Auteur Topic: Survivor 11: Guatemala  (gelezen 127534 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #80 Gepost op: 22-10-2005, 23:03:44 »
én bovenal: geen klagende Stephenie.

hehehehe, ja dat viel mij ook erg mee deze aflevering. Ik snap echter niet dat Jamie en Judd zo met haar weglopen. Haar positie ziet er op dit moment iets te goed uit, ik hoop dan ook dat Gary de samensmelting haalt en hier wat aan gaat doen :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #81 Gepost op: 22-10-2005, 23:08:15 »
Wow, dit was een mooie aflevering. Ik dacht dat het niks zou worden, Double Tribal Councils vind ik normaal gesproken helemaal niks, maar dit keer was het fantastisch. :D Judd die helemaal gek wordt wanneer iemand het waagt commentaar op hem te leveren, Margaret die zich er niks van aantrekt en Judd blijft aanvallen. de face-off tussen Jamie en Bobby Jon, Amy's blessure én bovenal: geen klagende Stephenie.

Ja, en Survivor Live was ook weer geweldig. Het hele seizoen al zien we mensen die op Stephenie lopen zeiken en gisteravond was daar geen uitzondering op. Margaret noemde vrij duidelijk het koppel Judd, Jamie en Stephenie. Ze zei zelfs dat Stephenie Judd wel mocht, omdat ze vond dat Judd op haar leek.
Kortom, ook gisteravond kwam Stephenie er weer niet goed vanaf. Ik zie de kansen voor haar nu ook dalen, zeker nu de andere groep wat hechter lijkt dan de groep van Stephenie.

Wat verder leuk was om te horen, was de ingewikkelde theorie die Brian had. Hij had bedacht dat hij twee mensen op Amy kon laten stemmen, eentje op hemzelf en drie op Bobby Jon. Als je hem die theorie hoort uitleggen, snap ik niet dat hij daar zelf in geloofde. De kans van slagen was nihil. Het jammere voor hem was dat hij daar zelf wel in geloofde en aan Rafe kenbaar maakte dat hij geen immuniteit nodig had. Een grote fout dus.

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #82 Gepost op: 22-10-2005, 23:12:54 »
hehehehe, ja dat viel mij ook erg mee deze aflevering. Ik snap echter niet dat Jamie en Judd zo met haar weglopen. Haar positie ziet er op dit moment iets te goed uit, ik hoop dan ook dat Gary de samensmelting haalt en hier wat aan gaat doen :P

Ik vind dat Stephenies positie er echt niet sterker op is geworden. Ik denk juist dat Rafe zijn positie sterker is. Als er straks een merge komt, zie ik Rafe, Lydia en Cindy makkelijk overstappen op Gary, Bobby Jon, Brendon, Danni en Amy en staan de andere drie alleen.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #83 Gepost op: 22-10-2005, 23:19:24 »
Ik vind dat Stephenies positie er echt niet sterker op is geworden. Ik denk juist dat Rafe zijn positie sterker is. Als er straks een merge komt, zie ik Rafe, Lydia en Cindy makkelijk overstappen op Gary, Bobby Jon, Brendon, Danni en Amy en staan de andere drie alleen.

Daar hoop ik op, maar de komende tribal-council kan dat aardig gaan dwarsbomen (om nog maar niet te beginnen over een mogelijke latere samensmelting).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #84 Gepost op: 23-10-2005, 00:10:51 »
Wat verder leuk was om te horen, was de ingewikkelde theorie die Brian had. Hij had bedacht dat hij twee mensen op Amy kon laten stemmen, eentje op hemzelf en drie op Bobby Jon. Als je hem die theorie hoort uitleggen, snap ik niet dat hij daar zelf in geloofde. De kans van slagen was nihil. Het jammere voor hem was dat hij daar zelf wel in geloofde en aan Rafe kenbaar maakte dat hij geen immuniteit nodig had. Een grote fout dus.

Met de theorie was in principe niks mis, met de uitvoering echter wel. De laatste keer stemden Danni en Bobby-John ook anders dan Brandon dus er was een mogelijkheid dat dit weer kon gebeuren (alhoewel er niet echte duidelijkheid wordt gegeven over de positie van Brandon). Brian onderschatte echter Gary (en Amy) en overschatte zichzelf, dit samen zorgde ervoor dat hij zijn het totaal niet zag aankomen (wat hij in Survivor Live ook allemaal toegaf).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #85 Gepost op: 23-10-2005, 11:44:04 »
Ik vind dat Stephenies positie er echt niet sterker op is geworden. Ik denk juist dat Rafe zijn positie sterker is. Als er straks een merge komt, zie ik Rafe, Lydia en Cindy makkelijk overstappen op Gary, Bobby Jon, Brendon, Danni en Amy en staan de andere drie alleen.

