Auteur Topic: Survivor 17: Gabon  (gelezen 248153 keer)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #60 Gepost op: 1-10-2008, 22:19:04 »
Cool, die afbeeldingen!

Tevens kunnen een vroege tribe-switch en een vroege merge het seizoen nog de nodige spanning geven.

Inderdaad, dat was ook mijn idee. Als je Jeff Probst zo hoorde ("in addition to being a complete disaster this tribe is in total denial"), hebben ze daar in Gabon ook wel doorgehad dat de tribes niet heel handig zijn samengesteld. Aangezien ze geen herhaling zullen willen van Palau verwacht ik ook wel een spoedige tribe-switch. Al was het maar om niet een té sterke alliantie na de merge te hebben.
Of Marcus gaat winnen (immers een sterke kandidaat) kun je denk ik na 1 (of 2) afleveringen nog niet zeggen. Er is immers nog altijd een hidden immunity idol (die heel dom gespeeld schijnt te gaan worden). Verder verwacht ik ook nog wel wat meer 'garden of Eden'-twists, zoals het kiezen tussen het voedsel voor de tribe of de individuele immuniteit. Je weet nooit hoe dat iemands positie nog gaat beïnvloeden. Marcus heeft namelijk ook die immuniteits-ketting weggekaapt. Gaat hem dat na de eerste tribal council van Kota problemen bezorgen? Of blijkt het een zo'n lief persoon te zijn dat hij hem aan iemand anders gaat geven?
Ik ben in ieder geval benieuwd naar de volgende aflevering. Ik vond het een leuke première!

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #61 Gepost op: 2-10-2008, 02:26:13 »
De censuur heeft iets vergeten...
Dit was ook in de uitzending  ::rofl::


Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #62 Gepost op: 2-10-2008, 10:51:15 »


 Er is immers nog altijd een hidden immunity idol (die heel dom gespeeld schijnt te gaan worden).

Nog dommer dan vorig seizoen? Dat lijkt me niet. Erik was volgens mij wel het toppunt. Al is deze serie opgenomen tijdens de uitzendingen van seizoen 16. De kandidaten van seizoen 17 hebben dat natuurlijk niet meegekregen. Ik ben benieuwd. Ik verwacht zelf wel dat de tribes weer snel door elkaar gehaald worden. In seizoen 4, waarvan ik de finale, vorige week heb teruggekeken, gebeurde dat al in de 2 of 3 aflevering.

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #63 Gepost op: 2-10-2008, 14:48:21 »
De censuur heeft iets vergeten...
Dit was ook in de uitzending  ::rofl::



ahhh men , waarom moet je dat nou weer posten  ::ohno::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #64 Gepost op: 3-10-2008, 20:31:30 »




Het loopt anders wel lekker los  ::super::

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #65 Gepost op: 4-10-2008, 14:34:25 »
damn nu staat hij er drie keer op AArrrgggg ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #66 Gepost op: 4-10-2008, 14:35:28 »
ik ga eerst maar even de aflevering van donderdag bekijken, ik ben benieuwt.

Ik heb al wel een paar iritante mensen in gedachten die naar huis mogen :D  >:D >:D

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #67 Gepost op: 5-10-2008, 23:03:12 »
Het heeft er veel van weg dat de teams volgende week door elkaar worden gegooid! Op het juiste moment omdat Fang ondanks de twee overwinningen erg instabiel was. Hopelijk wordt de ‘onion’ alliantie uit elkaar gehaald, dat zou het seizoen openbreken en veel kansen creëren voor andere spelers.

De proeven waren overigens vermakelijk, vooral de eerste proef! Ik moest zo lachen toen Crystal en Randy die arme Paloma met veel geweld wegsleepten. De opmerkingen van Randy daarbij maakten het tafereel nog hilarischer: “You are done! You are done!”
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Freek90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #68 Gepost op: 6-10-2008, 19:18:39 »
Ik vond de ultieme klapper van de aflevering dat Sugar de HII vond. Natuurlijk altijd fout om een boek op de kaft te beoordelen, maar het verbaast je altijd nog. Op een of andere manier zie ik Kenny nog heel ver komen. Als we richting tribal swap/ merge gaan denken, lijkt het erop dat hij heel ver kan gaan komen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #69 Gepost op: 6-10-2008, 19:31:08 »
Ik wist niet eens dat dit bestond! Zou ik al de seizoenen nog downloaden?  ::schaam::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #70 Gepost op: 6-10-2008, 20:16:36 »
Zit er nog steeds niet helemaal in. Leuk dat Sugar de HII vond, maar eigenlijk vraag ik me af hoe moeilijk die verstopt was (de productie wil natuurlijk dat de idol gevonden wordt, dus gaan ze die niet al te moeilijk verstoppen). Heb nog steeds een beetje het idee dat alles alleen maar om strategie draait en dat we te weinig van de kandidaten zelf te zien krijgen. Daarom heb ik nog steeds geen favoriet.
Nog even niks.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #71 Gepost op: 6-10-2008, 20:28:58 »
ace en Sugar vind ik iig niet leuk.
Vond paloma wel leuk eigenlijk.
die olympisch kampioene vind ik ook wel leuk. Verder weet ik het ook nog niet zo goed.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #72 Gepost op: 6-10-2008, 21:20:44 »
Juist die overdaad aan strategie intrigeert me mateloos bij Survivor. Ik gebruik de CBS clips en de interviews om de kandidaten beter te leren kennen. Randy is mijn favoriet op dit moment, verder zijn Mattie en Ace ook wel interessante personages. Ace vooral vanwege zijn grootheidswaanzin. Crystal is een beest, daar zullen de mannen in elke fysieke proef een hele kluif aan hebben. Sugar is emotioneel onstabiel, maar ik vind het bewonderenswaardig dat ze ondanks het overlijden van haar vader toch mee heeft gedaan. Daar komt nog eens bij dat ze helemaal niet in haar element is in de natuurlijke omgeving.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #73 Gepost op: 6-10-2008, 21:27:00 »
Uit de blog van Jeff Probst:

