Auteur Topic: Big Brother Canada 1  (gelezen 24905 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Big Brother Canada 1
« Gepost op: 23-02-2013, 14:31:38 »

De house guests:

Jillian MacLaughlin


Thomas Plant


Peter Brown


Talla Rejaei


Suzette Amaya


Danielle Alexander


Aneal Joshua Ramkissoon


Emerald “Topaz” Brady


Liza Stinton


Anuj ‘AJ’ Burman


Emmett Blois


Kat Yee


Andrew Monaghan


Alec Beall


Gary Levy


Big Brother Canada premieres Wednesday, February 27th

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2013, 14:58:36 »
Heb hier echt super veel zin in!

http://blogs.slice.ca/meet-the-big-brother-canada-houseguests/

Verwacht dat ik Aneal, Liza en vooral Alec geweldig ga vinden en me enorm ga ergeren aan Peter en Andrew maar dat zijn eerste indrukken. Ik krijg ook wel entertainende villain vibes bij Danielle. Ik heb daarnaast een interview met Gary en AJ gezien, Gary is over the top, weet nog niet wat ik van hem vind. AJ komt over als saai. Ik denk dat Thomas en Emmet de hero/competitie beesten gaan worden. Jillian denk ik weinig van te gaan zien. Suzette lijkt me een heel erg interessante speelster te kunnen worden. Ik ben de interviews van Kat, Talla en Topaz alweer vergeten. Al maakte die laatste ook wel een goede indruk op me.

Cast:


Huis en host:

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #2 Gepost op: 3-03-2013, 02:30:10 »
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien!
Echt heel erg leuk!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #3 Gepost op: 3-03-2013, 20:49:29 »
Ik had niet door dat het al begonnen was! Ik ga het 'gelijk' kijken xD

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #4 Gepost op: 3-03-2013, 21:06:54 »
Vind het tot nu toe ook geweldig, Alec, Liza en Aneal zijn vroege favo's. Kreeg toch wel het juiste beeld bij die interviewtjes. Tom&Emmet kan wel interessant worden, ben benieuwd.

De HoH is gewonnen door:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hij/zij nomineerde:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De POV winnaar is:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #5 Gepost op: 14-03-2013, 00:36:52 »
Had ik trouwens al gezet dat op die foto hierboven Jillian echt net een travestiet lijkt?

Ik vind het trouwens best een leuk seizoen tot nu toe. Er zijn niet echt mensen die ik leuk vind, dat is wel jammer. Iedereen mag van mij er uit :P.

Ohnee, nuu ik er over nadenk. Alec en Daniel zijn best leuk, de rest is allemaal stom :P

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #6 Gepost op: 16-03-2013, 13:42:39 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2013, 14:17:52 »
Ik vind het super tot nu toe, maar vond de powershift vreselijk. Voelt gewoon oneerlijk en ik vond Aneal wel leuk. Suzette en AJ vind ik daarentegen maar niks. Ik vind Alec, Liza, Peter en Tom totnogtoe het meest interessant (in die volgorde) en vind de gameplay van de eerste 3 ook wel indrukwekkend. Voor de rest vind ik Gary ook wel leuk en Talla is ook wel hilarisch ::rofl::

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #8 Gepost op: 24-03-2013, 18:57:18 »
Blij dat Tom en Liza eruit liggen :)
Ik vind alle kandidaten die er nu nog inzitten leuk, behalve AJ vind ik saai!
AJ en Suzette zijn genomineerd, ik hoop dus dat AJ eruit gaat.


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #9 Gepost op: 26-03-2013, 22:16:32 »
Volgens mij heb ik iets gemist. Ik dacht dat andrew HoH had gewonnen maar nu lijkt het alec te zijn?

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #10 Gepost op: 27-03-2013, 13:42:54 »
@Vieffan

Ja, Andrew had HoH gewonnen voor alleen toen er een tweede persoon naar huis moet.
De dag erna was er gewoon weer een nieuwe HoH proef en die heeft Alec gewonnen voor de hele week.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #11 Gepost op: 27-03-2013, 15:27:34 »
@Vieffan

Ja, Andrew had HoH gewonnen voor alleen toen er een tweede persoon naar huis moet.
De dag erna was er gewoon weer een nieuwe HoH proef en die heeft Alec gewonnen voor de hele week.

