Auteur Topic: Survivor 12: Exile Island  (gelezen 83258 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Survivor Panama
« Reactie #140 Gepost op: 16-05-2006, 22:47:08 »
??? Over wie heb je het?
Die middelste in de onderste rij

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #141 Gepost op: 26-05-2009, 22:41:20 »
Nou ik heb ff in een halve week dit seizoen gezien! Erg leuk natuurlijk weer. Ik zal morgen dit topic ff doorlezen en een wat betere reactie geven waarschijnlijk  ::jaja::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #142 Gepost op: 11-10-2009, 01:39:12 »
Heb vandaag deze reeks afgewerkt, best een mooie reeks met wederom mooie locaties en best wel toffe proeven.


Persoonlijk had ik liever Terry tegen Danielle gezien, als Danielle in staat was haar oude teamgenoten te overtuigen dat ze deed wat ze moest doen om van die 5de plaats af te geraken had ze best wel op sympathie kunnen rekenen denk ik,  ze kon ook gebruik maken van het feit dat Terry haar 3 keer heeft benaderd om te switchen maar geen werkelijke alliantie met hem heeft gevormd...

Terry is een competitiebeest maar strategisch heeft hij een paar mega-blunders gemaakt en dat zou hem ook tegen Danielle ook de kop kosten denk ik (indien ze hem zou gekozen hebben) 

Aras zijn 'bedreiging' dat Danielle 2 stemmen zou verliezen van hem en Cirie sloeg ook nergens op want als ze hem koos had ze zijn stem ook niet en van Cirie was ze ook niet zeker.  Dus die manipulatieve druk vond ik eigenlijk zinloos en Danielle had dat op die moment ook niet door.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #143 Gepost op: 12-10-2009, 10:16:00 »
Ik denk niet dat Danielle van Terry had kunnen winnen. Terry had drie zekere stemmen in Austin, Sally en Shane, terwijl Danielle er één had, in Bruce. Cirie zou waarschijnlijk ook naar Danielle gaan, maar Aras en vooral Courtney, die echt niet blij was dat Danielle op haar had gestemd, waren toch naar Terry gegaan, denk ik.

Nog even niks.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #144 Gepost op: 12-10-2009, 13:53:32 »
Ik denk niet dat Danielle van Terry had kunnen winnen. Terry had drie zekere stemmen in Austin, Sally en Shane, terwijl Danielle er één had, in Bruce. Cirie zou waarschijnlijk ook naar Danielle gaan, maar Aras en vooral Courtney, die echt niet blij was dat Danielle op haar had gestemd, waren toch naar Terry gegaan, denk ik.



Van Austin en Sally weet ik het ook niet zo zeker, Terry had de mogelijkheid Aras weg te spelen door Nick de idol te geven en zo meer gewicht in de schaal leggen zou hij meer kans gehad hebben.  Maar heeft de HII tot het einde gehouden een beetje als trofee.  Hij heeft enkele keren Danielle de HII beloofd en zijn eigen teamgenoten wilde hij niet redden... Met de terugtrekking van bruce had dit zelfs tot een gelijkstand kunnen komen en een hele andere wending kunnen hebben...

Ik vind de loyaliteit van de geplande final 4 (Aras, courtney, cirie en Shane) toch wel sterk maar aan de andere kant een beetje slechte verliezers omdat Danielle en Terry alles er aan hebben gedaan om zich zo op te werken...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #145 Gepost op: 15-10-2009, 11:46:56 »
Maar als Terry de idool had weggegeven was hij helemaal dom bezig geweest. Hij had toen nog niet kunnen weten dat hij alles zou winnen. Had hij één keer verloren, dan was hij meteen weggestemd. En niemand van de Crazy Casaya was bereid om over te stappen. Zeker niet als Shane was weggestemd in plaats van Nick, door de Idol. Shane was juist diegene die voor het meeste conflict zorgde in die groep.
Terry moest een individueel spel spelen en dat deed hij. Ik denk dat Austin en Sally daar zeker respect voor zouden hebben gehad, meer dan voor Danielle, die in de ogen van velen heel weinig heeft gedaan.

