Auteur Topic: Big Brother US 17  (gelezen 102097 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #80 Gepost op: 6-08-2015, 16:54:15 »
Dronken Meg ::rofl::

Blij dat Clelli uit elkaar gaat en blij dat het waarschijnlijk Shelli wordt die eruit ligt. Ik vind haar gewoon afschuwelijk, Clay voornamelijk saai...

Vond James voor het eerst leuk dit seizoen ::ok::

John blijft mijn ultieme favoriet, ik denk dat ik sinds Britney niet meer om zo erg om iemand heb moeten lachen in de DR en wat ik ook leuk vind aan John is dat zijn humor echt helemaal uit het niks komt. Meest waarschijnlijke doodsoorzaak als kasteelwacht is tetanus ::rofl:: ::rofl:: Ik hoop dat hij binnenkort pawn is of iets wint, zodat we nog meer van hem te zien krijgen. Love that guy ::love::

Blijf hem ook een goede speler vinden, maar ben een beetje bang dat hij de Godfrey wordt van het seizoen. Als in catshee vindt hem de beste speler van het seizoen, maar de jury niet en dus is hij niet de beste speler van het seizoen en een beetje een flop :\'(

Maar ik heb nog vertrouwen in hem hoor! ::hypocriet::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #81 Gepost op: 7-08-2015, 00:18:10 »
Ik hoop zo dat Clay eruit vliegt! Wel leuk dat ze nog even een extra stukje onverstaanbare Clay deden en hoe Shelli daarop reageerde  ;D maar waarom zou Shelli er eerder uitgaan? Vind het nog niet zo duidelijk... En als ze slim is fixt ze even wat vrouwen! ::jaja::

Ik vind Shelli echt wel leuk, ze speelt en ze speelt hard en op zich ook best slim en rationeel. Enige slechte keus is overduidelijk met Clay één zijn.

Meg ::love::
Dronken Meg ::love:: ::love::

Overigens, wat is er opeens met het hele 'elke week een twist' verhaal gebeurd? Na week twee al gestopt, want de themaweek van week drie was nou ook niet direct een twist?
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #82 Gepost op: 7-08-2015, 00:35:50 »
Ik hoop zo dat Clay eruit vliegt! Wel leuk dat ze nog even een extra stukje onverstaanbare Clay deden en hoe Shelli daarop reageerde  ;D maar waarom zou Shelli er eerder uitgaan? Vind het nog niet zo duidelijk... En als ze slim is fixt ze even wat vrouwen! ::jaja::

Ik vind Shelli echt wel leuk, ze speelt en ze speelt hard en op zich ook best slim en rationeel. Enige slechte keus is overduidelijk met Clay één zijn.

Meg ::love::
Dronken Meg ::love:: ::love::

Overigens, wat is er opeens met het hele 'elke week een twist' verhaal gebeurd? Na week twee al gestopt, want de themaweek van week drie was nou ook niet direct een twist?

Shelli heeft meer proeven gewonnen en het ook heel goed in die laatste proef gedaan, dus ze is denk ik voor de meesten een te grote bedreiging... Maar misschien dat de 6th sense haar wilt houden? Ik weet niet hoe we precies qua aantal stemmen zitten deze week ???

En als jij campagne voert om je showmance in het spel te houden... Dan hou ik jou! Zeker ook omdat ik me aan beiden zo erg irriteer :P

Verder lijkt me dat voor een vrouwenalliance al de cliché "line in the sand" is getrokken en het daar te laat voor is :P

Wat betreft de twists, ik vind het prima. Deze cast heeft geen domme twists nodig voor drama ::ok:: Maar ik verwacht wel dat er eentje gaat komen. Sowieso zal het binnenkort wel tijd worden voor iets standaards als een DE ofzo...

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #83 Gepost op: 7-08-2015, 00:45:11 »
Shelli heeft meer proeven gewonnen en het ook heel goed in die laatste proef gedaan, dus ze is denk ik voor de meesten een te grote bedreiging... Maar misschien dat de 6th sense haar wilt houden? Ik weet niet hoe we precies qua aantal stemmen zitten deze week ???

