Auteur Topic: Big Brother Canada 2  (gelezen 26354 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Big Brother Canada 2
« Gepost op: 29-12-2013, 12:17:32 »
Het komt terug! In maart 2014.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #1 Gepost op: 29-12-2013, 12:19:09 »
Ik ga kijken. Ben.beniewd of het lijkt op BB US en BB UK
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #2 Gepost op: 29-12-2013, 16:13:29 »
Ik ga kijken. Ben.beniewd of het lijkt op BB US en BB UK

Een combi met wel de nadruk op US (ten minste dat was zo vorig jaar ;))

Ik ga ook kijken ::tandpastasmiley::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #3 Gepost op: 29-12-2013, 16:14:27 »
Een combi met wel de nadruk op US (ten minste dat was zo vorig jaar ;))

Ik ga ook kijken ::tandpastasmiley::

Ik kom er vanzelf achter. ik heb er iedergeval veel zin in.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #4 Gepost op: 11-02-2014, 22:28:42 »


 ::rofl::

Best leuk dat zoveel mensen een kleine bijdrage hebben gedaan. Volgens mij creëert Robyn beste sterke relaties met de mensen die ze cast.

Nog (minder dan?) een maandje.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #5 Gepost op: 6-03-2014, 16:09:33 »
Nou het is begonnen.

Allereerst: wat een idiote move van Paul, dat gaat hem sowieso tegen werken. Je zou zeggen dat mensen nu wel zouden moeten begrijpen dat BB een marathon is en geen sprint.

Ben ook niet al te enthousiast over de twist.

Maar ik vind er wel heel wat interessante leuke figuren tussen zitten dus ik blijf voorlopig nog even kijken. Première is toch nooit echt geweldig...

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #6 Gepost op: 7-03-2014, 19:29:40 »
 ::ohno::

Meteen een van mijn favorieten eruit...

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #7 Gepost op: 10-03-2014, 18:31:52 »
Volgens mij ben ik de enige die kijkt maar wilde toch even reageren op de eerste "fatsoenlijke" afevering.

Arlie the drama-queen ::rofl:: Geweldig, ik denk dat Arlie het nog weleens goed zou kunnen doen.

Heather the faux-mastermind ::bravo:: Zij gaat niet super ver komen maar ze is wel echt geweldig entertainment.

Ik weet nog niet helemaal waar ik sta met Kenny, ik mag hem en hij lijkt me een goede speler maar aan de andere kant ook een beetje een saaie gamebot :-\\ Zelfde geldt in principe voor Rachelle.

Ika blijft wel lachen (ik zie haar wel een paar ruzie's in de toekomst hebben ::jaja::).

Paul ::ohno::

Wat een irritante, domme idioot. BB15 was ongemakkelijk door racisme en weet ik het, en hier komt deze idioot. En als het nu eens logisch zou zijn... Maar het is belachelijk slechte gameplay. Niemand anders heeft Andrew namelijk echt iets racistisch of vrouwenhatend horen zeggen. Alleen zogenaamd tegen Paul... Hoe dom is deze gast ::)



Hopelijk deze week...

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #8 Gepost op: 23-03-2014, 20:12:45 »
Jeej, Paul weg, Heather blijft, erg benieuwd hoe het nu verder gaat! ;D
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #9 Gepost op: 27-03-2014, 22:34:15 »
Ik blijf het erg leuk vinden dit seizoen, maar t ziet er volgens mij niet erg goed uit voor mijn favorieten:

Ika, Heather en Adel :(

Ik hoop dat de 1st 5 binnenkort (beter heel snel) een foutje gaat maken en dat een van mijn drie favorieten (dat zal waarschijnlijk wel Adel moeten zijn) wat in beweging kan krijgen.

Verdere mogelijke favorieten: Ik vind Jon (vooral zijn dronken feest opdracht :P) en Kenny wel leuk. Sabrina is moeilijker.

Ik denk dat ze zichzelf een genie vind maar... kom op. Ik denk dat binnen de 1st 5 de jongens een veel sterkere band hebben en ik denk dat de jongens binnen die alliantie nog geen enkele concessies hebben moeten doen terwijl de vrouwen dat wel degelijk hebben moeten doen. De zogenaamde puppet mistress kan het voor mij toch niet halen bij de echte puppetmaster ;) Laten we het erop houden dat mijn mening wisselend over haar is.

Marsha the Moose is back ::bravo::

Verder heb ik echt een hekel aan Sarah en Rachelle en tegelijkertijd ben ik bang dat ze zomaar nog wel eens een tijdje zouden kunnen blijven ::ohno::

Met Heather en Ika genomineerd (twee van mijn favorieten) hoop ik dan maar dat Ika mag blijven, maar ik baal d'r van dat er sws een van hen twee moet vertrekken :\'(

In een ideale wereld wint in ieder geval de overgebleven nominee de volgende HoH.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #10 Gepost op: 27-03-2014, 22:46:30 »
Ik vind Heather zoooo stom ::rofl::.
Ika en Adel vind ik wel erg leuk en ik hoop echt heeeel erg dat ze ika er niet uit gaan stemmen maa rik vrees het ergste :(

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #11 Gepost op: 28-03-2014, 19:40:07 »
Ika :\'(

Ik had nog even hoop, maar nadat duidelijk werd wat ze had gewonnen wist ik dat dat het einde was :P

In mijn ideale scenario komt er een nieuwe alliantie met Adel, Heather, Jon en Neda (dat zijn mijn favorieten).
Wat betreft Canada als HoH hoop ik dat ze Andrew, Rachelle of Sarah (ook al was ze de enige die enigszins normaal reageerde op Ika's besluit (maar dat deed ze dan weer echt op een irritante manier)) nomineren.

