Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
371 gasten en 19 vaste bezoekers (Brtdm, Mollenmania, Marloezzel, FrankLapidus, boredmonkey, vloeistof, TimvDons, Nieky, MollenvangR-Art, Van Zwam, D*N, Silvermaiden, Lukie4, Lama1997, Miss Marvel, Lan, de_witte, BigBoots, Gupp)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
De Mol VIER Pool 2018
Doe nu mee!
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
RN Songfestival
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: Survivor 36: Ghost Island  (gelezen 3606 keer)
D*N
Forum Moderator
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Geslacht: Man

Get Free

« Antwoord #20 Gepost op: 8.04.2018, 18:48:13 »

Aaaah eindelijk weer een goeie aflevering imo Bravo!.

Dingen die ik leuk vond:
-> De homage aan "the fucking stick" die nu een idol is, hilarisch en geweldig! Dit is één van die momenten dat ik het thema erg leuk vind. Ik hoop echt dat ze de car-curse ook terug halen want die was ook iconisch, vooral als het gekoppeld wordt aan Fiji.
-> Het verhaal van Malolo, het beste kamp ooit, kwam hier tot een nieuwe doorbraak. Goed ge-edit. Ze hebben eerst de vlag verbrand om de curse te verbreken en boem ze winnen een proef, magisch.
-> Bradley blindside,.....ah a good old villain downfall. Ja fijne tribal Grin.

Minder blijft dat er, ik weet niet eens hoeveel, teveel idols in het spel zitten. Volgens mij nu 3 idols (Michael, Wendell, Domenick) een een advantage (Kellyn)? Maar oké dit seizoen was het te verwachten....

edit: Oh we hebben ook de legacy advantage (Domenick)  Tongue Zie je er zijn zoveel advantages dat ik gewoon enkele vergeet.
« Laatste verandering: 8.04.2018, 19:22:49 door D*N » Gelogd

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
Lan

« Antwoord #21 Gepost op: 9.04.2018, 15:26:28 »

Ik zie Domenick en Wendell de laatste 6 ook nog wel halen, dus als Michael per ongeluk ook de laatste 6 haalt en er nog iemand een merge idol vindt (die er sowieso nog gaat zijn) kan er gewoon weer een Cirie tribal komen.

Ik zou als superfan trouwens vrij zuur zijn met de Andrea idol als je vervolgens ziet dat andere mensen met de idol van James, de F'ing stick en Erik's ketting rondbanjeren. Niet helemaal dezelfde status  Hilarisch
spechteke

« Antwoord #22 Gepost op: 12.04.2018, 12:26:11 »

Wat een geweldige merge aflevering. Ik heb er zo van genoten.
Hoewel Chris zijn Idol veel te makkelijk verdient was, ben ik blij dat de Idol geen invloed heeft gehad. Hij moest niet eens een game spelen om het te verdienen.

Hoe geweldig was Wendells voting confessional.  Love Hij gaat denk ik de winnaar worden.

De enige smet op deze aflevering naast de Idol was dat ik al gespoild was via facebook. Mijn eigen fout, maar super jammer.

Ik kijk al uit naar volgende week.

poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online
wouterv

Hier is de mol

« Antwoord #23 Gepost op: 16.04.2018, 08:34:34 »

Ik vond het een leuke aflevering.

Eerst en vooral Ghost Island by night. De sfeer had iets spooky
Daarna de biechten van Dom en Chris en vooral hoe die in elkaar overliepen.
Chris die tactisch wil spelen, door een polonaise van kandidaten mee te nemen naar de waterput.

Ik dacht echt dat Libby moest vertrekken, ik dacht echt dat na Dom. Chris en Wendell ook hun idols gingen spelen
of dat de splitvote werd gebruikt om Libby weg te stemmen. Maar neen, toch de verwachte kandidaat op een onverwachte manier.

In zijn exit-interview vertelde Chris dat hij zijn idol ging spelen als Dom en Wendell ze allebei speelden of niet speelden
(omdat er dan iets niet zou kloppen). Hij geloofde toen hij eruit lag dat Doms schelp aan een touw een echte idol was.
Hij zei ook dat JT's idol cursed is, maar itt tot JT nam hij ze wel mee naar tribal.

In Bradley's interview bleek ook dat iedereen Michael zijn leugen geloofde rond dubbele protectie. Echter gingen ze ervan uit hij met zijn idol nooit zichzelf en Brandon ging beschermen maar eerder hem en een van de vrouwen. Dit redde hem, want hij was daar eigenlijk de target.

#teamamaimiljaarde
Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005