En als jij campagne voert om je showmance in het spel te houden... Dan hou ik jou! Zeker ook omdat ik me aan beiden zo erg irriteer :P

Verder lijkt me dat voor een vrouwenalliance al de cliché "line in the sand" is getrokken en het daar te laat voor is :P

Wat betreft de twists, ik vind het prima. Deze cast heeft geen domme twists nodig voor drama ::ok:: Maar ik verwacht wel dat er eentje gaat komen. Sowieso zal het binnenkort wel tijd worden voor iets standaards als een DE ofzo...

Ik mis de twists ook totaal niet, maar vind het wel een beetje apart dat ze daar zo stilzwijgend mee gestopt zijn?

En ik bedoel uiteraard geen vrouwen alliance, maar ik kan me zo voorstellen dat Shelli wel beter is in emotionele banden opbouwen met bv een Jackie, een Becky, misschien zelfs een niet-dronken Meg? ;D omdat ze dat ook met Vanessa, Audrey en Liz had ::jaja:: en Clay volgens mij echt alleen maar aan Shelli hangt of we er in elk geval niks van zien.
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #84 Gepost op: 7-08-2015, 12:15:53 »
Perfectie! ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #85 Gepost op: 7-08-2015, 14:59:30 »
Hmmm, slechte move voor iedereen buiten de 6th sense ???

Ik mis de twists ook totaal niet, maar vind het wel een beetje apart dat ze daar zo stilzwijgend mee gestopt zijn?

Ja, ik weet ook niet waarom eigenlijk. Misschien was er veel kritiek op ze? Het is in ieder geval wel vreemd :-\\

Stukje met the Shitmen... Vond ik niet eens zo erg :o En beter dan dat ze met Frankie gingen praten :-X

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #86 Gepost op: 7-08-2015, 17:24:48 »
Hmmm, slechte move voor iedereen buiten de 6th sense ???

Ja, ik weet ook niet waarom eigenlijk. Misschien was er veel kritiek op ze? Het is in ieder geval wel vreemd :-\\

Stukje met the Shitmen... Vond ik niet eens zo erg :o En beter dan dat ze met Frankie gingen praten :-X

Ja behalve dat ze oprecht dachten net zo goed te zijn in dit huis. Sowieso niet ;D veel te tactisch sterke cast daarvoor.

Vraag me wel af waarom ze toch Clay weggestemd hebben uiteindelijk? Werd niet echt duidelijk uit de beelden. Misschien toch de 'opgave' van Clay?
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #87 Gepost op: 7-08-2015, 17:47:55 »
Ja behalve dat ze oprecht dachten net zo goed te zijn in dit huis. Sowieso niet ;D veel te tactisch sterke cast daarvoor.

Vraag me wel af waarom ze toch Clay weggestemd hebben uiteindelijk? Werd niet echt duidelijk uit de beelden. Misschien toch de 'opgave' van Clay?

Ik zou Derrick eigenlijk opnieuw een goede kans geven hoor :P

Denk het, en ik denk ook dat Clay niemand in het huis had zoals Shelli Vanessa had om campagne te voeren ;)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #88 Gepost op: 7-08-2015, 18:23:00 »
Ik zou Derrick eigenlijk opnieuw een goede kans geven hoor :P

Denk het, en ik denk ook dat Clay niemand in het huis had zoals Shelli Vanessa had om campagne te voeren ;)

Nou nee, ik niet, hij kon zich verschuilen achter allerlei sterke mannen. Die ontbreken hier toch wat meer en er zijn veel minder floaters als Victoria, Christine, Donny, Jocasta, etc die allemaal 0,0 ondernamen totdat ze eruit geflikkerd werden.

Ja maar die campagne mislukte leek het... Nouja, Shelli is in elk geval veruit de interessantste speler van de twee dus ik ben happy!
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #89 Gepost op: 10-08-2015, 17:25:46 »
Stem van Big Brother: Becky... Please stop playing with your hair!

