Auteur Topic: Survivor 2: The Australian Outback  (gelezen 25825 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #20 Gepost op: 12-06-2009, 11:48:24 »
Ja ze had een man voor 20 jaar, en ze waren heel gelukkig en toen overleed haar man. Toen is ze verliefd geworden op ZIJN zoon, en nu zijn zij dus samen. Na Survivor is de pers hier achtergekomen en "ripped her apart". Tenminste, volgens mij is het zo gegaan.

En ze werkt ook bij de beveiliging in een gevangenis waar al de gevangenen kabel televisie hebben, en ze hebben haar dus ook gezien. (En dat ze er als eerste is uit gegaan) Daar wordt ze ook nogal mee 'gepest' door de gevangenen.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #21 Gepost op: 9-05-2010, 17:51:40 »
Ik ben terug aan deze reeks begonnen en heb toch wel iets eigenaardigs opgemerkt met de vuur/water proef; Colby gaat als laatste water halen en heeft een beduidend grotere massa hout dan nick die als eerste wegging om water te scheppen, Nick heeft geen enkele keer zijn watervat omlaag gekregen en zijn water loopt er veel harder uit dan bij colby... na enkele scheppen van colby zag ik dat zijn water veel vuiler was dan bij de rest dus een grote kans dat hij zand mee heeft geschept --> stopt het gaatje meer toe in het vat, zorgt voor meer gewicht dat er niet uitloopt...  ::vergroot:: Keith had deels zijn vat al omlaag en heeft serieuze moeite moeten doen om zijn vuur omhoog te houden, dom dat hij zijn emmer weggooide maar in verhouding met Colby roept het toch wat vragen op. ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #22 Gepost op: 9-05-2010, 21:14:06 »
colby is dat gewoon slim geweest. Het gaatje proberen te dichten en op een (vind ik) legitieme manier.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #23 Gepost op: 12-03-2011, 00:50:24 »
Dit seizoen net gezien. Wat me opviel:

- Hoe zwaar het was (elementen en honger)
- Hoe vriendelijk iedereen met elkaar was en bleef
- Dat Colby iets te sportief/competitief/dom was om Tina naast zich te kiezen in de finale. Tegen Keith had hij gewonnen. Er zaten toch wat veel vrouwen in de jury die het knap vonden dat het Tina gelukt was om in de finale te komen.
- Hoe hard Colby schreeuwde toen Tina gewonnen hard. En nadat de jury erbij kwam bleef hij om hen heen dansen. Beetje creepy.
- Dat er weinig (lees: geen) HII's in het spel waren
- Door ik spoilers bij andere seizoenen al wist hoe het zou aflopen toen Colby de auto won.

Maar al met al een heel erg leuk seizoen. Vrij simpele strategie, maar veel leuke kandidaten. Er waren wel 5 personen die ik de winst gunde.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #24 Gepost op: 13-03-2011, 12:30:36 »
- Dat er weinig (lees: geen) HII's in het spel waren
HII is pas sinds seizoen 11 ;)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #25 Gepost op: 13-03-2011, 16:00:10 »
Outback is echt een geweldig seizoen. Het wordt door de meeste "nieuwe" fans afgeschreven als saai en voorspelbaar (wat eigenlijk alleen maar waar is voor... wat? de laaste 5 afleveringen of zo?)... terwijl het gewoon een seizoen is dat volledig steunt of sterke karakters... en die heeft het in overvloed. Met uitzondering van Nick en misschien Keith, is iedereen erg gedenkwaardig en uniek (vooral als je dat vergelijkt met seizoenen as Samoa of Fiji, waar ik me met moeite de helft van de cast kan herrineren).

Colby is verruit één van mijn favoriet survivors ooit, en als ik alleen maar zijn Australische incarnatie gekend had, was hij mijn Nummero Uno. (Nu is dat, vooral dankzij zijn HEILIGE reis in FvF, Jonathan "Christ" Penner ^_^)

Jerri is nog zo iemand waarvan je gewoon niet genoeg kan krijgen. Als je van haar houdt wil je meer van haar zien, en als je haar haat... ook eigenlijk?  ::rofl:: Wat een pracht van een vrouw

Amber was altijd een van mijn willekeurige favorieten, dus vindt ik haar ook meer dan OK. ^_^

Rodger/Liz <3 Beste Oudere/Jongere combo ooit? Dacht het wel! (Paschal/Neleh = O_O)

DEBB <3 Nog zo'n icoon

SKUPIN <3 Nog een ander icoon <3



De enige die ik echt niet kon uitstaan waren Alicia (echt een verzuurd, onaangenaam, humorloos individu, BWAKKES BOL HET AF >_<), Tina (Het misbruiken van de moralen en de godsdienst van iemand anders of JEZELF af te schilderen als een heilige (en Amber/Jerri als manzieke duivellinnen) is gewoon WANSMAKELIJK. bah!) en Varner (wat.een.idioot. oh ja, en SKUPINGOD <3). En verder ook nog Mitchell ( ugh loser  ::) zijn... errr... "gezang" tijdens de "Back From The Outback Special" o_O) en Kimmi (ietsje te overenthousiast om niet irriterend te zijn naar mijn mening <_<)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #26 Gepost op: 14-03-2011, 00:08:36 »
Is het nog goed gekomen tussen Jerri en Colby? Tijdens dit seizoen was zij vooral gek op hem en hij was echt heel erg negatief over haar. Lijkt me redelijk zwaar voor haar om dat allemaal te zien als je de uitzendingen te zien krijgt.

Rodger was een held!

