Auteur Topic: Nieuws  (gelezen 10781 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Nieuws
« Gepost op: 25-06-2009, 18:24:52 »
Op onze nieuwspagina kan je regelmatig nieuwe nieuwsberichten terugvinden. Ik kan me inbeelden dat een aantal van jullie willen reageren op sommige van die berichten. Daar was tot nu toe echter nog geen topic voor.

Dus bij deze open ik het Nieuws topic, waarin je jouw mening kan delen over de berichten of eventueel zélf nieuwsberichten kan plaatsen (aub spoilervrije berichten)! Gelieve er ook een bronvermelding bij te zetten en dan komt je bericht misschien ook bij de nieuwspagina te staan.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Nieuws
« Reactie #1 Gepost op: 31-08-2009, 00:13:43 »
Ik ben erg blij dat Big Brother USA weer een beetje scoort vergeleken bij het begin van het seizoen. Ben echt verslaafd aan dat programma en de kans dat er een nieuw seizoen komt wordt alleen maar groter zo :D :D
The sun came up and reality set in.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Nieuws
« Reactie #2 Gepost op: 31-08-2009, 13:05:32 »
Ik ben erg blij dat Big Brother USA weer een beetje scoort vergeleken bij het begin van het seizoen. Ben echt verslaafd aan dat programma en de kans dat er een nieuw seizoen komt wordt alleen maar groter zo :D :D

Ik vind het leuk om naar te kijken zolang er nog een of meerdere van je favorieten in het spel zitten. Indien dat niet langer het geval is raak ik ongeďnteresseerd door de eentonigheid. Dat is bij Big Brother 11 nu ook het geval, sinds Russel weg is gegaan zijn er naar mijn mening te weinig interessante personen over om te blijven kijken. Bij Survivor heb ik dat nog nooit meegemaakt. Op een of andere manier blijft daar de spanning altijd aanwezig.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."