Maar ik ben bang dat ze Sabrina of Heather zullen nomineren. Hopelijk wordt de first five een eerste tegenslag toegedeeld.

Ik blijf voorlopig in ieder geval Adel aanmoedigen ;D

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #12 Gepost op: 10-04-2014, 19:41:48 »
Mijn favorieten in een alliantie, Kenny wint Veto, Alli speelt de secret Veto niet en Sarah (mijn minst favoriete houseguest) gaat waarschijnlijk naar huis?

Top show ::bravo::

Ranking the houseguests:

1. Adel
2. Heather
3. Jon
4. Sabrina
5. Kenny
6. Arlie
7. Neda
8. Allison
9. Rachelle
10. Sarah

Maar eigenlijk vind ik iedereen in de top 8 wel leuk.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #13 Gepost op: 10-04-2014, 20:32:49 »
Ik ben het grotendeels met je eens :P. Neda vind ik alleen wel leuker en Sabrina helemaal niet :P.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #14 Gepost op: 10-04-2014, 21:17:37 »
Ik ben het grotendeels met je eens :P. Neda vind ik alleen wel leuker en Sabrina helemaal niet :P.

Ja, ik denk ook dat Neda veel potentie heeft maar ik zie haar te weinig :-\\

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #15 Gepost op: 10-04-2014, 21:40:29 »
DAt is waar. Ze komt er niet veel in voor, dat vind ik best jammer want volgens mij is ze een leuke kandidate. Maar aan de andere kant komt ze er niet voor niks niet veel in voor. Waarshcijnlijk is ze niet zo heel interessant (nog). Hoop wel dat we meer van haar gaan zien!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #16 Gepost op: 11-04-2014, 16:30:05 »
Ik vind Jon en Neda leuk ::love:: en Heather en Allison ook ::jaja::
Sarah vond ik wel heel oprecht en ik denk dat het heel fijn is om zo iemand in huis te hebben, maar ze speelde niet heel tactisch met Kenny... Kenny was ook wel leuk, maar hij had z'n baard wel mogen afscheren ;D

Arlie vind ik stom, lijkt me ook niet dat hij nu nog gaat winnen... En Adel vind ik qua persoon wel tof, maar qua gameplay niet boeiend genoeg om nog lang te blijven
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #17 Gepost op: 11-04-2014, 17:35:07 »
En Neda stijgt en Sabrina zakt ::rofl::
Eten stelen was briljant ::bravo::

Ik vind het jammer dat Kenny weg is aangezien hij me toch de meest interessante speler leek om tegen de nieuwe alliantie te strijden (sloppy seconds ::rofl::)

Ik vind Arlie op zich wel een toffe gameplayer maar tegelijkertijd vind ik hem af en toe ook een complete idioot :P

Verder, ik heb Arissa niet horen zeggen dat Kenny het eerste jurylid was ??? Vertel ik me, is er geen jury of...?

Wat er ook gebeurd kan Rachelle nu alsjeblieft weg ::)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #18 Gepost op: 17-04-2014, 20:05:01 »
Wow, wow, wow!

Awesome veto ceremonie, gooit het spel weer lekker door elkaar. Wel jammer dat mijn twee minst favoriete HGs niet meer genomineerd zijn, maar ik vind het wel leuk dat Allison wat moves aan het maken is. Als ze nu eens wat leukere (nieuwe) allies had :P

Ik denk dat Allison de juiste move heeft gemaakt en hoop dat ze zich beseft dat haar beste move is om Arlie te houden, ook al is dat ten kosten van Adel (:() en we dan (nog) geen epische ondergang van Arlie hebben. Maar het houdt het spel wel lekker spannend ;D

Zo zet ze het spel op voor een Arlie vs Jon scenario en denk ik dat zij met haar alliantie in een leuke positie in het midden komt. Het was in ieder geval een grote, gewaagde move en props voor Allison dat ze hem gemaakt heeft.

Mijn favoriet is nu Heather, maar Allison is wel een beetje omhoog geklommen.

Verder blijven de kleinere twists (geheime opdrachten) wel lachen :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 2
« Reactie #19 Gepost op: 20-04-2014, 13:27:03 »
Jon en Neda gaan lekker! Hopelijk richt Neda haar pijlen niet op Allison, of kan die een veto winnen, want ik vind ze alledrie leuk, en dan Heather nog erbij ;D

En jeej, Arlie weg! Vond zichzelf net even wat beter dan hij echt was imo..
Nieky grab a life vest!