Hey en gebruik aub wat minder achternamen als in de show alleen de voornaam gebruikt wordt :) Scupin?, scupin? (ff Googlen) Ah Michael the pig killer bedoel je! Dat was wel een persoonlijkheid ja :)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #27 Gepost op: 14-03-2011, 00:38:37 »
Het KWAM nog goed tussen Jerri en Colby zenne... maar pas in Heroes vs Villains, en *men* besloot die hereeniging haast volledig te negeren zodat ze meer screentime aan RESSELL (*!UGH!*) konden geven  :o

Naar het schijnt was er een soort "liefdesdriehoek" tussen Jerri, Colby en Danielle (wat in feite DE aanleiding was voor Jerri om Danielle weg te stemmen), die ook -je raadt het al- volledig genegeerd werd :Ojos:
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #28 Gepost op: 14-03-2011, 11:20:52 »
Misschien dat het niet goed meer in mijn herinnering zit, maar Colby (en Daniëlle) zaten toch in het Heroes kamp en Jerri toch in het Villains kamp? Hebben ze allemaal de merge nog gehaald? If not, dan hadden Jerri en Colby toch vrij weinig quality time lijkt me.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #29 Gepost op: 14-03-2011, 20:08:47 »
Misschien dat het niet goed meer in mijn herinnering zit, maar Colby (en Daniëlle) zaten toch in het Heroes kamp en Jerri toch in het Villains kamp? Hebben ze allemaal de merge nog gehaald? If not, dan hadden Jerri en Colby toch vrij weinig quality time lijkt me.

Daniëlle zat in het villains team.  Na de merge is Daniëlle met Colby wel op reward geweest samen met Amanda waar de cat-fight heeft plaasgevonden om die aanwijzing voor de HII waar colby zich buiten hield...


Colby heeft in enkel in Australië z'n 'ding' kunnen doen maar in zijn 2 herkansingen was hij duidelijk een portie te klein...  Fan van hem ben ik nooit geweest ::ohno::

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #30 Gepost op: 14-03-2011, 22:26:34 »
Ook vond ik dat op het punt dat Colby challenges begon te winnen de competitie ook niet zo heel veel meer voorstelde.
Dat het hem in een sterker veld niet lukt om te domineren is dus niet zo vreemd.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #31 Gepost op: 11-02-2012, 17:32:51 »
Ik heb net dit seizoen gekeken. En ik vond het echt een geweldig seizoen. Ook inderdaad door moeder natuur die een handje hielp.  Ik had liever Colby als winnaar gehad. Maar het allerliefst had ik Elisabeth zien winnen. 't Lijkt me leuk om een aantal van deze kandidaten weer terug te zien in All Stars seizoenen. Ik weet in elk geval dat een van deze deelnemers ooit survivor nog gaat winnen. Op naar seizoen 3.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #32 Gepost op: 26-04-2020, 19:06:00 »
Kimmi  ::love::

Marilynn  ::love::

Jerri  ::love::

Tina  ::love::

Amber was toen dus ook al zo chagrijnig, leuk om te weten  ;D leuk seizoen, ben sowieso fan van de seizoenen waarin ze echt in de wildernis moeten zien te overleven ipv op mooie witte stranden.
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #33 Gepost op: 4-07-2020, 03:46:09 »
En daar was het einde van Seizoen 2 ::bravo::
Gelukkig was het beeld beter dan vorige keer, Alleen heb nog steeds moeite met iedereen nog herinneren en volgen ::rofl::

Ik vond dit seizoen erg vet, De voelde gewoon als echt overleven niet op een strand zoals standaard survivor/robinson. En erg vet en jammer dat de natuur een handje hielp, Maar zo is het wel echt survival ofc. Ik schrok me echt dood toen met dat vuur ::oink::

Voor de rest was ik voor colby voor de winst :\'( Erg jammer maar ik vind het wel goed van haar dat ze het zo ver heeft geschopt.

Oftewel een top seizoen en denk dat dit een van mijn favorieten is tot nu toe ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #34 Gepost op: 4-07-2020, 09:52:10 »
. Ik schrok me echt dood toen met dat vuur ::oink::


Dat was idd een eng moment, maar als je weet wat Skupin zoveel jaar later op zijn kerfstok heeft is het opeens minder erg
klaar voor de strijd

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #35 Gepost op: 24-03-2021, 00:13:18 »
The Australian Outback was een heel indrukwekkend seizoen met een geweldige winnares ::confettie:: Vooral Australië als omgeving was bijzonder. Ik heb met open mond gekeken naar de aflevering waar het hele kamp zowat was weggespoeld.

De post-merge was niet super spannend, aangezien Kucha alsnog geen enkele kans meer maakte. Voor mij hebben Elisabeth, Colby en Tina, die gelukkig ver kwamen, dit seizoen gemaakt ::bravo::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Survivor 2: The Australian Outback
« Reactie #36 Gepost op: 25-11-2021, 01:15:25 »
tijd geleden ook herkeken. Omdat vergeten. en nog steeds sad dat Colby niet won vond hem toch wel beter nog steeds. En de natuur rampen en locatie geeft dit seizoen echt kleur!

Memorabel seizoen en een onwijs goeie cast. het werd lichtelijk voorspelbaar naar het einde toe wie er ook zou gaan. ook af en toe erg saai en dacht ik van kom op ga door ofzo. erg traag.

Wel veel iconic momenten en de cast maakt wel dit seizoen. Colby, Tina, Elisabeth, Alicia.
Al met al een super leuk en goed seizoen met een goeie winnaar alsnog::bravo::

chipsverslaafde <3