Auteur Topic: Survivor 14: Fiji  (gelezen 44908 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Survivor 14: Fiji
« Gepost op: 14-01-2007, 19:58:25 »
De kandidaten zijn vrijdag bekend gemaakt!  ::ok::
Citaat
The contestants range in age from 23 to 54 and the group includes players born in Hong Kong, Colombia, Venezuela and South Korea. Expect plenty of Hurricane Katrina subplots, as at least three players have direct ties to Louisiana.

(het volgende is wat meer info over een paar twists die er nu bij zijn. Geen spoilers over afvallers of winnaars ofzo)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

bron: zap2it.com


Alex Angarita
Age:  28
Location:  Los Angeles
Occupation:  Attorney


Kenward "Boo" Bernis
Age: 34
Location: Lafayette, Louisiana
Occupation: Construction Worker


Yau-Man Chan
Age:  54
Location:  Martinez, California
Occupation: Computer Engineer


Earl Cole
Age:  35
Location:  Santa Monica, California
Occupation:  Advertising Executive


Jessica deBen
Age:  27
Location:  Los Angeles
Occupation:  Fashion Stylist


Erica Durousseau
Age:  27
Location:  Lake Charles, Louisiana
Occupation:  Non-Profit Fundraiser


Cassandra Franklin
Age:  42
Location:  Los Angeles, California
Occupation:  Civil Engineer Manager


Liliana Gomez
Age:  25
Location:  Oxnard, California
Occupation:  Loan Officer


Andria "Dre" Herd
Age:  25
Location:  Wilmington, North Carolina
Occupation:  Cheer Leading Coach


Stacy Kimball
Age:  27
Location:  Boulder, Colorado
Occupation:  Interactive Internet Producer


Sylvia Kwan
Age:  52
Location:  Ross, California
Occupation:  Architect


Mookie Lee
Age:  25
Location:  Wheeling, Illinois
Occupation:  Loan Manager


Lisette "Lisi" Linares
Age:  36
Location:  Los Angeles
Occupation:  Customer Service Representative 


James Reid
Age:  28
Location:  Los Angeles, California
Occupation:  Bartender


Edgardo Rivera
Age:  28
Location:  Miami Beach, Florida
Occupation:  Advertising Executive


Anthony Robinson
Age:  32
Location:  Compton, California
Occupation:  Expert Witness Locator


Gary Stritesky
Age:  55
Location:  Ramsey, Minnesota
Occupation:  School Bus Driver


Rita Verreos
Age:  38
Location:  San Antonio, Texas
Occupation:  Single Mom


Michelle Yi
Age:  23
Location:   Cincinnati, Ohio 
Occupation:   Student


Meer info op de officiële Survivor site van CBS.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2018, 22:49:54 door D*N »

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #1 Gepost op: 16-01-2007, 15:14:08 »
Leukkkk zo snel weer een nieuwe ::tandpastasmiley::

Ik heb een filmpje gezien en k vind die James nu al irritant.
Dat wordt nog wat...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #2 Gepost op: 16-01-2007, 15:37:22 »
Ik dacht even dat ik Cirie tussen de kandidaten zag  ::rofl::
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #3 Gepost op: 18-01-2007, 11:27:42 »
Citaat
CBS has ordered two more editions of SURVIVOR to be broadcast during the 2007-2008 season. These will mark the 15th and 16th editions of television's longest running hit reality series.

 ::joehoe::
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #4 Gepost op: 18-01-2007, 19:21:04 »
 ::ok::

Overigens zijn de kandidaten voor Amazing Race All Stars ook bekend. Begint op 18 februari.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #5 Gepost op: 19-02-2007, 21:00:27 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog nie heel bijzonder vind.

Er zijn ook nog nie echt mensen waarvan ik zeg : WOWWW dies cool!

De 2 dames die er al uit zijn vond ik dan weer wel leuk.
De 2 die van mij zeker wegmogen:

Dreamz
Rocky

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #6 Gepost op: 14-06-2009, 16:34:30 »
Nou dit seizoen heb ik ook weer gekeken. Bij de final tribal council stopte het bij mij ineens, en toen ik weer keek wist ik ineens al wie de winnaar(es) was en zaten ze bij de reünie...  ::)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Die comment boven mij (ja, die is al heel oud.. ik weet het :P) vind ik dan weer een beetje gek. Zeggen dat er geen leuke mensen zijn, en dat Rocky en Dreamz er snel uit mogen. Terwijl die (vooral Rocky) echt wel smaakmakers waren wat mij betreft.