ohja. ofc, dom ;D

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #12 Gepost op: 30-03-2013, 16:52:57 »
Jammer dat Suzette naar huis moest, maar het was te verwachten al sinds het begin van de week.
Ik ben blij en vind het interessant dat Topaz HoH is geworden.
Verder vind ik Alec veel stukken minder geworden, daarnaast irriteer ik me een beetje aan AJ, Emmet en Jillian. Ik hoop dat Topaz een van deze mensen nomineert.
Ik ben nu voor Talla, Andrew, Topaz en een beetje voor Gary.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #13 Gepost op: 15-04-2013, 16:57:10 »
Ik snap echt totaaal niet waarom Peter de veto niet ging gebruiken voor Topaz.  Dan was er een van de tegenstanders eruit gegaan.
Ok dan was het 2 - 3 geweest, maar nu is het 1 - 4... I don't get it xD.

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #14 Gepost op: 15-04-2013, 21:51:31 »
Inderdaad Vieffan, ik vind het ook heel dom van Peter.
Maar hopelijk komt Topaz of Gary terug!
Maar nu ziet het eruit dat Emmet, Jillian en Peter samenwerken om Talla en Andrew eruit te krijgen.
Ik kan Emmet en Jillian echt niet uitstaan, en Andrew is ook niet meer mijn favoriet.
Talla is soms te te te explosief, maar dat is ook heel grappig om naar te kijken xd
Peter vond ik tot kort geleden een ontzettend goede speler, maar ik vond deze actie van Peter echt nergens op slaan.

Ik hoop dat dit gebeurd: Peter word er uiteindelijk uitgestemd, Topaz keert terug, Andrew, Talla en Topaz maken complotje. Dan spelen de HOH: Topaz, Andrew, Talla en Emmet. Dan moet een van de drie de HOH winnen en Emmet en Jillian nomineren, en dat dan eindelijk eens een van de twee word weggestuurd, en de week erop moet de andere naar huis. Dan top 3: Topaz, Andrew, Talla... Dan wint Talla of Topaz de proef en neemt de ander mee. Top 2: Topaz en Talla, en dan maakt het voor mij niet uit wie wint :)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #15 Gepost op: 16-04-2013, 12:25:07 »
Volgens mij wil Jillian nog steeds Peter eruit spelen, maar ze heeft haar tactiek aangepast door wat Emmett zei over dat Andrew Talla zou veto'en en dat dan Emmett on the block kwam waardoor hij weer gevaar liep. Die kans was behoorlijk reëel als ze Peter en Talla genomineerd had, maar nu ze Peter en Andrew genomineerd heeft moet Andrew de veto wel op zichzelf gebruiken in zo'n geval en kan Jillian alsnog Talla nomineren. De kans dat Talla de veto wint en 'm op Andrew gebruiken kan is veel kleiner, dus zijn deze nominaties beter om uiteindelijk Peter er veilig uit te krijgen. 
Nieky grab a life vest!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #16 Gepost op: 16-04-2013, 12:58:24 »
Inderdaad. Jil wil volgens mij nog steeds peter eruit. terwijl emmett misschien peter nou zou willen houden. Tenminste dat doen de afleveringen ons denken. De live feeds (weet niet of iemand wel eens kijkt, ik wel) die vertellen wel een kleine beetje een ander verhaal soms :P. Heb alleen deze week bijna niet kunnen kijken dus weet niet hoe het nu zit.
Ik hoop dat peter weer pov wint, want hij heeft het nodig en ik wil heel graag dat hij er langer in blijft.
Talla verdient geen top 3, en andrew is echt een jerk. Eerst vond ik hem wel leuk maar hij zit telkens peter en alex te bashen. jill en emmett hebben het goed gespeeld en in dat opzicht verdienen ze de winst, maar ik vind ze niet leul :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #17 Gepost op: 16-04-2013, 18:31:05 »
Ik ben voor Jillian ::jaja:: En anders toch Talla, ook al is dat een enorme floater, ik vind haar wel leuk...
Nieky grab a life vest!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #18 Gepost op: 19-04-2013, 17:20:33 »
Peter :(

Ik vraag me toch af of Peter niet beter Topaz had kunnen houden.

en noooo niet gary!

het is trouwens echt ridiculous hoeveel twists er in dit seizoen voorkomen.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Canada 1
« Reactie #19 Gepost op: 2-05-2013, 13:04:03 »
Waar download ik dit?
Ben wel geinteresseerd  :D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.