Auteur Topic: Survivor 13: Cook Islands  (gelezen 45203 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #20 Gepost op: 14-10-2006, 11:43:05 »
Dat begint er nu wel op te lijken inderdaad. Ik zie liever wat andere twists, twee tribal-councils houdt meestal in dat er weinig tijd voor andere zaken overblijft. Wat nog nooit gebeurd is bijvoorbeeld: een team dat na het verliezen van een immuniteitsproef twee kandidaten moet wegstemmen.

Daar dacht ik gisteren ook aan, zoiets lijkt me wel leuk voor een keer. Dat ze in één stemming twee mensen wegstemmen (de twee mensen met de meeste stemmen). Een 'underdog-groep' kan op die manier toch macht uitoefenen op de andere groep. :)

Ergens vind ik het ook oneerlijk, die double boots. In Palau zou Williard de 'samenvoeging' hebben gehaald als er geen double boot was geweest. :D
Nog even niks.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #21 Gepost op: 15-10-2006, 14:02:49 »
Ik vind het nu leuk gaan zoals het is. maar idd wat twists zijn ook leuk.
Zelf vind ik dat er best veel leuke mensen inzitten dus bijna niemand mag weg van mij ::)
Er zijn er natuurlijk een aantal zoals Cao Boi en Jessica die ik niet zo boeiend vind.
Ook Jenny en Rebecca hebben iets irritants over zich.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #22 Gepost op: 16-10-2006, 22:48:35 »
Trouwens nog een tip voor de Survivor liefhebbers, check Australian Celebrity Survivor eens. Ondanks de beroemdheden en vele overnames van de Amerikaanse versie een erg goed seizoen. Het speelt zich af in Vanuatu en ze zijn inmiddels al bij episode 9 !
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #23 Gepost op: 23-10-2006, 21:28:11 »
Komende donderdag wordt waarschijnlijk een rec(r)ap uitgezonden met 'nooit eerder vertoonde beelden'.  :(
Nog even niks.

Madine

  • Gast
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #24 Gepost op: 24-10-2006, 00:19:49 »
Om de een of andere reden kan Survivor kan mij niet bekoren, 't is me allemaal veel te gelikt.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #25 Gepost op: 24-10-2006, 13:36:51 »
Komende donderdag wordt waarschijnlijk een rec(r)ap uitgezonden met 'nooit eerder vertoonde beelden'.  :(

Die van vorig seizoen was best aardig, maar ik heb ook liever een gewone aflevering :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #26 Gepost op: 24-10-2006, 14:09:34 »
De uitdaging was trouwens geweldig! Cao Boi had van mij nog wel wat langer mogen blijven, sinds hij een hoge amusementswaarde had. Christina's vertrek maakte me niet veel uit. De reden achter de bescherming van Nate is mij nog niet helemaal duidelijk, het lijkt erop dat de Asian-Americans en de Caucasians van Aitu hun oud-teamleden wilden beschermen. Het was immers duidelijk dat Cristina het hoogste op de lijst stond om weggestemd te worden. Als de Asian-Americans en de Caucasians kozen voor een van hun eigen oud-teamleden dan zou er wat achtergezocht kunnen worden, door het kiezen van Nate vermijden ze dat misschien. Aan de andere kant begint het er op te lijken dat er bij sommigen niet erg veel loyaliteit meer is met betrekking tot de eerste teamindeling. Brad die op Jenny stemde, Jessica die op Jonathan stemde.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #27 Gepost op: 24-10-2006, 14:22:16 »
Citaat
Harry asked Cristina about this on the Early Show

HARRY: I have a very serious question for you [Cristina]. Here they do the vote last night, and they start showing the cards, and I don't remember who it was that voted against you, but they put a gun.

CRISTINA: Jenny.

HARRY: What did it make you feel like when you saw that?

CRISTINA: This is a game, I understand that...

HARRY: We should set the context. You are a police officer. You come from a line of police officers. Your father lost his life in the line of duty. When you see something like that, how could that possibly have made you feel?

CRISTINA: It really hit me. It was more of a personal thing. When I saw that vote go up it really hit me more, especially being shot with a gun, and having my father killed by a gun. I thought it was a low blow, it was very disappointing and disrespectful. If that's the way she...who knows how she felt and why she did it.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #28 Gepost op: 26-10-2006, 16:30:00 »
Aan de andere kant begint het er op te lijken dat er bij sommigen niet erg veel loyaliteit meer is met betrekking tot de eerste teamindeling. Brad die op Jenny stemde, Jessica die op Jonathan stemde.