Danielle was niet zo'n groot buitenbeentje. Ze had een sterk complot met Cirie en Aras, waardoor zij met z'n drieën Courtney en Shane konden wegstemmen toen Cirie dat wilde. Daarom was Courtney woedend op Danielle tijdens de finale, zij had niet gedacht dat Danielle haar zou verraden, dus waarschijnlijk was Courtney haar ook trouw gebleven. En dan had ze nog een goede band met Bruce. Alleen met Shane had ze problemen.
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #146 Gepost op: 23-11-2009, 16:42:50 »
Dit topic bestond al lang voordat Realityworld in het leven werd geroepen, dus daarom maak ik hier pas melding van de Survivor 12 pagina die aangemaakt is.


Survivor 12: Panama - Exile Island

Voor de eerste keer in Survivor, worden de kandidaten in vier kampen verdeeld: jongere mannen, oudere mannen, jongere vrouwen en oudere vrouwen.
Een ander twist is Exile Island, een gegeven dat je in Palau al kort hebt kunnen zien, waar minstens één kandidaat naar een ander eiland wordt verbannen en alleen moet zien te overleven.

De hele reeks staat op Youtube, maar via MIRC kan je ze ook allemaal nog downloaden en tevens vond ik een nog actieve torrent voor het volledige seizoen. Meer info vind je op deze pagina.

Hier kan je napraten over deze 12e reeks. Of bekijk hem nu en kom daarna vertellen wat je er van vond.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Survivor 12: Exile Island
« Reactie #147 Gepost op: 27-04-2014, 21:47:41 »
Nog geen topic over dit seizoen?

Ben net begonnen omdat Cirie hierin zit en ik haar leuk vond in HvsV en Micronesia. Grappig om te zien dat gelijk de ouderen gaan werken en de jongeren dat euhm....niet doen ::rofl:: ;D.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 12: Exile Island
« Reactie #148 Gepost op: 27-04-2014, 21:56:26 »
Laatste topic in het board: Survivor Panama ;)

Maar goed seizoen dit!
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 12: Exile Island
« Reactie #149 Gepost op: 29-04-2014, 17:33:51 »
Wel geweldig dat team crazy zo ver komt samen, er gebeurt in ieder geval genoeg met al die interessante personages. Ik vond in het begin het wel jammer dat er leuke personen werden weggestemd. (Misty vond ik erg leuk).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 12: Exile Island
« Reactie #150 Gepost op: 29-04-2014, 18:30:11 »
Casaya ::love::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 12: Exile Island
« Reactie #151 Gepost op: 29-04-2020, 18:25:31 »
Leuk seizoen! Pre-merge wel een beetje saai.

Fijn dat de leukste mensen en dan vooral de characters van het seizoen overbleven. Cirie  ::love:: en Shane  ::love::

Shane was af en toe wel een beetje eng maar ook wel echt leuk en loyaal.

Met Danielle en Terry heb ik niet zo veel, vooral met die laatste niet (Aras duwen bij de challenge omdat hij voor ligt, ontzettend kinderachtig) dus ik was blij dat zij niet wonnen. De winnaar vond ik leuk  ::ok::

Courtney ook leuk en Tina ook maar die lag er als eerste uit  ;D

Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 12: Exile Island
« Reactie #152 Gepost op: 29-04-2020, 19:07:12 »


 Cirie  ::love::



Als er mensen zijn die twijfelen of Cirie één van de beste ooit is:

In haar eerste TC overtuigt ze 2 andere om samen Tina (veruit de fysiek sterkste van het viertal 'oudere dames' weg te stemmen. Dit was voor de 2 andere absoluut niet logisch (want er was nog nooit een swap geweest in aflevering 2, dus als ze nog met 4 tribes gespeeld hadden, was de kans enorm groot geweest dat zij terug naar TC moesten).
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 12: Exile Island
« Reactie #153 Gepost op: 30-04-2020, 14:52:27 »
Dit is één van mijn favoriete seizoenen ::love::, alleen door Casaya ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 12: Exile Island
« Reactie #154 Gepost op: 30-04-2020, 19:14:25 »
Dit is één van mijn favoriete seizoenen ::love::, alleen door Casaya ;D

Het feit dat ze niet zijn samengezet door productie maar elkaar gekozen hebben maakt het nog beter vind ik
klaar voor de strijd