Ik weet niet of dit gewoon de eerste keer is dat ik echt op lichaamstaal probeer te letten bij een realityshow of dat er gewoon hele slechte acteurs/leugenaars bij zitten dit seizoen :P

Yeah, Steve your shit is pretty obvious!
Yeah, Steve it's clear you hate Becky because she put you up twice!
Yeah, Steve she's is your next target...

Wacht... Next? Alsof die gast de ballen heeft gehad om iemand echt te targeten ::) Het lijkt er meer op dat hij in een sociaal isolement zit ipv dat hij UTR speelt ::ohno:: Ja, ik mag Steve nog steeds niet :P

John is hopelijk nu wakker? Hij moet op een gegeven moment toch iets concretere allianties creëren... Hij lijkt wel wat gaande te hebben met zowel Steve als Becky en praat ook wel met iedereen, maar ik weet niet of hij daar tot het einde genoeg aan zal hebben. Ik denk dat hij volgende week maar op een powershift moet gaan hopen terug naar de 6th sense?

Dat Vanessa het nieuwe target is, is jammer. Maar ik denk dat ze te vaak de confrontatie heeft opgezocht en dat dat haar te ver naar voren heeft geschoven als target. Vaak zie je dat de goede/beste spelers confrontatie zoveel mogelijk uit de weg gaan en zodra ze erin komen zich zo goed mogelijk gedeisd proberen te houden. Dat deed John naar mijn mening uitstekend ::ok::

Denk dat er wel een redelijke kans is dat de backdoor gaat lukken, maar hoop eigenlijk ook dat er iets onverwachts gebeurd bij de veto of dat Austin toch weer ergens een slip of the tongue ofzo heeft.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 17
« Reactie #90 Gepost op: 11-08-2015, 02:30:25 »
Deze aflevering was geweldig ::bravo:: Becky komt eindelijk uit de schaduw en ik vind haar leuk :). Net als Jackie lijkt het erop dat ze beiden wel echt een strategie hebben en zich gewoon gedeisd hebben gehouden maar nu klaar zijn om echt te spelen. Ook het plan om Vanessa te backdooren is slim.

Andere hoogtepunten:
- De big brother stem:  "Steve don't do that"!
- Becky die de deals van Vanessa gelijk neerslaat
- Meg over Shelli die huilt: "So annoying"

Vermaak me nog steeds prima :)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #91 Gepost op: 11-08-2015, 13:44:31 »
Leuk dat Becky eindelijk naar voren komt! Wel een beetje suf dat ze in haar speech tegen Steve vervolgens zegt dat "hij maar eens moet beginnen met spelen", beetje pot verwijt de ketel, maar ach, Steve is echt verschrikkelijk, dus I couldn't care less. En Becky leek zich er wel goed bewust van te zijn dat ze als UTR overkwam en dat daar verandering in moest komen ::jaja::. Dat ze de deals van Vanessa gelijk de grond in stampt is misschien niet heel erg slim, ze had op z'n minst kunnen luisteren en who knows, nu ruikt Vanessa natuurlijk wel nog meer argwaan.

Ik zou het heel erg jammer vinden als Vanessa weg moet - denk dat alleen Becky deze move zou maken, dus shit dat zij won- maar ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat ze zich hieruit weet te redden. Veel hangt af van wie de veto wint, maar als Austin, één van de twins of Vanessa zelf wint zal het sowieso wel goedkomen. Als Steve wint heeft Vanessa aardig wat stemmen voor zich gok ik (en het Vanessa vs Shelli wordt), al zal dat erom spannen. Anders zal het wel Steve vs Vanessa worden en dan is ze helaas screwed ben ik bang. Maar om in pokertermen te praten, Vanessa heeft een aantal outs! ::jaja:: Fingers crossed!!

