Auteur Topic: Big Brother Canada 3  (gelezen 48950 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #40 Gepost op: 15-05-2015, 23:36:42 »
Ja ik denk eigenlijk wel dat het slimmer was om Zach weg te spelen want dan hadden ze Bruno in principe geïsoleerd. Zach kan best een Jon doen, denk ik. Het gaat nu allemaal best snel en ook al is hij het grootste target dan nog denk ik dat hij wel wat comps kan winnen.

Maar hoop dat Godfrey wint ::love::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #41 Gepost op: 18-05-2015, 15:36:44 »
Ja ik denk eigenlijk wel dat het slimmer was om Zach weg te spelen want dan hadden ze Bruno in principe geïsoleerd. Zach kan best een Jon doen, denk ik. Het gaat nu allemaal best snel en ook al is hij het grootste target dan nog denk ik dat hij wel wat comps kan winnen.

Maar hoop dat Godfrey wint ::love::

Hmm, zolang Pilar of Zach nu geen POV wint, zal het einde Zach zijn lijkt me ;D Not so bad at all :)
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #42 Gepost op: 19-05-2015, 12:27:03 »
Hmm, zolang Pilar of Zach nu geen POV wint, zal het einde Zach zijn lijkt me ;D Not so bad at all :)

::hyper:: Start Zaching your bags! ;D
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #43 Gepost op: 19-05-2015, 22:55:36 »
Nadat Kevin weg is zijn mij drie favorieten:
1. Godfrey
2. Sarah
3. Pilar

Zeker die derde is misschien wat schokkend. Ik vind Britnee gewoon heel erg irritant in de DR. Ze komt heel nep over en doet alsof alles wat ze zegt intelligent of grappig is... Maar dat is het eigenlijk nooit ??? Jammer, want met een compleet ander persoon in de DR zou ze de ultieme underdog zijn. Van pawn, naar tweemaal HoH, naar uit het huis, naar die Coup d'état achtige power. Ze is waarschijnlijk de kandidate geweest die de meeste "macht" in het spel heeft gehad, met een normale HoH, een triple eviction HoH en haar special power en heeft dus zeker heel veel invloed gehad op het spel gehad.  En toch vind ik haar alleen maar irritant :P Hoop toch een beetje dat de DE haar het spel gaat kosten.

Oké, puur als kijker hoop ik wel dat Zach gaat want ik vind hem saai en hij maakte een slechte move die Jordan kostte >:(  Maar zijn play om in het spel te blijven was een leuke angle om te werken (uitvoering door zijn pionnetjes was dan weer afschuwelijk slecht). Ook begin ik me af te vragen wat de beste move zou zijn voor de spelers nog in het spel. Brit moet hem er inderdaad uit werken, maar Ash en God...

Ik denk dat Ashley haar kansen om de finale te bereiken groter zijn met Zach bij haar. Zach is het grotere target van de twee, Zach zal meer comps winnen en ze kan Zach backstabben om misschien nog te kunnen winnen (maar dan nog wordt het lastig :P). Pilar is juist een kleiner target, zal minder comps winnen maar is dan weer iemand die ze misschien kan verslaan. En dan zijn er natuurlijk ook nog mogelijke motivaties buiten het spel. De romantiek ::wenkbrauw:: Misschien is het wel beter voor haar om Zach te houden.

Voor God heb ik echt het idee dat het zijn beste move is om Zach te houden. Ik denk dat hij dan sowieso de volgende ronde veilig is en ik denk dat er ook nog voldoende targets bij zitten voor de ronde daarna. Gevoelsmatig liggen daar de scenario's in ieder geval beter voor mijn gevoel. We zullen zien :P Denk dat het uiteindelijk toch Zach wordt die het spel zal verlaten.

Voor de DE lijkt Godfrey me gelukkig het veiligst, maar tegelijkertijd zijn die altijd zo chaotisch ::zweet::

Denk dat het waarschijnlijk Sarah of Ash wordt, maar hoop Britnee. Ash wint HoH nomineert Sarah en Brit, Sarah wint PoV, God replacement en Brit wordt eruit gestemd is waar ik op duim ::jaja::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #44 Gepost op: 19-05-2015, 23:23:41 »
Oh come on, dat idee van Zach met die F4 girls.. Dat sloeg echt nergens op catshee. ;D Zelfs al waren het 's werelds beste actrices geweest, Sarah had ze nooit geloofd. En zelfs al deed ze dat wel, was het nog steeds slimmer om Pilar te nomineren, want Godfrey elimineert Zach ook zonder enig risico.

