Auteur Topic: Survivor 3: Africa  (gelezen 67726 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Survivor 3: Africa
« Gepost op: 25-05-2009, 18:02:49 »

Survivor 3: Africa

In deze derde reeks verblijven de kandidaten in kampen op het ruwe terrein van Africa. Geen zeeën of meren of rivieren in de buurt, enkel een klein kreekje waar alle wilde dieren komen drinken.

Deze keer moeten ze niet alleen op hun hoede zijn voor hun medekandidaten, maar ook voor die wilde dieren. Zo moeten ze bijvoorbeeld een cirkelvormige haag van dikke doornentakken rond hun kamp bouwen, opdat er geen leeuwen binnen sluipen. Ook verplicht de productie hen om 's nachts met twee de wacht te houden omdat er mogelijk gevaarlijke beesten door de haag kunnen dringen.

Meer info (kandidaten, trailer,...) over Survivor 3: Africa en hoe het te downloaden vind je op deze pagina.
Ook deze reeks heb ik op Youtube gevonden. Het is mindere kwaliteit, maar is wel handiger dan mIRC. Bovendien zijn er ook nog actieve torrents om de hele reeks te downloaden. Op vorige vermelde pagina vind je de link.

Hier kan je napraten over deze 3e reeks. Of bekijk hem nu en kom daarna vertellen wat je er van vond (maar kijk tijdens het lezen intussen wel uit voor mogelijke spoilers in dit topic ;) )

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #1 Gepost op: 31-05-2009, 21:37:11 »
Aardig seizoen, alleen jammer dat het spel nogal dom gespeeld werd door veel kandidaten.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #2 Gepost op: 11-06-2009, 22:22:32 »
Aardig seizoen, alleen jammer dat het spel nogal dom gespeeld werd door veel kandidaten.

Big Tom maakte desalniettemin een hoop goed met zijn aanwezigheid!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #3 Gepost op: 12-06-2009, 19:25:16 »
Hier begin in vandaag aan :D.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #4 Gepost op: 14-06-2009, 19:36:45 »
Big Tom maakte desalniettemin een hoop goed met zijn aanwezigheid!

Ja, hij en Teresa waren zo'n beetje de enige die het seizoen nog leuk maakten.  ::schaam::
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #5 Gepost op: 14-06-2009, 21:20:10 »
Teresa was inderdaad ook een kleurrijke persoonlijkheid. En tevens een pittige tante. Ik kan me nog een uitdaging herinneren waarin ze vriend en vijand verbaasde met haar doorzettingsvermogen. Ze slaagde erin urenlang haar hand omhoog te houden en ook nog eens de overwinning binnen te slepen. Het is achteraf bezien een schande dat ze niet in de All-Stars editie is teruggekomen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #6 Gepost op: 14-06-2009, 22:02:29 »
die aflevering heb ik vandaag nog gezien :P.
Ik vind haar ook erg leuk, en Big Tom ook.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #7 Gepost op: 14-06-2009, 22:28:12 »
Inderdaad Big Tom is een leuk karakter. Het enige minpunt is dat ie soms wel heel slecht te verstaan is  ::rofl::
Lex vind ik ook wel interessant, en ook hij maakte het seizoen leuker naar mijn mening!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #8 Gepost op: 18-06-2009, 14:17:49 »
Brrrr, Lex vond ik helemaal niets. Hij dacht dat hij de beste speler was, maar was imo. bij lange na niet zo goed als hij dacht dat hij was. Hij had het geluk dat hij een hoop mensen in het kamp had zitten die net wat dommer waren dan hij.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #9 Gepost op: 19-06-2009, 19:16:53 »
Brrrr, Lex vond ik helemaal niets. Hij dacht dat hij de beste speler was, maar was imo. bij lange na niet zo goed als hij dacht dat hij was. Hij had het geluk dat hij een hoop mensen in het kamp had zitten die net wat dommer waren dan hij.

