Auteur Topic: Survivor 21: Nicaragua  (gelezen 111956 keer)

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #60 Gepost op: 24-09-2010, 18:08:09 »
Haha die gezichten zijn echt geweldig  ::rofl::
Vond het geinig dat Fabio een duikbril opdeed om het vuur aan te blazen en alsnog bijna ze haar in de fik vliegt  ::rofl::

Favo's Fabio en Brenda

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #61 Gepost op: 25-09-2010, 11:31:07 »
Ik vond echter de volgende opmerking "NYC has lots more homosexuals than Louisiana" wel echt een foute opmerking van hem.
Ik vond Sash's "minority alliance" tegen de blanken veel fouter dan zo'n opmerking eigenlijk. Ik zie daar niets homofoobs in.

Hopelijk vliegt Sash er snel uit, met NaOnka erachteraan. Ik snap niet waarom ze Yasmin nog een keer hebben gecast en haar een andere voornaam hebben gegeven.
Nog even niks.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #62 Gepost op: 25-09-2010, 13:39:31 »


Kan je die gelaatsuitdrukking niet plaatsen toen hij over holly bezig was:

"I'm gonna keep one eye on her, and one eye on my shoes." 

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Een aflevering met quotes om in een boekje te schrijven  ;D

Die van Probst met zijn "whoopass" was ook wel  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 25-09-2010, 13:46:09 door reaver »

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #63 Gepost op: 25-09-2010, 14:57:00 »
Ik vond Sash's "minority alliance" tegen de blanken veel fouter dan zo'n opmerking eigenlijk. Ik zie daar niets homofoobs in.

Door eerst te vragen of Sash homo is, en dan na een ontkennend antwoord te stellen dat dat NYC meer homo's heeft dan Louisiana suggereert hij dat de ontkenning van Sash een leugen is omdat hij uit NYC komt. Dat is wel degelijk een homofobe opmerking omdat hij probeert om Sash te stereotyperen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #64 Gepost op: 25-09-2010, 17:28:09 »
Geweldige aflevering  ::ok:: Die Holly spoort niet helemaal. Eerst met die slakken en daarna als wraak, omdat de anderen dat maar raar vonden een paar schoenen wegwerken in de zee. Nou is het misschien ook wel apart om zulke dure schoenen mee te gaan nemen naar zo´n eiland, maar dan nog...

Dan hadden we nog dat gedoe om die sokken op het andere eiland, ook erg interessant.

En voor de 2e keer iemand die eruit vliegt, omdat hij/zij zijn/haar mond niet kan houden. Goed die vrouw van de vorige keer was er anders ook wel uitgegaan wrs. Maar Shannon had het echt enkel alleen aan zichzelf te denken met zijn rare homofobe opmerkingen.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #65 Gepost op: 25-09-2010, 17:30:01 »
ik wil graag nogmaals zeggen hoe geweldig tribal council was ::rofl::
Vooral omdat Jeff echt niks te doen heeft :P. Hij stelt een vraag en gelijk een uur gezeik ::rofl::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #66 Gepost op: 27-09-2010, 21:13:27 »
Wat een geweldige TC. Maar ben er nog niet uit waarom Shannon zo'n waas voor z'n ogen kon krijgen. Want hij wist zelf ook wel dat hij zichzelf aan het opknopen was.

“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #67 Gepost op: 28-09-2010, 11:52:44 »
Ik wist niet dat het al bezig was  :o
Nu ff snel de gemiste afleveringen inhalen!!
There's no show like a reality show ;)

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #68 Gepost op: 30-09-2010, 16:01:11 »
Wederom leuke aflevering. Go Na'onka.  ::bravo::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #69 Gepost op: 1-10-2010, 12:18:31 »
Neeee niks "Go Naonka".. Ik heb het echt niet op zulke figuren  ::hypocriet::

Maar wel weer een leuke aflevering! Die Jimmy T zit er echt mee dat ie niet als leider wordt gezien, tsjongejonge :P

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #70 Gepost op: 1-10-2010, 12:33:21 »
Ik vond het eerlijk gezegd een wat mindere aflevering dit keer. Ik denk overigens dat Jud echt een grote kans maakt om te winnen op dit moment. Hij wordt toch vooral heel erg positief neergezet en zelfs in een aflevering waar hij eigenlijk weinig doet laten ze toch nog een ietwat overbodige confessional met hem zien.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #71 Gepost op: 1-10-2010, 14:35:11 »
Ik had echt niet verwacht dat Coach Jimmy zou worden weggestemd, omdat constant de zwakke knie van Dan werd getoond. Maar ik ben wel blij met het resultaat, want ik vond het best wel vermoeiend om steeds te moeten horen dat hij beroemd was en een geweldige coach was.

Ik vond het eerlijk gezegd een wat mindere aflevering dit keer. Ik denk overigens dat Jud echt een grote kans maakt om te winnen op dit moment. Hij wordt toch vooral heel erg positief neergezet en zelfs in een aflevering waar hij eigenlijk weinig doet laten ze toch nog een ietwat overbodige confessional met hem zien.

Dan zal NaOnka vast niet winnen ::rofl::

Wel een beetje jammer dat zowat alle LaFlor-scènes om NaOnka draaide. Ik snap wel dat ze goede tv maakt, maar ik hoef echt niet in 4 verschillende biechten te horen dat ze Kelly B niet mag. ::)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #72 Gepost op: 1-10-2010, 14:58:21 »
Ik moet zeggen dat ik haar toch wel enigszins grappig vind. Extreme karikatuur maar ze doet het zelf.

