Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Nieuws
RW: Jong tegen oud in Survivor: Nicaragua
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu online
42 gasten en 1 vaste bezoeker (Phraser)
Nu op de chat
Realitynet
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Nieuws  (gelezen 948 keer)
Robbieazerty
Crew WieIsDeMol.Com
Crew RealityWorld

Geslacht: Man

Manuel... :(

« Gepost op: 25.06.2009, 18:24:52 »

Op onze nieuwspagina kan je regelmatig nieuwe nieuwsberichten terugvinden. Ik kan me inbeelden dat een aantal van jullie willen reageren op sommige van die berichten. Daar was tot nu toe echter nog geen topic voor.

Dus bij deze open ik het Nieuws topic, waarin je jouw mening kan delen over de berichten of eventueel zélf nieuwsberichten kan plaatsen (aub spoilervrije berichten)! Gelieve er ook een bronvermelding bij te zetten en dan komt je bericht misschien ook bij de nieuwspagina te staan.

RealityTV over de grens... praat erover in het nieuw RealityWorld-board!
Sprien
Crew RealityWorld, Crew ExpeditieRobinson.net, Crew WieIsDeMol.Com
Forum Moderator

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 31.08.2009, 00:13:43 »

Ik ben erg blij dat Big Brother USA weer een beetje scoort vergeleken bij het begin van het seizoen. Ben echt verslaafd aan dat programma en de kans dat er een nieuw seizoen komt wordt alleen maar groter zo Cheesy Cheesy

the sun came up and reality set in
Goyathlay

« Antwoord #2 Gepost op: 31.08.2009, 13:05:32 »

Ik ben erg blij dat Big Brother USA weer een beetje scoort vergeleken bij het begin van het seizoen. Ben echt verslaafd aan dat programma en de kans dat er een nieuw seizoen komt wordt alleen maar groter zo Cheesy Cheesy

Ik vind het leuk om naar te kijken zolang er nog een of meerdere van je favorieten in het spel zitten. Indien dat niet langer het geval is raak ik ongeïnteresseerd door de eentonigheid. Dat is bij Big Brother 11 nu ook het geval, sinds Russel weg is gegaan zijn er naar mijn mening te weinig interessante personen over om te blijven kijken. Bij Survivor heb ik dat nog nooit meegemaakt. Op een of andere manier blijft daar de spanning altijd aanwezig.

"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005