Auteur Topic: Survivor 11: Guatemala  (gelezen 127672 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #160 Gepost op: 2-12-2005, 22:26:25 »
Ben het helemaal met je eens over dat die mensen daar stom zijn dat ze StepheMe niet durven weg te stemmen. Zoals iemand al eerder zei: die Rafe durft nog geen scheet te laten zonder toestemming van Steph. Hij, Lydia, Danni en Cindy hadden gemakkelijk Steph kunnen wegstemmen in plaats van Judd. Dan waren ze een (sterke?) concurrent kwijtgeraakt en had Judd nog in het spel gezeten: dezelfde Judd die zich vaak als een ontzettende zak gedraagt en daarom een perfecte F2-opponent is.

Qua voorspelbaarheid vind ik het wel meevallen. Vanuatu en Palau (de enige twee die ik 'live' gezien heb) waren een stuk voorspelbaarder. :-X

Judd was ook een gek zeg. ;D Zijn exit is mooi neergezet: eerst zegt hij tien keer dat het allemaal een spel is en dat niemand veilig is en vervolgens gaat hij ontzettend over de rooie wanneer hij weggestemd wordt.  :D Ben heel benieuwd naar zijn juryspeech.
Nog even niks.

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #161 Gepost op: 3-12-2005, 10:54:47 »
Wat Palau betreft, ben ik het wel met je eens, dat het erg voorspelbaar was (wat ook de verdienste van Tom en Ian was). Vanuatu was voorspelbaar, totdat LeAnn er uitgestemd werd (ik heb bijna alle series gezien, die aflevering is misschien wel de beste van allemaal) dus vanaf dat moment vond ik het wel een goede aflevering.
Wat wel jammer is, is dat mensen schijnbaar leren van andere series en op het moment dat ze met hun eigen groepje in de meerderheid zijn, zij ook wel weten dat ze dat nooit meer uit handen mogen geven. Soms laten ze één persoon ontsnappen (Chris in Vanuatu) die dan juist de belangrijkste persoon kan worden. Ben benieuwd of dit nu ook zal opgaan voor Danni.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #162 Gepost op: 3-12-2005, 11:03:46 »
Ik ven hetmet jullie beiden niet eens

Het is alles behealve voorspelbaar.
En Steph, een gevaarlijke concurrent zeker. Als de juryleden durven en kunnen stemmen op wie het spel het best gespeeld heeft maar ik zie Steph van niemand winnen of het moet van Lydia zijn in de final 2 . Het is dus alleen maar goed en verstandig haar lang mee te nemen.

Bovendien leek Steph nu nog eens een schepje er bovenop te doen en ook naar de stem van Judd kan ze wel fluiten. Toch zat er deze keer weinig anders op denk ik. Rafe was de sleutel en hij was subtiel overgelopen. bij 3-3 was Judd op basis van eerdere stemmen ook denk ik weg dus dan kun je ze beter vergezellen in het stemmen.
De enige waar ze echt van af moeten is Danni, niet Steph. Al haar voormalige vriendjes zitten in de jury en ook met de anderen kon ze aardig opschieten.  Dani moeten ze dus lozen als ze tenminste een kans willen maken op het spel te winnen.
Rafe lijkt me strategisch wel zeer geniepig bezig en sowieso iemand die van de jury veel stemmen zal krijgen. Als hij werkelijk zo slim is als hij momenteel lijkt dan wipt hij volgende week eerst Dani eruit en die week erop Cindy al doet dat dan volgens mij niet meer ter zaken. Als Dani volgende week eruit ligt moet Rafe alleen bij de beste 2 zien te komen om het te winnen. Als zowel Danni als Rafe de laatste 2 niet halen dan kan het spannend worden tussen de overige 3 als Danni en Rafe de laatste 2 samen halen dan kan het spannend worden tussen hun 2.
Ik zie echt niet wie er volgende week uitgaat maar als men verstandig is Danni of wie weet zelfs Rafe alleen zullen daar 3 mensen voor  nodig zijn en alleen Steph en CIndy acht ik in staat om zo een verstandige beslissing te nemen om Rafe eruit te werken, de andere 2 zullen het wel niet over hun hart kunnen verkrijgen.

