Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 248135 keer)

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #20 Gepost op: 7-09-2008, 22:30:55 »
Mijn favoriete seizoen is nog altijd Survivor Vanuatu!

ehhhh nog niet gezien :D ( Ga ik nu downloaden :D )

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #21 Gepost op: 8-09-2008, 09:45:35 »
Veel kijkplezier!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #22 Gepost op: 8-09-2008, 14:03:56 »
Mijn favoriete seizoen is nog altijd Survivor Vanuatu!

Die proef met die varkens vangen was best wel grappig.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #23 Gepost op: 9-09-2008, 19:17:23 »
Mijn favoriete seizoen is nog altijd Survivor Vanuatu!

ELIZA!!!  :D

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #24 Gepost op: 10-09-2008, 02:08:17 »
Ik zou zo graag hebben gezien dat Chris was terug gekomen in Survivor Micronesia......

Het hele Fans VS Favorites concept had wat mij betreft vervangen mogen worden door een All-Stars concept met de volgende deelnemers:

Chris
Sarge
Brian (Thailand)
Tom
Gary (Guatemala)
Bobby (Panama)
Jonathan
Earl
Boo
Sandra (Pearl Islands)
Julie
Twila
Jennifer (Palau)
Danni
Sally
Cirie
Jenny
Michelle
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Leet

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #25 Gepost op: 10-09-2008, 08:59:42 »
Ik was al een tijd op zoek naar The Amazing Race seizoen 11 All Stars ( waar Boston Rob Survivor seizoen 4 en 8  en zijn Amber seizoen 6 en 8 in meedoen voor de tweede keer in the Amazing race)
Deze was echter nergens compleet te vinden. Maar kwam eindelijk op een site waar ze dus gewoon on-line staan. Wel met chinese ondertitels maar heel goed te doen. En tot mijn verbazing staat daar alle shows van Survivor , alle show van TAR en nog veel meer reality shows uit de States. oa Kid Nation ( erg grappig) en Pirate Master

http://www.reality-bytes.net/blog/


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #26 Gepost op: 10-09-2008, 19:13:30 »
Ik ben eigenlijk wel blij dat ze geen volledige All Stars hebben gedaan, want er zijn te weinig vrouwen die het verdienen om terug te keren imo. Dat zag je eigenlijk bij Micronesia al, dat ze Amanda en Parvati moesten uitnodigen.
Nog even niks.

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #27 Gepost op: 10-09-2008, 19:39:31 »
Ik ben eigenlijk wel blij dat ze geen volledige All Stars hebben gedaan, want er zijn te weinig vrouwen die het verdienen om terug te keren imo. Dat zag je eigenlijk bij Micronesia al, dat ze Amanda en Parvati moesten uitnodigen.

Dat die twee mee deden vond ik eigenlijk wel heel erg , maar dat ze de laatste twee waren vond ik echt niet tof  ::oink::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #28 Gepost op: 13-09-2008, 19:00:14 »
Ik ben eigenlijk wel blij dat ze geen volledige All Stars hebben gedaan, want er zijn te weinig vrouwen die het verdienen om terug te keren imo. Dat zag je eigenlijk bij Micronesia al, dat ze Amanda en Parvati moesten uitnodigen.

Het opnoemen van deelnemende vrouwen die zich verdienstelijk hebben gemaakt in fysiek en/of mentaal opzicht is inderdaad wel problematisch. Misschien heeft het ook wat te maken met persoonlijke voorkeur. Een proactieve houding waardeer ik over het algemeen meer dan de reactieve variant. De UTR strategie is oververtegenwoordigd bij de vrouwen, daardoor zijn velen het niet waard weder te keren op het scherm. Het enige seizoen waarin veel vrouwen een agressieve strategie volgden was Survivor Vanuatu. Survivor Amazon had op dat vlak ook het een en ander te bieden. Beide seizoenen kenden een groepsverdeling naar gender waardoor vooral de strategieën van de vrouwen drastisch veranderden. Er waren geen mannelijke leiders aanwezig waarachter ze zich konden verschuilen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #29 Gepost op: 13-09-2008, 22:56:31 »
Ik was al een tijd op zoek naar The Amazing Race seizoen 11 All Stars ( waar Boston Rob Survivor seizoen 4 en 8  en zijn Amber seizoen 6 en 8 in meedoen voor de tweede keer in the Amazing race)
Deze was echter nergens compleet te vinden. Maar kwam eindelijk op een site waar ze dus gewoon on-line staan. Wel met chinese ondertitels maar heel goed te doen. En tot mijn verbazing staat daar alle shows van Survivor , alle show van TAR en nog veel meer reality shows uit de States. oa Kid Nation ( erg grappig) en Pirate Master

http://www.reality-bytes.net/blog/



 ::bravo:: eindelijk kan ik Pearl Island kijken!  ::joehoe::


De meeste andere zijn trouwens wel op youtube te vinden, als kost het speurwerk. Dit zijn er een paar
http://www.youtube.com/profile_videos?p=r&user=purplesami&page=11
http://www.youtube.com/profile_play_list?user=stentilyzier
http://www.youtube.com/profile_videos?p=r&user=greenkiwi689&page=3

Nog een "chinees" overzicht
http://onlinetvshowsandmore.googlepages.com/

Micronesia vond ik de meest meeslepende versie, en Panama ook wel.

