Auteur Topic: Survivor 18: Tocantins  (gelezen 104153 keer)

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #60 Gepost op: 8-04-2009, 20:36:13 »
Ik vind dit echt geweldig, dit seizoen!  ::love::
Leuke karakters ook!

Ik ben voor verschillende mensen:

* Erin
* Taj
* Brendan
* Seilla

Ik vind eerlijk gezegd dat de leuke mensen nu nog in het blauwe team zitten! xD
Maareh.. weet iemand wanneer de volgende epi online komt en ik hem dus [eventueel] kan kijken?  ::tandpastasmiley::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #61 Gepost op: 8-04-2009, 20:39:12 »
Sierra is het ;).

ik ben ook voor Taj

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #62 Gepost op: 8-04-2009, 20:44:44 »
Er blijven weinig kleurrijke figuren over vind ik persoonlijk.  de 4 eerste die zijn gegaan had ik er nu liever nog ingezien...

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #63 Gepost op: 9-04-2009, 13:13:11 »
Er zijn inderdaad een aantal goede karakters uit, maar naar mijn idee is de casting dit seizoen wel van dusdanig niveau dat er nog genoeg leuke mensen over zijn. Ik zit nog steeds te wachten op leuke acties van Tyson (ik hoop dat die nog gaan komen) en ik denk dat in de merge de relatie Coach - Sierra wel eens voor problemen kan gaan zorgen. Dan hebben we nog Erinn die - samen met, hoe kan het ook anders, Coach - ook nog voor leuke televisie kan zorgen.
Op dit moment ben ik voor Stephen. Ik denk dat hij, vanwege zijn voorkomen, schromelijk onderschat wordt, maar hij heeft ondertussen wel een hoop troeven in handen. Het is dat hij niet zo heel goed kan liegen, al viel JT er helemaal voor & daar gaat het natuurlijk om.

Volgende aflevering wordt denk ik spannend. Op basis van de previews lijkt het niet zo goed te gaan met het been van Colby Joe. Ik ben benieuwd of het tot een evacuatie gaat leiden. De enige die ik op dit moment nog wat kleurloos vind, is Debra. Verder vind ik het seizoen 'pretty decent'. En het zou na de merge morgen nog wel eens een stuk beter kunnen gaan worden.........

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #64 Gepost op: 9-04-2009, 14:35:34 »
Het been van Joe zag er inderdaad niet goed uit. Hopelijk red hij het daarmee. Al zal hij nu, gezien zijn fake-idol er wel snel uitgestemd gaan worden. Dat zal niks nieuws onder de zon zijn, aangezien we de afgelopen seizoen dat al meerdere malen hebben gezien.

Dat Taj de afgelopen aflevering er niet uitgestemd zou worden, was al duidelijk. In de previews na de compilatie-aflevering laten ze zien dat ze helemaal uit haar dak gaat als ze een verrassing krijgt.

Nu de merge is aangebroken, ben ik wel benieuwd welke kant dit seizoen opgaat. Ik ben nog steeds benieuwd wat Jeff precies bedoelde met het feit dat dit seizoen het spel heel anders gespeeld zal gaan worden, dan alle andere seizoenen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #65 Gepost op: 10-04-2009, 14:25:53 »
Hahaha heerlijk die Tyson en Coach quotes  ;D Daar kan je een hele lijst mee opstellen!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #66 Gepost op: 16-04-2009, 22:44:50 »
Die beginmontage van Coach  ::rofl::
Ik vond het een erg sterke aflevering. Jammer dat Tribal Council niet doorging. Het wegstemmen van Brendan was een mooie climax geweest. Maar goed, er zijn nu zoveel allianties gaande, wat voor volgende afleveringen erg interessant zal worden.

Ik ben benieuwd wie er morgen moet vertrekken.
Zal de Exile Island-rebellion Darth Coach kunnen verslaan?  ;D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #67 Gepost op: 16-04-2009, 23:22:08 »
Die beginmontage van Coach  ::rofl::
Ik vond het een erg sterke aflevering. Jammer dat Tribal Council niet doorging. Het wegstemmen van Brendan was een mooie climax geweest. Maar goed, er zijn nu zoveel allianties gaande, wat voor volgende afleveringen erg interessant zal worden.

Ik ben benieuwd wie er morgen moet vertrekken.
Zal de Exile Island-rebellion Darth Coach kunnen verslaan?  ;D

Ik hoop het niet!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #68 Gepost op: 17-04-2009, 11:16:24 »
Hahaha heerlijk die Tyson en Coach quotes  ;D Daar kan je een hele lijst mee opstellen!

Zijn de peppie en kokkie- figuren van dit jaar bij survivor  ;D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #69 Gepost op: 19-04-2009, 13:12:47 »
Zoooo wat een geweldige aflevering! Goed gespeeld, met het verdelen van die votes. Had het toch wel jammer gevonden als Coach er uit ging  :P

"I don't think you are the mastermind, I don't think you are smart enough for it" - TysonŠ

En Coach met z'n vage verhaal! Zou dat echt waar zijn? Hmm..


