Auteur Topic: Survivor 18: Tocantins  (gelezen 104158 keer)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #40 Gepost op: 9-03-2009, 10:28:09 »
Sandy was inderdaad erg irritant en ik snap ook waarom ze is weggestemd. Sydney is het zoveelste knappe blondje dat weinig toevoegt. Van mij mag ze ook weg. We hebben immers Sierra al. En als die wat meer zou lachen, is ze nog leuker ook  ;D

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #41 Gepost op: 9-03-2009, 14:50:36 »
Sandy is irritant op een grappige manier, beetje psycho-achtig, beetje GabonRandy figuur ( Dus wie weet komt ze nog terug om het hele kamp in de hens te steken :-X )
Ik vind wel dat ze meer toevoegde tijdens de proeven dan Sydney, die is inderdaad behoorlijk nietszeggend maar dat zijn sommige gasten ook van dat kamp. Beetje saaie figuren dit seizoen helaas...

Ik ben benieuwd of de exile-island alliantie gaat werken. De preview was spannend!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #42 Gepost op: 10-03-2009, 12:02:34 »
Sandy is irritant op een grappige manier, beetje psycho-achtig, beetje GabonRandy figuur ( Dus wie weet komt ze nog terug om het hele kamp in de hens te steken :-X )


Wie weet gooien ze de twist van pearl islands ertegen aan.

Bij de reunie van Gabon werd er door Jeff verteld dat het spel dit seizoen anders wordt gespeeld, dus ben benieuwd wat we nog te wachten staan. Tot op heden nog weinig nieuws onder de zon.

De immunity-idols kunnen nog voor veel spanning zorgen. Dit seizoen wel al veel mogelijkheden om deze te kunnen vinden, dus laten we hopen dat ze vaak gebruikt gaan worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #43 Gepost op: 10-03-2009, 12:15:44 »
Komt er eigenlijk een nieuw immuniteitsding wanneer gebruikt? Bij Macronesia werd Ozzy (in het bezit van idol) eruit gestemd en dan kwam er een nieuwe, maar gebeurd dit ook als dat ding werkelijk ingezet wordt?

Het zou iig voor spanning zorgen als die dingen maar 2 eilandraden geldig zou zijn...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #44 Gepost op: 18-03-2009, 17:24:26 »
Toen Amanda hem gebruikte kwam er ook een nieuwe.

Ik denk wel dat er steeds een nieuwe komt, de productie geeft die dingen praktisch weg. Ze willen niets liever dan dat er zoveel mogelijk gebruikt worden.
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #45 Gepost op: 21-03-2009, 00:02:32 »
Er is een weekje geen aflevering zeker? Omdat er vorige keer gezed werd 'In 2 weeks'. Die beelden zagen er overigens niet bijster interessant uit... als dat het beste is uit de volgende aflevering...

Of wordt het weer zo'n terugblik aflevering met "never before seen footage"?  ::)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #46 Gepost op: 21-03-2009, 10:01:26 »
ja volgens mij wel. sowieso pas volgende week weer. Maar vorig seizoen was er ook zo'n aflevering dat je terugblikte enzo... saai...

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #47 Gepost op: 21-03-2009, 11:37:30 »
Geen aflevering inderdaad deze week. En volgende week zo'n 'never before seen footage'-aflevering. Dat is dus eigenlijk drie weken wachten op Survivor.
Volgens Probst is dit echter een stompzinnige netwerkbeslissing & vinden zij - als producenten - dergelijke terugblik-afleveringen ook niet heel erg relevant. Rare programmering dit keer bij CBS.............. ::niet-ok::
Overigens verwacht Probst dat we dit seizoen vanaf de eerstvolgende aflevering nog veel leuker gaan vinden. Nu is hij natuurlijk niet echt objectief, maar ik vind het nu al een aardig seizoen; al hoop ik dat er dan over twee weken nog wat meer strategie in komt.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #48 Gepost op: 21-03-2009, 14:03:59 »
probst ???

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #49 Gepost op: 21-03-2009, 15:28:46 »
probst ???

 :) Je weet wel, Jeff Probst. Die meneer die denkt dat de helft van een tand nog van praktisch nut is midden in de wildernis  ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #50 Gepost op: 21-03-2009, 15:51:56 »
aha, Jeff :P.  Ja wist ik veel wat zijn achternaam is :P.

Met die tand was wel grappig ja :P.
wat zei hij nou?

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #51 Gepost op: 23-03-2009, 11:41:54 »
Overigens verwacht Probst dat we dit seizoen vanaf de eerstvolgende aflevering nog veel leuker gaan vinden. Nu is hij natuurlijk niet echt objectief, maar ik vind het nu al een aardig seizoen; al hoop ik dat er dan over twee weken nog wat meer strategie in komt.

werd ook tijd, hoewel er ook dit jaar weer wat uitgesproken karakters inzitten, kan ik nog niet zeggen dat ik het een geweldig seizoen vind. Maar zoals altijd komt het ook pas na een paar afleveringen echt opgang. Dat gevoel had ik ook bij Pearl Islands.

Door het uitzenden van het sportuitzendingen is er elk seizoen in het voorjaar zo'n onderbrekening.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #52 Gepost op: 27-03-2009, 19:37:39 »
Nou ik vond het best grappig deze aflevering! Haha!  ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #53 Gepost op: 31-03-2009, 15:32:48 »
zucht... ::love:: ik zag vandaag weer filmpje over het dreamteam. Wat zou ik daar graag bij willen zitten, maar kan zo snel niks vinden op internet. En andere mensen zo te lezen ook niet.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #54 Gepost op: 31-03-2009, 18:42:33 »
Dreamteam?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #55 Gepost op: 31-03-2009, 22:30:16 »
groep mensen die de challenges test op lokatie. zoek anders ff p youtube ' what is a dreamteam?'

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #56 Gepost op: 4-04-2009, 20:54:14 »
Was toch nog even spannend wie er uit zou gaan! Volgende week de merge, ik ben benieuwd!  ::ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #57 Gepost op: 6-04-2009, 17:15:22 »
Was toch nog even spannend wie er uit zou gaan! Volgende week de merge, ik ben benieuwd!  ::ok::


2 afleverigen geleden mocht ze van mij al verdwijnen.

De merge zal igg nog voor spektakel zorgen, ik denk dat het doek gaat vallen voor tyson of coach door de geheime alliantie.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #58 Gepost op: 6-04-2009, 17:52:49 »

2 afleverigen geleden mocht ze van mij al verdwijnen.

De merge zal igg nog voor spektakel zorgen, ik denk dat het doek gaat vallen voor tyson of coach door de geheime alliantie.

Mee eens.

Zou wel jammer zijn als 1 van die 2 er uit zou gaan zo snel  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #59 Gepost op: 6-04-2009, 20:40:03 »
coach mag er van mij wel uit. Als is hij wel leuk voor de drama in het team later denk ik :P