Auteur Topic: Survivor 10: Palau  (gelezen 26221 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Survivor 10: Palau
« Gepost op: 23-07-2009, 20:09:55 »

Survivor 10: Palau

Voor de eerste keer ooit begint een Survivor reeks met 20 kandidaten. Maar of dit lang zo blijft, is maar de vraag... In de eerste aflevering zit namelijk al meteen een twist.

Net zoals in Survivor 7: Pearl Islands, mogen de kandidaten zelf hun kampen indelen. Het ene kamp heet Ulong en het andere Koror.
Hou je vast, want dit seizoen is er eentje met acht first-times! Acht dingen gebeuren die vóór deze reeks nog nooit in Survivor gebeurd zijn.


De hele reeks staat op Youtube, maar via MIRC kan je ze ook allemaal nog downloaden en tevens vond ik een nog actieve torrent voor het volledige seizoen. Meer info vind je op deze pagina.

Hier kan je napraten over deze 10e reeks. Of bekijk hem nu en kom daarna vertellen wat je er van vond.
« Laatst bewerkt op: 23-08-2009, 22:23:11 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #1 Gepost op: 23-08-2009, 22:24:00 »
Ook de Palau pagina is klaar!


In dit seizoen leek het wel of ze bij een modellenbureau naar kandidaten hadden gezocht overigens.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #2 Gepost op: 23-08-2009, 22:46:38 »
Ook de Palau pagina is klaar!


In dit seizoen leek het wel of ze bij een modellenbureau naar kandidaten hadden gezocht overigens.

Ik dacht precies hetzelfde toen ik deze foto zag  ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #3 Gepost op: 30-08-2009, 23:58:02 »
Morgen ga ik aan die seizoen beginnen :D.
Ben benieuwd. Er zijn inderdaad veel modellen bij. En andere good looking people :P.
Ben benieuwd naar dit seizoen en ik zou heeel graag de eerste aflevering gaan kijken maar ik moet slapen, ben hartstikke moe :P.
En het excuus om op me zus te wachten werkt niet zo goed meer :P. Denk dat der internet nog niet werkt ofzo.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #4 Gepost op: 8-09-2009, 20:34:09 »
Eerste 5 afleveringen gezien.

Zeer mooie locatie en toffe proeven tot hiertoe.

Met in het begin al een twist waar ik zelf niet zo happy zou mee zijn
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

In het begin niet echt veel kandidaten die er uitspringen, op uitzondering van Tom dan.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ian heeft ook eens gefigureerd als coach in het MTV programma 'Made'.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #5 Gepost op: 8-09-2009, 20:58:35 »
Ian heeft ook eens gefigureerd als coach in het MTV programma 'Made'.
O grappig :P

Ik heb net het seizoen af gekeken en ben bezig met het volgende seizoen :P

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #6 Gepost op: 15-09-2009, 19:54:30 »
Wel een verdiende winnaar maar begrijp niet waarom sommige mensen zich stoorden aan de gameplay van 1 persoon?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
  Bij survivor hebben dubbeldeals altijd een soort van rode draad geweest.  Hij kwam er voor uit maar sommigen hebben zijn rol werd wel ferm opgeblazen.  Had van mij ook wel mogen winnen omdat hij sociaal nog iets sterker was als de winnaar.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #7 Gepost op: 15-09-2009, 22:22:19 »
Die dikke irritante had gewoon niet zo moeten janken..


Oké Oké, sorry.  :P

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #8 Gepost op: 17-09-2009, 22:00:43 »
Wel een verdiende winnaar maar begrijp niet waarom sommige mensen zich stoorden aan de gameplay van 1 persoon?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
  Bij survivor hebben dubbeldeals altijd een soort van rode draad geweest.  Hij kwam er voor uit maar sommigen hebben zijn rol werd wel ferm opgeblazen.  Had van mij ook wel mogen winnen omdat hij sociaal nog iets sterker was als de winnaar.

Maar je moet het emotioneel wel de dubbeldeals en de reacties van de andere kandidaten aankunnen en dat kon bij niet echt.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #9 Gepost op: 20-01-2010, 10:54:51 »
Ik lees net dit bericht van Coby:

Citaat
Jenn has passed away..

Jenn Lyon is my best friend. I can't say I am her's because she has a long line of people who love her and want to call her their own. She is the most beautiful woman I have ever seen on the inside and out. We met playing a silly game called Survivor where she was misunderstood by me because of her beautiful looks and sweet passive attitude. Something her mother told me had happend to Jenn her whole life, people judging her pretty shell. Funny how looks can be a curse.

I asked Jenn what she would like to do before she...
we never said die, Jenn is too stong to even speak in those terms. This is a person who has faught cancer face to face for almost 5years, die isn't in her arsenal. Her answer wasn't fly to the moon, or meet Madonna, it was simple and clear...
"I want us all to go to the mountains with snow all around, everyone can stay in their own seperate little cabins. We can come out and have snowball fights and spend Christmas there together." That was it.

