Auteur Topic: Big Brother US 15  (gelezen 72653 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 15
« Reactie #100 Gepost op: 17-08-2013, 16:51:07 »
Daar ben ik het wel mee eens ja. Candice gaat alleen maar schreeuwen tegen GM denk ik. Judd die komt terug met wraakacties tegen het hele huis. Wat zeer interessant zou kunnen zijn :P.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 15
« Reactie #101 Gepost op: 19-08-2013, 01:49:15 »
Spoiler: Spoiler have nots (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 15
« Reactie #102 Gepost op: 19-08-2013, 13:48:29 »
Ik kan niet helemaal zien wat daar aan de hand is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 15
« Reactie #103 Gepost op: 19-08-2013, 13:52:29 »
Ik kan niet helemaal zien wat daar aan de hand is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
::jaja::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 15
« Reactie #104 Gepost op: 24-08-2013, 19:36:11 »
D'r is (en was eigenlijk al voor een paar weken zo) echt niemand meer die ik echt leuk kan vinden ::ohno:: Begin een beetje met dit seizoen te worstelen. Dat gebeurd me normaal niet zo snel met een live seizoen.

De enige die ik als spelers en persoonlijkheid op tv wel mag zijn McCrae, Spencer en (verbazingwekkend genoeg) Aaryn. Maar die laatste twee hebben dingen op de feeds gezegd die toch echt niet door de beugel kunnen.

Ben erg blij dat Helen eruit is. Had echt een bloedhekel aan haar, terwijl ze waarschijnlijk een van de meest aardige personen in het huis was. Maar ik vond haar zo over-enthousiast en vervelend in haar DR's. Plus de manier waarop ze mensen probeerde te bespelen in het huis vond ik vrij doorzichtig en te vaak herhalend (huilen, moeder zijn en wat Amerika denkt was zo'n beetje haar M.O.).

Verder geef ik op dit moment Andy en McCrae de beste kans om te winnen.

Spoiler: HoH en terugkerend jurylid (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: nominaties en plannen HoH (klik om te tonen/verbergen)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 15
« Reactie #105 Gepost op: 24-08-2013, 19:40:19 »
Spoiler: nominaties en plannen HoH (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 24-08-2013, 19:54:35 door Bjorrnajax »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 15
« Reactie #106 Gepost op: 24-08-2013, 20:37:39 »
Ik vind het heel verleidelijk om de spoilers te gaan lezen maar ik houd me in. Ik ben erg benieuwd wie er terug gaat komen. Ik moet ook zeggen dat ik dit seizoen nu niet meer echt voor een bepaalde speler ben. Eerst vond ik amanda en mccrae heel leuk, maar ik zie steeds meer in dat amanda eigenlijk best bitchy is. McCrae is nog wel leuk, ik zou het een GE-WEL-DIGE move van hem vinden als hij Amanda dumpt, maar dat zie ik niet gebeuren.
Aaryn begin ik ook leuker te vinden, ik vind het alleen jammer dat ze telkens doet wat amanda wil omdat ze bang voor haar is. Ze had de vorige keer eigenlijk amanda moeten nomineren en dan denk ik dat ze er uit gestemd was. Veel zien toch wel in hoe groot gevaar ze is, ze willen haar gewoon zelf niet nomineren, maar als ze het idee hebben dat ze haar eruit kunnen krijgen zou volgens mij iedereen behalve mccrae het doen.
Nou ik ben benieuwd naar volgende aflevering :)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 15
« Reactie #107 Gepost op: 29-08-2013, 12:08:07 »
Wow. "Sit down trash." Mooie vetoceremonie!

En wat mij betreft is het bye bye Andy ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 15
« Reactie #108 Gepost op: 29-08-2013, 15:19:11 »
Wow. "Sit down trash." Mooie vetoceremonie!
Dat was echt nergens voor nodig.

Eerst zat er nog een strategisch plan achter (waarvan ik niet denk dat het ooit had kunnen werken) maar na de veto was het echt kwaadaardig bedoeld (daarvoor wss ook, maar ze had een excuus dat ze Andy ermee wilde redden).

Verder denk ik dat Aaryn eruit gaat morgen. Ik denk dat Andy McCranda achter zich heeft, Aaryn GM en Judd maar voor mijn gevoel is Spencer closer met Andy.


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 15
« Reactie #109 Gepost op: 29-08-2013, 17:38:33 »
Ik vraag me af wat Judd gaat doen. Hij ging nu natuurlijk samenwerken met Elissa en Aaryn, maar hij begrijpt ook wel dat het plan mislukte en nu moet hij bedenken wat voor hem het slimste in. Als hij weet wat Spencer gaat stemmen kan hij een slimme keuze maken.

Voor McCranda maakt het eigenlijk niet zo veel uti wat ze stemmen. De rest is nu toch eigenlijk tegen ze. Andy en Aaryn zien ook in dat ze met McCranda derde worden en ze beter met de rest kunnen gaan werken.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 15
« Reactie #110 Gepost op: 30-08-2013, 11:40:58 »
Spoiler: afvaller (klik om te tonen/verbergen)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 15
« Reactie #111 Gepost op: 30-08-2013, 13:54:01 »
Ik snapte de goodbye message van Elissa ook niet helemaal. Ze waren juist goed aan het samenwerken en helemaal buddy buddy aan het knuffelen en dan zo'n doods berichtje... Ik heb echt medelijden met Aaryn gekregen ::jaja:: en ik geloof ook wel dat al haar opmerkingen niet zo bedoeld waren, de andere houseguests kunnen daar het best over oordelen lijkt me.
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 15
« Reactie #112 Gepost op: 30-08-2013, 16:47:59 »
Zuigt voor Aaryn dat ze de eerste is die een realistische edit krijgt en zo erg op haar gedrag word aangekeken. Ze is niet de eerste in BB en ze is ook niet de enige dit seizoen. Ook lekker hypocriet om eerst doodleuk homofobe Jeff the interviewen en dan Aaryn op haar gedrag in het huis aan te vallen.\

Dit seizoen is echt...

