Auteur Topic: Survivor 18: Tocantins  (gelezen 104144 keer)

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #20 Gepost op: 14-02-2009, 19:02:15 »
"What's a pace?"  ::)

Ze ziet er wel een beetje crazy old cat lady uit imho.  :-X

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #21 Gepost op: 15-02-2009, 17:35:08 »
"What's a pace?"  ::)

Ze ziet er wel een beetje crazy old cat lady uit imho.  :-X

 ::rofl::
Ik moest aan Catweazle denken: dat smoezelige uiterlijk, die haren en die grote ogen....

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #22 Gepost op: 17-02-2009, 08:48:20 »
jeff Probst heeft bij de reunie van Survivor Gabon al verteld dat het spel dit keer heel anders gespeeld worden. Ik ben benieuwd hoe dat zich uiten.


Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #23 Gepost op: 22-02-2009, 15:50:10 »
De bazige vrouwen met de grootste cleavage gaan er blijkbaar als eerste uit  ;)
« Laatst bewerkt op: 23-02-2009, 17:17:06 door reaver »

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #24 Gepost op: 22-02-2009, 19:00:29 »
Nu alleen coach nog. Ben blij dat Sierra en Sandy nog niet gelijk er uit zijn gestemd. Dat zou pas sneu zijn, aangezien ze amper een kans hebben gehad.


Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #25 Gepost op: 24-02-2009, 20:23:12 »
Ja Coach kan wel arrogant overkomen. Maar hey, hij maakt er tenminste een leuk seizoen van  ;D

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #26 Gepost op: 24-02-2009, 20:29:50 »
Ja Coach kan wel arrogant overkomen. Maar hey, hij maakt er tenminste een leuk seizoen van  ;D

We zijn net 2 afleveringen onderweg ;) maar moet zeggen dat de eerste 2 afleveringen goed waren. Ik zit er weer helemaal in.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #27 Gepost op: 24-02-2009, 22:36:49 »
We zijn net 2 afleveringen onderweg ;) maar moet zeggen dat de eerste 2 afleveringen goed waren. Ik zit er weer helemaal in.

Je hebt gelijk, maar tot nu toe springt hij er wel als 1 van de weinige uit. En ja, dat baseer ik op deze 2 afleveringen  :P

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #28 Gepost op: 25-02-2009, 11:49:13 »
Ja Coach kan wel arrogant overkomen. Maar hey, hij maakt er tenminste een leuk seizoen van  ;D

Als vrouw zijnde krijg ik "verkeerd kippevel" van die gast. Brrrr, een arrogane, manipulatieve kerel ::niet-ok:: Maar wel een van de personen die er uit springt.

Tot nu toe is het seizoen wel ok, zijn er nu ook minder proeven? Die mis ik wel want dat zijn bij Survivor altijd erg gave proeven...
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #29 Gepost op: 25-02-2009, 13:07:34 »
Aardig begin van het seizoen. Al zat ik er bij Gabon sneller in. Misschien heeft het te maken met het feit dat we toen een openings-aflevering van 2 uur hadden. Dan gaat het toch allemaal wat sneller.
Ik vind het wel leuk dat de montage wat anders lijkt dan de afgelopen seizoenen. Iets minder strategie en wat meer karakters / camp life. Op de een of andere manier doet het me denken aan Australian Outback.
Anyway, ik heb weer zin in de volgende aflevering. Mijn favoriete tribe is Jalapao. Hoewel ik Sierra ook wel leuk vind. 'Good looking', maar geen mietje.
Ik hoop nog wel op een goede 'villain' tussen al deze lieve mensen die het zo goed met elkaar kunnen vinden. Tyson zou deze rol prima kunnen vervullen. Coach is alleen maar irritant  ;)

Offline Leet

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #30 Gepost op: 27-02-2009, 13:41:29 »
Er waren al plannen voor Survivor seizoen 19 + 20 en nu is het definitief .


CBS' extreme camping show extended for cycles 19 and 20, both of which will air over the course of next season.
 
Survivor: clothing optional.
Beware, exotic locales. You could be the next victim of Survivor. CBS today announced that it will be bringing back the reality show for two more cycles next season, unsurprising as it continues to be one of the more popular unscripted shows on the air.

CBS has not yet announced which chaste foreign locales will be subject to penetration by producer Mark Burnett's television crews over the next two editions, as the network usually saves those announcements until closer to each cycle's premiere. However, CBS did say that Emmy-Award-winner Jeff Probst will continue as host.

Both cycle 19 and 20 will air next season as part of CBS' two-cycles-per-year format. When edition 20 airs sometime in 2010, Survivor will celebrate its tenth birthday.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #31 Gepost op: 27-02-2009, 20:23:35 »
Leuke aflevering weer. Jammer dat Jerry er uit is  ::niet-ok:: Ik zal z'n lach missen!  ::rofl::

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #32 Gepost op: 28-02-2009, 15:38:50 »
Geweldige aflevering!  ::ok:: Leuke tribal council ook (met uitzondering van de 'vote' dan).

Het ego van de Coach is erg vermakelijk  ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #33 Gepost op: 28-02-2009, 17:14:21 »
Leuke aflevering weer. Jammer dat Jerry er uit is  ::niet-ok:: Ik zal z'n lach missen!  ::rofl::

Jammer, mijn favoriet is er al uit  :-\\

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #34 Gepost op: 28-02-2009, 18:06:52 »
Jammer, mijn favoriet is er al uit  :-\\

Haha, hij was idd cool.

Maar we kunnen ons voorlopig nog wel even vermaken met Tyson en Coach denk ik xD

Of ergeren  ;D Maar laten we dat niet doen, daar wordt het toch niet beter van!  ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #35 Gepost op: 28-02-2009, 22:25:53 »
Tyson heeft nog een groter ego dan coach  ;D  alleen komt hij er niet voor uit in groep  ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #36 Gepost op: 1-03-2009, 17:01:04 »
Ik kon mezelf er niet van weerhouden weer te gaan kijken :P.

Vind het eigenlijk best jammer dat candace (hoe schrijf je dat?) eruit is. leek me wel een leuk persoon. En ook zeer jammer dat Jerry eruit is :(.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #37 Gepost op: 8-03-2009, 16:28:47 »
En 'pussy-power' wint het weer van leeftijd, jammer  ::ohno:: ik had liever Sydney zien vertrekken...

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #38 Gepost op: 8-03-2009, 18:16:05 »
En 'pussy-power' wint het weer van leeftijd, jammer  ::ohno:: ik had liever Sydney zien vertrekken...

Mee eens.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor Tocantins
« Reactie #39 Gepost op: 8-03-2009, 18:18:44 »
ik vond Sandy niet zo leuk, maar het was denk ik wel leuk geweest om haar er in te houden voor de irritatie enzo. We hebben van sydney nog maar weinig gezien de afgelopen afleveringen. Die mag wel weg van mij ;).