Toch wist hij op de een of andere manier wel veel invloed uit te oefenen op mensen, dat heeft hij in zowel Africa als All-Stars bewezen. Zijn assertiviteit en agressiviteit zorgden ervoor dat andere kandidaten het liever niet tegen hem opnamen. Deze eigenschappen maakten hem echter ook tot een emotionele speler. En door die speelstijl heeft hij grote tactische en strategische blunders gemaakt. In Africa durfde niemand daarvan te profiteren, in All-Stars gelukkig wel.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #10 Gepost op: 12-07-2009, 23:10:38 »
Vandaag de eerste 6 afleveringen gezien  ::trots::

De opzet is weeral interessant om zien, de kampenmix gooide zorgde wel voor enkele mooie wendingen daarom vond ik de afvallers van aflevering 5 en 6 wel terecht.

Big tom, lex en Clarence* zijn wel leuk om zien
 

*
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #11 Gepost op: 23-07-2009, 00:12:06 »
Vandaag deze reeks ten einde zien lopen.  naar het einde toe vond ik de exits redelijk voorspelbaar.

Bij lex zijn uitleg over de final 2, heb ik toch m'n bedenkingen.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik ben ook niet overtuigd dat de final 2 daar op hun plaats zitten.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Ja, hij en Teresa waren zo'n beetje de enige die het seizoen nog leuk maakten.  ::schaam::

Big Tom was idd leuk om te zien, jammer dat hij op het einde als pispmaal werd gebruikt door 1 van de final 2.   

Teresa heeft naar mijn mening niet echt veel bijgebracht buiten die proef die ze dmv fan de factor geluk (steen, papier, schaar) en gentleman's agreement van Clarence heeft gewonnen (Ik vraag me af of ze hetzelfde had gedaan als Clarence had gewonnen bij dat duel). Ze zat zeker niet in de gevarenzone en had blijkbaar niet door dat Clarence dat wel was...  En de poging Big Tom in diskrediet te brengen omdat ze wist dat ze er zeker uitging  ::niet-ok::(wat uiteindelijk is gelukt).  Big Tom heeft zijn goedkeuring gegeven bij de soloactie van lex... dus niet echt loyaal tegenover zijn alliantie die hem zo ver in het spel heeft gebracht, eigenlijk valt Big Tom niet veel te verwijten.

Brandon vond ik een echte eikel op de final council en kelly vond ik amusant om bezig te zien/horen

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #12 Gepost op: 24-07-2009, 17:50:37 »
Theresa heeft - mijns inziens - alles gedaan wat ze kon om op het eiland te blijven. Maar omdat ze met twee erg domme jonge mensen in het team zat, Brandon en Kim P, kon ze de finale niet halen. Als Brandon niet zo stom was geweest om op Kelly te stemmen en Kim P daarna niet zo emotioneel had gereageerd had ze kunnen winnen. Ik had haar liever gehad dan Ethan, die nog minder deed.
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #13 Gepost op: 24-07-2009, 21:16:22 »
Theresa heeft - mijns inziens - alles gedaan wat ze kon om op het eiland te blijven. Maar omdat ze met twee erg domme jonge mensen in het team zat, Brandon en Kim P, kon ze de finale niet halen. Als Brandon niet zo stom was geweest om op Kelly te stemmen en Kim P daarna niet zo emotioneel had gereageerd had ze kunnen winnen. Ik had haar liever gehad dan Ethan, die nog minder deed.

Afrika is een groot eiland  ;)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #14 Gepost op: 29-07-2009, 19:59:59 »
Oeps, nou ja, in niemandsland dan. :P
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #15 Gepost op: 15-09-2009, 20:53:16 »
Ethan Zohn heeft terug kanker.  :-\\

(niet lezen als je de reeks nog niet gezien hebt, bevat spoilers)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #16 Gepost op: 15-09-2009, 22:24:00 »
Hè bah  ::niet-ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #17 Gepost op: 15-09-2009, 23:02:27 »
Damn  :(

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #18 Gepost op: 29-11-2009, 16:09:46 »
Ik heb het seizoen vorige week gekeken,
enn ik vond het echt een leuk seizoen.
Alleen de eliminaties waren te voorspelbaar...
Ik vond in tegenstelling tot iedereen hier Big Tom echt verschrikkelijk, was blij dat hij de laatste 3 niet haalde!
Favorieten waren Theressa, Ethan, Kim, Kim en Lindsay.
There's no show like a reality show ;)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 3: Africa
« Reactie #19 Gepost op: 30-11-2009, 18:27:41 »
Lindsay?  :o
Nog even niks.