Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 248647 keer)

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #80 Gepost op: 6-10-2008, 23:58:33 »
Erik was volgens mij wel het toppunt. 

Erik is lief !

En Jason is ook een schatje ::jaja::
Ze keken allebei erg tegen Ozzy op, maar deden toch voor hem helemaal niet onder.

Wat Gabon betreft: Ik vind het nog steeds een merkwaardige verzameling figuren  ::rofl::
Jammer dat Michelle met haar grote bek weg is. Ik had haar graag nog ruzie zien maken. Jacqui en Kelly zou ik niet missen. (Sugar ook niet, de jankerd. Iemand die echt zou denken "dit kan ik niet"zou zich niet eens hebben opgegeven. Volgens mij is het 80% nep)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #81 Gepost op: 7-10-2008, 11:35:13 »
Citaat
First we lost Michelle, then Gillian, and now Paloma. Whew. Relief.

 :o Apart. Michelle als überbitch en Gillian als het lieve omaatje hadden geweldige karakters kunnen zijn. (Al is het in het geval van Gillian niet zo opvallend omdat Probst al langer iets tegen de oudere deelnemers lijkt te hebben). Ben benieuwd wie volgens Probst dan wel de geweldige karakters zijn die ze niet konden verliezen.
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #82 Gepost op: 7-10-2008, 16:51:49 »
Bedankt voor je hulp Honeymaker! En Freek ook!   ::tandpastasmiley::

Offline Freek90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #83 Gepost op: 7-10-2008, 17:02:39 »
:o Apart. Michelle als überbitch en Gillian als het lieve omaatje hadden geweldige karakters kunnen zijn. (Al is het in het geval van Gillian niet zo opvallend omdat Probst al langer iets tegen de oudere deelnemers lijkt te hebben). Ben benieuwd wie volgens Probst dan wel de geweldige karakters zijn die ze niet konden verliezen.

Er was maar één leuk oud iemand en dat was Rudy Boesch uit Borneo. De beste man was 72 in zijn eerste seizoen en 75 in de All-Stars. De rest komt allemaal een beetje over als ouwe zeikerds die of te bezorgd zijn of fysiek het spel niet aankunnen

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #84 Gepost op: 7-10-2008, 18:49:07 »
Ik vind het in ieder geval ook weer stukken beter dan de huidige ER-reeks.

En wat betreft aanraders van vorige seizoenen vind ik de vorige (fans vs favs) toch ook héél goed. Maar die kan je best niet ekijken als je ook nog de andere reeksen wil zien, omdat je dan al kan weten hoever de favs in hun eigen reeks gekomen zijn.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #85 Gepost op: 7-10-2008, 20:29:49 »
Er was maar één leuk oud iemand en dat was Rudy Boesch uit Borneo. De beste man was 72 in zijn eerste seizoen en 75 in de All-Stars. De rest komt allemaal een beetje over als ouwe zeikerds die of te bezorgd zijn of fysiek het spel niet aankunnen
Mwah, Maralyn, Rodger, Kathy in All Stars en Wanda vond ik ook wel leukere oudjes. :P (oudjes = boven de 50 om maar een grens te nemen).
Nog even niks.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #86 Gepost op: 7-10-2008, 21:32:42 »
Cook Islands is zeker ook één van mijn favoriete seizoen. Voor het eerst waren er 4 verschillende tribes met ieder hun eigen ethnische achtergrond. Met een aatal leuke twists en leuke kandidaten maakt het een vermakelijke seizoen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #87 Gepost op: 9-10-2008, 18:06:46 »
Ik ben begonnen met Survivor Gabon te kijken! Heb nu dus 2 afleveringen gekeken van het seizoen dat nu bezig is.
Echt wel vet! Ze zijn wel heel strategisch bezig!

