Auteur Topic: Survivor 11: Guatemala  (gelezen 127218 keer)

Offline fenfrance

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #20 Gepost op: 16-08-2005, 13:54:56 »
Ik heb de afleveringen voornamelijk met IRC gedownload.

Ik zoek de afleveringen van Survivor Frankrijk 2002, opgenomen in Costa Rica. Ik heb wel gezocht enzo, maar kan het niet vinden. Kan iemand me verder helpen??? Ik wil ze om speciale redenen heeeel graag zien!

Alvast bedankt!

Oh ja, ik heb niet zo veel verstand van computers en internet, dus zeggen dat het via IRC of Bittorrent te vinden is, helpt me niet echt (heb ik namelijk al met die informatie proberen te vinden, maar helaas). Als iemand een link heeft, dan graag, of anders een wat stapsgewijze uitleg...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #21 Gepost op: 16-08-2005, 15:28:11 »
Misschien komen Stephenie en Bobby-Jon terug!  ::oink::

Ze zouden een rol gaan krijgen als een soort Mayaanse goden.  ??? Ik vind het geen leuk idee, zo sterk en survivorig vind ik die twee niet. ::ohno:: Jammer dat Wanda ::ok:: niet terugkomt.
Nog even niks.

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #22 Gepost op: 16-08-2005, 15:55:55 »
Weet iemand ook een andere manier om de episodes te downloaden/zien behalve via IRC? ???
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #23 Gepost op: 16-08-2005, 17:37:25 »
Ik denk dat er dan niets anders meer opzit dan verhuizen. ;)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #24 Gepost op: 16-08-2005, 17:45:07 »
Ik denk dat er dan niets anders meer opzit dan verhuizen. ;)

Eens in de zoveel tijd staan de oude seizoenen ook wel op torrent sites, maar dan moet je er idd erg snel bij zijn.

Je maakt met IRC de meeste kans om snel oudere seizoenen te vinden. Ook seizoenen van Frankrijk/Zweden/Griekenland/UK/Rusland/Noorwegen zijn op IRC te vinden, zij het in mindere mate.

"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #25 Gepost op: 16-08-2005, 17:56:03 »
Ik zoek de afleveringen van Survivor Frankrijk 2002, opgenomen in Costa Rica. Ik heb wel gezocht enzo, maar kan het niet vinden. Kan iemand me verder helpen??? Ik wil ze om speciale redenen heeeel graag zien!

Alvast bedankt!

Oh ja, ik heb niet zo veel verstand van computers en internet, dus zeggen dat het via IRC of Bittorrent te vinden is, helpt me niet echt (heb ik namelijk al met die informatie proberen te vinden, maar helaas). Als iemand een link heeft, dan graag, of anders een wat stapsgewijze uitleg...

Ik heb je een PM gestuurd.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #26 Gepost op: 17-08-2005, 11:18:20 »
Je maakt met IRC de meeste kans om snel oudere seizoenen te vinden. Ook seizoenen van Frankrijk/Zweden/Griekenland/UK/Rusland/Noorwegen zijn op IRC te vinden, zij het in mindere mate.

Je kunt er zelfs korte stukjes uit oude Nederlands/Belgische afleveringen vinden.  ::ok::
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #27 Gepost op: 22-08-2005, 16:55:30 »
Sixteen new castaways will face their toughest challenge right from the start. And if you're expecting a big twist...there won't be one...this time there will be two! And if we told you what they were we'd have to sacrifice you to the Mayan Gods.

Klik hier om een nieuwe Survivor Guatemala Promo te zien

Stephenie en Bobby-Jon ? :P


"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #28 Gepost op: 22-08-2005, 22:26:16 »
Oeh!! Het gaat weer zo super worden!  ::hyper::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #29 Gepost op: 1-09-2005, 09:52:05 »
Nog twee weken wachten :)

Ben benieuwd wat voor spektakel we te zien krijgen bij de premiere van Survivor 11.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #30 Gepost op: 16-09-2005, 10:02:12 »
Gisteren begonnen, vandaag te downloaden!  ::ok::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #31 Gepost op: 16-09-2005, 11:08:58 »
Goyathlay begint NU met kijken :)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #32 Gepost op: 16-09-2005, 12:01:56 »
Wow, zonder twijfel de meest zware openingsproef van Survivor ooit!

Ik hoop dat de uitdagingen, in na volging op Palau, weer fysiek zwaar zijn. Gezien de twee uitdagingen in deze episode is dat inderdaad het geval :)

Het thema vind ik tot nu toe geweldig uitgewerkt, erg sfeervol.

Wat betreft de kandidaten, dat beloofd veel goeds !
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #33 Gepost op: 16-09-2005, 17:41:41 »
Ik vond het maar saai eerlijk gezegd. Voortaan maar niet meer op sites rondkijken, zodat het wél een beetje een verrassing zou zijn dat Bobby-Jon en Stephenie terug zouden zijn.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #34 Gepost op: 16-09-2005, 18:44:50 »
Jippie, eindelijk is het weer op tv. Heb het wel gemist de afgelopen maanden.

Ik vond het een zware teleurstelling op Stephenie en Bobby Jon weer het spel te zien spelen. Ik had gehoopt dat ze een soort van Mayaanse Goden zouden zijn, niet dus.  ::ohno:: Bij dat praatje over 'sterkste vrouw ooit', 'hardstwerkende man ooit' had ik zoiets van  ::).

