »
Is de finale nu zondag?
Oh en tijdens de finale word ook onthuld wat ze volgend seizoen gaan doen toch?


De finale en de reunion show worden inderdaad zondag in de VS uitgezonden. Aan het einde van de reunion zal Probst wel het één en ander aangaande het volgende seizoen onthullen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #193 Gepost op: 17-12-2010, 23:20:43 »
Ik vind het niet zo erg dat Jane eruit is. Ze neemt alles wel heel erg persoonlijk op.  ::niet-ok::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #194 Gepost op: 18-12-2010, 00:35:35 »
Haai allemaal ::zwaai::

Ik ben eindelijk bij met kijken, heb het erg druk gehad en daarom hier maar niet gekeken vanwege de spoilers ;)

Maar...blij dat Jane eruit is!! Nu Chase nog....

Van mij mag Fabio met de hoofdprijs gaan kuieren ::ok::
Veel kijkplezier nog!!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #195 Gepost op: 18-12-2010, 00:45:47 »
Hoe hilarisch was Probst deze aflevering:
Chase: "What happens to the rest of them?"
Jeff: "They will be taken and executed; as with any good challenge."  ::rofl::

Ik vond het seizoen geen hoogvlieger, maar wel een aantal zeer aardige momenten, Tribal Councils en challenges. Volgens mij vind ik het beter dan Tocantins, dat voor een groot deel toch eigenlijk wel op Coach draaide. Ben benieuwd wie er gaat winnen!
Grootste gemis dit seizoen vind ik nog wel het ontbreken van een uniek intro-theme. Dat geeft een reeks toch altijd net wat meer een eigen 'identiteit'.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #196 Gepost op: 18-12-2010, 00:57:49 »
Ik ben niet heel enthousiast over dit seizoen eigenlijk. er zitten leuke momenten tussen, maar over het algemeen geberud er weinig

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #197 Gepost op: 18-12-2010, 13:05:18 »
Ik denk dat dat ook wel komt doordat er behoorlijk veel actie in de twee vorige seizoenen zat

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #198 Gepost op: 18-12-2010, 15:38:20 »
Ik zet mezelf maar weer eens op de herhaling: wat een stelletje idioten.
Nog even niks.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #199 Gepost op: 18-12-2010, 22:33:01 »
Ik vind het niet zo erg dat Jane eruit is. Ze neemt alles wel heel erg persoonlijk op.  ::niet-ok::

Dat is ook mijn grootste probleem met Jane. Ze slaagt er in om Sue Hawk (Alles persoonlijk opnemen, super-bitter) te combineren met Rupert Boneham (Constant om aandacht/Erkenning vragen, gooedheid faken, haar goede punten constant benadrukken en de slechte verbergen or goedpraten), plus een flair waardig aan Shambo (zichzelf in een slachtofferrol duwen). It's not a pretty sight.

@ Art: Echt, hè? Het ontgaat mij volledig waarom Dan/Fabio niet met Jane samengespand hebben. Waarom niet? Als ze Jane houden, is er een 2/3 kans dat Chase/Sash vertrekken bij de Purple Rock EN bovendien wordt Jane gezien als een grotere bedreiging, dus zolang Jane in het spel is en niet immuun is, kunnen Fabio/Dan haar gemakkelijk lozen en een ronde verder opschuiven. Ik bedoel, als één van Sash/Chase was vertrokken die nacht, hadden ze gemakkelijk Holly en Jane kunnen wegstemmen tijdens de volgende twee rondes en aan het eind te staan met wie er over is van Chase/Sash, wie zó gemakkelijk te verslaan zijn na hun onherroepelijke arrogantie. Ik begrijp gewoon niet waarom ze Jane wegstemden. Ze hebben er NIETS bij te verliezen.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*