Auteur Topic: Big Brother US 17  (gelezen 101660 keer)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #120 Gepost op: 10-09-2015, 23:31:16 »
Ik kreeg echt nog even hoop dat Austin de veto op Liz zou gebruiken, maar helaas ::tandpastasmiley:: Had liever gezien dat Austin eruit zou vliegen, maar an sich lijkt me nu dat Liz gaat en aangezien Julia niks met Austin heeft en des te meer met Vanessa kan dat heel interessant worden ::jaja::

Vanessa is echt amazing goed, en ik denk dat ik het ook niet helemaal met je eens ben met dat ze niet gewaardeerd wordt door de jury. Heb het idee dat ze op dit moment van iedereen zal winnen, maar dat iedereen dat ook wel vermoedt en ze dus waarschijnlijk F2 niet zal halen. John is teveel Godfrey van BBC, perfecte tv, maar te saaie gameplay. Steve verslaat John ook gok ik. Ben echt heel benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen!

BB17 ::love::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #121 Gepost op: 11-09-2015, 08:16:09 »
Gelukkig hield ik ook van God haha ::bravo::

Ik hoop dat ik het fout heb en Vanessa wel degelijk zou winnen, daar niet van. Maar ik heb een beetje het idee dat mensen haar mogelijk als two-faced zien. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ze van Steve zou kunnen winnen. Ook John lijkt veel supporters in een jury te hebben denk ik :-\\

Maar ja, ik hoop toch dat ze wint en anders Steve en misschien John (eigenlijk vind ik iedereen uit de f5 geen slechte winnaar (hoewel het liefst niet Austin :P)).

Vanessa had in ieder geval voor de zoveelste week de complete controle

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother US 17
« Reactie #122 Gepost op: 14-09-2015, 09:35:05 »
Ik ben ook eindelijk weer bij. Ik hoop eigenlijk dat Johnny Mac wint. Gewoon omdat ik het een leuke kandidaat vind en ik het de andere minder gun. En morgen een extra eviction en Woensdag de normale eviction. Zondag dan de finale?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #123 Gepost op: 14-09-2015, 10:49:50 »
Geen idee wat nu het schema is :-\\

En ja, Johnny Mac verdiend een standbeeld. Ik denk dat hij qua humor gewoon in de regionen Britney en Will zit en hij is grappig op een veel natuurlijkere manier voor mij dan beiden, wat een held ::bravo::

Blijf voor Vanessa, maar ze maakt nu wat rare moves. Liztin niet opsplitsen en nu achter Steve en John aan. Maar die paranoia en rare moves zorgen wel weer voor een erg entertainend en onvoorspelbaar seizoen :P Denk dat ze Liz had moeten targeten maar we zullen zien. Ik snap ook niet waarom John of Steve Vanessa niet hebben proberen te overtuigen dat ze wel met haar naar de finale willen. Zeker John had wel iets langs te lijnen kunnen zeggen van "Ik respecteer jouw game, maar ik denk niet dat iedereen in de jury dat doet. Denk dat ik beste kans tegen jouw heb en jij tegen mij. Geen HoH en al een keer eruit gestemd. Dat noemen we een Nash equilibrium toch?" Dat had ik gedaan in John zijn schoenen :P

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #124 Gepost op: 16-09-2015, 09:00:17 »
John ineens met al die domme moves ::) En om een of andere reden maakt hij daarmee zichzelf en het seizoen alleen maar leuker :P Dus ben wel heel blij dat hij de veto heeft gewonnen.

Oh, en ik hoop dat Austin (en ik) ongelijk krijgen en Vanessa wint, nu met extra reden puur omdat Austin er dan naast zat :P Zou awesome zijn als hij zelfs voor haar zou stemmen ::rofl::

Oh en Brenchel... Eerste Big Brother baby?? Ze zijn al getrouwd volgens mij :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #125 Gepost op: 16-09-2015, 20:42:21 »
Bah geen Brenchelbabies hoor! :o

Yay Austin eruit! Mijn minst favoriet is nu Steve, maar die is dus HOH. Sowieso al heel bijzonder dat ik moet praten over een minst favoriet ;D Ik vind ze allevier top! Denk dat Austin er ook wel naast zit, men moet haar gameplay wel waarderen, want ze doet het gewoon echt heel erg goed, zonder echt te liegen... Love it. Ik hoop op final 2 Vanessa/Liz of Vanessa/John. Ook wel nice dat Austin zegt dat ze niet kan winnen, maakt het alleen maar logischer om haar mee te nemen >:D
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #126 Gepost op: 17-09-2015, 21:49:30 »
Aangezien het Vanessa vs John zou zijn nu Steve HoH won, ben ik wel blij met de uitkomst :)
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #127 Gepost op: 18-09-2015, 10:55:01 »
John :\'(

Vanessa for the win en John als fan favorite ;D

En gefeliciteerd aan Brenchel ;D

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #128 Gepost op: 25-09-2015, 12:08:01 »
Voor een seizoen dat zo gedomineerd werd door sterke vrouwelijke karakters, baalde ik toch wel dat Steve uiteindelijk gewonnen heeft. Ik was zó erg voor Vanessa tijdens die derde ronde van de HOH, maar helaas :( Daarna had Steve wel terecht gewonnen denk ik, Liz was geen held tijdens de jury ondervraging, als ze die beter gespeeld had, had ze misschien nog een klein kansje gehad?

Al met al echt een top seizoen. De beste sinds lange tijd ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #129 Gepost op: 28-09-2015, 08:44:57 »
Er was een typhoon voor nodig om me tijd te geven om alles bij te gaan kijken maar ik ben eindelijk begonnen :P

Vanessa had moeten winnen... Maar Steve is wel een goede winnaar en misschien zelfs een leukere superfan winnaar dan Ian (misschien) ;)

Ipv John James als FF is ook een teleurstelling :-\\

Al met al echt een top seizoen. De beste sinds lange tijd ::jaja::

Maar toch ook dit!

Ik wilde alle seizoenen ranken, maar na BB3 op 1 te zetten en BB2 op 2 kom ik niet veel verder :-X :P

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother US 17
« Reactie #130 Gepost op: 13-06-2020, 19:31:33 »

Steve verschrikkelijk. Hij is saai, super kinderachtig tijdens z'n evictions, niet grappig, awkward en waar kwam die haat aan Becky vandaan?

Ik bump dit even omhoog, want ik was heel actief tijdens dit seizoen, maar toen was ik nog niet op het forum. Persoonlijk was Steve mijn winnaar vanaf minuut 1 toen de cast gereleased werd. Dat komt omdat we onbewust heel veel gemeen hadden op dat moment (gay ook een nerd).

De reden waarom Steve zoveel hekel aan Becky & Jackie had is, omdat Steve een oogje op Johnny Mac had en geen concurrentie wou. Jackie kwam te dichtbij, dus moest ze weg. Zelfde voor Becky.  ::joehoe::. Tijdens de show wou Steve niet openlijk gay zijn, want hij wou niet die edit krijgen. That's the real T *sip*.