Ook een leuk moment is dat bij een challenge Lisi vol onderuit gaat, ik heb daar zo om gelachen he..!  ::rofl:: Vooral die gezichten van Boo, Alex en Dreamz daarna op een rijtje. Haha! Ik zal kijken of ik dat hier nog kan posten. "Lisi is so excited she takes a faceplant"

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #7 Gepost op: 14-06-2009, 21:32:08 »
Ik zal dit seizoen komende maand nog eens gaan bekijken. De eerste keer was ik niet echt enthousiast. Dat kwam vooral door de pre-merge afleveringen die weinig inspirerend waren. Afgezien van de uitbarstingen van Rocky gebeurde er vrij weinig. Daarnaast waren de uitdagingen niet echt spannend doordat een team in een negatieve spiraal terecht kwam en het andere team leefde als een stel Griekse goden. Het spelverloop was daardoor 'redelijk' voorspelbaar. Vanaf de mix-up werd het geheel gelukkig een stuk interessanter.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #8 Gepost op: 5-07-2009, 13:38:52 »
Heb onlangs de eerste 2 afleveringen gezien en ik vond de opzet wel leuk, oneerlijk maar zorgde direct wel voor een hevige competitie.  En de vrouw die de boel heeft gecoördineerd mocht direct op het verliezers-eiland doorbrengen --> liet direct zien welk manipulatief karakter het is... :o. daardoor vond ik de exit van aflevering 2 onterecht, hoe frustrerend moet het zijn als je een belangrijke voedselbron vindt, de oplossing van een puzzel ziet en de groep niet wil luisteren (ik zou ook zelf *#*#*# reageren) en erna nog weggestemd worden  ::niet-ok::  :-\\

Benieuwd wat er nog gaat komen...



   
« Laatst bewerkt op: 12-07-2009, 23:12:47 door reaver »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #9 Gepost op: 7-07-2009, 23:32:41 »
Sylvia hoorde gewoon niet thuis in Survivor, ze was geen sociale speler en had totaal geen aanpassingsvermogen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #10 Gepost op: 13-07-2009, 18:51:22 »
Ook een leuk moment is dat bij een challenge Lisi vol onderuit gaat, ik heb daar zo om gelachen he..!  ::rofl:: Vooral die gezichten van Boo, Alex en Dreamz daarna op een rijtje. Haha! Ik zal kijken of ik dat hier nog kan posten. "Lisi is so excited she takes a faceplant"

bij de blindgeleide challange viel michelle of stacy bij het uitwijzen van zo'n platform, ze lachtte ff en sprong er terug op  ;D , bij die zelfde proef liep mookie ook een paar keer hard tegen enkele balken aan  ;D

nog een leuke proef was die "pinguïnbasketball" wel chic hoe Boo daar zo vlot over de piste gleed en met de eerste worp direct een punt scoorde  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 14-07-2009, 12:00:58 door reaver »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #11 Gepost op: 13-07-2009, 20:12:14 »
bij de blindgeleide challange viel michelle of stacy bij het uitwijzen van zo'n platform, ze lachtte ff en sprong er terug op  ;D , bij die zelfde proef liep mookie ook een paar keer had tegen enkele balken aan  ;D

nog een leuke proef was die "pinguïnbasketball" wel chic hoe Boo daar zo vlot over de piste gleed en met de eerste worp direct een punt scoorde  ::ok::

Haha idd die Michelle!  ::love::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #12 Gepost op: 22-07-2009, 23:09:46 »
Sylvia hoorde gewoon niet thuis in Survivor, ze was geen sociale speler en had totaal geen aanpassingsvermogen.

Ze had volgens mij wel de samenvoeging kunnen halen als ze - als leidster van de bouwwerkzaamheden - niet gestraft was met een plek in het verliezende team. In het andere team had ze best wel ver kunnen komen.
Nog even niks.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #13 Gepost op: 23-07-2009, 00:16:39 »
Ze had volgens mij wel de samenvoeging kunnen halen als ze - als leidster van de bouwwerkzaamheden - niet gestraft was met een plek in het verliezende team. In het andere team had ze best wel ver kunnen komen.