In de DR is iedereen trouwens fake. Ze zitten allemaal in 'vertelmodus' en er is nooit iets natuurlijks aan. Hooguit op de kwetsbare momentjes een beetje. Ik gun Brittnee de finale wel, maar hoop dat Sarah wint. Godfrey is leuk, maar heeft tactisch wel wat blunders gemaakt en was niet helemaal in de positie om comps te throwen elke keer. Veel geluk gehad in elk geval dat hij er nog is.

En ook voor Ashleigh is 't slimmer om Zach te evicten, want ook al is hij een groter target dan zij, zij zal altijd naast 'm zitten en als hij veto wint is zij altijd weg. Zonder Zach wordt haar target kleiner en kan ze misschien geloofwaardig een nieuwe final 2 zoeken in bv Sarah of Godfrey. Naast Pilar dan natuurlijk.
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #45 Gepost op: 19-05-2015, 23:55:16 »
Toch het gevoel dat het had kunnen werken... Maar misschien ook te veel Will/Dan/Derrick gezien :P

Natuurlijk zitten ze in vertelmodus, maar toch irriteer ik me tijdens die vertelmodus het meest aan Brit ::ohno::

Verder denk ik niet dat Ash een minder groot target wordt zonder Zach. Of ze is een duo met Pilar of met Zach, met Zach heeft ze nog een "schild". En tja, als Zach veto wint is ze weg maar als hij niet wint blijft ze. Ik denk dat het haar beste scenario blijft om de finale te halen. Winnen met Pilar, maar kleinere kans denk ik om finale te halen. Vraag blijft dus hoe diep haar relatie met Zach is, maar heb niet het idee dat ze helemaal hoteldebotel is :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #46 Gepost op: 20-05-2015, 10:08:21 »
Ja maar 't verschil is nu dat niemand met Ash wil werken, omdat ze Zach al heeft. Op 't moment dat die wegvalt kan ze denk ik op een geloofwaardigere manier Godfrey benaderen, want die zal haar en Pilar verkiezen boven Sarah en Britt, maar niet haar en Zach ;)
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #47 Gepost op: 20-05-2015, 13:19:18 »
Diepe strategie discussies hier :P

Goed punt, maar ik denk dat het niet van toepassing is omdat ik verwacht dat Godfrey de volgende HoH throwt en dus doet zijn loyaliteit er niet echt toe. Hoewel ik dat verwacht en ook wel begrijp is denk ik zijn beste move nu om Zach eruit te stemmen en de volgende HoH proberen te winnen en zich aan te sluiten bij Pilar/Ash (75% kans om HoH te winnen). Ik denk ook dat hij die HoH nodig heeft voor de jury en het zal helpen als hij kan claimen dat hij Ash of Sarah eruit heeft gewerkt.

Daarna kan hij bij F4 weer in het midden gaan zitten en met Sarah of Brit doen alsof hij Ash en Pilar wilt opbreken en Sarah of Brit als grotere bedreiging blijven afschuiven bij Ash/Pilar. Wat dan het beste om te doen is, is waarschijnlijk Ash/Pilar opbreken omdat die elkaar sowieso mee zullen nemen naar de finale. Kan hij beter een van Ash/Pilar aan zijn kant proberen te krijgen om naar de finale mee te gaan. Ash en Pilar lijken me nu toch de "goats" en dan moet hij alleen hopen dat Sarah/Brit niet de laatste HoH wint.

Echter omdat ik verwacht dat Godfrey volgende HoH weer met opzet verliest ( :P), denk ik dat Ash beste kans om de finale te halen Zach houden is. Alleen als zij of Zach niet HoH wint (1/3 kans) en Zach PoV wint (1/5 kans) ligt ze er volgende ronde uit. Ligt Zach eruit, is Godfrey een groter target voor Brit/Sarah en Brit/Sarah een groter voor Godfrey. Ligt Sarah of Brit eruit is Zach nog steeds het grootste target. Dus om finale te halen blijft het haar beste move. Maar winnen dus met Pilar. En waarschijnlijk doet het er niet toe, want denk dat Godrey het beste Zach eruit kan stemmen. Zelfde geldt duidelijk voor Brit ;)