Ze zitten nu ook al langer in de nieuwe teams dan dat ze in de oude teams hebben gezeten. Vorig jaar had de eerste teamindeling volgens mij ook maar weinig effect na de herindeling.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #29 Gepost op: 26-10-2006, 17:29:51 »
Ze zitten nu ook al langer in de nieuwe teams dan dat ze in de oude teams hebben gezeten. Vorig jaar had de eerste teamindeling volgens mij ook maar weinig effect na de herindeling.

Ja dat is waar, maar de kushandjes van Candice naar Adam op de tribal-council werden zo opvallend gemonteerd dat ik de indruk kreeg dat oude teamindelingen nog wel eens mee kunnen gaan spelen.

Wishful thinking ? ja :)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #30 Gepost op: 26-10-2006, 17:41:29 »
Ja dat is waar, maar de kushandjes van Candice naar Adam op de tribal-council werden zo opvallend gemonteerd dat ik de indruk kreeg dat oude teamindelingen nog wel eens mee kunnen gaan spelen.

Wishful thinking ? ja :)

Ik hoop op een negatieve manier, zodat Candice en Adam zo snel mogelijk worden weggestemd. :P En dan eerst Adam, brrr. :P
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #31 Gepost op: 8-11-2006, 10:50:45 »
Citaat
IGN TV: Ozzy was going to be the person eliminated. Why do you think they switched their vote strategy?

Jessica: They never did anything. They were so freakin' lazy. They would never leave camp. Yul, he had hemorrhoids and was bleeding out his butt. It was getting pretty nasty. His stomach was hurting constantly and he was just not doing so well. He couldn't go out and provide food. Jonathan was no good at providing food. And all the girls, they just sat there. So I could see them wanting to hold on to him as long as possible. He could bring twelve fish home in an hour.

Interessant, dat verklaard wel het een en ander. Ik vraag me af waarom ze hier nog niks van hebben laten zien.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #32 Gepost op: 6-06-2009, 16:13:41 »
Ik heb dit seizoen net gezien! Ik snap niet waarom hier maar zo weinig reacties zijn, en dat die reacties destijds ineens ophielden? Ik vond dit echt 1 van de leukste seizoenen!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Geweldig seizoen, met veel leuke twists!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #33 Gepost op: 18-10-2009, 13:45:46 »
Ik vind de onderverdelingen in het begin wel goed gevonden maar een gelijk team van 3 vrouwen en 3 mannen zou eerlijker geweest zijn...


Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #34 Gepost op: 25-10-2009, 18:18:01 »
Wel schaamtelijk dat die 2 dames na 39 dagen nog geen vuur konden maken met een magnesiumflint  ::schaam::
Bij 1 lukte het zelfs niet met lucifers  ::oink::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #35 Gepost op: 25-10-2009, 18:37:33 »
Haha dat was erg ja!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #36 Gepost op: 22-11-2009, 13:26:53 »
Ik ben nu ook bezig met dit seizoen. Heb het al een tijdje niet meer gezien omdat ik het zo druk heb. Maar vond het tot nu toe wel leuk.
Ik vond vooral het kamp van de Aziaten leuk. Jammer dat ze nu uit elkaar zijn :P Dan moet ik ineens voor verschillende kampen tegelijk zzijn :P

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #37 Gepost op: 14-12-2009, 23:40:16 »
Vandaag eindelijk de laatste aflevering gezien.
Ik had het leuker gevonden als Becky had gewonnen, want ik had niet echt het gevoel dat ze op de rug mee reed van Yul. Op het einde wel een beetje, maar had ook het gevoel dat dat de edit was.
Verder ben ik wel blij dat Yul won, want vond die leuker dan Ozzy. Yul is altijd volledig trouw geweest en ik had het gevoel dan Ozzy er serieus over zat na te denken te flippen op een moment...

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #38 Gepost op: 15-12-2009, 09:38:36 »
Ozzy behoort nog altijd tot 1 van mijn top favorieten  ;D

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Cook Islands
« Reactie #39 Gepost op: 15-12-2009, 19:22:44 »
Ozzy behoort nog altijd tot 1 van mijn top favorieten  ;D

In Fans VS Favorites is hij wat mij betreft toch aardig van zijn voetstuk gevallen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."