Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
353 gasten en 11 vaste bezoekers (Vieffan, Cool Cat_86, Newbie2, Molino, david_vdb, Duncton, Lan, Joost2, Betonmol, D*N, Elsbeth)
Activiteitenagenda
Januari-april 2017
Mol online olv Mollenvanger, Ldhmolletje, Timvdons
Mei 2017
Realitynet Songfestival!
Pagina's: 1 ... 4 5 6 [7]
  Print  
Auteur Topic: Big Brother US 17  (gelezen 54327 keer)
hillo
Winnaar Big Brother US 2012, winnaar Survivor 2016

Geslacht: Man

Tequila! Booyah.

« Antwoord #120 Gepost op: 10.09.2015, 23:31:16 »

Ik kreeg echt nog even hoop dat Austin de veto op Liz zou gebruiken, maar helaas Tandpasta Smiley Had liever gezien dat Austin eruit zou vliegen, maar an sich lijkt me nu dat Liz gaat en aangezien Julia niks met Austin heeft en des te meer met Vanessa kan dat heel interessant worden Volmondig Ja

Vanessa is echt amazing goed, en ik denk dat ik het ook niet helemaal met je eens ben met dat ze niet gewaardeerd wordt door de jury. Heb het idee dat ze op dit moment van iedereen zal winnen, maar dat iedereen dat ook wel vermoedt en ze dus waarschijnlijk F2 niet zal halen. John is teveel Godfrey van BBC, perfecte tv, maar te saaie gameplay. Steve verslaat John ook gok ik. Ben echt heel benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen!

BB17 Love

Nieky grab a life vest!
catshee

« Antwoord #121 Gepost op: 11.09.2015, 08:16:09 »

Gelukkig hield ik ook van God haha Bravo!

Ik hoop dat ik het fout heb en Vanessa wel degelijk zou winnen, daar niet van. Maar ik heb een beetje het idee dat mensen haar mogelijk als two-faced zien. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ze van Steve zou kunnen winnen. Ook John lijkt veel supporters in een jury te hebben denk ik Undecided

Maar ja, ik hoop toch dat ze wint en anders Steve en misschien John (eigenlijk vind ik iedereen uit de f5 geen slechte winnaar (hoewel het liefst niet Austin Tongue)).

Vanessa had in ieder geval voor de zoveelste week de complete controle
TimvDons

It's a blue bird

« Antwoord #122 Gepost op: 14.09.2015, 09:35:05 »

Ik ben ook eindelijk weer bij. Ik hoop eigenlijk dat Johnny Mac wint. Gewoon omdat ik het een leuke kandidaat vind en ik het de andere minder gun. En morgen een extra eviction en Woensdag de normale eviction. Zondag dan de finale?

Niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt - De Mol Online 2017. Nu op RN.
catshee

« Antwoord #123 Gepost op: 14.09.2015, 10:49:50 »

Geen idee wat nu het schema is Undecided

En ja, Johnny Mac verdiend een standbeeld. Ik denk dat hij qua humor gewoon in de regionen Britney en Will zit en hij is grappig op een veel natuurlijkere manier voor mij dan beiden, wat een held Bravo!

Blijf voor Vanessa, maar ze maakt nu wat rare moves. Liztin niet opsplitsen en nu achter Steve en John aan. Maar die paranoia en rare moves zorgen wel weer voor een erg entertainend en onvoorspelbaar seizoen Tongue Denk dat ze Liz had moeten targeten maar we zullen zien. Ik snap ook niet waarom John of Steve Vanessa niet hebben proberen te overtuigen dat ze wel met haar naar de finale willen. Zeker John had wel iets langs te lijnen kunnen zeggen van "Ik respecteer jouw game, maar ik denk niet dat iedereen in de jury dat doet. Denk dat ik beste kans tegen jouw heb en jij tegen mij. Geen HoH en al een keer eruit gestemd. Dat noemen we een Nash equilibrium toch?" Dat had ik gedaan in John zijn schoenen Tongue
catshee

« Antwoord #124 Gepost op: 16.09.2015, 09:00:17 »

John ineens met al die domme moves Roll Eyes En om een of andere reden maakt hij daarmee zichzelf en het seizoen alleen maar leuker Tongue Dus ben wel heel blij dat hij de veto heeft gewonnen.

Oh, en ik hoop dat Austin (en ik) ongelijk krijgen en Vanessa wint, nu met extra reden puur omdat Austin er dan naast zat Tongue Zou awesome zijn als hij zelfs voor haar zou stemmen Hilarisch

Oh en Brenchel... Eerste Big Brother baby?? Ze zijn al getrouwd volgens mij Tongue
hillo

Tequila! Booyah.

« Antwoord #125 Gepost op: 16.09.2015, 20:42:21 »

Bah geen Brenchelbabies hoor! Shocked

Yay Austin eruit! Mijn minst favoriet is nu Steve, maar die is dus HOH. Sowieso al heel bijzonder dat ik moet praten over een minst favoriet Grin Ik vind ze allevier top! Denk dat Austin er ook wel naast zit, men moet haar gameplay wel waarderen, want ze doet het gewoon echt heel erg goed, zonder echt te liegen... Love it. Ik hoop op final 2 Vanessa/Liz of Vanessa/John. Ook wel nice dat Austin zegt dat ze niet kan winnen, maakt het alleen maar logischer om haar mee te nemen Evil

Nieky grab a life vest!
hillo

Tequila! Booyah.

« Antwoord #126 Gepost op: 17.09.2015, 21:49:30 »

Aangezien het Vanessa vs John zou zijn nu Steve HoH won, ben ik wel blij met de uitkomst Smiley

Nieky grab a life vest!
catshee

« Antwoord #127 Gepost op: 18.09.2015, 10:55:01 »

John Cry

Vanessa for the win en John als fan favorite Grin

En gefeliciteerd aan Brenchel Grin
hillo

Tequila! Booyah.

« Antwoord #128 Gepost op: 25.09.2015, 12:08:01 »

Voor een seizoen dat zo gedomineerd werd door sterke vrouwelijke karakters, baalde ik toch wel dat Steve uiteindelijk gewonnen heeft. Ik was zó erg voor Vanessa tijdens die derde ronde van de HOH, maar helaas Droevig Daarna had Steve wel terecht gewonnen denk ik, Liz was geen held tijdens de jury ondervraging, als ze die beter gespeeld had, had ze misschien nog een klein kansje gehad?

Al met al echt een top seizoen. De beste sinds lange tijd Volmondig Ja

Nieky grab a life vest!
catshee

« Antwoord #129 Gepost op: 28.09.2015, 08:44:57 »

Er was een typhoon voor nodig om me tijd te geven om alles bij te gaan kijken maar ik ben eindelijk begonnen Tongue

Vanessa had moeten winnen... Maar Steve is wel een goede winnaar en misschien zelfs een leukere superfan winnaar dan Ian (misschien) Wink

Ipv John James als FF is ook een teleurstelling Undecided

Al met al echt een top seizoen. De beste sinds lange tijd Volmondig Ja

Maar toch ook dit!

Ik wilde alle seizoenen ranken, maar na BB3 op 1 te zetten en BB2 op 2 kom ik niet veel verder Lips Sealed Tongue
Pagina's: 1 ... 4 5 6 [7]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005