Citaat
When it comes to what is good for the show, as producers, we obviously look at it much differently than the Survivors. One of our biggest concerns is hanging onto our best "characters" for as long as possible. That is ultimately what keeps you, our loyal audience, interested. (Side note: Last week, a new study was released that surveyed audience loyalty relating to their favorite television shows. The number one show…the show with the highest viewer loyalty…of every show on television, was Survivor. Seventeen seasons and you are still with us. Thank you for keeping us on the air!) We now resume our regularly scheduled blog…

Unfortunately, we can't tell the Survivors who to vote for, so all we can do is cross our fingers and hope for the best. After three episodes of Survivor: Gabon, we're very happy on that front.
First we lost Michelle, then Gillian, and now Paloma. Whew. Relief. Three people who will not be missed. I say that with all due respect to the aforementioned, although, as my buddy Lopez reminds me, whenever you say "with all due respect" you're actually saying without any respect at all. Yes, I am aware that if I keep up this lippy attitude for the entire season that I may end up buried to my neck in sand at the live reunion show. The problem is I write these in the afternoon, typically when I'm most hungry and therefore a bit cranky. Not an excuse, just a fact.

G.C. continues to disappoint…himself. The reward challenge, which was called "Kicking and Screaming," is one of my favorites, but watching G.C. give up was even more dramatic. His tribe was screaming at him to kick it into high gear. Granted, they are living on extremely small rations of rice, so energy is in short supply, but Matty and Dan certainly had energy and they're living on the same rice. In fact, can I just be candid? I don't think it's the end result as much as the lack of effort that frustrates his tribe. G.C.'s heart just doesn't seem to be into it. I'm sure he is wondering if he should have given more effort. What continues to amaze me is the impact this game has on the human psyche. Or vice versa. I can't be sure which is right. Dalton?

Sugar goes to Exile Island and we learn a bit more about who she is and what drives her. She's clearly still mourning the loss of her father, who seems to be providing beautiful inspiration. She finds the hidden immunity idol with very little difficulty. Dan, who was probably with friends last night watching this episode, must have taken a ration of it from his buddies. She found the idol in twenty minutes, dude!! She smoked you! Ah, Sugar…I told you, I think you're gonna root for her.

The immunity challenge provided at least one bit of excitement -- bikinis! It's just not Survivor if, at some point, the women are not in bikinis. Am I wrong? Is that sexist? I'm just saying what people on the street tell me. Just keepin' it reeeel dawg. Why you gotta bring me down? I don't believe you critics anyway. I think you like it.

Time for another question: "At this early stage of the game, who are you pulling for?" Since EW isn't giving me a space for comments, even though I take time out of my extremely hectic and oh-so-important life to write this column, go to Dalton's column and post your answer! [Editor's note: We would never deny Jeff his due comment space, so feel free to post your thoughts below. In fact, we insist!]

So, Fang has turned things around with back-to-back wins. Trust me, Marcus is not happy. He's a doctor. Did you know that? He just lost to a tribe of misfits, many of whom do not even have college degrees! No way! Kota now going to feel the after effect of having to vote someone out. It's not so fun anymore. Kelly is on the outs for voting against Ace. What will she do? Come on Kelly. Think. What would Lindsay do? Kota needs to get it back together.