Lydia heeft volgens mij meer een complot met Stephenie, Jamie en Judd dan met Rafe. Ik denk wel dat Lydia de beste positie heeft als ze de merge haalt. Een beetje als Jan, Scout of Lilian: de oudere vrouw die gemakkelijk doorstoot naar de laatste drie omdat ze toch nooit een proef zal winnen.
Nog even niks.

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #86 Gepost op: 24-10-2005, 00:08:22 »
Lydia heeft volgens mij meer een complot met Stephenie, Jamie en Judd dan met Rafe. Ik denk wel dat Lydia de beste positie heeft als ze de merge haalt. Een beetje als Jan, Scout of Lilian: de oudere vrouw die gemakkelijk doorstoot naar de laatste drie omdat ze toch nooit een proef zal winnen.
Daar zat ik gisteren ook aan te denken. De zwakkere broeders binnen Survivor hebben een voordeel als de Merge een feit is. Als ze samen komen zullen er koppen moeten rollen denk ik. Als Cindy het bijvoorbeeld red tot de merge, is zij ook iemand die stilletjes op de achtergrond kan meesurfen tot final four.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #87 Gepost op: 24-10-2005, 12:19:51 »
Als Cindy het bijvoorbeeld red tot de merge, is zij ook iemand die stilletjes op de achtergrond kan meesurfen tot final four.

Ik hoop het niet, we hebben genoeg Jenn's en Darrah's gehad.  :-X
Nog even niks.

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #88 Gepost op: 24-10-2005, 15:18:12 »
Op verschillende fora denkt de meerderheid (waarom weet ik ook niet, maar meestal hebben ze het goed) dat Yaxha immuniteit verliest. Ervan uitgaande dat de overige 10 de merge halen, kom ik tot het volgende lijstje:

Amy
-----
Bobby Jon
Brandon
Jamie
Danni
Cindy
Judd
Stephenie
Rafe
Lydia
Gary

Ik ga er vanuit dat er geen grote swifts plaats vinden, zoals bijvoorbeeld in Amazone (het zou het wel leuker maken!).
Als de merge lang uitblijft kan Gary ook nog in de problemen komen. Voor Brandon, BJ en Danni zijn Gary, Rafe en Cindy misschien aanknoppingspunten, maar vooralsnog zie ik dit niet gebeuren.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #89 Gepost op: 24-10-2005, 20:38:52 »
Op verschillende fora denkt de meerderheid (waarom weet ik ook niet, maar meestal hebben ze het goed) dat Yaxha immuniteit verliest. Ervan uitgaande dat de overige 10 de merge halen, kom ik tot het volgende lijstje:

De Survivor-forums staan bomvol met spoilers. Vorig seizoen was de hele volgorde waarin iedereen werd weggestemd al snel bekend en het seizoen daarvoor eigenlijk ook wel. Dit seizoen valt het gelukkig nog mee met de spoilers, hoewel er wel wat vage spoilers zijn over wie de laatste twee zijn en wat duidelijkere spoilers wie de volgende twee zijn die wordt weggestemd.
Maar misschien is het voor de mensen die het nog niet willen weten, wel netjes om die hier niet neer te zetten. ;)
Nog even niks.

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #90 Gepost op: 24-10-2005, 21:15:21 »
De Survivor-forums staan bomvol met spoilers. Vorig seizoen was de hele volgorde waarin iedereen werd weggestemd al snel bekend en het seizoen daarvoor eigenlijk ook wel. Dit seizoen valt het gelukkig nog mee met de spoilers, hoewel er wel wat vage spoilers zijn over wie de laatste twee zijn en wat duidelijkere spoilers wie de volgende twee zijn die wordt weggestemd.
Maar misschien is het voor de mensen die het nog niet willen weten, wel netjes om die hier niet neer te zetten. ;)

Dat kan wel kloppen, maar mijn post was zeker geen spoiler.
Ik heb zelf gewoon een gokje gedaan naar de uiteindelijke volgorde, niets meer, niets minder.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #91 Gepost op: 24-10-2005, 21:27:41 »
Dat kan wel kloppen, maar mijn post was zeker geen spoiler.
Ik heb zelf gewoon een gokje gedaan naar de uiteindelijke volgorde, niets meer, niets minder.

Én welk team immuniteit gaat verliezen.
Neem het dan maar mee als tip. ;)
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #92 Gepost op: 24-10-2005, 22:23:19 »
De Survivor-forums staan bomvol met spoilers. Vorig seizoen was de hele volgorde waarin iedereen werd weggestemd al snel bekend en het seizoen daarvoor eigenlijk ook wel. Dit seizoen valt het gelukkig nog mee met de spoilers, hoewel er wel wat vage spoilers zijn over wie de laatste twee zijn en wat duidelijkere spoilers wie de volgende twee zijn die wordt weggestemd.