Hoe dan ook ik blijf Steph fantastisch vinden. En al liet ze dat op palau al zien maar werd ze toen door de omstandigheden in een kansloze positie gemanouvreerd nu laat ze wederom zien hoe je het spel succesvol kan spelen. Toch wint ze volgens mij sowieso niet omdat er teveel wrok en wrevel door andere kandidaten is al zullen de mensen die hun emoties opzij kunnen zetten en puur naar het spel kijken wel naar hun stemmen. Want gelukkig zijn de Amerikaanse kandidaten niet allemaal van die Expeditie Robinson watjes die we hier hebben. "Van oh jij bent de liefste, nee jij, nee jij verdiend het, weet je wat ik vergooi  al mijn eigen kansen om die nare man er maar uit te stemmen en een statement te kunnen maken, bla bla blabla bla blabla"  ;)
at your service

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #163 Gepost op: 3-12-2005, 14:17:12 »
Ik ben nog steeds totaal geen Steph fan, maar qua tactiek en strategie is ze er wel een stuk op vooruit gegaan. De (uiteindelijke) gunstige teamswitch en de switch van Judd hebben haar wel enorm geholpen. Amy, Brian en Gary waren nooit zo met haar weggelopen als Lydia, Jamie en Rafe.

De hamvraag is natuurlijk of de spelers er wel of niet goed aan doen om Steph eruit te gooien. Ze heeft op dit moment aardig wat "vijanden" in de jury zitten, als dit gegeven goed door haar mede finalist wordt gebruikt heeft ze waarschijnlijk niet veel kans op de winst. Aan de andere kant als Steph een perfecte speech voor de jury houdt (against all odds enz. enz.) is ze zeker niet kansloos. Dit is natuurlijk moeilijk in te schatten daar we niet weten welk gevoel er overheerst bij de jury.

Als ik zo naar de jury kijk dan zitten daar nu al mijn favorieten. Danni is zoals eerder gezegd mijn laatste hoop, ze doen er echter wel verstandig aan haar eruit te stemmen.

Oh en de exit van Judd was idd geweldig :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #164 Gepost op: 6-12-2005, 00:35:11 »
Ikheb survivor live gezien en het is toch werkelijk ongelooflijk dat ermet geen woord gerept wordt over de rol van \rafe bij het wegstemmen van Judd.Zowel Judd, de presentatoren en de kljkers alleen maar Steph Steph, Steph. Terwijl volgens mij toch echt Rafe de sleutel van alles was. Hij lijkt het dus wel erg goed te spelen of ze zijn daar gewoon zo dom dan dat ze dat niet zien.
at your service

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #165 Gepost op: 6-12-2005, 09:17:35 »
Dat weet ik niet, je zou ook kunnen zeggen dat Danni degene was die alles opzette. Als Rafe inderdaad zo slim is, moet hij zo snel mogelijk Danni eruit halen, want dat is zijn grootste opponent in F2. Ik denk dat Rafe in zich zelf een speler is die altijd op safe wil spelen, risico's nemen (door allies of sterkere tegenstanders eruit te kiezen) doet hij niet graag. En alles draait om Steph, tja, ik geef het niet graag toe, maar zij is wel altijd degene die de eindbeslsissing maakt en niet Rafe. Maar we zullen aanstaande vrijdag wel zien hoe slim Rafe is, hij moet gewoon zo snel mogelijk Danni lozen en dan staat hij er goed voor, als hij voor een easy target als Lydia of Cyndi zou gaan, zou hij me enorm tegenvallen.

Trouwens in Surivor Live vond ik Judd in die zin wel eerlijk, dat hij op precies dezelfde manier naar voren kwam als in Survivor. Dit zien we niet vaak, meestal zeggen de mensen dat ze op een verkeerde manier zijn neergezet en dat ze zo niet zijn, maar Judd (geen favoriet van mij) was in die zin 'verfrissend'. Gewoon lekker hard in discussie met bellers (ipv: "BJ (of andere naam) I was so sad to see you go, you were my favourite survivor" waarna die speler dan zegt: Oh, thank you).

