Auteur Topic: Survivor 19: Samoa  (gelezen 135248 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #60 Gepost op: 2-10-2009, 16:56:53 »
Ik kan de derde aflevering ook nergens vinden. Zal straks eens op IRC kijken.
The sun came up and reality set in.

Offline Exar Xan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #61 Gepost op: 2-10-2009, 17:02:08 »
MOcht je hem vinden zou je zo vriendelijk willen zijn mij te mailen op exarxan[A]hotmail.com? Ik heb geen IRC, maar als ik het zo kan downloaden dan wel :)
« Laatst bewerkt op: 2-10-2009, 17:10:24 door Sprien, Reden: spamgevoeligheid verminderd :) »
Bezoek vooral me website!!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #62 Gepost op: 2-10-2009, 17:09:55 »
MOcht je hem vinden zou je zo vriendelijk willen zijn mij te mailen op exarxan@hotmail.com? Ik heb geen IRC, maar als ik het zo kan downloaden dan wel :)

Aflevering staat nu te downloaden, hopen dat het de goede is. Ik zal 'm dan sowieso uploaden naar MegaVideo. En pas op met het overal plaatsen van je mailadres :)
The sun came up and reality set in.

Offline Exar Xan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #63 Gepost op: 2-10-2009, 17:15:26 »
Ow ik pas enorm op, maar dit hier vertrouw ik goed genoeg eigenljik...zolang jij het maar heb genoteerd ook nu :) Ben benieuwd of het de goede aflevering is...
Bezoek vooral me website!!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #64 Gepost op: 2-10-2009, 17:36:53 »
De torrent is inderdaad wel erg laat vandaag, ik heb de aflevering op youtube bekeken. Ik zag net echter dat een aantal video's alweer verdwenen waren. Hier is de aflevering nog wel te vinden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #65 Gepost op: 2-10-2009, 18:38:59 »
Voor de 'Usenetters' onder ons (zoals ik): een uurtje geleden is eindelijk een - voor zover ik nu kan zien - fatsoenlijke versie verschenen. NZB kun je hier vinden.
Ook in de nieuwsgroepen was hij een stuk later dan normaal, dus ik verwacht dat hij straks ook wel weer op de Torrent-sites zal verschijnen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #66 Gepost op: 2-10-2009, 18:40:19 »
Ik kan nergens de torrent vinden?  ::schaam::

Offline Exar Xan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #67 Gepost op: 2-10-2009, 19:37:50 »
Bezoek vooral me website!!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #68 Gepost op: 2-10-2009, 20:02:26 »

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #69 Gepost op: 2-10-2009, 22:06:31 »
Ook op Mininova te vinden.

Ben blij dat Ben eruit is> Wat een verschrikkelijke vent.
Volgens mij moeten ze bij Survivor nu ook op de kleintjes letten. Wederom een immunity en reward challange.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #70 Gepost op: 3-10-2009, 15:49:25 »
Volgens mij moeten ze bij Survivor nu ook op de kleintjes letten. Wederom een immunity en reward challange.

En daarom wordt het volgende seizoen ook op Samoa opgenomen. ;)
Nog even niks.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #71 Gepost op: 3-10-2009, 17:39:24 »
En daarom wordt het volgende seizoen ook op Samoa opgenomen. ;)

Is reeds opgenomen bedoel je  ::tandpastasmiley::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #72 Gepost op: 4-10-2009, 15:07:00 »
Ik ben eindelijk bij met kijken. Zoals al verwacht vind ik dit toch heel wat beter te kijken dan ER. Het spel wordt gespeeld, de situatie beleefd en niet ondergaan zoals Reaver mooi verwoord in het ER topic.
Shambo vind ik een hilarische dame en hoorde ik nu echt de tune van the A-Team in de laatste aflevering toen zij aankwam lopen bij de yoga-sessie? ::rofl::

Ik ben benieuwd wat Russell nog meer gaat doen, al is hij echt rete-irritant, hij speelt het spel! Ik weet niet of ik zo vroeg al begonnen was met het onrust zaaien en zijn water weggooiactie had naar mijn mening niks extra toe te voegen...