EDIT: Waarom kan ik de filmpjes van Ponderosa niet bekijken? Er staat dat die filmpjes niet zijn voor mijn geografische regio?  ??? Hebben jullie dat ook?

« Laatst bewerkt op: 19-04-2009, 13:56:31 door TheeZakje »

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #70 Gepost op: 19-04-2009, 14:39:28 »
Coach is inderdaad een briljant karakter. Vooral omdat hij zelf niet door heeft. Jeff Probst ziet wel brood in een speciaal televisieprogramma voor Coach........  ::rofl::
Uitstekende aflevering!

Waarom kan ik de filmpjes van Ponderosa niet bekijken? Er staat dat die filmpjes niet zijn voor mijn geografische regio?  ??? Hebben jullie dat ook?

Het ziet er inderdaad naar uit dat CBS de extra filmpjes aan het dichttimmeren is voor bezoekers buiten de VS. Erg vervelend. Ik keek ook altijd graag naar de deleted scenes van iedere aflevering.
Wat voor mij een oplossing is, is Hotspot Shield. Dit programmaatje, dat je hier kunt downloaden, leidt je verbinding om via een US-server, zodat de ontvangende website denkt dat je uit de VS komt. Dit maakt de verbinding wel wat traag, zodat je ze niet meer via de CBS-site kunt kijken. Gelukkig zet CBS ze ook (met geografische restrictie) op Youtube.
- Start Hotspot Shield & maak verbinding
- Ga naar Youtube
- Zoek op 'Survivor Ponderosa' en kies bij 'Sort by' voor 'Date added'.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #71 Gepost op: 19-04-2009, 20:38:56 »
Voor de liefhebber worden ze nu ook in dit topic van een ander forum verzameld. Je kunt ze het beste even geheel laten laden, voordat je ze afspeelt (anders zijn ze wat stotterig).

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #72 Gepost op: 19-04-2009, 22:20:11 »
Hartstikke bedankt Honeymaker!  ::ok::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #73 Gepost op: 24-04-2009, 14:15:24 »
Woah bale! Waarom Tyson   :\'( Nu moeten we z'n grappige opmerkingen missen!

En nu hoop ik al helemaal niet dat Coach de volgende is die er uit gaat..
Zo gaat het bijna elk seizoen.. de smaak makers vliegen er uit, en saaie mensen blijven over tot de final.


Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #74 Gepost op: 24-04-2009, 19:07:54 »
Ondanks dat Tyson, als smaakmaker, eruit is gevlogen was het wel DOM geweest als ze deze jongen nog langer in het spel hadden gelaten. Die gast wint imuniteit na imuniteit, reward na reward. Nu had ie het een keer niet, dus grijp je kans en blindside hem! En HOE! Een totale SHOCK! :O echt geweldig die gezichten van Tyson en Sierra....Bijna net zo mooi als Randy's blindside vorig seizoen!

Beetje jammer dat die domme doos van een Sierra er nog in zit. Ik kan wel eniszins begrijpen dat mensen haar niet mogen. Ze schuift de schuld van het verdrag met Brandon volledig op Brandon af en heeft echt teveel zelfmedelijden.

En Coach, tja Coach...:P Ben bang dat ie The Dragon Slayer het niet lang meer volhoudt, tenzij ie nog in een alliance kan komen met Erin en Sierra. Voor deze 'levenswijze' man en 'alleskenner' zal het als een schock komen om eruit te vliegen..Dit is een mooi seizoen :D..

Ik hoop op de finale:
- J.T.
- Stephen
- Debbie

:) Stephen is m'n favoriet. Hij lijkt gewoon qua karakter veel op mij. Knullig maar toch strategisch. Ik denk dat hij gaat winnen, omdat nog veel mensen hem onderschatten.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #75 Gepost op: 24-04-2009, 20:21:43 »
Ik hoopte altijd op een finale Coach en Tyson en dan nog iemand  :P Leek me wel leuk om hun pleidooi te horen tegenover de jury, vooral van Coach.. en Tyson  ::rofl::

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #76 Gepost op: 26-04-2009, 18:06:58 »
Bleh Tyson = stom. Blij dat ie weg is!  ::bravo::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #77 Gepost op: 26-04-2009, 21:25:30 »
Ik hoop op een finale met Taj, Sierra en JT of Stephen. Erin mag wat mij betreft de volgende zijn en daarna coach en daarna Debbie.

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #78 Gepost op: 27-04-2009, 17:28:55 »
Ik hoop op een finale met Taj, Sierra en JT of Stephen. Erin mag wat mij betreft de volgende zijn en daarna coach en daarna Debbie.
::jaja:: ::ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #79 Gepost op: 30-04-2009, 12:05:25 »
Taj mag er voor mij uit, ze verschuilt zich achter haar voormalig bekendheidsstatus van haarzelf en haar man  ::ohno::  Ze heeft dat geld absoluut niet nodig ...