Lekker veel actie, veel proeven. Ik vind Sugar eigenlijk wel leuk  ::tandpastasmiley:: Ik lees hier en daar dat mensen haar niet zo leuk vinden, maar ze doet het toch best goed! Ik heb het meestal niet op van die modelletjes, maar Sugar is ook nog best wel knap  ::love:: hehe   ::trots::

Daarnaast vind ik Ace maar een beetje vervelend. En Paloma had echt een irritante stem!

Op welke dag komt er weer een nieuwe aflevering?

Gr.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #88 Gepost op: 9-10-2008, 18:15:48 »
Het wordt altijd op donderdagavond uitgezonden in de VS, in de meeste gevallen is het in de loop van de nacht of op de vrijdagochtend wel te vinden op het internet.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #89 Gepost op: 9-10-2008, 18:20:45 »
Het wordt altijd op donderdagavond uitgezonden in de VS, in de meeste gevallen is het in de loop van de nacht of op de vrijdagochtend wel te vinden op het internet.

Oké mooi! Kan ik er morgen weer tegenaan  ;D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #90 Gepost op: 10-10-2008, 10:07:20 »
Argh! Ik heb per ongeluk gezien wie er uit is gestemd  ::oink::

stom-dom-klote...

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #91 Gepost op: 10-10-2008, 11:34:58 »
Ik raad je aan om voortaan bepaalde websites te vermijden, als je de nieuwe aflevering nog niet hebt gezien.

Hetzelfde geldt voor oudere seizoen, probeer er zo min mogelijk informatie over in te winnen. Als je de uiteindelijke winnaar kent, is het natuurlijk niet meer zo spannend.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #92 Gepost op: 10-10-2008, 11:56:12 »
Ik raad je aan om voortaan bepaalde websites te vermijden, als je de nieuwe aflevering nog niet hebt gezien.

Hetzelfde geldt voor oudere seizoen, probeer er zo min mogelijk informatie over in te winnen. Als je de uiteindelijke winnaar kent, is het natuurlijk niet meer zo spannend.

Ja klopt xD

Ik heb net aflevering 3 gezien! Veel bewogen aflevering, echt leuk!
Ken die Kelly 'gebruikt voor een extra stem' haha, hij heeft het wel voor elkaar! (So far so good zal ik  maar zeggen  ;))

Randy had ook weer een aantal leuke uitspraken. En Sugar die lekker mag chillen, aangezien ze het idol al heeft  ::rofl::

Ik had niet verwacht dat Bob als 1 van de laatsten werd gekozen. De tribes vind ik nu eigenlijk wel leuker, er gebeurd ineens veel meer! Uiteindelijk had Kelly er uit gemoeten in my opinion. Maar ja, veel maakt het niet uit.

Kan niet wachten op de volgende aflevering! GC is verdwenen?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #93 Gepost op: 10-10-2008, 20:18:42 »
Spannende aflevering! Alhoewel naar aanleiding van de voorstukjes duidelijk was dat er een switch ging plaatsvinden bleef het raden hoe de teams eruit gingen zien. Ik ben wel tevreden met het resultaat, het had erger gekund! Het schijnbare grote krachtsverschil dat zich tijdens de immuniteitsproef openbaarde is denk ik in werkelijkheid kleiner. Slechts drie mensen van Fang wilden de uitdaging echt winnen, de rest was onverschillig of dacht er voordeel mee te kunnen opdoen op de lange termijn.

Nogal vreemd omdat Fang misschien nog wel meer te verliezen had dan Kota. De voormalige ‘onion’ alliantie bestaat nog steeds uit maarliefst drie stabiele leden, Bob was oorspronkelijk het vijfde wiel aan de wagen maar kan nu een trap hoger op de hiërarchische ladder komen. Randy zou bij wijze van spreken zelfs een akkoord met de duivel sluiten om in de hemel te geraken en is op dit moment een handige extra stem. Kota hoeft zich voorlopig dus niet al te druk te maken. Ik hoop dat Randy ook daadwerkelijk gerekruteerd wordt voor de onion alliantie, niet alleen vanwege zijn unieke persoonlijkheid maar misschien nog wel meer omdat hij nog voor de nodige opschudding kan gaan zorgen op speltechnisch gebied na de samensmelting. De vraag is of Marcus, Charlie en Corinne op tijd hoogte kunnen krijgen van de kameleontische Randy.