I was there when we shaved each others heads at her first chemo treatment. I was there when she she found out the cancer had come back in her bones on my birthday when she was visiting me in Texas. We had just gotten tattoo's together on our inner arms, hers to cover where her port was inserted. I was there when she was in the hospital last year and I had 'Victoria' from Twilight give her a suprise visit. She was there for me when I moved to LA and she loaned me the money to do it. She caroled me at Christmas and I always tried to make her laugh. She always accepted me for who I am and I always tried to learn from her. I was lucky to be there a lot.

Has anyone seen Avatar? It was one of the last things Jenn and I did together. The movie looks light and cheesy - eye candy for the masses. But what we didn't know was the theme of the Na'vi people. That nothing dies. We are all energy flowing into the Earth and we are all connected. That tree roots hold the memories of the people passed, that animals can feel their ridders, that people travel through a tunnel of light when passing by while being chanted on by their tribe. As I sat next to Jenn, knowing that she had just had news of only having a short time left, I wondered how she would handle it. All this death and beauty headed at her face in all its amazing technicolor 3D glory! I looked over at her worried but she had a sirine smile on her face. From then on we talked about it everytime we saw each other. How that simple movie could make her feel..safe. We always signed our texts, " I see you". That line was spoken from Neytiri as she held the little, white, human crippled form of Jake in her big blue strong arms. It was the last thing I said to Jenn as I wrote it on a note I left on her pillow. " I see you."

Her beautiful shell was still a curse in the end. I often thought when we went to the doctors that poeple didn't take her illness or pain as serious because she was still so pretty. But it was just her Avatar. I write this not only for myself in some sort of therapy but for what Jenn believes in. In writing about this I am connecting our story to the branches. I am feeling the Earth. I am rallying the tribe to chant as Jenn passes her energy into the light.

We love Jenn!!!

I see us all in the perect snow, with our own cabins, having the biggest snowball fight. Survivors, big blue Na'vi and Jenn running in the snow with her 2 dogs jumping about her. Everybody put on your 3D glasses because this is about to blow your mind.

:(
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #10 Gepost op: 20-01-2010, 10:58:54 »
Ik dacht op de een of andere manier dat het redelijk goed met haar ging, omdat we er weinig over hoorden en het al zo'n tijd geleden is dat er kanker bij haar werd geconstateerd. Dat bleek dus een vertekend beeld te zijn: ze heeft vijf jaar lang gevochten tegen de kanker.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #11 Gepost op: 20-01-2010, 11:10:48 »
Jennifer Lyon Christmas Video:

"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #12 Gepost op: 20-01-2010, 19:48:30 »
:o wist ik helemaal niet ::ohno::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #13 Gepost op: 20-01-2010, 23:15:52 »
Jammer  :-\\

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #14 Gepost op: 24-05-2011, 20:32:41 »
Ik heb in de afgelopen dagen dit seizoen maar weer eens gezien. Toch een erg leuk seizoen! Wat mij betreft mag Ian nog wel een keer meespelen :)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #15 Gepost op: 24-05-2011, 22:46:10 »
Ian <3 Verruit mijn favoriet in dit seizoen. ^__^
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #16 Gepost op: 25-05-2011, 09:00:58 »
Zo zielig maar ook wel awkward dat ie soms heel moeilijk uit z'n woorden kwam ^^

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #17 Gepost op: 29-12-2012, 11:50:10 »
Net dit seizoen gezien.

Terechte winnaar.

Ik vind wel dat ze degene die zo emo werd aan het einde niet nogmaals moeten uitnodigen voor Survivor. Mensen die uiteindelijk niet voor de miljoen gaan moet je niet in de show hebben. Het is best een leuk persoon en hij/zij werd veel te hard aangepakt. Het was voor de rest van de groep te gemakkelijk om hem/haar de zwartepiet te maken terwijl de rest geen haar beter was.

Ik was zeer tevreden met de meeste proeven (dat rondlopen met gewichten was echt prima).

Sommige stemmingen begreep ik niet helemaal. Er waren dan allemaal plannen die best sense maakten om de macht over te nemen maar uiteindelijk deden ze dat dan toch niet. En het werd ook niet altijd duidelijk waarom ze het niet aandurfden. Ook dat de winnaar van de auto die persoon meenam bij de reward kwam uit het niets (vooral omdat er een plan was).
Maar wat me echt verbaasde was de aggressiviteit waarmee de runnerup werd aangevallen door de jury. De uitslag had ik wel verwacht, maar dat de runnerup op zo'n harde manier aangepakt zou worden had ik niet zien aankomen (en de runnerup zelf ook niet).

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #18 Gepost op: 24-06-2014, 18:40:23 »
Favoriet: Wanda ::hypocriet::

Slechtste twist ever ::niet-ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 10: Palau
« Reactie #19 Gepost op: 6-08-2014, 21:56:12 »
Terechte winnaar, heeft het spel het beste gespeeld en won de meeste proeven.  Toch was Ian favoriet. Ik had alleen totaal niet verwacht dat het zo'n zure jury zou zijn. De nummer twee was trouwens ook niet echt slim om te gaan zitten bitchen en te weigeren om vragen te beantwoorden. 
Leuk seizoen.