Auteur Topic: Survivor 21: Nicaragua  (gelezen 111954 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #40 Gepost op: 20-09-2010, 22:37:08 »
Ja, ik kijk meestal ook via youtube dit soort dingen. Bj Megavideo mag je maar een bepaald aantal minuten per dag kijken en dan stopt ´t ineens halverwege de uitzending.  ::niet-ok::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #41 Gepost op: 20-09-2010, 23:11:24 »
tegenwoordig mag je maar 52 minute kijken dus dan kan je 1 aflevering zien. Daarna kijk ik vaak op zshare.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #42 Gepost op: 21-09-2010, 02:00:45 »
Waarom niet gewoon torrents downloaden?

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #43 Gepost op: 21-09-2010, 15:24:56 »
youtube gaat sneller

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #44 Gepost op: 21-09-2010, 19:18:45 »
youtube gaat sneller

Maar de kwaliteit is een stuk minder.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #45 Gepost op: 21-09-2010, 19:40:14 »
Wordt je computer niet heel traag van dat downloaden/uploaden van torrents. Ik vind youtube gewoon makkelijker eigenlijk. Maar ja, dan is de kwaliteit idd wel minder ja.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #46 Gepost op: 21-09-2010, 20:42:56 »
Wordt je computer niet heel traag van dat downloaden/uploaden van torrents. Ik vind youtube gewoon makkelijker eigenlijk. Maar ja, dan is de kwaliteit idd wel minder ja.

Nee hoor, of je moet echt een hele oude PC hebben met erg weinig geheugen. Dan heb ik het over minder dan 256 MB.

Maar als je zonder al te veel storen naar youtube kunt kijken dan is het downloaden van een torrent helemaal geen probleem. :)

Overigens, youtube is in 1e instantie makkelijker maar als je de moeite wilt nemen om je te verdiepen in torrents (en zo heel moeilijk is het echt niet ;) ) dan is dat uiteindelijk makkelijker.

Mijn huidige setup is namelijk als volgt: ik gebruik uTorrent om torrents te downloaden. uTorrent heeft een RSS functie, dat houdt in dat uTorrent feeds kan lezen van internet waarin wordt weergegeven wanneer er welke nieuwe torrents verschijnen. Als je die functie correct figureert (wat, toegegeven, even lastig kan zijn voor de eerste keer) dan download het programma automatisch de torrents voor je die jij wil hebben zonder dat je ze hoeft te zoeken. Met andere woorden: de afleveringen van Survivor (en andere series) komen bij mij altijd automatisch op de harde schijf te staan en beginnen direct te downloaden vanaf het moment dat de torrent geüpload wordt.

Da's handig! :D

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #47 Gepost op: 23-09-2010, 11:43:16 »
Aflevering 2: Zeer leuk ::jaja::

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #48 Gepost op: 23-09-2010, 19:53:24 »
Tyrone, Eve, Naonka, Shannon, Shas, Brenda favorieten .

Jammer dat Naonka er waarschijnlijk binnenkort uitvliegt. Ze lijkt heel erg op iemand die ik ken, van uiterlijk en innerlijk, en die heet Nonka XD.
En een beetje de karakters die eruit springen, hebben gelijk al targets on their back
Kutje! Jonge Tribe naar de eilandraad. Naonkaa, neee!
sorry, ik ben nu aan het kyken en pas mn post elke paar secondes aan.

Die Jill doet echt dom, dat ze die clue gaat even aan die ene gast. Ik vindt hem echt zo'n gluiperd. En hij zegt ook echt; 'I got the HII, I GOT IT,' en pas na een tijdje 'We Got It.'

Tss, óf Naonka, óf Brenda gaat eruit, aan die overleg van de meisjes te horen. Bah, dat zijn juist mijn favorieten! Waarom kan surferguy er niet uit ofzo?  >:(
Brenda eerst eruit wtf ?
Ik hoop dat die ene gast die vriendjes is met Brenda, een complot sluit met haar, Naonka, Sash. Snel verderkyken.
Whoee, Nay & Brenda samen een pact. Oké je hebt nu 3 tegen de rest. Chase is de naam van de jongen die ik bedoel. En Kelly Purple yeah, die naam alleen al.
Oké, om bijvoorbeeld surferguy eruit te krijgen, kan dit eventueel;
Chase, Sash, Naonka, Brenda, Kelly Purple tegen de rest.
BAH! DIE ALINA IS ECHT EEN BITCH! Sorry. Ze gaat helemaal afluisteren enzeu, alsof zij ooit wint.

wat een gestoorde eilandraad. 'Are you gay?' 'I don't like you.' bladiebla. Maar Naonka is geweldig {L},
« Laatst bewerkt op: 23-09-2010, 20:22:23 door Chocolade »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #49 Gepost op: 23-09-2010, 22:48:05 »
de tribalcouncil was echt geniaal! Ik ga hem zo nog een keer bekijken, er gebeurde zoveel xD.

btw, ALina zat helemaal niet af te luisteren. Ze zat in de shelter en ze praatten gewoon heel hard. dat is dom als je het over dit soort dingen hebt.

