Auteur Topic: Big Brother US 14  (gelezen 56095 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 14
« Reactie #20 Gepost op: 19-06-2012, 10:15:01 »
Ik ben benieuwd. Ik ga the glass house ook wel kijken, tenminste de eerste afl. Maar de show lijkt me eigenlijk niet zo leuk. De kijkers hebben daar te veel invloed op het spel vind ik.

Ik vind er helemaal niks aan. Zit nu de eerste aflevering te kijken. De opdrachten van kijkers komen in no-time voorbij. Gaat veel te snel. En ik mis het strategische spel wat Big Brother wel heeft.
The sun came up and reality set in.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #21 Gepost op: 20-06-2012, 15:51:44 »
Trouwens ik heb de promo gevonden met goede kwaliteit en daar zit ook nog een tweede bij. Niet dat die veel onthult, maar wilde hem toch even laten zien.



Contestants you love: Evel Dick? WTF?! haha (schijnbaar heeft Rachel hem keihard uitgelachen bij Rob has a podcast omdat hij werd beschouwt als een held/iemand om van te houden in de promo)

Trouwens ook wel vet dat ze Janelle nog steeds bekend genoeg beschouwen om in een promo te showen.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #22 Gepost op: 28-06-2012, 20:21:14 »


Gaan schijnbaar geruchten over dat er kandidaten uit het verleden terug komen om als mentor te fungeren

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 14
« Reactie #23 Gepost op: 29-06-2012, 19:42:02 »
Krijgen we weer Branchel :P
The sun came up and reality set in.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #24 Gepost op: 29-06-2012, 19:50:10 »
Geruchten gaan dat het zijn:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Maar het zijn maar geruchten en dan zijn er ook nog allerlei theorieën over hoe ze nauw precies in het spel fungeerde. Of ze bijvoorbeeld op een gegeven moment de kans krijgen om mee te mogen doen.

Maar wie weet is er over een paar dagen alweer duidelijk dat het een totaal andere twist is.

Als het trouwens waar is ben ik wel redelijk blij met wie terugkomen. Allemaal goede spelers en de meeste wel leuke karakters.

Ach ja we zullen zien. Heb er in ieder geval erg veel zin in ;D

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 14
« Reactie #25 Gepost op: 29-06-2012, 21:31:36 »
Janelle ::ok::  zou ook verklaren waarom ze in de promo zit.
The sun came up and reality set in.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #26 Gepost op: 2-07-2012, 14:17:02 »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 14
« Reactie #27 Gepost op: 2-07-2012, 18:22:43 »
Zo, daar hebben ze flink wat werk van gemaakt zeg! Wel gaaf! Deden ze dit eerdere jaren ook al, omdat één van die reporters zegt dat hij een 'vets' is?
The sun came up and reality set in.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #28 Gepost op: 2-07-2012, 18:54:48 »
Ja, schijnbaar wel. Maar kan me niet herinneren dat het zo uitgebreid was. Het is natuurlijk vooral om het huis te laten zien. Vind het huis wel aardig btw. Al heb ik het idee dat van wat we hebben gezien geen plaats biedt aan 16 deelnemers, laat staan aan wat ik maximaal kan zien 20.

Men verwacht dat woensdag of donderdag de cast bekend wordt gemaakt en dan hopelijk ook iets van een twist.
Weet nog niet hoe het zit met de mentor-geruchten maar begin het een beetje onwaarschijnlijk te vinden.

Ik denk dat de meeste kijkers niet eens weten wie Danielle Reyes is (zonde want ze is awesome en als ze echt terugkomt is het echt supervet) en Mike en Janelle zijn natuurlijk ook al van best ver terug hoe wel ze wel wat memorabeler waren dan Danielle in all-stars.
De enige die redelijk logisch is als iemand die terugkomt is Dan.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #29 Gepost op: 3-07-2012, 00:08:28 »
Geruchten gaan dat het niet Danielle maar Rachel is (echt? 3 seizoenen achter elkaar?).

In ieder geval 2 "we love" (Janelle en Dan) en 2 "we love to hate" (Boogie en Rachel???)

