Auteur Topic: American Idol 10  (gelezen 14633 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
American Idol 10
« Gepost op: 12-01-2011, 19:02:41 »
Vanaf woensdag 19 januari op de buis in Amerika, vanaf de donderdag daarna waarschijnlijk op het internet te vinden: American Idol 10!

Met het vertrek van jurylid Simon Cowell, vertrokken ook Ellen DeGeneres en Kara DioGuardi. Enkel Randy Jackson blijft over van de oorspronkelijke jury.
Ter vervanging komen er twee topsterren bij in de jury. Niemand minder dan Steven Tyler van Aerosmith en Jennifer Lopez zullen de lege stoelen achter de jury desk vullen!

Met deze wijziging durfden de makers het ook aan om nog andere wijzigingen in te voeren. Zo zullen de finalisten niet elke week weer een ander genre moeten zingen. Nee, een mentor staat hen bij en beslist mee welk genre het best bij hen past en daarin zullen ze verder gaan. De uitdagingen die de finalisten nu zal te wachten staan zijn dingen als wie maakt de beste videoclip of ze moeten bijvoorbeeld ook een awards-stijl optreden in elkaar steken compleet met dansers en alles.

De zangers en zangeressen zullen het dus niet meer enkel met hun stem moeten redden, ze zullen ook moeten bewegen/dansen in plaats van stil achter een microfoon te staan.

Zo hopen de makers weer een écht american Idol te vinden, want van de winnaars van de voorbije jaren hoor je niet veel meer. Kelly Clarkson en Carrie Underwood... meer winnaars lijken niet echt meer in roulatie te zijn.

Dus het klinkt als een spectaculair nieuw seizoen. Zal het dat ook worden?

Vanaf 19 januari dus elke woensdag en donderdag een aflevering!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: American Idol 10
« Reactie #1 Gepost op: 5-02-2011, 14:29:54 »
Ik heb de eerste twee auditieronden gezien. Op zich wel weer leuk. Alleen heb ik het niet zo op Steven Tyler eigenlijk. Jennifer Lopez is dan wel weer leuk.

Jammer dat die afleveringen zo ontzettend lang duren, en dan ook twee keer per week. Wel weer hele hoge kijkcijfers in Amerika zag ik.

Ik denk dat ik pas weer inhaak als de liveshows beginnen.
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: American Idol 10
« Reactie #2 Gepost op: 6-02-2011, 15:56:32 »
Ze duren heel lang ja... ik heb alleen de eerste aflevering gezien en loop er dus nog 5 achter...