Next week has a nice little twist conceived by our resident switch expert, Dan Munday. I love it when we come up with something new that catches them off guard. It's so hard to do that anymore, so when it happens we celebrate. We really do. We go back to base camp, pop a bottle of champagne, and slap each other on the backs. I'm kidding. There is no hitting on Survivor.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #74 Gepost op: 6-10-2008, 21:33:13 »


"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Freek90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #75 Gepost op: 6-10-2008, 21:38:37 »
Ik denk dat de tribes gehusseld worden. Maar dat dacht ik ook toen die gasten in Maleisië die brief kregen over waardevolste man en vrouw (EP: Jullie zijn de waardevolste van jullie kamp, eens kijken hoe jullie het zouden doen als teamleden...... van het andere kamp)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #76 Gepost op: 6-10-2008, 22:00:01 »
Ik zit er eigenlijk alweer helemaal in (in tegenstelling tot ER, waar ik bij afgehaakt ben). Heerlijk hoe die Amerikanen het spel echt spelen en niet zeuren over of iemand Robinson-waardig is of niet (of 'Survivor-worthy' in dit geval  ;)). Randy is ook mijn favoriet. Randy over de Fang-tribe: 'The problem is is that they're stupid. I really shouldn't blame them for being complete idiots, but they are..........'  ;D Ik hoop dat hij het nog ver gaat schoppen.

Die filmpjes op de CBS-site zijn inderdaad handig om de kandidaten nog wat beter te leren kennen. Mijn favorieten zijn Randy, Ken en Matty.

Ik wist niet eens dat dit bestond! Zou ik al de seizoenen nog downloaden?  ::schaam::

Ik zou gewoon beginnen met Survivor Gabon. Daar is nu de tweede aflevering nog maar net van uitgezonden. Mocht het dan bevallen dan kun je altijd nog andere seizoenen downloaden. De laatste twee Amerikaanse seizoenen (China & Micronesia) waren in mijn optiek erg goed  ::ok::. Probleem is wel dat in Survivor Micronesia één complete tribe uit favorites van vorige seizoenen bestaat, dus daardoor wordt je misschien gespoiled. Daarnaast vond ik Pearl Islands echt een aanrader. Overigens heb ik niet alle Amerikaanse seizoenen gezien, aangezien ik ze ook nog maar pas ontdekt heb.
« Laatst bewerkt op: 6-10-2008, 22:01:33 door honeymaker »

Offline Freek90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #77 Gepost op: 6-10-2008, 22:17:04 »
Overigens heb ik niet alle Amerikaanse seizoenen gezien, aangezien ik ze ook nog maar pas ontdekt heb.

Ik kan je Cook Islands (Seizoen 13), Guatemala (Seizoen 11), Vanuatu (Seizoen 9) en Africa (Seizoen 3). In Africa zitten 2 deelnemers met Nederlandse roots. Lex van den Berghe (spreekt voor zich) en Frank Garrison (Geboren in Amsterdam en heeft een Nederlandse moeder). Eigenlijk zijn alle seizoenen leuk, behalve Thailand.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Gabon
« Reactie #78 Gepost op: 6-10-2008, 22:18:25 »
Thnx Honeymaker!

Weet je ook een site ofzo? Of downloaden met torrent?
(Als dit hier niet mag om 1 of andere reden, zou je dan een berichtje willen sturen?  ;D)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor Gabon
« Reactie #79 Gepost op: 6-10-2008, 23:44:41 »
Ik kan je Cook Islands (Seizoen 13), Guatemala (Seizoen 11), Vanuatu (Seizoen 9) en Africa (Seizoen 3). In Africa zitten 2 deelnemers met Nederlandse roots. Lex van den Berghe (spreekt voor zich) en Frank Garrison (Geboren in Amsterdam en heeft een Nederlandse moeder). Eigenlijk zijn alle seizoenen leuk, behalve Thailand.

Guatemala heb ik inderdaad al gezien. Vooral de 'curse of the car'-twist was in dat seizoen geweldig  ;D. Cook Islands, Vanuatu en Africa ga ik zeker nog een keer kijken. Aangezien Gabon ook al in Afrika ligt, denk ik dat ik maar met Vanuatu ga beginnen. Thanks!

Thnx Honeymaker!

Weet je ook een site ofzo? Of downloaden met torrent?
(Als dit hier niet mag om 1 of andere reden, zou je dan een berichtje willen sturen?  ;D)

Ik download eigenlijk alles met  torrent of uit de nieuwsgroepen.
De laatste afleveringen van het nieuwste seizoen vind je in ieder geval altijd hier

Verder is het eigenlijk vooral een kwestie van de naam van het seizoen googelen met torrent erachter.
Survivor China vind je bijvoorbeeld hier
Survivor Micronesia hier
Survior Africa hier
En Survivor Australian Outback hier

Verder zijn op Youtube ook wel complete seizoenen te vinden, alleen worden die nog wel eens verwijderd, omdat CBS daar niet zo vrolijk van wordt. Vandaar dat ik nu ook geen complete seizoenen meer kan vinden. Daarbij is de kwaliteit van torrents natuurlijk ook beter.