Auteur Topic: Survivor 19: Samoa  (gelezen 134674 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #40 Gepost op: 20-09-2009, 16:30:53 »
Prachtige beelden, mooi gemonteerd en geweldige muziek. Proeven zijn ook leuk, kortom: kan niet wachten op de volgende :D

Hopen dat we iets meer van de deelnemers gaan zien, wie ze zijn en wat ze doen enzo. Vind ik altijd wel leuk.
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #41 Gepost op: 20-09-2009, 16:40:44 »
Prachtige beelden, mooi gemonteerd en geweldige muziek. Proeven zijn ook leuk, kortom: kan niet wachten op de volgende :D

Hopen dat we iets meer van de deelnemers gaan zien, wie ze zijn en wat ze doen enzo. Vind ik altijd wel leuk.
Veel beter dan die eerste reeks waar jij mee gestart was he? :) Die komt nu erg oubollig over.

Heb het verder ook niet echt voor Russell. Die is alleen maar als kandidaat gekozen om het irritant jochie te spelen en voor kijkcijfers te laten zorgen.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #42 Gepost op: 20-09-2009, 16:42:34 »
Veel beter dan die eerste reeks waar jij mee gestart was he? :) Die komt nu erg oubollig over.
Heb het verder ook niet echt voor Russell. Die is alleen maar als kandidaat gekozen om het irritant jochie te spelen en voor kijkcijfers te laten zorgen.

Inderdaad, veeeeel beter ;D

Het valt me wel op dat er bijna geen biechten worden vertoond tijdens de proef. Je hoort alleen Jeff maar gillen welke groep er voor staat.

Trouwens: hoe vet moet het zijn geweest om als presentator tussen dat water te staan (aan het begin) en daar je opnames te maken. ::bravo::
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #43 Gepost op: 21-09-2009, 19:10:38 »
De kijkcijfers:
CBS: "Survivor: Samoa" premiere (11.5 million viewers, 6.7/11 households)

18-49 leader: "Survivor: Samoa" (3.5)
The sun came up and reality set in.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #44 Gepost op: 22-09-2009, 11:37:55 »
Misschien moeten we onze ER in het engels gaan ondertitelen en opsturen naar CBS we zouden ineens een pak meer kijkcijfers hebben  ::ok::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #45 Gepost op: 22-09-2009, 11:51:37 »
Misschien moeten we onze ER in het engels gaan ondertitelen en opsturen naar CBS we zouden ineens een pak meer kijkcijfers hebben  ::ok::

Ze kunnen het beter andersom doen, Survivor ondertitelen en verkopen aan RTL5.
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #46 Gepost op: 22-09-2009, 15:41:12 »
Misschien moeten we onze ER in het engels gaan ondertitelen en opsturen naar CBS we zouden ineens een pak meer kijkcijfers hebben  ::ok::
widm hebben ze ondertiteld geloof ik en op internet gezegd. van nl naar engels dus ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #47 Gepost op: 22-09-2009, 15:53:45 »
Ze kunnen het beter andersom doen, Survivor ondertitelen en verkopen aan RTL5.

Totally true (H)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #48 Gepost op: 22-09-2009, 21:53:07 »
Ik vond de eerste aflevering van ER beter dan deze aflevering, eigenlijk. Survivor kwam erg gehaast over en we hebben de helft van de kandidaten niet gezien. In ER gebeurde er ook veel, maar kwam het wat onspannender over en zagen we veel meer kandidaten.

Mee eens  ::ok:: En ik had - na het waardeloze ER 2008 vorig jaar - niet verwacht dat ik zou zeggen dat ik de première van ER 2009 beter vond dan Survivor Samoa. Zoals eerder ook al gezegd, vond ik het ook erg gehaast allemaal & absoluut een van de slechtere Survivor-premières. Ik denk dat het probleem vooral was dat ze twee grote challenges in de aflevering hadden gestopt. Dit doen ze normaal gesproken vrijwel nooit in de eerste aflevering, maar nu dachten ze dat het leuk was vanwege de leiders-twist. Ik vond het echter niet zo sterk. Had liever wat meer van de kandidaten gezien. Zeker nu het er twintig zijn, wat eigenlijk een te groot aantal is. Desalniettemin zijn er genoeg vreemde karakters voor een mooi seizoen en heb ik al weer zin in aflevering 2!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #49 Gepost op: 25-09-2009, 18:27:36 »
Het was weer genieten deze aflevering, er gebeurde zoveel rondom Foa Foa dat de uitzending eigenlijk te kort was. Russell en Ben vormen ongetwijfeld een levende droom voor het productie team van Survivor daar ze oneindig veel bruikbaar materiaal opleveren. Ten gevolge daarvan komen veel andere kandidaten weliswaar amper in beeld, maar echt storend is het nog niet omdat velen zijdelings wel betrokken zijn. Er zal nog tijd genoeg zijn om Galu in beeld te brengen als Foa Foa in het huidige tempo teamleden blijft verliezen.

Russell heeft wederom een potentiële bedreiging voor zijn persoonlijke spel weg weten te werken en heeft met de immuniteitsketting een geweldige troef in handen. Tevens denk ik dat hij er verstandig aan heeft gedaan om Ben te laten functioneren als bliksemafleider. Zijn poging een vertrouwensband op te bouwen met Jaison moedig ik ook aan maar afgaande op de vooruitblik is deze relatie geen lang leven beschoren. Desalniettemin kwam deze aflevering naar voren dat Russell op strategisch gebied een tegenstander van formaat is.