Verder is het wel even wennen, tussen al die vrouwen kan ik nauwelijks een verschil zien. De enige die ik herken zijn Lydia en Margaret. De mannen zijn gelukkig wat verschillender. Ik vind het wel vreemd dat die achternaam van Gary Hogeboom erg bekend schijnt te zijn, maar dat niemand hem van gezicht kent.  ???
Nog even niks.

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #35 Gepost op: 16-09-2005, 18:55:06 »
Dit seizoen zitten er geen leuke kandidaten bij. Ze lijken allemaal zo op elkaar. En dat er nu twee deelnemers van Palau bij zijn gekomen maakt het er niet leuker op...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #36 Gepost op: 16-09-2005, 21:46:25 »
Ik vind de kandidaten totaal niet op elkaar lijken eerlijk gezegd.

En ik vind het knap dat je na een aflevering (die ook nog eens vooral in het teken stond van de uitdagingen) en de paar previews al kan beoordelen of iemand wel of niet "leuk" is  ::rofl::

Tja dat Steph en Bobby Jon terugkwamen was inderdaad al algemeen bekend, maar dat kon ook niet verborgen worden gehouden. Ze begonnen twee maanden geleden al te roepen dat er twee oud kandidaten die erg populair waren terug zouden keren, als dan ook Steph en Bobby Jon twee maanden lang "verdwijnen" is dat nu eenmaal zeer snel overal bekend.

Ik ben blij met de terugkomst van Bobby Jon, maar niet erg blij met de terugkomst van Steph (die naar mijn mening zwaar overschat wordt)

Gary Hogenboom is overigens al een flink aantal jaren gestopt met spelen in de NFL. Als je in de profielen van de kandidaten kijkt op de CBS site zul je ook zien dat een iemand Gary haast wel moet kennen ;)
« Laatst bewerkt op: 16-09-2005, 21:48:35 door Goyathlay »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #37 Gepost op: 17-09-2005, 11:00:40 »
Ik vind de kandidaten totaal niet op elkaar lijken eerlijk gezegd.

Tussen Brooke en Cindy kan ik geen tien verschillen ontdekken.  ;D




Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #38 Gepost op: 17-09-2005, 13:31:53 »
Tussen Brooke en Cindy kan ik geen tien verschillen ontdekken.  ;D






Ik weet zeker dat je wel tien verschillen kunt ontdekken ;)

Het ligt er ook maar net aan waar je naar kijkt en waar je juist niet naar kijkt, persoonlijk heb ik geen enkele moeite met het uit elkaar houden van de kandidaten.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #39 Gepost op: 17-09-2005, 18:57:06 »
Ik vond het er weer fantastisch uitzien, want 1 ding moet je die Amerikanen nageven tv-maken kunnen ze wel.

Al dat gewouwel, ook op de site van CBS van ex deelnemers dat het niet eerlijk is dat 2 ex-kandidaten mee mogen doen is allemaal maar flauwekul. Vooral die Jenna Morasco moet haar mond houden want of het zo eerlijk is dat zij heeft gewonnen. Survivor is namelijk vaak ook een kwestie van pech en geluk. Net als vorig jaar met echt een terechte winnaar overigens was het voor die laatste 2 Ulong kandidaten gewoon onmogelijk om je er ooit nog tussen te wringen bij een mogelijke samensmelting. Dan konden ze nog wel beter presteren bij immuniteitsproeven je bent wel afhankelijk van je team en als je daar van over blijft dan heb je het gewoon goed gedaan ook al ben je daarna kansloos.
Survivor is gewoon niet 100% eerlijk en voorspelbaar al helemaal niet. OOk vooral qua productie. Ik vind het een geweldige zet om 2 ex kandidaten van het jaar ervoor terug te laten komen.

Wat betreft Stephenie, die is moeilijk te overschatten volgens mij. Fysiek sterk, excelentte zwemster en daarbij ook een geweldige speelster. Ik bekijk het maar zo dat ze als laatste van een groep van 8 overbleef ook al was dat nog maar de eerste fase van het spel je kunt er niks aan doen dat iemand van je team zijn voet verzwikt en je gewoon onderdeel van een incompetent team bent. Het enige wat je dan kunt doen is zorgen dat je niet weggestemd wordt en dat heeft ze knap uitgespeeld.

Overigens vind ik wel dat Survivor toch het beste uitkomt op een eiland oftewel aan de zee. Africa, Australië en nu deze ook weer het is wat anders maar echt fan ben ik er niet van.


http://www.mirc.com/ircintro.html

Kijk eens naar deze link voor (m)IRC uitleg voor iedereen die daar gebruik van wil maken. Het is een beetje omslachtig systeem en als je een bestand via een bittorent client kan downloaden zou ik dat doen maar via IRC is wel nagenoeg alles te vinden. Ik heb alle afleveringen die ik elders niet kon vinden van SURVIVOR en The amazing race er gedownload. Ook de Britse versie of Australische versie van survivor zijn er wel te vinden en zelfs afleveringen van Expeditie robinson maar ook bijvoorbeeld buitenlandse versies van de mol.

Als je eenmaal bijvoor MIRC heb geïnstalleerd kun je het beste  naar het kanaal van SUrvivor-Central gaan

« Laatst bewerkt op: 17-09-2005, 19:00:55 door kaketoe »
at your service