Auteur Topic: Real World/Road Rules Challenge  (gelezen 81680 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Real World/Road Rules Challenge
« Gepost op: 10-05-2009, 12:57:33 »
Kandidaten van de realityreeksen Real World en Road Rules komen samen in deze Challenge om een echt Reality Game te spelen.
Zowel mentaal als fysiek gaat het er in elke challenge keihard aan toe. Ze strijden er in verschillende opdrachten tegen elkaar en spelen elkaar zo weg tot er één winnaar over blijft.

Intussen zijn er al verschillende reeksen geweest, met telkens een andere ondertitel ("The Inferno", "The Gauntlet", "The Duel", "The Island",...)

Momenteel is Real World/Road Rules Challenge: The Duel II bezig.

Kandidaten
AdamBradCTDavisDerek
DunbarEricEvanIsaacLandon
MarkNickRyan
AneesaBrittiniBrookeDiemJenn
KatieKimberlyPaulaRachelRobin
RuthieShauvonTori

Trailer


De afleveringen zijn online te bekijken op de website van MTV.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #1 Gepost op: 27-09-2009, 00:07:45 »
Het 18e seizoen van dit programma, met als ondertitel 'The Ruins', start woensdag 30 september en zal ongetwijfeld op de mtv site weer te zien zijn.

De trailer belooft alvast weer spannende en spectaculaire opdrachten en veel drama.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #2 Gepost op: 28-09-2009, 19:49:02 »
Bedankt voor het onder de aandacht brengen van deze serie, ik heb het ooit gevolgd op MTV maar was allang weer vergeten hoezeer ik er destijds van heb genoten. Ik ga The Ruins zeker volgen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #3 Gepost op: 28-09-2009, 20:20:35 »
Is dat de BBUK Isaac? Als hij dat is, hoop ik dat hij wint.  ::ok::
Nog even niks.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #4 Gepost op: 28-09-2009, 21:09:48 »
kun je ergens nog oude seizoenen zien?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #5 Gepost op: 29-09-2009, 19:09:34 »
kun je ergens nog oude seizoenen zien?

Op de website van MTV zijn de oudere seizoenen nog wel te vinden: klik boven in het menu op shows -> dan aan de linker kant op all shows -> en ga dan naar pagina 4 en 5.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #6 Gepost op: 29-09-2009, 19:48:40 »
Is dat de BBUK Isaac? Als hij dat is, hoop ik dat hij wint.  ::ok::
Die eerste post is nog van de vorige reeks, maar denk ook niet dat het iemand uit BBUK was. Dit zijn personages uit de Real World en Road Rules reeksen.

En op de MTV site kan je nog een aantal reeksen zien ja. Daar staan ze alfabetisch. Als je ze op chronologische volgorde wil zien om spoilers te voorkomen is dit de volgorde (van degenen die op de mtv site staan):
(PS: als je op de link klikt, best meteen op Watch Full Episodes klikken om te voorkomen dat je al foto's van de finale op de hoofdpagina ziet. En dan ook naar beneden te scrollen en geen tekst lezen om later spoilers in die reeks te vermijden. :) )
Fresh Meat (2006)
The Duel (2006 - 2007)
Inferno III (2007)
The Gauntlet III (2008)
The Island (2008)
The Duel II (2009)

Heb hier zelf  Fresh Meat, The Island and The Duel II van gezien. Wil die andere ook zeker nog zien. Als ik er nog ergens online tegenkom, zal ik ze zeker posten.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #7 Gepost op: 5-10-2009, 11:10:26 »
Die eerste post is nog van de vorige reeks, maar denk ook niet dat het iemand uit BBUK was. Dit zijn personages uit de Real World en Road Rules reeksen.

Maar Isaac uit BBUK had eerder aan Real World deelgenomen.

Heb even ge-wiki-d en het blijkt dezelfde persoon te zijn:

« Laatst bewerkt op: 5-10-2009, 11:27:46 door Art »
Nog even niks.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #8 Gepost op: 5-10-2009, 11:31:32 »
al die mensen doen 500 keer mee aan de programma of niet soms?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #9 Gepost op: 5-10-2009, 18:07:15 »
Maar Isaac uit BBUK had eerder aan Real World deelgenomen.