En shannon heeft het allemaal zelf gedaan, als je zo tijdens tribalcouncil tegen iedereen uitvalt dan vind niemand je aardig.

Preview zag er niet veel belovend uit. We weten al wel dat de challenge niet voor immunity is, want anders is die keuze niet zo moeilijk.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #50 Gepost op: 24-09-2010, 01:34:06 »
Toffe TC dit keer zeg! Mooi ge-edit ook, wat doen ze dat weer goed bij Survivor. Blij dat Shannon er uit is, na die homofobe opmerking was ik al helemaal klaar met hem. Die NaOnka is trouwens ook verschrikkelijk zeg, wat een karikatuur. Maar wel fascinerend om te zien itt tot Shannon.

Gaaf trouwens dat Judd ook bij de intro al gewoon Fabio wordt genoemd. :D

Ik begin trouwens erg hard fan te worden van Jane, wat een tof mens is dat!

En mobster-boss heeft schoenen van 1600 dollar? WTF??

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #51 Gepost op: 24-09-2010, 11:45:35 »
Leuk leuk leuk! Fabio is echt wel geniaal eigenlijk  ::rofl:: And you don't mess with the mobster boss, hehe!

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #52 Gepost op: 24-09-2010, 12:42:04 »
NaOnka is echt mijn held gewoon. ::trots::

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #53 Gepost op: 24-09-2010, 13:08:31 »
Geweldig hoe een aantal personen al in de eerste week knettergek wordt op dat eiland.
Holly die er helemaal van overtuigd is dat Jill helemaal onder invloed raakt van de slakken en vervolgens als een gek alle slakken dumpt als Jill heel rustig vraagt of zij er ook eentje wil.  ::rofl::
NaOnka die expres niet meedoet aan de challenge, alleen maar om Kelly B af te zien gaan, terwijl Kelly B toch goed presteert.  ;D
Iedereen van La Flor mengt zich in de ruzie behalve de twee die we toch al bijna nooit te zien zijn. :P
Shannon die na de vraag van Jeff langzaam aan de weg kwijt begint te raken en uiteindelijk (net als Wendy) zichzelf uit het spel werkt door niet zijn mond te houden  ;D

Brenda, Chase en Jill zijn mijn favorieten op het moment en ik hoop dat NaOnka en Jud allebei nog lang met elkaar opgestookt zitten in het spel voor het simpele amusement (á la Sandra en Fairplay in Pearl Islands)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #54 Gepost op: 24-09-2010, 14:43:04 »
Holly is mentaal instabiel, haar impulsieve reacties zijn daar wellicht tekenend voor. Ze dumpt de slakkenvoorraad en reageert vervolgens verontwaardigd op het onbegrip van haar kampleden voor deze actie. Het weggooien van een slakkenvoorraad vanwege enkele gezichtsexpressies is voor haar schijnbaar heel normaal. De daaropvolgende actie was natuurlijk helemaal onbegrijpelijk: de schoenen van Dan vullen met zand, te water laten en ook nog eens bekennen dat je daarvoor verantwoordelijk bent. Ik heb geen idee wat er in haar hoofd gaande is maar dit extreme geval van onvoorspelbaarheid zorgt in ieder geval voor veel amusement.

La Flor heeft gelukkig ook een aantal dorpsgekken, NaOnka spant wat mij betreft de kroon. Het wordt tijd dat iemand haar uitlegt dat het niet bepaald slim is om je medespelers een veelheid aan redenen aan te reiken om je eruit te stemmen. Dat ze deze eilandraad overleefd heeft is een klein wonder en geheel te wijten aan Shannon. Die vond het namelijk nodig om zijn eigen graf te graven. Niet enkel op de eilandraad maar al ver daarvoor. Door Chase min of meer te bevelen om Brenda weg te stemmen werd hij een hoofddoelwit terwijl hij heel eenvoudig buitenschot had kunnen blijven. Shannon had net als Benry en Sash een passieve houding moeten aannemen. Indien hij meer had geluisterd en minder had gepraat had hij op basis va de verworven informatie een juist besluit kunnen nemen.

De tribal-council was wederom hilarisch, Jeff Probst wist niet wat hem overkwam! Vragen stellen was niet nodig, de antwoorden kwamen in overvloed. Binnen enkele minuten waren de verhoudingen overduidelijk. Shannon gedroeg zich als een idioot maar ik moest wel lachen om zijn ogenschijnlijk willekeurige opmerking: “Hey I am gonna get this out of the way right now, are you gay?”. Het sloeg natuurlijk nergens op om die vraag op dat moment te stellen maar dat maakte het nu juist zo lachwekkend. En om eerlijk te zijn was de betreffende gedachte ook al bij mij opgekomen door de hele manier van doen van Sash.

