Auteur Topic: Big Brother US 16  (gelezen 72944 keer)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 16
« Reactie #100 Gepost op: 18-09-2014, 12:52:48 »
Nou, so far so good. Frankie die beweert dat hij de beste speler is, maar ondertussen wel een Victoria probeert weg te spelen ::rofl::. Beastmode die alles op loyaliteit en competities gooit in Big Brother. Zo naïef... Terecht dat ze weg zijn!

Nu hopen dat Cody de HoH wint en voor zichzelf kiest door Victoria mee te nemen. Victoria zal wel Derrick kiezen en wie Derrick kiest maakt niet uit vermoedelijk. Dus de enife onverwachte wending die dit zeer voorspelbare seizoen nog kan nemen is Cody die Derrick evict ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #101 Gepost op: 18-09-2014, 16:20:35 »
Hoewel ik vind dat Derrick de winst verdient zie ik liever Cody winnen. Hem vond ik aan het begin helemaal niks, maar hij heeft zich ontpopt tot een goede speler vind ik. Dat Victoria in de f3 zit kan ik niet geloven. Hoewel het halverwege duidelijk werd dat iedereen haar mee wilde dragen dacht ik toch even dat het niet zou gaan lukken. Hoe het ook kan dat zij gewoon niks snapt van wat er gaande is. Het kan niet anders dan dat zij zich heel dom gaat voelen als ze de serie terugkijkt :P.

Ik denk dat het voor Derrick nog lastig kiezen gaat worden eigenlijk. Neemt hij Victoria mee heeft hij meer kans omdat weinig mensen Victoria's spel zullen waarderen. Maar als hij Cody mee neemt zullen ze Derrick meer respecteren omdat hij zich houd aan die ene alliance. Ik denk wel dat hij in beide gevallen zou winnen, maar met Cody zal het zeker moeilijker zijn dan met Victoria naast zich.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #102 Gepost op: 18-09-2014, 16:31:16 »
Nu hopen dat Cody de HoH wint en voor zichzelf kiest door Victoria mee te nemen. Victoria zal wel Derrick kiezen en wie Derrick kiest maakt niet uit vermoedelijk. Dus de enife onverwachte wending die dit zeer voorspelbare seizoen nog kan nemen is Cody die Derrick evict ::jaja::

Derrick zou inderdaad een Neda'tje gedaan kunnen hebben door met de overduidelijke jury-goat naar de f3 te gaan. Cody zou zomaar zijn John kunnen worden :P Ik denk dat het puur speculatief is want ik denk dat Cody een poes zal blijven en met Derrick naar de f2 gaat -zeker na zijn speech- maar mogelijk was het een betere move geweest voor Derrick om Victoria te booten. Hij wint van iedereen lijkt me, zover ik weet ziet iedereen in de jury hem en als een goede speler en als iemand die ze mogen en hij heeft de hele "for my family"-angle perfect gewerkt zonder dat het averechts gaat werken. Als er een kans is dat iemand hem eruit werkt in de f3 zou dat Cody zijn om met Victoria naar de finale te gaan.

Maar in alle eerlijkheid hoop ik dat het niet gaat gebeuren en ben ik nu Team Derrick. Omdat ik het hem het meeste gun en hij het beste heeft gespeeld en ik een schijthekel heb aan Cody en... omdat er 0% kans is dat Victoria ook maar iemand in de f2 kan verslaan. Ik denk zelfs dat als ze Joey terugbrengen en haar tegenover Victoria in de F2 zetten en de jury laten stemmen, dat Victoria verliest ::rofl::

Wat ik verder hoop is dat Zach ::love:: AFP wint, Frankie alsnog gebooed wordt op finale night en dat de Survivor première fantastisch zal zijn :P

Waarom moet Zach AFP winnen?