Het is entertainend geweest (en bij tijden oncomfortabel om naar te kijken) maar ik ben bijna zeker dat de ontknoping en de uiteindelijk winnaar zullen tegenvallen. D'r is bijna niemand die grote acties dit seizoen heeft gehad, er is geen leuke underdog en heel veel hebben dingen in het huis gezegd die eigenlijk niet kunnen. Ik moet zeggen dat ik blij ben wanneer Survivor weer begint waar we uiteindelijk toch altijd wel via de edit een interessante ontknoping en edit krijgen en waar ik waarschijnlijk nooit te weten zou komen dat er homofobe en racistische spelers waren (ik weet dat dat een beetje "close minded" is maar zoals ik al zei, soms vond ik het ongemakkelijk om dit seizoen te kijken).

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 15
« Reactie #113 Gepost op: 30-08-2013, 17:04:03 »
Ik vond het ook erg zielig voor Aaryn, vooral van het publiek die haar gewoon doodleuk uitlacht,  terwijl er waarschijnlijk ook wat mensen in hrt publiek zitten, die net zo erg zijn als Aaryn.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 15
« Reactie #114 Gepost op: 30-08-2013, 23:04:33 »
JA inderdaad. En ik denk dat Aaryn zich echt niet bewust van was wat ze precies zei / hoe het werd opgevat.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 15
« Reactie #115 Gepost op: 31-08-2013, 20:09:30 »
Wat ook erg is, is dat ze nu weet dat haar leven in ieder geval op een negatieve manier gaat verranderen,
MAAR dat ze nu nog een maand in the jury-house kan gaan zitten,
zonder precies te weten hóé erg het is...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 15
« Reactie #116 Gepost op: 31-08-2013, 23:48:51 »
Wat ook erg is, is dat ze nu weet dat haar leven in ieder geval op een negatieve manier gaat verranderen,
MAAR dat ze nu nog een maand in the jury-house kan gaan zitten,
zonder precies te weten hóé erg het is...

Ik meen dat er wel kort contact is met een familielid vlak nadat ze zijn afgevallen (ik meen dat Will nadat hij eruit was gestemd in AS een snel gesprek had gehad met zijn vriendin) en zelfs dan vind ik (en ik hoop dat ze dat ook zullen doen) dat de productie haar iig even moet waarschuwen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 15
« Reactie #117 Gepost op: 1-09-2013, 03:34:54 »
zooo ik ben weer bij na m'n vakantie. Helen weg *snikt*  :\'(, Jessie die valt :\'(, Judd komt terug, Elissa wint HOH ::bravo::, Aaryn krijgt er zelfs zelfmoordneigingen van (en probeert het met nagellak remover ::rofl::), Amanda is crazy zelfs nog erger dan GM ooit is geweest, En nu heb ik medelijden met Aaryn.

Wie zijn er over....
Amanda: Verschrikkelijk mens, hoe heb ik die aan het begin leuk kunnen vinden :-\\. Ze is een bitch, speelt het spel persoonlijk en alles draait om haar.
MCcrae: Hoewel hij niet dezelfde acties heeft als Amanda, is hij wel degene die naast haar staat. Amanda wordt zijn ondergang, hoop ik.
Andy: Ik kan hem ook al een tijdje niet meer uitstaan. Hij is heel erg achterbaks geweest tegen zo'n beetje al mijn favorieten dusja.
Judd: Ik heb nog steeds een vrij neutraal gevoel bij hem. Geen favoriet maar hij staat aan de goeie kant nu.
Ginamarie: Ik weet niet of ik nu gewoon teveel gedronken heb, maar GM is nu eigenlijk bijna mijn favoriet. Ze is opzich best grappig als ze geen bitch of racist is ::).
Elissa: Tsja, ze is nu de underdog. Ze heeft wat acties gehad die raar waren en ze is niet de meest briljante speler. Maar ze is wel de enige die ik nog als favoriet kan beschouwen.
Spencer: Ohjah hij is er ook nog *zucht*. Met hem was ik weken geleden al klaar, maar op dit moment zijn er bigger fish to fry.

Als Amanda er niet snel uitgaat, dan gaat dit seizoen echt niet leuk meer worden ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 15
« Reactie #118 Gepost op: 2-09-2013, 16:09:47 »
Is er iemand die de livefeeds bekijkt?
Ik vind het namelijk opvallend dat Amanda zichzelf zo zielig vind terwijl de edit heeeel negatief is over haar. Nou vraag ik me af of dat zeilig zijn gespeeld is of dat de edit een beetje een vertekent beeld geeft.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 15
« Reactie #119 Gepost op: 3-09-2013, 00:30:22 »
Is het erg dat ik hoop dat Amanda de veto wint zodat mcCrae eruit gaat? ;D Ik vind hem maar suf.
Nieky grab a life vest!