Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
377 gasten en 3 vaste bezoekers (Test, DRenziboy, Mollenvanger-MV)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Realitynet Songfestival
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
1 Oktober
The Amazing Race 2: Schrijf je nu in!
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: The Genius  (gelezen 20922 keer)
NextGP

Geslacht: Man

Spartapoes

« Antwoord #20 Gepost op: 8.02.2016, 10:58:10 »

Ik heb gisteren de laatste aflevering gekeken en dit is mijn nieuwe favoriete televisieprogramma. Alles klopt: casting, montage, muziek, opdrachten. Ik heb moest huilen toen het was afgelopen  Embarrassed

Mijn favoriete kandidaten uit alle seizoenen (in willekeurige volgorde):
Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)

Fighting!  Cry
Maxwest

« Antwoord #21 Gepost op: 12.03.2016, 14:40:57 »

Net S02E06 gezien en...

Love Love Love Love Love respect respect respect hyperdepieper... hyperdepieper... hyperdepieper... hyperdepieper... hyperdepieper... hyperdepieper... hyperdepieper...

Meer hoef ik denk ik niet te zeggen.
catshee

« Antwoord #22 Gepost op: 20.03.2016, 21:13:47 »

Dit helemaal afgekeken en ja een bijna perfect programma. De cast, de spellen, de muziek, de hele sfeer... Fantastisch! Enige wat ik jammer vind is de ongelijke man/vrouw ratio. En laten we eerlijk zijn, veel van die vrouwen zouden ook nooit echt een kans maken om het spel te winnen (maar toch Ahyoung Love ). Stel je zou in een Westers land een programma maken genaamd the Genius en dan maar 3/13 in de cast vrouwelijk maken... Einde van je tv station Tongue

Het hele beste speler debat lijkt me wel gesetteld:
Volmondig Ja Maar ik wil graag toevoegen dat ik Jinho een beetje overrated vind, zowel open pass als het hele handen tegen elkaar aan wrijven verhaal waren mijn eerste reacties meteen toen ik hoorde wat de opdrachten waren. Wel een goede speler hoor en ook heel leuk in zijn eerste seizoen, maar wou het toch even gezegd hebben Tongue

Een lijstje favorieten:

Ik wil bijna gewoon weer opnieuw beginnen en seizoen 1 weer gaan kijken, zeker ook iets wat ik denk dat nog wel eens gaat gebeuren Tongue
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #23 Gepost op: 11.09.2017, 16:22:09 »

Het duurde even maar ik heb ook alle 4 de seizoenen gezien, wat een geweldig programma Love.

Ik wil herboren worden als Dongmin in mijn volgende leven Volmondig Ja. En ookal worden de vrouwen vaak niet gezien als de sterkste spelers, er zaten wel heel veel iconische in: Ahyoung, Kyungran, Jungmoon, Eunji, Yoonsun Love Love Love

Ik wil meer seizoenen Cry

I'm young and in love
Robbieazerty

« Antwoord #24 Gepost op: 12.09.2017, 08:04:19 »

Ik wil meer seizoenen Cry

Ik ook! Desnoods in andere landen. Maar someone get me more genius!!!
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #25 Gepost op: 12.09.2017, 13:07:43 »

Volgens de wiki zijn er copyright rechten verkocht aan UK, Frankrijk en Nederland nieuwsgierig

I'm young and in love
Robbieazerty

« Antwoord #26 Gepost op: 12.09.2017, 14:40:31 »

Volgens de wiki zijn er copyright rechten verkocht aan UK, Frankrijk en Nederland nieuwsgierig
Bravo!
Sanmol

« Antwoord #27 Gepost op: 13.09.2017, 21:39:11 »

Als je the genius leuk vind raad ik je aan om ook crime scene 2 te kijken, sommige spelers van the genius zitten daar in en als ik het goed heb is het van dezelfde makers.

Wikipedia geeft de volgende "kleine" beschrijving van het spel:

" At the start of the game, the players (both recurring cast members and guests) are introduced to the "Crime Scene", which is a mockup of a murder scene replicated on a stage area, and are tasked with figuring out who the murderer is. Upon discovering the crime scene, the players are given the "case briefing", which includes a summary of events that occurred before the murder and a list of the possible suspects. Immediately afterwards, each player chooses a suspect to roleplay as for the remainder of the game. The players are then given more detailed information about the suspect they are respectively portraying, including the suspect's personality, whereabouts during the crime, relationship to the other suspects, and (in the case of the murderer) evidence that can be used against them. "

Als je een linkje naar de afleveringen wilt hebben moet je me even PM'en  :
 Bravo!.

Hadewychisdemol

Surfing is probably my #3 passion in life!

« Antwoord #28 Gepost op: 17.09.2017, 21:40:03 »

Wel al een paar jaar geleden en vooralsnog is er niets mee gedaan.

Een Nederlandse versie hoeft van mij niet zo. Dan wordt het weer zo'n RTL5-programma dat ze grappig proberen te maken door zoveel mogelijk domme vloggers en Oh Oh Cherso-types te casten.

What if the colonists never flipped on the greatest empire in the world?
Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005