Ideaal zou trouwens zijn dat Vanessa wint en Shelli vetoot, en dan Austin eruit vliegt ;D
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #92 Gepost op: 13-08-2015, 11:54:11 »
Hmm, zeker geen best case scenario dit, maar ook niet direct the worst... Ik denk dat Vanessa er een 4-4 uit moet kunnen slepen, maar dan beslist Becky en is het einde Vanessa :( tenzij ze Meg, James of Jackie weet te overtuigen, of wellicht een Johnny met een hele goeie deal? Ik heb nog een beetje hoop, maar zie 't wel somber in ben ik bang  ::ohno::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #93 Gepost op: 13-08-2015, 16:43:41 »
Vanessa kan gewoon niet relaxt blijven en moet in controle zijn. En dat is de reden dat ze genomineerd is en waarschijnlijk vertrekt. James onder druk zetten met vragen of ze gebackdoord wordt en tegen hem zeggen dat ze door heeft dat hij tegen haar liegt, dat is dom. Hetzelfde geldt voor het naar boven rennen naar Becky ::ohno::

En m.b.t. Vanessa die zegt ik dacht dat je een logisch persoon was en geen emotioneel persoon, deze move is hartstikke logisch ::) Ik denk dat ze het verder veel te emotioneel op zich neemt. En ze denkt misschien dat zij de meest rationele speler is maar ik zie haar op dit moment eigenlijk als een van de meer emotionele :P

Dus ja, ergerde me een beetje aan Vanessa maar hoop nog steeds dat ze zich eruit weet te lullen. Denk echter niet dat ze een vijfde stem zal kunnen vinden. Het Becky/Jackie/James/Meg team is denk ik solide en John is volgens mij nogal paranoïde als het aankomt op Vanessa en ik denk dus niet dat hij een deal met haar zal maken. Ook ben ik niet zeker of Vanessa wel de loyaliteit heeft van de twins, misschien dat die wel Shelli boven haar kiezen :-\\

Toch is de ondergang van Vanessa niet 100% slecht... Het lijkt er namelijk op dat mijn grote favoriet JohnnyMac zich langzaam in de mastermind positie gaat nestelen ::bravo:: Of in ieder geval die edit gaat krijgen :P

Enige wat daar jammer aan is, is zijn verbond met Steve die behoorlijk wat serialkiller momentjes had deze aflevering :o Ach ja, John maakt hem in ieder geval een beetje belachelijk in zijn biechten en Steve is op dit moment eigenlijk ook wel een ideale gaot voor hem ::rofl::

Het touwtje trekken tussen Austin en Julia om Liz vind ik trouwens ook best vermakelijk, twins blijven eigenlijk best prima en denk dat het best wel interessant gaan worden wanneer iemand van hen (Austin/Julia/Liz) genomineerd gaat worden ::jaja::

Dus ja, zeker weer benieuwd of Vanessa een manier kan vinden om te blijven en wat een DE(?) morgen kan brengen (of is dat volgende week?).

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #94 Gepost op: 13-08-2015, 19:06:43 »
Ik denk dat haar best bet misschien James is, als ze een goede deal met hem maakt. Hij is namelijk sowieso Shelli's target, waar Vanessa eerder achter Becky en Johnny aan zal gaan. En de twins lijken me ook wel loyaler aan Vanessa, ze wilden vorige week ook al Shelli als sterke speler evicten geloof ik. Plus dat Austin meer aan Vanessa's kant staat en Liz weer met hem mee zal stemmen en Julia weer met haar. Maar het blijft een long shot inderdaad ;D

En I love Julia vs Austin! ::jaja:: Vooral die pure afkeer in de DR van Julia ::rofl::
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #95 Gepost op: 14-08-2015, 13:11:17 »
Ik had gisteravond al een beetje de live feeds via YouTube gezien, dus dit was niet meer helemaal onverwacht, maar ik ben wel heel blij hiermee ;D

Steve in power is ook wel eens leuk, al denk ik dat hij het liefst had gezien dat de Veto gebruikt werd en hij Becky kon backdooren. Dat Jackie gesneuveld is, is ook prima, liever dan Meg iig! Ben benieuwd wie nu HoH wint en of de twins nog steeds zo sterk in hun allianties blijven staan! ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 17
« Reactie #96 Gepost op: 14-08-2015, 15:50:40 »
It's difficult because now our interests are opposed... Wie praat er zo ::rofl::