En ik dacht dus dat het niet lang meer zou duren voor de BB en Survivorloze dagen, maar dat zal niet heel lang duren want BB17 is alweer 24 juni ::oink::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #48 Gepost op: 21-05-2015, 09:14:20 »
Gotta love Pilar ::love::

Ik denk dat Sarah hier een slechte keus heeft gemaakt, net als Brittnee. Lijkt me toch niet dat Godfrey wéér alles gaat throwen in deze fase? :P En van Pilar hadden ze makkelijk gewonnen lijkt me. Maargoed, we gaan het zien! Ik vind ze allevier leuk eigenlijk, dus wie er ook wint, het is wel verdiend ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #49 Gepost op: 21-05-2015, 21:33:07 »
Ja ze hadden Godfrey eruit moeten stemmen, maar gelukkig hebben ze dat niet gedaan ::bravo::

Willow is trouwens ook echt irritant :-\\ Hele seizoen under the radar spelen en dan nu zeuren dat je je kans niet heb gehad om te spelen en een indruk te maken ::ohno:: Als dat je doelstelling was, had dat dan gewoon gedaan in plaats van proberen ver te komen met een under the radar strategie ::)

Hoop op een Godfrey winst, maar vind een Sarah winst ook prima ::ok::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #50 Gepost op: 25-05-2015, 13:55:05 »
Hoe leuk ik Godfrey ook vind, ik vind toch dat Sarah een beter spel gespeeld heeft, dus hopelijk wordt Godfrey komende aflevering weggestemd. Vraag me alleen een beetje af of Ashleigh echt zoveel jurystemmen zal krijgen als nu gepretendeerd wordt?
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #51 Gepost op: 25-05-2015, 16:23:59 »
Ika ::love::

Nog steeds Team Godfrey, maar tevreden met een Sarah overwinning :P

Ik denk dat Ash best wel wat stemmen kan hebben in die jury, ligt er een beetje aan hoe bitter ze zijn. Ik vind Bruno bijvoorbeeld het type dat zomaar eens heel bitter tegenover Sarah kan zijn (en sowieso het type dat een "morele plicht" voelt om de hele jury te overtuigen dat hij gelijk heeft ::kots::) en hij heeft Bobby waarschijnlijk in zijn pocket. Verder heeft Ash de diapers (minus waarschijnlijk Kevin) en Willow is volgens mij ook heel boos op Sarah. Ik denk dat Ash een paar stemmen mee heeft en Sarah een paar tegen, die zouden kunnen betekenen dat Ash Sarah verslaat.

Verder hoop ik dat Brit er de volgende aflevering uit wordt gestemd ;D

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #52 Gepost op: 25-05-2015, 18:54:04 »
Nu helemaal bij met dit seizoen, BBCAN staat bekend om z'n velen twists, maar ik vind het dit seizoen wel een beetje te extreem en veel.
Wel weer een geweldige cast!

Ranking van de Final 4:
1- Brittnee: Ik vind haar best ondergewaardeerd zowel binnen als buiten het huis. Oke, ze heeft geluk gehad met de triple eviction & special veto, maar ze heeft toch 3 HoH's gewonnen en vaak de block overleeft. Haar eerste HoH waarin ze Graig backdoored was goed gespeeld. En ook de beslissing (waar veel mensen kritiek op hebben) om Willow te backdooren was goed voor haar spel, omdat Willow haar op korte termijn eruit wou hebben en Sarah meer loyal aan Willow was dan aan Brittnee. Ook is ze degene die Bobby ervan heeft overtuigd dat het goed voor zijn spel was om JP eruit te stemmen.
2- Sarah: Goed tactisch en sociaal spel. Sinds week 2 al een van de grootste targets in het huis, maar toch de final 3 bereikt met 2 HoH's en 1 veto. Ze kan mensen goed overtuigen en doet altijd haar best. Ik vind alleen dat ze teveel credit krijgt tenopzichte van Brittnee.
3- Godfrey: Geweldige entertainment en underdog! Hij heeft een goed floater spel gespeeld en verdiend daar zeker mee te winnen! Hij heeft de eerste maand van het spel letterlijk geslapen en dat is eigenlijk ook wat je in het begin van het spel zou moeten doen.
4- Ashleigh: De dark horse van de Final 4. Ik geef haar credit aan haar voor 2 weken achter elkaar haarzelf te saven met de PoV en ze kan zichzelf naar de winst brengen door de komende competities te winnen, want ze heeft veel vrienden in de jury. Toch zou ik haar het minst graag zien winnen, omdat ze altijd deed wat Zach haar oplegde en niet zelf met plannen kwam. Goed sociaal & competitief spel, maar geen tactisch spel.