Ten slotte, het wordt een leuk weekje: Vrijdag (donderdag - US) de F5 aflevering en zondagavond (maandag - NL) de grote, drie uur durende finale. Twee uur finale plus the reunion show. En ook nog drie survivor live uitzendingen te gaan, het wordt een leuke week! (en voor degene die The Amazing Race volgen, deze week aflevering 11 en volgende week finale!).

P.S. Leuk dat zoveel mensen (relatief gezien) Survivor volgen en vervolgens hun mening op dit forum geven, het maakt het extra leuk!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #166 Gepost op: 6-12-2005, 13:46:03 »
Maar we zullen aanstaande vrijdag wel zien hoe slim Rafe is, hij moet gewoon zo snel mogelijk Danni lozen en dan staat hij er goed voor, als hij voor een easy target als Lydia of Cyndi zou gaan, zou hij me enorm tegenvallen.

Helemaal mee eens. :) Lydia lozen zou erg dom zijn nu. Volgens mij is Lydia ook de enige die door Steph verslagen kan worden in de finale. Tegen Rafe en Danni maakt ze weinig kans, tegen Cindy weet ik het niet.

Ten slotte, het wordt een leuk weekje: Vrijdag (donderdag - US) de F5 aflevering en zondagavond (maandag - NL) de grote, drie uur durende finale. Twee uur finale plus the reunion show. En ook nog drie survivor live uitzendingen te gaan, het wordt een leuke week! (en voor degene die The Amazing Race volgen, deze week aflevering 11 en volgende week finale!).

Ow, goed dat je zegt dat de finale zondag is. :P Anders had ik stom tot volgende week vrijdag gewacht met het dl-en.  :-X
Nog even niks.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #167 Gepost op: 6-12-2005, 13:47:32 »
Bovendien leek Steph nu nog eens een schepje er bovenop te doen en ook naar de stem van Judd kan ze wel fluiten. Toch zat er deze keer weinig anders op denk ik. Rafe was de sleutel en hij was subtiel overgelopen. bij 3-3 was Judd op basis van eerdere stemmen ook denk ik weg dus dan kun je ze beter vergezellen in het stemmen.

Eerdere stemmen doen ze geloof ik niet meer aan. Het is nu toch een herstemming en daarna de Purple Rock of Death die ze gebruiken? Dezelfde steen waarmee Paschal destijds is 'weggestemd'.
Nog even niks.

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #168 Gepost op: 6-12-2005, 14:33:10 »
Eerdere stemmen doen ze geloof ik niet meer aan. Het is nu toch een herstemming en daarna de Purple Rock of Death die ze gebruiken? Dezelfde steen waarmee Paschal destijds is 'weggestemd'.
Wat Kaketoe zegt, gebeurde in de eerste afleveringen van Survivor. Art heeft het over de purple rock, en dat werd in Palau vervangen door een opdracht (zo snel mogelijk vuurtje stoken) die BJ/Steph en Ian/Jenn moesten doen. Op zich wel jammer, de purple rock was juist een gevaar voor de mensen die niet genomineerd waren en extra moesten nadenken of ze het risico wel wilden nemen.

Officieel is dit overigens niet, wat ik nu zeg. Ik weet dat Tom en Ian het nog over de purple rock hadden, dus in hoeverre dit nu weer het geval is weet ik niet, maar bij F4 weet ik bijna zeker dat er bij 2-2 een extra opdracht gegeven zal worden.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #169 Gepost op: 6-12-2005, 21:15:30 »
Ik heb totaal niet het gevoel dat Survivor alweer bijna drie maanden bezig is :P, het gaat weer veel te snel. De eerste geruchten omtrent Survivor 12 komen gelukkig alweer te voorschijn ;) Ik gebruik de paar maanden tussen de seizoenen altijd om de oude seizoenen maar weer eens te bekijken.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #170 Gepost op: 9-12-2005, 15:06:37 »
Toch wel weer een aparte ontwikkeling. De auto was weer een breekpunt maar kom op je auto inleveren en die 4 anderen een auto geven, laat er minimaal iets aan vast zitten voor de winnaar i.p.v. helemaal niks. Als ze de auto's had wegggeven was ze misschien niet weggestemd maar de volgende keer wellicht wel en ook de jury krijgt het te horen en zoiets weggeven kan ook snel omslaan in omkopen van mensen op weg naar het winnen van 1 miljoen i.p.v dat het pure symphatie en liefdadigheid blijft.