Fang daarentegen bestaat nog steeds uit veel individuen en weinig hechte groepen. Een team waarin nog van alles mogelijk is. Matty heeft zelfs geprobeerd een alliantie te vormen met Kelly, Ace en  Jacquie. Een dappere poging die faalde omdat de haat die Kelly voor bepaalde personen heeft sterker is dan haar drang om te winnen. Als Kelly was weggestemd in plaats van Jacquie dan zouden Matty, Ace, Jacquie en Sugar de nieuwe dominante alliantie in Fang vormen. Saillant detail hierbij is dat Jacquie een suballiantie had met Ace en Sugar waar de onion leden geen weet van hadden. Althans als Jacquie in haar RNO interview de waarheid spreekt. Ze claimt zelfs geweten te hebben dat Sugar de ‘hidden immunity’ gevonden had. Het wegstemmen van Jacquie was dus van levensbelang voor GC, Kenny en Crystal.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #94 Gepost op: 11-10-2008, 12:50:43 »
Wat ontzettend jammer weer!

Ik vind het een onwijs leuk seizoen. Nu al! Alleen zo jammer dat na de geswtischte tribes een leuk iemand naar huis moest gaan. Ik vind het wel een verstandige keuze van Crystal, GC en Ken. Ik erger me alleen dood aan GC en hoopte dus stiekem dat ze Kelly zouden wegestemmen en dat GC de volgende was... Helaas!

Misschien gaan Sugar en Ace volgende week slim spelen door de immunityidol te gebruiken zonder dat anderen het weten.. Als dan bijvoorbeeld Kelly wegvalt dan is het 3 - 3.  (als Matty zich aansluit bij Sugar en Ace) Ben dan wel beniuewd wie er gaat winnen.

Andere kamp: Ik denk dat Susie het eersvolgende slachtoffer zal zijn. Maar je weet maar nooit..

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #95 Gepost op: 12-10-2008, 22:46:57 »
Geweldige aflevering. Mooi hoe de tribes nu weer door elkaar gehusseld zijn. De allianties begonnen net een beetje goed voeten aan de grond te krijgen, dus de mix kwam precies op het juiste moment.
Randy was inderdaad weer lekker op dreef:

Jeff: "Randy, you're getting a sneak peek inside the Kota-tribe. What kind of insight do you take from this?"
Randy: "I really don't think anything.........."

En natuurlijk over de challenge: "I will do my best despite hating each and every one of you"

Ik verheug me nu al op volgende week. Het beeld van die olifant zag er zeer mooi uit. Dat is nog eens een glimps van echt ongerepte natuur.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #96 Gepost op: 12-10-2008, 23:07:31 »
Randy was inderdaad weer lekker op dreef:

Jeff: "Randy, you're getting a sneak peek inside the Kota-tribe. What kind of insight do you take from this?"
Randy: "I really don't think anything.........."

En natuurlijk over de challenge: "I will do my best despite hating each and every one of you"

Of "If it's not me I will go along with, if it is me I will burn the camp down."

Geniale quotes!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #97 Gepost op: 12-10-2008, 23:08:55 »
Of "If it's not me I will go along with, if it is me I will burn the camp down."

Geniale quotes!
::rofl:: ;D Die was ik inderdaad nog vergeten!


Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #98 Gepost op: 13-10-2008, 10:25:41 »
En dan blijft ie serieus kijken he  ;D

Offline Freek90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #99 Gepost op: 13-10-2008, 18:34:43 »
Randy komt in het rijtje ouwe leuke zeikerds terecht, samen met Rudy , Maralyn en Kathy (roep maar als je er nog een paar weet). En ik zie hem dadelijk doodleuk bij de Final 4.