Idd, en het ergste is dat je er amper aan ontkomt. Er zijn vaak personen die in een normaal topic gaan lopen spoilen zonder enige waarschuwing. Op het moment dat ik doorheb dat ik een spoiler zit te lezen is het vaak ook al te laat en is het kwaad al geschiedt  :-\\
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #93 Gepost op: 25-10-2005, 14:25:17 »
Én welk team immuniteit gaat verliezen.
Neem het dan maar mee als tip. ;)
In het stukje voor aankomende week zag je dat Amy Gary confronteert met zijn quarterback verleden. Het zou natuurlijk kunnen dat Yaxha immuniteit had verloren en dat Amy daarom een reden zou zoeken om iemand anders eruit te krijgen. Geen spoiler dus, maar redenatie uit informatie van reguliere uitzending. Of het vergezocht is weet ik niet, maar meestal komen de echte spoilers (afgelopen weken althans) pas enkele dagen van tevoren op de verschillende fora. Dus als jullie echte spoilers willen, moet je niet naar mij luisteren, want die heb ik niet voor jullie.  ::tandpastasmiley::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #94 Gepost op: 25-10-2005, 16:06:09 »
In het stukje voor aankomende week zag je dat Amy Gary confronteert met zijn quarterback verleden. Het zou natuurlijk kunnen dat Yaxha immuniteit had verloren en dat Amy daarom een reden zou zoeken om iemand anders eruit te krijgen. Geen spoiler dus, maar redenatie uit informatie van reguliere uitzending. Of het vergezocht is weet ik niet, maar meestal komen de echte spoilers (afgelopen weken althans) pas enkele dagen van tevoren op de verschillende fora. Dus als jullie echte spoilers willen, moet je niet naar mij luisteren, want die heb ik niet voor jullie.  ::tandpastasmiley::

Uit de previews kan je inderdaad ook wel erg veel opmaken dit seizoen. Zo was het al diverse keren duidelijk welk team een proef zou winnen omdat je in de preview dat team gewoon zag juichen/lachen enz.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #95 Gepost op: 25-10-2005, 18:59:25 »
Idd, en het ergste is dat je er amper aan ontkomt. Er zijn vaak personen die in een normaal topic gaan lopen spoilen zonder enige waarschuwing. Op het moment dat ik doorheb dat ik een spoiler zit te lezen is het vaak ook al te laat en is het kwaad al geschiedt  :-\\

Klinkt bekend. Of mensen die gaan zeggen "Ik denk dat Brian en Margaret er de volgende week uitgestemd worden" of "Ik denk dat Pietje gaat winnen", dat zijn vaak ook 'ingepakte' spoilers. :(
Dus jij weet ook al wie er de volgende keer wsl. wordt weggestemd? :D
Nog even niks.

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #96 Gepost op: 25-10-2005, 22:02:59 »
Vorige week gingen er twee mensen uit, en dit kwam drie dagen van te voren in een of ander blaadje van CBS te staan. Dan staat er een vooruitblik van 2 pagina's in, met nieuwe foto's en nieuwe onthullingen. Zoals eerder al gezegd, de meeste spoilers komen van CBS zelf.

Maar goed, (ik durf het na de eerdere discussie bijna niet te vragen  ::regenboog::) denken jullie dat er volgende week al een merge komt?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #97 Gepost op: 26-10-2005, 11:30:29 »
Maar goed, (ik durf het na de eerdere discussie bijna niet te vragen  ::regenboog::) denken jullie dat er volgende week al een merge komt?

Ik durf geen antwoord te geven.  ::rofl::
Als het aan mij ligt zou die er wel komen, ik heb het nu wel gezien met de verschillende teams. Ik wil Bobby Jon en Jamie het wel tegen elkaar zien opnemen in een individuele proef.  ;D
Nog even niks.

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #98 Gepost op: 26-10-2005, 14:04:31 »
Ik denk niet dat die volgende week gaat komen, volgens mij is het nog nooit gebeurd dat er met 11 mensen al een merge kwam. Al zou ik het ook niet erg vinden, omdat iedereen al rekening houdt met de merge.

Trouwens, waar is de volgende serie van Survivor, want volgens mij zijn ze daar nu bezig met opnames (Guatemala vondt plaats in mei/juni).

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #99 Gepost op: 26-10-2005, 14:10:06 »
Wow, ik heb ff gekeken op de site van Survivor, en dan bij Voting History, daar zie je gewoon dat bijna iedereen op 1 iemand na unaniem weggestemd zijn!
🜃