Danni en Rafe. Danni niet als een grote bedreiging beschouwing. Tuurlijk niet? wat een hoop dommigheid.
BJ, Gary pissed of Jamie en pissed of JUdd in de jury. De laatste 2 vooral kwaad op eigen kampgenoten want ze kunnen Danni moeilijk iets kwalijk nemen. 4 stemmen die in wezen al genoeg zijn en wellicht allemaal naar Danni gaan. Nee dat is geen bedreiging hoor Rafe en Lydia, Cindy is de bedreiging want die kan wel eens een proef winnen?

We hebben geen beelden gezien van Steph die Lydia probeerde over te halen en grote kans dat het wel gebeurd is maar zonder resultaar. Ik snap het in ieder geval niet.
Rafe weet zelf ook wel dat hij ook goed bij iedereen ligt en dat hij als hij niet op eigen kracht bij de laatste 2 komt missschien niet gekozen wordt behalve door Danni als hij die meeneemt naar de laatste 3. Komt nogal schijterig over en hij haalt het paard van Troje ermee binnen.
Dani vind het vanzelfsprekend allemaal wel best.
Steph zit in een lastig pakket en moest nu weer met de flow mee zonder de mensen haar te veel gaan laten haten al had ze volgens mij harder moeten zijn en Lydia, ja ze hebben er weinig van laten zien alleen dat ze met de tribe meestemt.

Hoe dan ook ik hoop dat volgende keer in ieder geval niet Rafe of Danni immuniteit wint. Het liefst Stephenie want in Lydia heb ik ook geen vertrouwen. Als Steph wint zal ze ongetwijfeld Lydia benaderen om 1 van de 2 overige eruit te krijgen. ZOniet dan lijkt het een saaie laatste uitzenidg te worden met Lydia die geen enkel pot kan breken in alle proeven. Danni en RAfe gegarandeert laatste 2 omdat ze op elkaar stemmen en dus 1 van beiden wle de proef zal winnen die daarmee ook niet meer spanned wordt. Dan zou eventueel nog de juryuitspraak spannend kunnen worden alleen dat hangt een beetje af van hoe ze de laatste 2 eruitgooien.
at your service

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #171 Gepost op: 9-12-2005, 16:28:07 »
Toch wel weer een aparte ontwikkeling. De auto was weer een breekpunt maar kom op je auto inleveren en die 4 anderen een auto geven, laat er minimaal iets aan vast zitten voor de winnaar i.p.v. helemaal niks. Als ze de auto's had wegggeven was ze misschien niet weggestemd maar de volgende keer wellicht wel en ook de jury krijgt het te horen en zoiets weggeven kan ook snel omslaan in omkopen van mensen op weg naar het winnen van 1 miljoen i.p.v dat het pure symphatie en liefdadigheid blijft.

Ben het met je eens. Als ik zelf voor die keuze gestaan had, had ik ook de auto genomen. Het is eigenlijk een onmogelijke keuze, want mensen kunnen ook zeggen dat je stemmen koopt. Je hebt ten slotte ook niet voor niets de proef gewonnen, dan verdien je die auto ook. Ik vond het een leuk nieuwigheidje in Survivor en de curse werd weer bevestigd...

Dat Steph er het slechts voor staat, ben ik met je eens.
Cindy brengt al meteen naar voren dat ze bang is er snel uit te moeten, en uiteindelijk is het Steph die een verbond met haar sluit (ze wilden, terecht, Danni eruit stemmen) en ondanks de immuniteit van Steph laat ze zich toch overhalen door Rafe. In dit geval heeft Steph alleen naar de korte termijn gekeken (niet tegen Rafe durven stemmen) en niet naar lange termijn (hoe kan ik Cindy positief in jury krijgen). Tot nu toe was ik sceptisch over Rafe, maar nu vind ik dat hij toch een goede keuze gemaakt heeft (er van uitgaande dat hij nog van Danni kan afkomen). Danni heeft hij voor de rest in zijn broekzak en Lydia stemt ook meestal met hem mee. Alleen is het wel zo, dat vanaf dit moment degene die de immuniteit wint het spel bepaald (akkoord, in Palau won Tom immuniteit bij final four en stemde tegen Ian, maar door Kathy werd het een tiebreak en won Ian alsnog).

