Auteur Topic: Big Brother UK 13  (gelezen 8522 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Big Brother UK 13
« Gepost op: 4-06-2012, 20:42:48 »


Voor de geïnteresseerden: morgen is de kick-off van de 13e BigBrother reeks in UK. Geen Big Brother zoals in Amerika, maar het voor ons vertrouwde concept van nomineren en kijkers die wegstemmen (of redden).

Wel veel game twists en meestal ook onderling drama en gewoon veel lachen. Ik ga het denk ik nog eens kijken. Hopelijk zijn het leuke kandidaten, want daar valt of staat alles mee.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Big Brother UK 13
« Reactie #1 Gepost op: 24-06-2012, 20:50:15 »
Dit seizoen is excellent.

Ik had nog nooit eerder naar bbuk gekeken maar... ik vind het geweldig, eigenlijk. Het staat ook op youtube, dus het bekijken is geen enkel probleem.

omdat het seizoen nu loopt, kun je het ook LIVE bekijken op het internet. Op www.tvnutters.com is er een live feed. BBUK wordt gewoonlijk om 11 uur 's nachts uitgezonden, in de weekends (en op vrijdag) is dat een uur vroeger (tien uur dus).
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother UK 13
« Reactie #2 Gepost op: 25-06-2012, 09:24:22 »
Ik vind het ook best wel vermakelijk. Helemaal anders dan US natuurlijk, al is het dit jaar ietsje strategischer nu ze wél over nominaties mogen praten onderling.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Big Brother UK 13
« Reactie #3 Gepost op: 26-06-2012, 17:09:45 »
mochten :P. BB heeft die regel al afgelast, spijtig genoeg.

Also: Dag 20 was enorm oncomfortabel om te zien X__X

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother UK 13
« Reactie #4 Gepost op: 29-06-2012, 15:32:24 »
Ik heb het nog niet kunnen zien. Lijk de laatste tijd last te hebben met de videos. De HD versies willen niet meer afspelen op m'n tv...