Ben daarentegen lijkt zich niet echt te bekommeren om zijn positie en is ten gevolge van zijn acties al voorgoed gebrandmerkt. Galu zal hem waarschijnlijk als vijand nummer een beschouwen nadat Yasmin haar verhaal heeft gedaan. Ik denk niet dat ze zijn "ghetto trash" opmerking kunnen waarderen. De manier waarop hij Jeff Probst confronteerde was interessant en getuigde van moed daar een verbaal gevecht met Jeff Probst erg slecht voor je kan uitpakken. Jammer genoeg kregen we slechts een klein gedeelte van de discussie te zien, zo schrijft Jeff Probst in zijn blog: “What does get to me is not having enough time in tribal council to show everything that goes down. Ben and I went at it quite a bit that night. He may be able to beat me up, but in a game of Q and A, he's all mine. But alas we only have a few minutes for Tribal so you only get the meat.”
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #50 Gepost op: 25-09-2009, 18:39:22 »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #51 Gepost op: 25-09-2009, 21:26:53 »
 ::rofl::


Wat een heerlijke aflevering was dit weer. Vooral ook na de - wat mij betreft wat teleurstellende - première van vorige week. Ik heb erg genoten van Ben & Russell. Laatstgenoemde begint misschien zelfs een beetje een 'likeable' villain te worden. Dat had ik vorige week nog niet zo erg.
Wel vind ik het jammer dat Galu nog zo onderbelicht blijft. Ik ken daar - met uitzondering van Shambo en Russell - maar erg weinig mensen van. Ik hoop dan ook niet op eenzelfde spelverloop als in Palau. Maar als dat eraan lijkt te komen zal de productie daar misschien wel weer een stokje voor steken, net zoals in Gabon.

Tevens denk ik dat hij er verstandig aan heeft gedaan om Ben te laten functioneren als bliksemafleider.

Ik vraag me af in hoeverre hij Ben bewust als bliksemafleider heeft gebruikt. Misschien dat hij dit meer aan Ben zelf te danken heeft & dat de montage ons doet geloven dat Russell de touwtjes stevig in handen heeft. Desalniettemin is hij inderdaad strategisch erg sterk. Dat had ik niet zo van hem verwacht. Overigens verwacht ik niet dat hij de finale haalt. Daar is hij iets te dominant voor.

Jammer genoeg kregen we slechts een klein gedeelte van de discussie te zien, zo schrijft Jeff Probst in zijn blog: “What does get to me is not having enough time in tribal council to show everything that goes down. Ben and I went at it quite a bit that night. He may be able to beat me up, but in a game of Q and A, he's all mine. But alas we only have a few minutes for Tribal so you only get the meat.”

Interessant! Toch jammer dat CBS niet meer stukken van Tribal Council op de website plaatst. Discussies met Probst zijn inderdaad erg leuk om te zien. En, zoals jij ook al zegt, soms erg gevaarlijk......... ;D

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #52 Gepost op: 26-09-2009, 11:05:52 »
Het begint een beetje een combinatie van Palau en Tocantins te worden, met één team dat alles verliest en veel aandacht krijgt en een persoon die bijna de helft van alle aandacht krijgt (zelfs de hele terugblik draaide om hem). Palau vond ik leuk om eens te zien maar een tweede keer hoeft niet en Tocantins is m'n minst favoriete seizoen dus ik ben bang voor de rest van het seizoen als het zo doorgaat. :-X

Ik betwijfel ook of Russell zoveel invloed heeft als de show doet voorkomen. Vooral dat stukje waarin hij de HII vond, dat zou gebeurd zijn nadat Yasmin langs was gekomen en het de vorige aflevering Ben was die Marisa weg wilde hebben, Russell zou daarin niet zo'n grote rol hebben gespeeld.
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #53 Gepost op: 26-09-2009, 15:42:53 »
Heerlijke aflevering! Russell!  ::bravo::

Ik hoop echt dat hij het nog een tijdje vol gaat houden. En Yasmin is echt een vreselijk zeur wijf  ::hypocriet::
Mike heeft z'n best gedaan in de Pit, jammer dat hij er dan zo uit moet.

Oh ja, en Probst zat in de intro xD

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #54 Gepost op: 26-09-2009, 16:06:59 »
Oh ja, en Probst zat in de intro xD
??

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #55 Gepost op: 26-09-2009, 17:19:06 »
Nou, de intro, waar ze allemaal 'voorgesteld' worden. Ergens aan het einde zie je Jeff dan in beeld.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #56 Gepost op: 29-09-2009, 22:06:29 »

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #57 Gepost op: 30-09-2009, 18:17:23 »
Toen ik het bericht las, moest ik toch wel gelijk denken aan Survivor. Zo te lezen is seizoen 20 al opgenomen in Samoa.

http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/2009/09/survivor-samoa-not-affected-by-earthquake-tsunami.html

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #58 Gepost op: 30-09-2009, 18:54:33 »
Moest er ook aan denken. Desalniettemin nog steeds verschrikkelijk voor de slachtoffers.  :-\\

Offline Exar Xan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #59 Gepost op: 2-10-2009, 16:06:00 »
Ligt het aan mij of is aflevering 3 nergens te downloaden? Ik heb op mijn gebruikelijke Torrent sites gekeken en niks...wie heeft hem wel weten te bemachtigen al van hier?

Voor de rest best een aardig seizoen, aan Russel begin ook iets meer te wennen nu je hem vaker ziet.
Bezoek vooral me website!!