Sash probeert namelijk heel krampachtig over te komen als een of andere super Casanova. In zijn bio op CBS staat bijvoorbeeld onder hobby’s: “dating beautiful women”. Op de eilandraad noemde hij zichzelf “the biggest bachelor of New York” en legde hij heel erg de nadruk op het aantal vriendinnen dat hij had veroverd. Zo was hij er honderd procent zeker van dat hij meer vrouwen had geschaakt dan Shannon. Dit alles komt op mij erg vreemd en geforceerd over. Temeer daar Sash al dertig jaar oud is en dat oppervlakkige gedrag meestal ver voor die tijd verdwijnt. Ik vermoed dat Shannon dit ‘punt’ wilde aangrijpen om Sash als een soort leugenaar te ontmaskeren. Door de ondoordachte manier en het moment waarop hij het probeerde mislukte dat volledig en werkte het eerder averechts.

Maar goed, verder doet het er allemaal niet veel toe. Althans het al dan niet homoseksueel zijn van Sash, dat is een non-issue. Dat in tegenstelling tot de manier waarop hij er mogelijk mee om gaat binnen het spel. Indien hij zijn geaardheid probeert te verbergen wordt het wel relevant want dat roept vragen op over zijn redenen daarvoor. Vandaar dat ik hierover aan het speculeren was. Meer dan speculatie is het namelijk niet want het is ook denkbaar dat Sash gewoon erg oppervlakkig is en denkt aan prestige te winnen door zich te profileren als een mannelijke slet.

Tenslotte, mijn favorieten zijn op dit moment: Tyrone, Marty en Jill.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #55 Gepost op: 24-09-2010, 14:45:56 »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #56 Gepost op: 24-09-2010, 16:42:15 »
geweldig die gezichten!

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #57 Gepost op: 24-09-2010, 17:44:10 »
Leuk leuk leuk! Fabio is echt wel geniaal eigenlijk  ::rofl:: And you don't mess with the mobster boss, hehe!

Ik vind Fabio ook erg leuk inderdaad. Vooral ook hoe hij zijn hand opstak tijdens TC om Jeff te vragen of hij wat mocht zeggen. Hele oprechte en vriendelijke edoch vreselijke klunzige jongen. :D

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #58 Gepost op: 24-09-2010, 17:52:14 »
Binnen enkele minuten waren de verhoudingen overduidelijk. Shannon gedroeg zich als een idioot maar ik moest wel lachen om zijn ogenschijnlijk willekeurige opmerking: “Hey I am gonna get this out of the way right now, are you gay?”. Het sloeg natuurlijk nergens op om die vraag op dat moment te stellen maar dat maakte het nu juist zo lachwekkend. En om eerlijk te zijn was de betreffende gedachte ook al bij mij opgekomen door de hele manier van doen van Sash.

Sash probeert namelijk heel krampachtig over te komen als een of andere super Casanova. In zijn bio op CBS staat bijvoorbeeld onder hobby’s: “dating beautiful women”. Op de eilandraad noemde hij zichzelf “the biggest bachelor of New York” en legde hij heel erg de nadruk op het aantal vriendinnen dat hij had veroverd. Zo was hij er honderd procent zeker van dat hij meer vrouwen had geschaakt dan Shannon. Dit alles komt op mij erg vreemd en geforceerd over. Temeer daar Sash al dertig jaar oud is en dat oppervlakkige gedrag meestal ver voor die tijd verdwijnt. Ik vermoed dat Shannon dit ‘punt’ wilde aangrijpen om Sash als een soort leugenaar te ontmaskeren. Door de ondoordachte manier en het moment waarop hij het probeerde mislukte dat volledig en werkte het eerder averechts.

Maar goed, verder doet het er allemaal niet veel toe. Althans het al dan niet homoseksueel zijn van Sash, dat is een non-issue. Dat in tegenstelling tot de manier waarop hij er mogelijk mee om gaat binnen het spel. Indien hij zijn geaardheid probeert te verbergen wordt het wel relevant want dat roept vragen op over zijn redenen daarvoor. Vandaar dat ik hierover aan het speculeren was. Meer dan speculatie is het namelijk niet want het is ook denkbaar dat Sash gewoon erg oppervlakkig is en denkt aan prestige te winnen door zich te profileren als een mannelijke slet.

Ik ben het met je eens en ik had het me inderdaad ook al afgevraagd. Het schijnt ook zo te zijn dat Shannon door de gestelde vragen de richting in werd geduwd om dit te vragen aan Sash, althans dat claimt hij op SurvivorSucks (een forum dat jij blijkbaar ook leest getuige de Tyrone gifs :P )alwaar hij zelf ook post. Ik vond echter de volgende opmerking "NYC has lots more homosexuals than Louisiana" wel echt een foute opmerking van hem.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 21: Nicaragua
« Reactie #59 Gepost op: 24-09-2010, 17:53:53 »
Mijn favorieten zijn momenteel: Fabio, Jane, Tyrone, Marty en Jill.