Toch zou ik er vrede mee hebben met wie dan ook wint, omdat ze alle 4 een goed winnaars-verhaal hebben.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #53 Gepost op: 25-05-2015, 21:08:53 »
Ika ::love::

Nog steeds Team Godfrey, maar tevreden met een Sarah overwinning :P

Ik denk dat Ash best wel wat stemmen kan hebben in die jury, ligt er een beetje aan hoe bitter ze zijn. Ik vind Bruno bijvoorbeeld het type dat zomaar eens heel bitter tegenover Sarah kan zijn (en sowieso het type dat een "morele plicht" voelt om de hele jury te overtuigen dat hij gelijk heeft ::kots::) en hij heeft Bobby waarschijnlijk in zijn pocket. Verder heeft Ash de diapers (minus waarschijnlijk Kevin) en Willow is volgens mij ook heel boos op Sarah. Ik denk dat Ash een paar stemmen mee heeft en Sarah een paar tegen, die zouden kunnen betekenen dat Ash Sarah verslaat.

Verder hoop ik dat Brit er de volgende aflevering uit wordt gestemd ;D

Ik denk dat Zach ook op Sarah zou stemmen in een SarahvsAsh ::jaja:: Pilar inderdaad niet, Jordan en Sindy wel. Willow is denk ik ook wel te overtuigen als Sarah gewoon eerlijk vertelt wat er gebeurd is die avond en dat het in feite Bruno's schuld was dat ze Willow niet gered heeft. En Bobby weet denk ik ook wel te waarderen hoe Sarah gespeeld heeft, net als misschien zelfs Bruno?
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #54 Gepost op: 25-05-2015, 23:32:38 »
Ik denk dat Zach ook op Sarah zou stemmen in een SarahvsAsh ::jaja:: Pilar inderdaad niet, Jordan en Sindy wel. Willow is denk ik ook wel te overtuigen als Sarah gewoon eerlijk vertelt wat er gebeurd is die avond en dat het in feite Bruno's schuld was dat ze Willow niet gered heeft. En Bobby weet denk ik ook wel te waarderen hoe Sarah gespeeld heeft, net als misschien zelfs Bruno?

Ik snap de speculatie van ONS van buitenaf maar het gaat om in de speculatie in het HUIS :P En daar is het superlogisch waarschijnlijk dat Ash Zach, Pilar, Kevin, Bruno, Bobby en Willow heeft. Want: paranoia :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #55 Gepost op: 25-05-2015, 23:59:28 »
Ik snap de speculatie van ONS van buitenaf maar het gaat om in de speculatie in het HUIS :P En daar is het superlogisch waarschijnlijk dat Ash Zach, Pilar, Kevin, Bruno, Bobby en Willow heeft. Want: paranoia :P

Ja ik snap dat een Sarah dit heel hard roept om Ash tot groter target te maken dan haarzelf, maar het zette mij ook wel aan het denken in hoeverre 't misschien klopt ;D

Maar 't lijkt me geen bittere jury, daarvoor zijn 't allemaal teveel spelers. Doet BB Canada echt goed ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #56 Gepost op: 26-05-2015, 11:53:33 »
Ja ik snap dat een Sarah dit heel hard roept om Ash tot groter target te maken dan haarzelf, maar het zette mij ook wel aan het denken in hoeverre 't misschien klopt ;D

Maar 't lijkt me geen bittere jury, daarvoor zijn 't allemaal teveel spelers. Doet BB Canada echt goed ::jaja::

Spelers kunnen nog steeds bitter zijn (Roddy BB3, The Sheyld BBCAN1 om er een paar te noemen :P). Maar ik denk dat het op zich ook nog best logisch kan klinken in Sarah's hoofd dat er zoveel mensen tegen haar zijn.

