Auteur Topic: Big Brother US 16  (gelezen 72992 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 16
« Reactie #20 Gepost op: 28-06-2014, 13:31:48 »
De enige die ik tot nu toe vreselijk vind is Zach. ::kots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #21 Gepost op: 29-06-2014, 22:26:02 »
Ik ben echt een groot fan van Ariana Grande en Frankie is tot nu toe leuk, hopen dat ie leuk blijft ;D.

De enige die ik tot nu toe vreselijk vind is Zach. ::kots::

:P

Ik kan de livefeed spoilers tot nog toe geven maar ik raad mensen aan om daarvoor http://survivorsucks.com/forums/74/Big-Brother/Big-Brother#.U7B2EECZaSo te checken. Current state of events geeft het makkelijkste/snelste overzicht (natuurlijk staat dit alles vol met spoilers ;))

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 16
« Reactie #22 Gepost op: 29-06-2014, 23:33:40 »
 ::oink:: didn't see that one coming
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother US 16
« Reactie #23 Gepost op: 29-06-2014, 23:35:07 »
::oink:: didn't see that one coming
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother US 16
« Reactie #24 Gepost op: 30-06-2014, 10:58:11 »
Aflevering 3 met Battle of the Block

Spoiler: Nominations (klik om te tonen/verbergen)

::oink:: ik verbaas me toch steeds weer hoe goed de spellen worden aangekleed met decoratie's ::oink::

Spoiler: Battle of the block (klik om te tonen/verbergen)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #25 Gepost op: 30-06-2014, 14:13:46 »
Donny blijft fantastisch ::rofl::

Maar het Nicole en Christine duo is zeker de alliantie die ik op het moment aan het supporteren ben. Hilarisch hoe ze vierden dat ze niet als eerste genomineerd waren terwijl er eigenlijk niet echt een reden was om belachelijk nerveus te zijn :P Verder is het ook wel eens tijd dat een alliantie van meiden dit spel domineert (vrouwelijke Chill Town of Renegades :P).

Ook vond ik Victoria leuk deze aflevering, ik hoop dat er een strijd met Frankie gaat volgen. Ben blij dat ze al een soort van revanche kon nemen. Hopelijk is het niet zo dat Frankie elke aflevering de meeste zendtijd krijgt en had het er deze keer mee te maken dat hij en HoH was en met de Bomb Squad.

Over die Bomb Squad... Typische first week alliantie die weinig zal bereiken :P Devyn zijn paranoïde gedrag was idioot. Het toont wel meteen aan dat Cody en Derrick waarschijnlijk wel vrij intelligente spelers zijn, aangezien ze meteen bewust zijn van het feit dat zo'n alliantie meestal niet werkt.

Voorlopig zijn mijn favorieten: Nicole, Christine, Donny, Victoria en ik heb hoop voor Zach ;)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother US 16
« Reactie #26 Gepost op: 30-06-2014, 14:51:26 »
Donny blijft fantastisch ::rofl::

Maar het Nicole en Christine duo is zeker de alliantie die ik op het moment aan het supporteren ben. Hilarisch hoe ze vierden dat ze niet als eerste genomineerd waren terwijl er eigenlijk niet echt een reden was om belachelijk nerveus te zijn :P Verder is het ook wel eens tijd dat een alliantie van meiden dit spel domineert (vrouwelijke Chill Town of Renegades :P).

Ook vond ik Victoria leuk deze aflevering, ik hoop dat er een strijd met Frankie gaat volgen. Ben blij dat ze al een soort van revanche kon nemen. Hopelijk is het niet zo dat Frankie elke aflevering de meeste zendtijd krijgt en had het er deze keer mee te maken dat hij en HoH was en met de Bomb Squad.

Over die Bomb Squad... Typische first week alliantie die weinig zal bereiken :P Devyn zijn paranoïde gedrag was idioot. Het toont wel meteen aan dat Cody en Derrick waarschijnlijk wel vrij intelligente spelers zijn, aangezien ze meteen bewust zijn van het feit dat zo'n alliantie meestal niet werkt.

Voorlopig zijn mijn favorieten: Nicole, Christine, Donny, Victoria en ik heb hoop voor Zach ;)

De Bomsquad zal wel net zoiets worden als de Moviecompany van vorig seizoen. Die hebben het ook maar een week of 2 volgehouden als ik mij niet vergis. En ik ben het eens met je dat Nicole en Christene ver kunnen komen met hun alliantie.

Hopelijk wint Donny of Paola de PoV/krijgt de Veto, waardoor er een andere HQ on the block komt waardoor ook de andere mag blijven. En als er wel een van de 2 moet afvallen dan liever Paola
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 16
« Reactie #27 Gepost op: 3-07-2014, 01:41:42 »
I'll just leave this here ::regenboog::


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 16
« Reactie #28 Gepost op: 3-07-2014, 05:36:42 »
Allianties:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #29 Gepost op: 3-07-2014, 14:38:06 »
Nicotine die bang zijn voor geesten ::rofl::

Maar Donny blijft natuurlijk de grote ster. Vooral ook al die paranoia rond hem heen.

Verder is het wel grappig hoe een van de fysiek sterkste gasten mentaal het zwakste is. Ik noem geen namen, Devin.

