Auteur Topic: Big Brother US 17  (gelezen 101668 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Big Brother US 17
« Reactie #20 Gepost op: 18-06-2015, 00:33:55 »
De twist is dus 100 twists, nice.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #21 Gepost op: 18-06-2015, 15:17:40 »
De twist is dus 100 twists, nice.

Zou zomaar inderdaad BBCAN kunnen worden ja :-\\

Oh, en schijnbaar houdt Liz haar tweeling zus stil in haar interviews. Het kan natuurlijk dat het elke week oude twists zijn. Liz haar tweeling (project DNA), eventueel twee returnees (coaches/double trouble), ik kan ze denk ik ook wel in brains, athletes, popular en offbeat opdelen :P Denken we dat er exen zijn? Hahaha...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 17
« Reactie #22 Gepost op: 21-06-2015, 17:21:43 »
Ben benieuwd! Waarschijnlijk ga ik weer hopeloos achterlopen zoals bij BBCAN en niet mee kunnen praten, but I'll try.

Oh en over Zach gesproken, wie daar geen genoeg van kan krijgen: hij zit vaak op YouNow, een voor de rest compleet oninteressante app waar iedereen live kan broadcasten en je dus allemaal naar elkaar kan kijken. Hij heeft er ook een account (ranceypants) en is er regelmatig op te vinden. Maar zonder een team die alle leuke dingen edit en aan elkaar plakt en er een soundtrack onder gooit, is het maar saai om te volgen. :) Dat ie af en toe gaat zwemmen maakt het nog goed.  ::hypocriet::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #23 Gepost op: 23-06-2015, 12:36:18 »
Schrap de Zach en Nicole geruchten maar :P TAR fans hier? Die show nog nooit gekeken maar schijnbaar doet een koppel van een recent seizoen mee: Jeff en Jackie. Weet niet of jullie dat wat zegt? Schijnt een redelijk random koppel te zijn, maar ja als ze bij Survivor Caleb vragen zou een random TAR koppel ook niet vreemd zijn :P Snap alleen niet waarom het zo'n geheim moest blijven aangezien ik begrijp dat deze Jeff en Jackie dus niet echt supersterren waren, maar goed. Donderdag zullen we erachter komen ::jaja::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother US 17
« Reactie #24 Gepost op: 23-06-2015, 13:02:41 »
IK het the Amazing Race wel eens gezien, maar deze serie waarschijnlijk niet. Loezel weet er waarschijnlijk meer van
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother US 17
« Reactie #25 Gepost op: 24-06-2015, 10:29:28 »
Ik ben al zo slecht in namen. Waarschijnlijk herken ik ze wel als ik ze zie

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother US 17
« Reactie #26 Gepost op: 24-06-2015, 10:39:48 »
Vanavond begint het ::hyper::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #27 Gepost op: 25-06-2015, 12:29:06 »
Dus, het wordt een herhaling van twists uit oudere seizoenen ofzo?
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #28 Gepost op: 25-06-2015, 13:50:36 »
Het kan natuurlijk dat het elke week oude twists zijn. Liz haar tweeling (project DNA), eventueel twee returnees (coaches/double trouble), ik kan ze denk ik ook wel in brains, athletes, popular en offbeat opdelen :P Denken we dat er exen zijn? Hahaha...

Zou kunnen :P

Ben dus in ieder geval benieuwd naar de 2 andere houseguests (lijkt me dat TAR koppel). BOTB ::niet-ok:: Takeover :-\\ Twins is op zich wel leuk ::ok::

Eerste indrukken van de houseguests: Shelli die zit te fantaseren over Clay ::) Voor de rest was Da'Vonne de ster van deze eerste aflevering ::rofl:: Ben morgen vooral benieuwd naar John en Vanessa en een beetje naar Liz omdat het dus haar twin is ;)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 17
« Reactie #29 Gepost op: 25-06-2015, 17:19:45 »
Houseguests na de eerste aflevering toch leuker dan ik eerst dacht ::ok::. Da'Vonne is inderdaad een favoriet ::bravo::. Audrey ::love::, Meg ::love::, Clay *jummie*

Julie: Fan favorite twist, Rest van de wereld: BOTB ::kots:: ::kots:: ::kots::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother US 17
« Reactie #30 Gepost op: 25-06-2015, 18:11:23 »
Mijn indruk van de kandidaten na het voorstellen van de kandidaten was nog niet erg bijzonder. Ik weet nog niet precies wat ik ervan moet vinden. Tot nu toe vallen Meg, Jace en Austin (zo hij hij volgens mij) mij het meeste op en het lijken mij leuke kandidaten

Na de eerste gesprekken vind ik Da'Vonne ook een leuke kandidaat worden. Wel ben ik benieuwd hoever de "alliantie" tussen Da'Vonne, Shelli & Audrey gaat komen.

Ik vind het wel jammer dat de BotB terug is, een seizoen was het leuk. Maar ik vind het niet een onderdeel voor meerdere seizoen zoals de PoV bijvoorbeeld. Ik vraag mij wel af wat Fan Favorite twist inhoud.

En ik weet nog niet wat ik moet vinden van de Twintwist. ???
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 17
« Reactie #31 Gepost op: 25-06-2015, 19:55:14 »
Twintwist vind ik wel super ::bravo::, dat is echt een mindfuck twist .