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #73 Gepost op: 1-10-2010, 19:42:25 »
Haha ja ik vind Na´Onka ook geinig, echt zo´n iemand die van een mug een olifant maakt. Lijkt me vreselijk om met haar op een eiland te zitten, dat is volgens mij een stuk zwaarder dan het klimaat of voedseltekort  ::rofl::

Typisch iemand die je graag mee wilt nemen naar de final 2  ::tandpastasmiley::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #74 Gepost op: 1-10-2010, 22:04:12 »
Heerlijke TC. Als survivor-rookie weet ik zijn naam even niet, maar ik hou er van hoe de presentator heerlijke directe vragen stelt, en als iemand 'bekken aan het trekken' is, dat ook vraagt.
Wat en verschil met de TC van ER gister...

Als ik Naonka was zou ik me meer druk maken om Brenda dan om die andere twee.
Brenda is vlg mij erg bekeken bezig.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #75 Gepost op: 2-10-2010, 09:53:47 »
Door eerst te vragen of Sash homo is, en dan na een ontkennend antwoord te stellen dat dat NYC meer homo's heeft dan Louisiana suggereert hij dat de ontkenning van Sash een leugen is omdat hij uit NYC komt. Dat is wel degelijk een homofobe opmerking omdat hij probeert om Sash te stereotyperen.

Dat zag ik er niet in. Het kwam op mij over als frustratie omdat hij wist dat hij weggestemd zou worden en dus Sash 'pakte' met iets waar waarschijnlijk heel veel achter zijn rug om gesproken is.
Als het door iemand als NaOnka was gezegd had ik het misschien wel gezien. Hoe zij iemand haat voor de manier waarop ze eruit zien.  ::ohno::
Nog even niks.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #76 Gepost op: 3-10-2010, 12:14:23 »
Ik vond het eerlijk gezegd een wat mindere aflevering dit keer. Ik denk overigens dat Jud echt een grote kans maakt om te winnen op dit moment. Hij wordt toch vooral heel erg positief neergezet en zelfs in een aflevering waar hij eigenlijk weinig doet laten ze toch nog een ietwat overbodige confessional met hem zien.

ik weet niet of hij ver komt en hoe belangrijk hij is
in de intro van de eerste aflevering staat dat hij jud heet: http://www.youtube.com/watch?v=OXKgeC2K4LM
in de intro van aflevering 2 fabio: http://www.youtube.com/watch?v=McN1vfUBr7s
in de intro van aflevering 3 helemaal geen naam: http://www.youtube.com/watch?v=TzednMFESpY
hij komt altijd in beeld na ong. 13 seconden

ik ben wel benieuwd naar hoe ver hij gaat komen, hij heeft al een paar keer gezegd dat zijn naïviteit gespeeld is

ik denk dat Marty een beetje paranoïde is
Jimmy Johnson was helemaal geen bedreiging, hij had beter Dan eruit kunnen stemmen

voor de rest niet zo'n geweldige aflevering, de challenges van vorige week en deze week leken nogal op elkaar, in beiden moest er een bal in/op een ton worden gegooid
laten we hopen dat er volgende week iets komt waar Espada een voordeel heeft en La Flor gedwongen is om de Medallion of Power in te zetten (puzzelen of een eet-challenge (ik denk dat de dames bij La Flor hier wel eens moeite mee zouden kunnen hebben))
ik ben bang dat Espada anders geen challenge meer gaat winnen

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #77 Gepost op: 3-10-2010, 14:21:08 »
Deze aflevering was inderdaad niet erg spectaculair. Dat is mede te danken aan de ietwat saaie uitdagingen. Nu er nog maar een uitdaging per aflevering is verwacht ik eigenlijk grootschalige en sensationele uitdagingen, hetgeen tot nu toe nog niet het geval is. Ik zie het trouwens somber in voor Espada als La Flor de Medaillon of Power uit het spel laat. Espada heeft teveel fysiek zwakkere leden en lijkt ook op andere vlakken het onderspit te delven om serieuze tegenstand te kunnen bieden aan het collectief van La Flor. Een uitdunning van Espada zal het seizoen evenwel niet ten goede komen. Althans wat mij betreft, omdat ik onvoldoende interessante personages kan ontdekken in team La Flor. Naonka is weliswaar enigszins complex en zorgt voor leuke tv maar lijkt me een vreselijk persoon om mee samen te leven en te onbetrouwbaar (onvoorspelbaar) om mee samen te spelen. Ik kan me daarom maar moeilijk voorstellen dat ze ver komt in het spel. Fabio heeft potentie maar ik kan nog niet zeggen in hoeverre zijn huidige houding gespeeld of echt is. Indien hij blijk geeft van enige intelligentie en toch door heeft hoe het spel werkt zal ik hem het voordeel van de twijfel geven. De overige leden van La Flor zijn op dit moment nog onvoldoende belicht en/of te eendimensionaal om iets zinnigs over te kunnen zeggen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #78 Gepost op: 7-10-2010, 17:17:44 »
Jimmy T. .. Ik snap die man niet  :P

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #79 Gepost op: 7-10-2010, 18:12:27 »
Jimmy T. .. Ik snap die man niet  :P
ik ook niet en Naonka snap ik ook niet

interessante aflevering, in ieder geval interessanter dan vorige week ;)

ben benieuwd naar volgende week
nieuwe Tribes, ik hoop dat ze gaan mengen (geen samensmelting maar 2 tribes), dat maakt het eerlijker en (denk ik) ook leuker