Exile Island is niet echt een straf als je de idol kunt bemachtigen.  Ze kreeg als eerste die kans...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #14 Gepost op: 24-07-2009, 17:52:38 »
Maar het is meestal pas bij de derde bezoek dat je zo'n gemakkelijke aanwijzing krijgt dat je het idool kunt vinden. En dat ze daarna verplicht naar het arme eiland moest gaan terwijl ze juist het meest bijgedragen had aan het bouwen van het rijke eiland was vrij belachelijk, vond ik.
Nog even niks.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #15 Gepost op: 10-08-2009, 20:58:53 »
Maar het is meestal pas bij de derde bezoek dat je zo'n gemakkelijke aanwijzing krijgt dat je het idool kunt vinden. En dat ze daarna verplicht naar het arme eiland moest gaan terwijl ze juist het meest bijgedragen had aan het bouwen van het rijke eiland was vrij belachelijk, vond ik.

Van die aanwijzing ben ik het met je eens maar het enige wat Sylvia heeft gedaan qua ontwikkeling bij de bouw van het luxe-kamp is het plan gelezen en iedereen lopen commanderen... niet echt het meeste bijgedragen qua handenarbeid dus met die pluim moet ze niet gaan lopen.
« Laatst bewerkt op: 15-08-2009, 19:19:15 door reaver »

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #16 Gepost op: 15-08-2009, 19:05:16 »
Van die aanwijzing ben ik het met je eens maar het enige wat Sylvia heeft gedaan qau ontwikkeling bij de bouw van het luxe-kamp is het plan gelezen en iedereen lopen commanderen... niet echt het meeste bijgedragen qua handenarbeid dus met die pluim moet ze niet gaan lopen.

Dat deed ze ook niet, het waren de andere kandidaten die zeiden dat Sylvia het meest gedaan heeft met het bouwen van het kamp.
Nog even niks.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #17 Gepost op: 15-08-2009, 19:48:00 »
Dat deed ze ook niet, het waren de andere kandidaten die zeiden dat Sylvia het meest gedaan heeft met het bouwen van het kamp.

Met pluim lopen bedoel ik niet dat ze dat zelf gedaan heeft, maar wat hier op het forum vermeld werd. 

In de eerste aflevering was er een babbeltje met Jeff voordat zij de kampen mocht indelen en daar werd gevraagd of iemand er problemen mee had dat zij als leider opkwam bij de bouwwerken van het luxe-kamp en niemand had daar een probleem mee. Maar heb niet gehoord dat ze het meeste heeft gedaan (tenzij het ergens later nog verteld gaat worden...)


In aflevering 2 vertelde Michelle dat Sylvia een bossy persoonlijkheid heeft, iets later zei anthony hetzelfde en later besprak hij dit met Mookie en Rocky over wat ze verwachtte van Sylvia toen ze van exile terugkwam; de manier dat ze haar mening opdringt en mensen op een bazige manier vertelde wat ze moeten doen... Als een dictatuur voegde Rocky er nog aan toe.


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #18 Gepost op: 17-08-2009, 20:41:28 »
Met pluim lopen bedoel ik niet dat ze dat zelf gedaan heeft, maar wat hier op het forum vermeld werd. 

In de eerste aflevering was er een babbeltje met Jeff voordat zij de kampen mocht indelen en daar werd gevraagd of iemand er problemen mee had dat zij als leider opkwam bij de bouwwerken van het luxe-kamp en niemand had daar een probleem mee. Maar heb niet gehoord dat ze het meeste heeft gedaan (tenzij het ergens later nog verteld gaat worden...)

Yup. Ik weet niet waar het stond, maar in de behind-the-scenes werd gezegd dat de kandidaten Sylvia en Gary kozen als de hardste werkers en er tussen hen een stemming plaatsvond over wie de kampen in mocht delen. Sylvia kreeg de meeste stemmen en verloor het kamp waar ze hard aan gewerkt had.
Nog even niks.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Fiji
« Reactie #19 Gepost op: 18-08-2009, 14:53:36 »
Yup. Ik weet niet waar het stond, maar in de behind-the-scenes werd gezegd dat de kandidaten Sylvia en Gary kozen als de hardste werkers en er tussen hen een stemming plaatsvond over wie de kampen in mocht delen. Sylvia kreeg de meeste stemmen en verloor het kamp waar ze hard aan gewerkt had.

Dat heb ik (nog) niet gezien dan, ik baseer me enkel op de 2 eerste afleveringen. toen ze een beetje voorop werd gesteld in het programma.