Auteur Topic: The Genius  (gelezen 48916 keer)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Genius
« Reactie #20 Gepost op: 8-02-2016, 10:58:10 »
Ik heb gisteren de laatste aflevering gekeken en dit is mijn nieuwe favoriete televisieprogramma. Alles klopt: casting, montage, muziek, opdrachten. Ik heb moest huilen toen het was afgelopen  :-[


Mijn favoriete kandidaten uit alle seizoenen (in willekeurige volgorde):
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



Fighting!  :\'(

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Genius
« Reactie #21 Gepost op: 12-03-2016, 14:40:57 »
Net S02E06 gezien en...

 ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::respect:: ::respect:: ::respect:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::

Meer hoef ik denk ik niet te zeggen.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: The Genius
« Reactie #22 Gepost op: 20-03-2016, 21:13:47 »
Dit helemaal afgekeken en ja een bijna perfect programma. De cast, de spellen, de muziek, de hele sfeer... Fantastisch! Enige wat ik jammer vind is de ongelijke man/vrouw ratio. En laten we eerlijk zijn, veel van die vrouwen zouden ook nooit echt een kans maken om het spel te winnen (maar toch Ahyoung ::love:: ). Stel je zou in een Westers land een programma maken genaamd the Genius en dan maar 3/13 in de cast vrouwelijk maken... Einde van je tv station :P

Het hele beste speler debat lijkt me wel gesetteld:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
::jaja:: Maar ik wil graag toevoegen dat ik Jinho een beetje overrated vind, zowel open pass als het hele handen tegen elkaar aan wrijven verhaal waren mijn eerste reacties meteen toen ik hoorde wat de opdrachten waren. Wel een goede speler hoor en ook heel leuk in zijn eerste seizoen, maar wou het toch even gezegd hebben :P

Een lijstje favorieten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik wil bijna gewoon weer opnieuw beginnen en seizoen 1 weer gaan kijken, zeker ook iets wat ik denk dat nog wel eens gaat gebeuren :P

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Genius
« Reactie #23 Gepost op: 11-09-2017, 16:22:09 »
Het duurde even maar ik heb ook alle 4 de seizoenen gezien, wat een geweldig programma ::love::.

Ik wil herboren worden als Dongmin in mijn volgende leven ::jaja::. En ookal worden de vrouwen vaak niet gezien als de sterkste spelers, er zaten wel heel veel iconische in: Ahyoung, Kyungran, Jungmoon, Eunji, Yoonsun ::love:: ::love:: ::love::

Ik wil meer seizoenen :\'(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Genius
« Reactie #24 Gepost op: 12-09-2017, 08:04:19 »
Ik wil meer seizoenen :\'(

Ik ook! Desnoods in andere landen. Maar someone get me more genius!!!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Genius
« Reactie #25 Gepost op: 12-09-2017, 13:07:43 »
Ik ook! Desnoods in andere landen. Maar someone get me more genius!!!
Volgens de wiki zijn er copyright rechten verkocht aan UK, Frankrijk en Nederland ::nieuwsgierig::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Genius
« Reactie #26 Gepost op: 12-09-2017, 14:40:31 »
Volgens de wiki zijn er copyright rechten verkocht aan UK, Frankrijk en Nederland ::nieuwsgierig::
::bravo::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: The Genius
« Reactie #27 Gepost op: 13-09-2017, 21:39:11 »
Ik ook! Desnoods in andere landen. Maar someone get me more genius!!!

Als je the genius leuk vind raad ik je aan om ook crime scene 2 te kijken, sommige spelers van the genius zitten daar in en als ik het goed heb is het van dezelfde makers.

Wikipedia geeft de volgende "kleine" beschrijving van het spel:

" At the start of the game, the players (both recurring cast members and guests) are introduced to the "Crime Scene", which is a mockup of a murder scene replicated on a stage area, and are tasked with figuring out who the murderer is. Upon discovering the crime scene, the players are given the "case briefing", which includes a summary of events that occurred before the murder and a list of the possible suspects. Immediately afterwards, each player chooses a suspect to roleplay as for the remainder of the game. The players are then given more detailed information about the suspect they are respectively portraying, including the suspect's personality, whereabouts during the crime, relationship to the other suspects, and (in the case of the murderer) evidence that can be used against them. "

Als je een linkje naar de afleveringen wilt hebben moet je me even PM'en  :
 ::bravo::.


Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: The Genius
« Reactie #28 Gepost op: 17-09-2017, 21:40:03 »
Volgens de wiki zijn er copyright rechten verkocht aan UK, Frankrijk en Nederland ::nieuwsgierig::
Wel al een paar jaar geleden en vooralsnog is er niets mee gedaan.

Een Nederlandse versie hoeft van mij niet zo. Dan wordt het weer zo'n RTL5-programma dat ze grappig proberen te maken door zoveel mogelijk domme vloggers en Oh Oh Cherso-types te casten.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Genius
« Reactie #29 Gepost op: 25-09-2017, 14:36:03 »
Ja het moet wel in goede handen terecht komen. Er zijn vast wel goede tv makers in Nederland die het wel goed zouden uitvoeren, maar het moet alleen een kans krijgen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Genius
« Reactie #30 Gepost op: 26-09-2017, 07:29:47 »
Of onbekende Nederlanders.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: The Genius
« Reactie #31 Gepost op: 28-09-2017, 13:47:20 »
Ik heb dinsdag de eerste aflevering van seizoen 1 gekeken, geweldig spel. Wat een gekonkel om een op het oog simpel kaartspelletje. En een heerlijke twist op het einde. Ga de andere afleveringen ook maar bekijken denk ik  ::ok::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Genius
« Reactie #32 Gepost op: 28-09-2017, 14:26:40 »
yaaaas ::bravo:: Veel plezier!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human