De belevenissen van de stam Ulong (Survivor Palau) zijn haast een verhaal van mythische proporties  ::oink:: maar na de merge was het ronduit saai, en kon het seizoen me verder niet meer boeien.


Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Survivor Gabon
« Reactie #30 Gepost op: 14-09-2008, 15:02:38 »
en nog veel meer reality shows uit de States. oa Kid Nation ( erg grappig)

::bravo:: Aanrader!!
The sun came up and reality set in.

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #31 Gepost op: 14-09-2008, 22:06:40 »
Ik was al een tijd op zoek naar The Amazing Race seizoen 11 All Stars ( waar Boston Rob Survivor seizoen 4 en 8  en zijn Amber seizoen 6 en 8 in meedoen voor de tweede keer in the Amazing race)


http://www.reality-bytes.net/blog/


Nogmaals dank!  ::bravo::
Ik heb net 7 afl. van Pearl Islands gekeken en ik vind het nu al één van de beste seizoenen  ::joehoe::
Het begin (boodschappen doen) vond ik hilarisch, trouwens.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #32 Gepost op: 14-09-2008, 22:14:41 »
Zullen ze in nederland ook een 'Dreamteam' hebben? Dat lijkt me echt vet! Of iets anders. Ik zou wel graag cameraman zijn, dat lijkt me echt leuk! :D

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #33 Gepost op: 14-09-2008, 22:24:33 »
Nogmaals dank!  ::bravo::
Ik heb net 7 afl. van Pearl Islands gekeken en ik vind het nu al één van de beste seizoenen  ::joehoe::
Het begin (boodschappen doen) vond ik hilarisch, trouwens.

Pearl Island is inderdaad een geweldig seizoen! Indrukwekkende uitdagingen, veel intriges en een ijzersterk deelnemersveld.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #34 Gepost op: 14-09-2008, 22:38:43 »
Het opnoemen van deelnemende vrouwen die zich verdienstelijk hebben gemaakt in fysiek en/of mentaal opzicht is inderdaad wel problematisch.

Toch wel vreemd dat ze dat het in NL/B anders is. Hier waren er nog best wel wat interessante vrouwen die mee hadden kunnen doen aan de Strijd der Titanen, terwijl ze voor Allstars wel zo'n beetje alle 'grote' vrouwen (die mee wilden doen) hadden gebruikt. Misschien dat het te maken heeft met de verschillende manieren waarop het spel gespeeld wordt.

Ook had Survivor de pech dat een aantal 'grote' vrouwen vlak voor de merge zijn weggestemd, zoals Amy, Margaret, Angie, Silvia, Lesley.
Nog even niks.

Offline Leet

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #35 Gepost op: 14-09-2008, 23:19:52 »
Nogmaals dank!  ::bravo::
Ik heb net 7 afl. van Pearl Islands gekeken en ik vind het nu al één van de beste seizoenen  ::joehoe::
Het begin (boodschappen doen) vond ik hilarisch, trouwens.

Ja Rupert is ook uitstekend 'gecast' in deze serie en is ook mijn all-time favorite Survivor en Jonny Fairplay was hilarisch bij tijde.

Ik mis dat soort dingen wel in ER. Net de 3de aflevering gezien met vrouw en kids maar hoop dat er snel wat gebeurd wat tot nu toe erg saai

Offline Leet

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #36 Gepost op: 14-09-2008, 23:24:58 »
Ik moet Micronesia nog zien en uiteraard Gabon over een week of 14. Ik kijk de show achter elkaar zodat ik niet elke week hoeft te wachten.

Ik heb straks de hele hups gezien maar ben verslaafd. Zijn er nog meer engelstalige gesproken Survivors van andere landen op het internet te vinden (bv Australie, canada of Engeland)?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #37 Gepost op: 15-09-2008, 11:50:23 »
Zuid-Afrika (eentje is wel aardig, de andere een stuk minder)
Australië (een met beroemdheden en een met onbekenden)
Groot-Brittannië  (twee series)

Moeten wel ergens te vinden zijn.

Er zijn ook Duitstalige, Franstalige en Hebreeuwstalige series te vinden. :P
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #38 Gepost op: 16-09-2008, 21:20:26 »
Ik heb bovenstaande seizoenen allemaal bekeken en raad vooral Australian Celebrity Survivor erg aan. Het is een overduidelijke spin-off van de Amerikaanse Survivor, maar wel zeer vermakelijk.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #39 Gepost op: 20-09-2008, 10:40:52 »
Komende donderdag start dus het 17e van Survivor genaamd Gabon. Gelijk een dubbele aflevering, dus dat wordt genieten.