En dat spelers casten doet Canada inderdaad echt super ::jaja:: Hoe meer mensen er in die "driver's seat" willen zitten, hoe beter! ::ok::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #57 Gepost op: 26-05-2015, 17:42:23 »
Ben blij dat Britnee weg is, geeft in ieder geval de hoop dat Godfrey of Sarah wint ::jaja::

Hoe heette die alliance tussen Brit en Sarah eigenlijk? The Crying Crew, The Sob Mob, Bunky's Angels? Huilen in Big Brother voelt vaak nog steeds dom voor mij aan :P

Die PoV snap ik trouwens nog steeds niet. Ik had na 5 minuten denk ik al opgegeven ::rofl::

Verder is de jury twist epic ::jaja:: Heel benieuwd wat eruit gaan komen, hoe lang het gaat duren en wat hun strategieën zijn. Volgens mij wilt Godfrey gewoon over blijven komen als de ultieme goat, maar hij moet uitkijken dat de meiden niet te kwaad op hem worden ;D

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #58 Gepost op: 26-05-2015, 17:59:53 »
Ben blij dat Britnee weg is, geeft in ieder geval de hoop dat Godfrey of Sarah wint ::jaja::

Hoe heette die alliance tussen Brit en Sarah eigenlijk? The Crying Crew, The Sob Mob, Bunky's Angels? Huilen in Big Brother voelt vaak nog steeds dom voor mij aan :P

Die PoV snap ik trouwens nog steeds niet. Ik had na 5 minuten denk ik al opgegeven ::rofl::

Verder is de jury twist epic ::jaja:: Heel benieuwd wat eruit gaan komen, hoe lang het gaat duren en wat hun strategieën zijn. Volgens mij wilt Godfrey gewoon over blijven komen als de ultieme goat, maar hij moet uitkijken dat de meiden niet te kwaad op hem worden ;D

Huilen lijkt me niet zo gek als dat spel je complete leven is zo'n 2,5 maand lang. Dat je dan een competitie verknalt die je je spel kan kosten, snap ik best ;D

De PoV was toch niet zo lastig? Er waren omschrijvingen en de antwoorden daarop waren nummers en die vond je op de treintjes in een bepaalde volgorde die je na moest bootsen.

Ik hoop op een Ashleigh vs Sarah, dan zou 't zelfs nog spannend kunnen worden ::jaja:: Al is Godfrey vs Sarah misschien ook nog wel spannend, zou zomaar kunnen dat Godfrey afgestraft wordt voor meeliften op iedereen al heeft hij dat meesterlijk misbruikt en is hij niet echt een goat te noemen.
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 3
« Reactie #59 Gepost op: 26-05-2015, 18:40:29 »
Huilen lijkt me niet zo gek als dat spel je complete leven is zo'n 2,5 maand lang. Dat je dan een competitie verknalt die je je spel kan kosten, snap ik best ;D

De PoV was toch niet zo lastig? Er waren omschrijvingen en de antwoorden daarop waren nummers en die vond je op de treintjes in een bepaalde volgorde die je na moest bootsen.

Ik hoop op een Ashleigh vs Sarah, dan zou 't zelfs nog spannend kunnen worden ::jaja:: Al is Godfrey vs Sarah misschien ook nog wel spannend, zou zomaar kunnen dat Godfrey afgestraft wordt voor meeliften op iedereen al heeft hij dat meesterlijk misbruikt en is hij niet echt een goat te noemen.

Voelt nog steeds dom, zeker als je bij die competitie er knullig bij liep als treinconducteur :P Ja die dagen competities lijken me gewoon afschuwelijk, geen pen en papier en dat allemaal moeten onthouden. Niks voor mij ::ohno:: Voeg daar twee bewegende treinen aan toe en ik word helemaal gek ::rofl::

Bij een Ash vs Sarah f2 ben ik een beetje bang voor die Ashleigh overwinning, dus liever niet ::ohno:: En weet niet of Godfrey er zo goed voor staat tegen Sarah als jij nu zegt. Als het aankomt op "big moves" en competitie's is zij denk ik toch een grotere kanshebber. Godfrey zou mijn stem natuurlijk hebben, maar ik vind de strategie die hij speelt, tussen iedereen in floaten en jezelf zo zwak mogelijk laten lijken en proberen te manipuleren, na al die jaren nog steeds het meest vermakelijk ::jaja::