Auteur Topic: Australian Survivor: Blood vs. Water  (gelezen 1337 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Australian Survivor: Blood vs. Water
« Gepost op: 23-02-2022, 00:42:25 »
Kijken jullie ook? D*N en ik hebben de eerste 7 afleveringen gezien. Vermakelijk seizoen, leuke cast maar te veel idols natuurlijk weer en de edit blijft een groot struikelblok. Zó ongelijk, echt respectloos naar de helft van de cast die je wel uitnodigt en vervolgens maar in 1 aflevering of zo stopt of helemaal nergens. Zeker nu in Survivor South Africa gezien heb valt het me op en erger ik me er enorm aan.

Berichten over spelverloop graag in spoilertags plaatsen omdat niet iedereen bij dezelfde aflevering is met zo'n lang seizoen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor: Blood vs. Water
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2022, 20:09:46 »
Ik deel je mening. Ik snap het niet als mensen zeggen dat Aus survivor de beste versie is, ik vind het echt de minste om verschillende redenen

a) Er is voor de tweede keer ooit een deelnemer
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
weggestemd met 0 confessionals. ( de eerste was Sam uit CvC). Beiden deden mee aan een ander realityprogramma, dus saai zullen ze niet zijn, én dan nog kun je ze op zijn minst 1 of 2 geven.

b)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
hebben op 12 afleveringen 1 confessional voor hun 2, hoewel Mel al heel lang op het randje zit om weggestemd te worden.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
hebben iets meer confessionals maar zijn daarna degene met de minste.

c) Ze zenden steeds weer dezelfde confessionals uit, ik hoef niet voor de zoveelste keer 'Queen stays Queen' te horen, verdeel de confessionals gewoon beter.

d) Ze maken zware montagefouten. Zo tonen ze iemand met een zwarte mergebuff die praat over iemand anders, waardoor je weet dat die beide de merge halen, ook tonen ze
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
die spreekt dat hij de idol al 10 dagen heeft, terwijl volgens de uitzending het nog maar 3 dagen zijn.

e) De twists zijn zo random, Survivor US heeft ook slechte twists maar dingen zoals EoE of RI gelden voor alle deelnemers terwijl je nu geluk moet hebben om een non-elimination te hebben (en toevallig gebeurt het met iemand die in Australië redelijk bekend is, waardoor het niet zo random lijkt)


Tot slot wel een leuk feitje: Kanh wist niet dat ze hem King Kahn noemden. Hijzelf heeft dat nooit uitgesproken maar zijn naam betekent Koning, dus het is geen egokwestie.

Alleszins, Survivor Australia maakte reclame voor het seizoen met King Kahn (hijzelf is zeer bekend door Masterchef) en hij vroeg of dat bord kon geplaatst worden op de drukste snelweg van Sydney omdat daar 4 exen van hem dagelijks passeren naar hun werk  ::rofl::
klaar voor de strijd

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Australian Survivor: Blood vs. Water
« Reactie #2 Gepost op: 24-02-2022, 23:15:02 »
Sandra is een queen, maar
Spoiler: klik hier niet op (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 25-02-2022, 00:28:57 door Sanmol »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor: Blood vs. Water
« Reactie #3 Gepost op: 13-03-2022, 00:33:46 »
Ik ben eigenlijk niet rouwig dat ze weg is,

Sandra bewijst keer op keer dat ze een zeer sterke speler is
(toch op tactisch en sociaal vlak) maar hier kreeg ik van haar hetzelfde gevoel als bij gamechangers nl. teveel gelovend en spelend op haar hype als Queen.

Ik vond haar veel toffer in haar andere seizoenen maar hier of in gamechangers vond ik haar eigenlijk vrij arrogant in haar confessionals.

En het klopt ook niet wat ze zei: ze zei dat nog nooit iemand die op haar stemde het seizoen gewonnen heeft (terwijl in Gamechangers Sarah haar mee wegstemde en het spel won).

Nu iets anders: de twitter van Australian survivor heeft per ongeluk een foto gedeeld van de F9, dus de volgende 2 afvallers zijn bekend. (opnieuw is het niet de eerste keer dat ze zo flateren   :-\\)

Daarbij, bij sportsbet Australia kan je wedden wie het seizoen wint. Maar uit de odds blijkt al sinds Allstars dat degene die bij het begin van het seizoen het beste staat het seizoen ook wint. Ik ben benieuwd of dit nog altijd zo is, want degene die de beste odds had zit er nog altijd in.
klaar voor de strijd

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Australian Survivor: Blood vs. Water
« Reactie #4 Gepost op: 13-03-2022, 12:47:39 »
Sinds 2016 zelfs al heeft de winnaar vanaf het begin of in ieder geval heel lang en consequent bovenaan gestaan in die betting odds. Die moet je dus eigenlijk altijd vermijden omdat je anders met quasi-zekerheid de winnaar al weet.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.