Voorlopige favorieten zijn wel Shambo, Russell en Jaison. De "jonkies" heb ik nog niet echt goed in actie gezien....behalve kirren en giebelen toen ze de kussens en dekens in ontvangst namen, die zouden goed op hun plek zijn bij de dames van ER ;)

Leuk seizoen tot nu toe ::ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #73 Gepost op: 4-10-2009, 15:17:34 »
Yeaah langkousonline in tha house  8)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #74 Gepost op: 4-10-2009, 15:25:47 »
Yeaah langkousonline in tha house  8)

Het was lastig om niet in het topic te kijken voor ik alle afleveringen gezien had :D
Wat is Survivor toch leuk, al mis ik wel de 2e proef ::niet-ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #75 Gepost op: 4-10-2009, 15:40:52 »
Het was lastig om niet in het topic te kijken voor ik alle afleveringen gezien had :D
Wat is Survivor toch leuk, al mis ik wel de 2e proef ::niet-ok::

Haha ja lastig is dat he, maar wel goed dat je het niet gedaan hebt ;)

En ik mis de 2e proef ook! Gelukkig gebeurd er wel veel rond kamp (Foa Foa)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #76 Gepost op: 4-10-2009, 22:25:18 »
Shambo vind ik een hilarische dame en hoorde ik nu echt de tune van the A-Team in de laatste aflevering toen zij aankwam lopen bij de yoga-sessie? ::rofl::
Hmm zou me sterk lijken. In US mogen ze geen muziek uit andere films/series gebruiken zoals hier wel bij ER en WIDM enzo. Vandaar ook dat Survivor een eigen componist heeft (Russ Landau, de soundtracks van enkele Survivor reeksen zijn op iTunes te downloaden).

Ben ook blij dat Ben weg is trouwens! En Shambo is wel oké, maar was het wel zo slim om zoveel info prijs te geven over haar kamp?
Aan de andere kant: daar wordt andere seizoenen ook steeds zo'n gedoe over gedaan, maar welk voordeel heeft het andere kamp er eigenlijk aan dat ze weten dat de tegenstanders yoga doen enzo?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #77 Gepost op: 5-10-2009, 14:51:36 »
Leuke aflevering ::ok::

Ik moest echt ontzettend hard lachen toen Shambo met haar bovenlijf in die boom lag en haar spierwitte benen er nog net uitstaken ::rofl:: ::rofl::

Blij dat Ben eruit is, al was het conflict interessant voor ons als kijkers, vond hem toch maar een irritante mannetje die alles beter dacht te weten MB0506
The sun came up and reality set in.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #78 Gepost op: 6-10-2009, 23:24:26 »
En daarom wordt het volgende seizoen ook op Samoa opgenomen. ;)

Dat is inderdaad wel een bezuiniging, al hebben ze Pearl Islands en All Stars ook wel achter elkaar op dezelfde plek geschoten. Ik vraag me echter af of de reden voor het nog maar 1 challenge per aflevering ook een bezuiniging is. Jeff heeft weleens gezegd dat ze het soms prettiger vinden om in het begin de reward- & immunity challenge te combineren, omdat er nog zoveel kandidaten zijn waar ze iets over kunnen vertellen. Ik vind het in Survivor Samoa dan ook helemaal niet erg dat dit zo gedaan wordt. De afgelopen aflevering verveelde mij in ieder geval allerminst.
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Ben eruit is. Zijn vreselijke karakter maakte Russell nog een lieverdje, waardoor ik van hem meer ging genieten. Ik vind het ergens wel leuk hoe hij heel 'evil' de boel zit te manipuleren. Hij lijkt ook echt op een duivel!   >:D

Ik kijk uit naar a.s. vrijdag. Ben benieuwd of Foa Foa de Immunity Challenge weet te winnen of dat ze Ulong achterop gaan.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #79 Gepost op: 10-10-2009, 17:37:46 »
Iemand een goede torrent?  ::hypocriet::