Auteur Topic: So You Think You Can Dance 5  (gelezen 23053 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
So You Think You Can Dance 5
« Gepost op: 17-05-2009, 22:51:46 »

Vanaf 21 mei begint op FOX het vijfde seizoen van "So You Think You Can Dance". Een soort Idols, maar dan voor dansers. Het komt tweemaal per week (behalve de eerste week) op woensdag en donderdag. Te downloaden op donderdag en vrijdag dus. (kijk dit topic om te zien waar en hoe je kan downloaden).


Trailer

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: So You Think You Can Dance 5
« Reactie #1 Gepost op: 19-05-2009, 18:51:27 »
Ik lees net dat er in het najaar ook een Vlaams/Nederlandse versie van So You Think You Can Dance komt. Met als Nederlandse presentator molletje Dennis Weening!  ::ok::

Dat overtuigt me al helemaal om eerst deze US reeks es te bekijken om te zien hoe of wat. ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: So You Think You Can Dance 5
« Reactie #2 Gepost op: 17-08-2009, 22:02:16 »
Nou de reeks is intussen gedaan en ik heb er echt van genoten (samen met vrienden gekeken en pools gedaan, maakt het altijd leuker). Ik kijk erg uit naar de NL/BE versie. Hopelijk zit er net zoveel talent bij als in de US. Daar hebben ze enkele prachtige dingen laten zien. Ik heb er nooit echt bij stil gestaan dat een dans ook een verhaal kan vertellen (en moet ook eerlijk bekennen dat als ze de uitleg er vantevoren niet bijgeven waar het over gaat, ik het waarschijnlijk ook niet door zou hebben) maar sommige stukken waren echt te mooi.

Zoals deze over borstkanker. Erg emotioneel, vooral ook door de reactie van de jury erna:


Maar ook vrolijkere stukjes zoals de butt dance, die verteld over een oude man die gefascineerd is door het achterwerk van een bevallige dame.


En ook gewoon heel gave routines zoals de zombie dans:


Nouja, i kzit gewoon reclame te maken voor SYTYCD NL/BE versie, maar ook voor de US versie want op 9 september start het volgende seizoen al!  ::oink:: ::ok::