Danni heeft een goede alliantie met Rafe en is volgens mij erg goed in haar presentatie (ze is miss Alabama, of een andere staat) geweest. Rafe is ook degene die nog een klein kansje heeft om van Danni te winnen, dus ben benieuwd of deze twee favorieten nog van elkaar gaan proberen af te komen.

En dan Lydia, tja, ik ben haar al bijna vergeten, maar voor Steph is zij enorm belangrijk. Lydia is de enige persoon van wie Steph kan winnen (ik zou altijd voor Steph kiezen tov Lydia, liever iemand die mij bedrogen heeft dan een laffe meehopper).

Voorspellen is nu lastig, het ligt er maar net aan wie er immuniteit gaat winnen. Lydia zal sowieso niet winnen (het is al knap als ze de eindstreep haalt), zeker omdat het bijna altijd een fysieke test is. Steph, Danni en Rafe zijn aan elkaar gewaagd, kortom, ik ben benieuwd en hoop dat Danni wint (als het maar geen Steph is, ik werd kotsmisselijk van haar toen ze begon te huilen aangezien ze voor het eerst een individuele proef gewonnen had. Haar irritante 'Oh my God' ben ik ook zat!)

Ten slotte, bij het binnenkomen van de Jury is het wel jammer om te zien dat er zoveel sterke personen achter elkaar er uit gekozen zijn (Brandon, BJ, Jamie, Gary en Judd) terwijl Lydia er nog in zit. Vooral Gary (in mijn optiek de beste speler van Survivor dit jaar) had ik graag bij final four gezien.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #172 Gepost op: 9-12-2005, 16:59:58 »
Je zegt te makkelijk door Rafe laten overhalen en dat dat korte termijn denken is. Maar CIndy en Steph tegen Rafe was niet voldoende. Er moest sowieso een derde bij. Aangewezen persoon was Lydia maar hoewel ze niks hebben laten zien lijkt zij een beetje de KAren van Guatemala te worden en zou het me niks verbazen dat ze ook niet wilde.
Ian won de auto en nam Tom mee om van de prijs te genieten Je laat dan 3 kampgenoten een nahcht achter die makkelijk iets kunnen bekokstoven. Wat de drie vrouwen ook deden op Karen na. als ik het me allemaal goed herinner waardoor Tom en ian beiden in het spel konden blijven bij de volgende illiminatie.

Voorspellen lijkt me niet zo lastig. Lydia vind volgens mij de laatste 3 al goed en Steph wordt door Rafe en Danni eruit gewerkt en samen gaan ze dan ook naar de finale omdat lydia ook de volgende proef niet wint. Alleen als Steph wint kan het denk ik nog interessant worden. Bij de vooruitblik zit een stukje "15 th person voted out of survior is.... en je ziet op de achtergrond de kandidaten amar ik zie geen immuniteitsketting of het moet bij Rafe zijn.

Ik ben het met je eens dat gary 1 van de sterkste zoniet sterkste kandidaten was. Niet alleen fysiek maar ook tactisch. Een beetje de Steph van Palau, sterk en slim maar door een noodlottige speling van het lot eigenlijk kansloos om echt ver te komen.
« Laatst bewerkt op: 9-12-2005, 17:13:13 door kaketoe »
at your service

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #173 Gepost op: 9-12-2005, 19:45:47 »
Citaat
Probst Sticks with Survivor

By Jim Benson -- Broadcasting & Cable, 12/8/2005 4:10:00 PM

Ending widespread speculation that Survivor’s Jeff Probst would walk away from the show he has hosted since its inception in 2000, CBS Thursday confirmed to B&C that he has renewed his contract.

“We have a new agreement with Jeff Probst to continue as host of Survivor,” a CBS spokesman said.