Ook wat geweldige momenten die de show helemaal niet gehaald hebben :D

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 16
« Reactie #103 Gepost op: 18-09-2014, 16:40:47 »
Een uur lang Zach kan ik niet aan hoor ::rofl::
En ik heb een zwak voor Nicole, dus stiekem hoop ik dat zij AFP wint, maar Zach gun ik 'm ook ::jaja::

De rest. Mwah, not so much. Allemaal suffe spelers. Oh, behalve Donny, die was lief.
Nieky grab a life vest!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #104 Gepost op: 18-09-2014, 16:58:08 »
Ugh nee Zack, die haat ik pas erg! :P.
Nicole zou heel goed de AFP kunnen winnen en anders wordt het Donny. Die gun ik het ook, een beste kerel is dat. Hij zat al niet veel meer in het spel dan Victoria maar had wel iets beter door wat er aan de hand was. Hij had echter niet de social-/fysiekegame om iets te kunnen veranderen aan de situatie.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #105 Gepost op: 24-09-2014, 18:59:18 »
Vandaag is de finale, dus morgen kan ik de Derrick overwinning eindelijk als officieel zien :P

Dus ja, ik verwacht dat Derrick wint en ik hoop het nu ook wel aangezien ik het die andere 2 niet echt gun. Voor de AFP verwacht ik Donny :-\\ hoop ik Zach ::bravo:: en vrees ik Frankie ::ohno::

Oh, en Dr. Will doet dit jaar weer de "jury roundtable", dus de fanboy in mij is blij maar tegelijkertijd vond ik hem vorig jaar weinig toevoegen... Zach zal in ieder geval blij zijn hem te zien ;D

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #106 Gepost op: 25-09-2014, 16:13:09 »
Geen grote shocker hier :P Derricks winst is waarschijnlijk de meest dominante overwinning ooit en zijn game dit jaar was denk ik tevens de beste ooit. Hij staat niet op de nummer 1 positie bij mijn beste spelers en al helemaal niet bij mijn favoriete, maar hij heeft wel verdiend gewonnen...

Frankie die niet eens de top 3 van America's Favorite Houseguest haalde ::rofl:: Hij was geschokt volgens mij :P

De finale zelf was niet al te geweldig en persoonlijk denk ik dat ze weer terug moeten naar hoe ze de jury vragen vroeger deden. Niet live dus. Zorgt voor veel betere TV.

Ondanks dat de tweede helft van het seizoen niet geweldig entertainend was, denk ik wel dat het wat memorabele (all-star waardige) kandidaten heeft opgeleverd met Zach, Donny, Derrick, Nicole en (helaas) Frankie. De enige daarvan die echt hoog zal komen op mijn persoonlijke favoriete lijstje is:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Nou, en dan nu door met die Survivor première ::hyper::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 16
« Reactie #107 Gepost op: 25-09-2014, 17:20:47 »
Jaaaa Donny ;D Het is hem gegund. En Zach en Nicole in de top 3 en Frankie niet ::rofl:: Wat een heerlijkheid! Toch fijn om te zien dat America alle schapen (Victoria, Cody, Caleb, Christine, etc) dit jaar niet zo boeiend vond.

En wat een domme move van Cody om Victoria weg te sturen. Zou hij echt gedacht hebben een kans te maken tegen Derrick? Al moet ik zeggen dat met die 2-2 gelijke stand op een gegeven moment ik wel zoiets had van 'het zal toch niet...?'. Maar natuurlijk. Het zou ook niet. Derrick gewonnen, verdiend, maar suf en saai. Op naar volgend jaar met hopelijk een wat spannendere gameplay ::ok::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #108 Gepost op: 28-09-2014, 15:36:53 »
En wat een domme move van Cody om Victoria weg te sturen. Zou hij echt gedacht hebben een kans te maken tegen Derrick? Al moet ik zeggen dat met die 2-2 gelijke stand op een gegeven moment ik wel zoiets had van 'het zal toch niet...?'. Maar natuurlijk. Het zou ook niet. Derrick gewonnen, verdiend, maar suf en saai. Op naar volgend jaar met hopelijk een wat spannendere gameplay ::ok::

Schijnbaar heeft Cody op de feeds de jury stemmen zitten tellen en hij kwam er toen op uit dat hij niet zou winnen ::rofl:: Ik snap het ook niet :P

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 16
« Reactie #109 Gepost op: 5-10-2014, 04:11:00 »
Ik loop altijd talloze afleveringen achter om live mee te discussiëren, maar vooruit: goed gespeeld van Derrick, terecht gewonnen imho, maar wel voorspelbaar inderdaad.

Beste Zing kwam van Kathy Griffin:"Victoria, I would zing you, but  i'm only allowed to zing people who are playing Big Brother."

En Zankie was adorable. Ik vond Frankie eigenlijk nog wel lachen, zo over the top, hilarisch!