Oh en nu Steven vaker mag praten irriteer ik me aan zijn stem :P

Respect voor Vanessa, ik dacht niet dat het haar zou lukken, maar ze heeft eigenlijk gewoon de juiste dingen gezegd om te blijven en niet eens hoeven liegen ::bravo:: Maar ik vind haar wel een beetje irritant persoonlijk en emotioneel worden. Eerst met Becky en ook dat ze niet respecteert dat Steven zijn eigen hachje misschien wil redden door niet sowieso op haar te stemmen. Zij zou ook nooit "tegen het huis" stemmen ::)

En John heeft weer zijn momentje in de aflevering als hij mag stemmen #held ::rofl::

Clelli back to back, gescheiden door het juryhuis... Ik ben misschien een eikel, maar ik vind het zeer vermakelijk :-[ :P

I can't speak coherently right now ::rofl:: Oké, daar was Steve best grappig :P

Jackie weg... Niet veel over te zeggen. Weet nu niet echt wat Steves plan was? ??? Ik denk dat het super logisch was geweest om Becky te nomineren en het is duidelijk dat deze noms voor iedereen een verassing waren. Maar volgens mij denkt hij dat Becky hem ziet als een bedreiging ipv een pawn ::rofl:: Hoop dat hij nu in ieder geval wat meer getarget gaat worden :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #97 Gepost op: 14-08-2015, 22:41:30 »
Becky, Steve en Johnny worden nu sowieso als grote bedreiging gezien, omdat ze in het midden zitten. Daarom hebben ze (Austin + Twins en Meg/Jackie/James) uiteindelijk ook Shelli weggestemd, omdat ze niet willen dat de floaters dit spel gaan winnen en Shelli aan het bonden was met Steve en John.

Vervolgens hebben Meg/Jackie/James keihard Becky laten vallen in haar plan, die daar niet blij mee was en "het dan heel anders gebracht zou hebben aan Vanessa" ;D Ik ben geen Beckyfan, dus dit moment kon ik wel waarderen. "Goh, thanks dat je Vanessa tegen je in het harnas hebt gewerkt, maar nu laten we haar mooi in het huis, want jij bent haar target en niet wij. Leuk zeg doei!" ::bravo::

Best leuk om een dagje livefeeds highlights te kijken, verduidelijkt best een hoop. Maar nu hou ik t weer op afleveringen.

Ik vond John ook echt fantastisch weer in de live uitzending ::rofl:: en leuk dat hij iets won!
« Laatst bewerkt op: 14-08-2015, 22:46:00 door hillo »
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 17
« Reactie #98 Gepost op: 15-08-2015, 11:31:57 »
muuuh :(. Jackie :\'( :\'( :\'(.

Ik heb nog steeds een hekel aan Steve, maar nu gaat ie ook nog eens mijn favorieten nomineren ugh. Sowieso leek het erg random om achter de minority van het huis aan te gaan ipv de twins, austin of Vanessa.

Ook had ik liever Vanessa zien gaan. Wat Catshee ook zegt, dat persoonlijke en over emotionele is me iets teveel. Maar volgens mij blijft ze gewoon liegen. Ik blijf in mijn hoofd houden dat ze die Dark Moon alliance maakte en toen Jason heeft gebackdoored elke keer als ze zegt dat ze honest is, altijd doet wat ze zegt en loyaal is enz enz. Ik vind het ook niet slim van Jackie, Meg en James om Becky direct zo weer te laten vallen. Ik bedoel ze hadden al niet echt nummers in het huis ofso ::). Becky was een stem geweest voor hun kant, maar nu hebben ze deze misschien weer verspilt.

Hopen dat Jackie terug komt ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 17
« Reactie #99 Gepost op: 15-08-2015, 12:31:06 »
Dat is de kracht van Vanessa, ze hoeft niet echt te liegen, alleen maar dingen aan te dikken. En door heel erg emotioneel te acteren (en deels natuurlijk ook te zijn), wordt ze wel gehoord en oprecht gevonden ::jaja::. Op de tranenwaterval na, maar zelfs daar lijkt voor alsnog alleen John doorheen te prikken. Ze weet heel goed een slachtofferrol aan te nemen en daarbij targets op andere mensen te plaatsen. En I love it ;D Maar ze zal er niet mee gaan winnen denk ik.
Nieky grab a life vest!