Hoe flauw de humor van BB ook is, ik vond Miami Lice erg grappig :P

Team America... Beste twist ooit!!!

Oh en D*N dat van Zach onder de douche is niks nieuws voor BB. Volgens mij gebeurd dat wel elk seizoen. Jack shack...

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother US 16
« Reactie #30 Gepost op: 3-07-2014, 14:46:42 »
Ik vond het weer een leuke aflevering. Bij  Miami Lice moest ik gelijk denken aan de een de zelfde opdracht uit Seizoen 13.

Ik ben blij dat Donny de PoV gewonnen want ik hoop dat hij nog een paar dagen blijft
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #31 Gepost op: 3-07-2014, 14:59:13 »
Trouwens over Zankie, het moet in een van de komende afleveringen genoemd worden aangezien ik wil weten of het van Zach's, en voor mijn part zelfs Frankies, kant "echt" is. Zach noemde zichzelf een professionele bedrieger in zijn interviews, dus wie weet :P

Op de feeds is Zach schijnbaar een van de meer interessante mensen, heeft schijnbaar ook al een ruzie veroorzaakt, maar helaas zien we daar nog weinig van in de show...

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother US 16
« Reactie #32 Gepost op: 3-07-2014, 17:31:55 »
Ik vind de Have Not room trouwens weer geniaal bedacht, Want wie verwacht er nou dat dat het hele kamer bevroren is. Het is echt geen pretje voor de kandidaten om daar te verblijven. En helemaal niet als je ook nog eens geen warme douches hebt.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 16
« Reactie #33 Gepost op: 10-07-2014, 11:41:07 »
Neee net voor alle drama na de veto ceremonie begint is het afgelopen  :(
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #34 Gepost op: 10-07-2014, 14:30:12 »
Wat ben ik blij als Devin eruit ligt ::niet-ok::

Maar ja, volgens mij is nu het hele huis tegen Devin en ik denk dat Zach gewoon gaat blijven en voor een enorme lading drama gaat zorgen ::bravo::

Verder begin ik Frankie en Derrick leuker te vinden, zeker als alle Team America tasks zijn zoals de eerste van vandaag. Probleem met Derrick is dat het me een toffe kerel lijkt, maar dat hij denk ik te goed in het spel is en makkelijk naar de jury moet kunnen surfen en wie weet hoeveel verder.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 16
« Reactie #35 Gepost op: 10-07-2014, 19:45:03 »
Neee net voor alle drama na de veto ceremonie begint is het afgelopen  :(
Inderdaad :(

Devin heeft echt de slechtste gameplay ever. Eerst zegt ie dat ie Brittany nomineert voor persoonlijke redenen (wat gewoon betekend dat je elkaar niet mag) en probeert ie haar uit het huis te krijgen, maakt een deal met Paw paw om haar te redden als ie de veto krijgt wat ie uiteindelijk niet doet en opeens Brittany red omdat ze een moeder is ::). Als dat nog niet genoeg is nomineert ie iemand uit zijn eigen alliantie en heeft ie bij deze iedereen genaaid. (Good job buddy ::ok::).

Leeft Jocasta trouwens nog?  ??? Het lijkt wel of die alleen maar slaapt en bid ofso.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 16
« Reactie #36 Gepost op: 10-07-2014, 20:42:08 »
Wie is Jocasta? Maar leeft Victoria trouwens nog?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #37 Gepost op: 10-07-2014, 22:48:19 »
Wie is Jocasta? Maar leeft Victoria trouwens nog?

Eerlijk gezegd zegt een edit weinig, d'r zijn natuurlijk gevallen waarbij iemand daadwerkelijk afschuwelijk saai was (bijv. Jenn in BB14), maar schijnbaar moet Victoria op de feeds een trainwreck zijn.

http://www.bigbrotherfreelivefeeds.com/

Ik raad feed 2 of feed 6 aan ;)

Heb nog niet echt veel tijd gehad om te kijken en om heel eerlijk te zijn kijk ik nooit erg lang, maar laatst pakte ik wel een entertainend gesprek mee tussen Derrick, Cody, Zach en Christine (dat wat we vandaag in de show zagen, waar ze het erover hadden dat ze Brit wilde houden). 't Is af en toe wel leuk.

Tevens kun je youtube ook altijd wel checken voor interessante highlights van de feeds.

In ieder geval hier nog een update van allianties:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 16
« Reactie #38 Gepost op: 10-07-2014, 22:54:24 »
Ze zijn een alliantie vergeten. Jocasta:' The only real alliance I have is the one with Jesus'. ::)

Ik volg altijd de samenvattingen hier: http://big-brother-16-blog.blogspot.nl/
Weet je zeker dat je de interessante dingen meekrijgt en hoef je niet uren naar de feeds te kijken met de kans dat er vrijwel niets gebeurd ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 16
« Reactie #39 Gepost op: 11-07-2014, 01:04:33 »
Ik volg dezelfde blog als D*N en vind het ook heel handig.
Dat stukje wat catshee net noemt viel daar ook te lezen.
Je merkt wel heel erg dat de edit in de afleveringen soms een heel ander verhaal vertellen omdat ze noodzakelijk veel details weg moeten laten.
Dat is wel jammer  :-\\
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.