De saboteur mag ook wel terug komen, ook een leuke twist :)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #32 Gepost op: 25-06-2015, 20:42:14 »
Twintwist vind ik wel super ::bravo::, dat is echt een mindfuck twist .

De saboteur mag ook wel terug komen, ook een leuke twist :)

Saboteur hebben we nooit echt in actie gezien dus mag van mij inderdaad best :P

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Big Brother US 17
« Reactie #33 Gepost op: 25-06-2015, 22:18:56 »
Annie 4 ALL-Stars 2
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 17
« Reactie #34 Gepost op: 26-06-2015, 10:50:55 »
Tweede aflevering was ook nice ::bravo::. Jason wat een type ::rofl::. Opvallend hoe beide pokerplayers als eerste zeiden dat ze de HOH wel niet meededen ::vergroot::. Volgens mij worden die twee dames wel favorieten van mij aka sterke vrouwen enz hihi.

TAR koppel, tsja ik kijk geen TAR dus ik heb geen idee wie het zijn. Ze hebben al wel een target omdat ze als koppel binnen komen en ook nog eens als laatste, dus ben benieuwd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #35 Gepost op: 26-06-2015, 11:44:10 »
Jace en Jason gaan mij heel snel vermoeien ben ik bang. Verschrikkelijk irritant aanwezig ::)

En ik kan me echt niet voorstellen dat Da'vonne niet weet wie Vanessa is? Zelfs ik ken Vanessa al van pokerprogramma's van jaaaaaaren terug die in Nederland zijn uitgezonden en zij is echt wel één van de grotere vrouwelijke namen, laat staan in Amerika zelf. Zou wel leuk zijn als ze een pokerduo vormen, want ze zijn so far mijn favorieten ;D
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #36 Gepost op: 26-06-2015, 13:16:15 »
Meh, als ik pokerdealer was zou ik echt niet nog eens voor mijn plezier poker gaan kijken na mijn werk :P Plus televisie poker heeft nogal een grote klap opgelopen in Amerika toen online poker daar illegaal werd ;) Vanessa vond ik trouwens niet zo boeiend. Ja game-theory is handig maar ga er alsjeblieft geen tijd in je biechten besteden tenzij je dat op een leuke manier kan doen ::)

Jason vond ik wel grappig maar Johnny Mac ::love:: Ik kan me niet voorstellen hoe het is om die gast als tandarts te hebben ::rofl:: John is samen met Da'Vonne voorlopig mijn favoriet ::jaja:: Favoriet voor de winst... Vanessa? Moeilijk nog te zeggen. Ik begin trouwens te denken dat Clay ook best een goede kans maakt :-\\

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother US 17
« Reactie #37 Gepost op: 26-06-2015, 13:18:51 »
Uit tweede groep springen Liz en Steve eruit. Steve vind ik een Ian type. En Liz lijkt mij een kandidaat die iets opvallend kan gaan doen. En ik ben het eens dat Jason snel gaat vervelen. Ik vind hem nu al vervelend worden. Hij is te aanwezig

Je zou bij TAR-koppel en de reden dat Phill er is bijna zeggen dat het sluikreclame is voor TAR. En ik vond het stukje tussen Phill en Julie te erg geacteerd. Vooral de reacties van Julie. Wel ben ik benieuwd hoelang het TAR-koppel in stand zal blijven.

Spoiler: HOH and Nominaties (klik om te tonen/verbergen)

En ik vraag mij af wat er met Da'Vonne en Venessa gaat gebeuren
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #38 Gepost op: 26-06-2015, 13:23:13 »
Meh, als ik pokerdealer was zou ik echt niet nog eens voor mijn plezier poker gaan kijken na mijn werk :P Plus televisie poker heeft nogal een grote klap opgelopen in Amerika toen online poker daar illegaal werd ;)

Als dat je baan is weet je echt wel wie de grote namen uit het pokerwereldje zijn. Net als dat ik geen idee zou hebben wie John de Mol is terwijl ik tv maak? Gaat er bij mij niet in ;D
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #39 Gepost op: 26-06-2015, 13:30:24 »
Als dat je baan is weet je echt wel wie de grote namen uit het pokerwereldje zijn. Net als dat ik geen idee zou hebben wie John de Mol is terwijl ik tv maak? Gaat er bij mij niet in ;D

Vanessa is niet kaliber naam Daniel Negranue (hoe je dat ook schrijft) of Phil Ivey. Ja ze is een grote vrouwelijke naam, maar het is een mannenwereldje :P Plus ik ken Vanessa eigenlijk alleen van een plaatje op de site van Pokerstars dus veel op TV was ze ook niet :P

Het kan best dat Da'Vonne haar kent maar ik denk niet dat ze poker zou kijken, ook omdat poker op TV is wanneer het spitsuur is aan de pokertafel ::rofl:: Dus ik zou het niet superschokkend vinden als ze geen poker kijkt en niet weet wie Vanessa is. Tegelijkertijd zou je wel zeggen dat als je een D-list celeb cast je ff checkt hoeveel mensen die persoon kennen voor wat drama :P ;D Dus ja het kan Da'Vonne haar kent, maar hoeft zeker niet per se ;)