Heb even ge-wiki-d en het blijkt dezelfde persoon te zijn:

Oh dan toch inderdaad!  ::jaja::

@ Vieffan: het zijn inderdaad veel terugkomende kandidaten. Maar dat maakt het er soms ook wel leuk op. Sommigen hebben echt al seizoenenlange vetes tegen elkaar en de nieuwkomers worden ook altijd zwaar op de proef gesteld door de oude rotten etc.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #10 Gepost op: 24-10-2009, 19:31:16 »
Net de laatste aflevering gezien, ze zijn echt genadeloos dit seizoen!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #11 Gepost op: 24-10-2009, 22:43:59 »
Ik ben begonnen met de eerste editie die op de MTV-site stond en dat was Fresh Meat. Ben nu bij de Gauntlet 3. Het zijn leuke shows die gemakkelijk te bekijken zijn, maar wel gigantisch grote casts soms. 32 bij de Gauntlet 3. Ook wel opvallend hoe vaak sommige kandidaten meedoen, ze staan ook al in dat rijtje bovenaan in dit topic.  :o
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #12 Gepost op: 4-03-2010, 22:41:00 »
Op 7 april start het 19e seizoen met nieuwe gezichten in Fresh Meat II!

Op deze site kan je de trailer zien. Het ziet er naar uit dat het een heuse face-off tussen Kenny en Wes wordt na hun rivaliteit in The Ruins! Weer heftige opdrachten en idem ruzies.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #13 Gepost op: 15-03-2010, 16:00:47 »
Op 7 april start het 19e seizoen met nieuwe gezichten in Fresh Meat II!

Op deze site kan je de trailer zien. Het ziet er naar uit dat het een heuse face-off tussen Kenny en Wes wordt na hun rivaliteit in The Ruins! Weer heftige opdrachten en idem ruzies.

Ik ben benieuwd hoe Kenny het er vanaf brengt zonder Evan!

Hopelijk zitten er ook wat nieuwkomers tussen die serieuze tegenstand weten te bieden tegen de heersende krachten.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #14 Gepost op: 15-04-2010, 13:15:43 »
Ik heb net de eerste aflevering gekeken, sommige nieuwkomers hebben wel potentie. Al zie ik tot nu toe geen mannelijke all-rounders zoals Wes en Kenny. De vrouwelijke nieuwkomers vind ik dan ook interessanter daar deze ongetwijfeld invloed gaan hebben op de bestaande machtsverhoudingen. De vrouwen die gekoppeld zijn met de mannelijke topdogs krijgen vast en zeker voldoende tijd om zich in te graven en een plek te verwerven binnen de heersende alliantie. Ik ben benieuwd hoelang Wes en Kenny elkaar gaan gedogen, ze zijn elkaars grootste concurrenten maar door samen te werken kunnen ze in theorie makkelijk de finale bereiken. De rookies zullen namelijk niet snel op hun tenen durven gaan staan.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #15 Gepost op: 18-08-2010, 21:37:45 »
Het volgende seizoen zal over enige tijd verschijnen onder de naam: Real World Road Rules Challenge: Cutthroat.

Citaat
Cast:

Girls

Laurel (FM2)
Ayiiia (Cancun)
Tori (Viewer's Revenge)
Paula (Key West)
Theresa (FM2)
Cara Maria (FM2)
Emilee (Cancun)
Shauvon (Sydney)
Emily (DC)
Camilla (Spring Break Challenge)
Jenn (Denver)
Katie (RR: The Quest)
Melinda (Austin)
Mandi (FM2)
Sarah (Brooklyn)

Guys

Dan (Viewer's Revenge)
Brandon (FM2)
JD (Brooklyn)
Dunbar (Sydney)
Luke (FM2)
Johnny (Key West)
Ty (DC)
Chet (Brooklyn)
Abram (RR: South Pacific)
Derek (Cancun)
Eric (FM1)
Vinny (FM2)
Derrick (RR: X-Treme)
Tyler (Key West)
Brad (San Diego)

Location
Prague, Czech Republic

Format
TBA. It is assumed to be a 3 Team Challenge due to the number of cast.
3 Teams, 10 people in each team, 5 girls and 5 guys in each team.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #16 Gepost op: 20-09-2010, 11:56:15 »
Paula weer? Kan ze weer het hele spel gebruikt worden en vlak voor het einde weggegooid worden. :P
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #17 Gepost op: 20-09-2010, 16:15:26 »
Paula weer? Kan ze weer het hele spel gebruikt worden en vlak voor het einde weggegooid worden. :P

Ze is inderdaad een soort eeuwige pion, geen idee waarom ze elke keer weer gevraagd wordt. Afgezien van enkele emotionele uitbarstingen voegt ze niks toe.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #18 Gepost op: 6-10-2010, 14:21:17 »
Vanavond de premiere van The Challenge: Cutthroat, hopelijk is de aflevering morgen beschikbaar op de website van mtv.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Real World/Road Rules Challenge
« Reactie #19 Gepost op: 5-12-2010, 22:21:54 »
Intussen zijn ze wel beschikbaar, maar ik heb er nog maar één kunnen zien. Een paar weken geleden en ik weet er al niet zo heel veel meer van...  :-[