Het schijnt ook dat Boogie gelekt zou hebben en misschien niet mag meedoen. Daarnaast nog eens het gerucht dat ze meer "Vets" in sequester hebben dan 4 en ook meer "newbies" dan er wss binnenkomen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 14
« Reactie #30 Gepost op: 3-07-2012, 08:32:31 »
GEEN rachel please :P. Die heb ik echt wel genoeg gezien ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #31 Gepost op: 5-07-2012, 19:44:55 »
De cast
http://www.cbs.com/shows/big_brother/photos/115129/meet-the-cast

http://www.cbs.com/shows/big_brother/cast/

Hier komen hopelijk alle interviews
http://www.youtube.com/user/gravytrainprods


Alweer een Hantz ::ohno:: Maar deze lijkt me eigenlijk best wel leuk, we zullen zien.
« Laatst bewerkt op: 5-07-2012, 20:04:06 door catshee »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 14
« Reactie #32 Gepost op: 12-07-2012, 11:10:49 »
De mentors zijn ook uitgelekt zag ik in een kop van een website. Maar heb niet geklikt, wil het nog niet weten! Haha.
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 14
« Reactie #33 Gepost op: 18-07-2012, 11:35:53 »
Nou, de eerste twee afleveringen zijn geweest. Iemand al gekeken? Ik ben een beetje bang dat het de de grote mentor-show gaat worden.. wel leuk dat er nu een extra laag in het spel komt, en een extra competitie. Al is er daardoor weer minder ruimte/tijd voor het in beeld brengen van strategisch spel.

Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond en de komende weken...
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #34 Gepost op: 18-07-2012, 14:55:57 »
Ik had niet door dat het alweer begonnen was, binnenkort maar even gaan kijken dan :)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #35 Gepost op: 18-07-2012, 17:12:21 »
Nou, de eerste twee afleveringen zijn geweest. Iemand al gekeken? Ik ben een beetje bang dat het de de grote mentor-show gaat worden.. wel leuk dat er nu een extra laag in het spel komt, en een extra competitie. Al is er daardoor weer minder ruimte/tijd voor het in beeld brengen van strategisch spel.

Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond en de komende weken...

De eerste afvaller was belachelijk. Gewoon niet eerlijk. En dat gewoon zodat ze zoveel mogelijk mentoren in het spel kunnen laten komen. Daar ben ik 99% zeker van. Anders zou de show te snel gedaan zijn en ik zie de mentoren echt niet terugkomen om een 1/4de kans op $100.000, zonder echte faam als beste speler ooit van BB (voor iemand als Boogie en Janelle, misschien zelfs Dan gaat het echt niet om die $500.000 (Boogie heeft zijn restaurantjes en hij en Will hebben in all-stars meerdere malen gezegd dat ze eigenlijk verlies draaide terwijl ze daar waren en Janelle is schijnbaar met een rijke man getrouwd)).
Maar op zich is zo het spel wel lekker vroeg en sterk begonnen. De coaches zijn hard aan het spelen, maar volgens livefeed kijkers beginnen de spelers zich steeds minder van de coaches aan te trekken. Oftewel de mentoren gaan wss niet keihard domineren.
Voor de rest Willie: "Ik zal ze nooit vertellen dat ik Russells broer ben! Nooit!!!" Eerste week: "Ik ben de broer van Russell Hantz." ::rofl::
Ik vind de newbies wel redelijk. Ian... WTF? Wel om gelachen.
Ashley is hilarisch. Wil is ook wel grappig. Joe is afschuwelijk in de DR. Ik denk dat ze hem in de HoH-room zelf nog kunnen horen.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 14
« Reactie #36 Gepost op: 18-07-2012, 17:28:25 »
Ashley is hilarisch. Wil is ook wel grappig. Joe is afschuwelijk in de DR. Ik denk dat ze hem in de HoH-room zelf nog kunnen horen.

Zeg dat wel ja. Schreeuwlelijk.
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 14
« Reactie #37 Gepost op: 31-07-2012, 14:00:19 »
Die Hantzen toch ook altijd. "I'm nothing like Russell" en vervolgens nog erger worden dan Russell.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 14
« Reactie #38 Gepost op: 23-08-2012, 08:51:17 »
Wat stom dat Janelle er al zo vroeg uitligt. Hadden ze beter Boogie kunnen backdooren... En ik vind het een beetje suf dat Frank wordt neergezet als de nieuwe Will, zo met die DRsessies met Boogie waarin ze sarcastisch doen en vervolgens heel hard gaan lachen. Verder wel een tof seizoen! Ik HOU van Britneys quotes ::love::
Nieky grab a life vest!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 14
« Reactie #39 Gepost op: 23-08-2012, 14:28:21 »
Ik had janelle ook liever iets langer er in gezien. Maar ik vind Britney het leukste, en daarna Jenn. Ik hoop echt echt zij ver komen, en denk dat het dan wel nodig was dat janelle eruit ging. Die maakt het niet uit wie het huis vertrekt als zij het maar niet is en als ze maar een deal kan sluiten voor de week erna :P