Sources said it is a two-year deal that will take Probst through the hit show’s 16th edition in 2008.

Executive producer Mark Burnett produces two cycles of the series each season for CBS.

The 42-year-old Probst’s current contract was reportedly set to expire in the first half of 2006, when the upcoming 12th edition of Survivor ends.

Probst has been vocal about his desire to eventually settle down and start a family, which led to questions about whether he would want to make another long-term commitment to the program or simply leave.

But despite a flurry of speculative press reports questioning whether Probst would go, and who might replace him, he had never declared his intentions.

The Associated Press had quoted Probst as saying, “There’s the inevitable point where you go, ‘Do I want to do other things?’ But … I’ll never have as good a job as Survivor.”
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #174 Gepost op: 9-12-2005, 19:48:14 »
Trouwens JEff Probst heeft zijn conract met 2 jaar verlengd. Volgens mij komt dit neer op 5 nieuwe seizoenen survivor met Jeff Probst als de presentator.

Goathplay je was me net voor. Nou in ieder geval de Nederlandse vertaling hier dan.
« Laatst bewerkt op: 9-12-2005, 19:50:17 door kaketoe »
at your service

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #175 Gepost op: 9-12-2005, 19:52:00 »
:)

Het is in ieder geval erg goed nieuws, ik kan me nog steeds geen Survivor zonder Probst voorstellen :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #176 Gepost op: 9-12-2005, 19:53:29 »
Dat met Steph en Cindy ben ik misschien met je eens, maar ze had ook voor Cindy kunnen stemmen (als symbool en je hebt meer kans om Cindy mee te krijgen in jury), heeft ze uiteindelijk niet gedaan, tis een keuze.

Voorspellen is lastig, maar dat Lydia het niet gaat winnen, daar zijn wij het wel over eens. Maar je zegt te makkelijk dat Rafe Steph er wel zal uitwerken, want wat dat betreft heeft Steph echt wel invloed hoor. Ik denk dat als Rafe immuniteit wint, dat Lydia eruit moet (Rafe kiest liever makkelijke weg).

Als Steph wint, zal zij er alles aan doen om Danni weg te sturen (dat wilde ze samen met Cindy al bereiken). Ik denk dat Lydia dan wel mee zou gaan en Rafe twijfelt (in dit geval zou Danni er dan uitgaan).

Als Danni wint, weet ik eigenlijk niet wat er gaat gebeuren. Ik ga er vanuit dat ze het bondgenootschap met Rafe zou willen doorzetten, en dus zou het dan tussen Steph en Lydia gaan. Ik onderschat de manipulatie van Steph niet, dus ik gok dat Lydia er uit gaat.

Conclusie:
Rafe wint - Lydia weg
Danni wint - Lydia weg
Steph wint - Danni weg

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #177 Gepost op: 9-12-2005, 19:55:34 »
:)

Het is in ieder geval erg goed nieuws, ik kan me nog steeds geen Survivor zonder Probst voorstellen :P
Nee, ik eigenlijk ook niet.

Bij de vooruitblik zit een stukje "15 th person voted out of survior is.... en je ziet op de achtergrond de kandidaten amar ik zie geen immuniteitsketting of het moet bij Rafe zijn.

Ik geloof dat ik inderdaad zie dat Rafe immuniteit heeft, volgens mij voorspelling zou Lydia er dan uitgaan. We zullen zien!

Re: Survivor Guatemala
« Reactie #178 Gepost op: 9-12-2005, 19:58:05 »
Heerlijk, dit is een spoiler die iedereen heeft en waar ik (zonder op US survivor sites kijk) mijn eigen conclusies kan trekken. Als ik zie naar de enigszins ontspannen houding van Danni en de angstige blik van Lydia plus gespannen blik van Steph kom ik tot weer een nieuwe conclusie  ::tandpastasmiley::
Lydia heeft op Steph gestemd maar wordt met 3-1 verslagen.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Guatemala
« Reactie #179 Gepost op: 9-12-2005, 20:02:11 »
Even terzijde maar is er bij survivor nu ook een geldprjs voor de runner-up?
at your service