Auteur Topic: Big Brother 21 (us)  (gelezen 2515 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Big Brother 21 (us)
« Gepost op: 24-09-2019, 13:18:20 »
Ha we hadden geen eens een topic hiervoor ::schaam::. Mocht iemand hierover willen praten here it is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 21 (us)
« Reactie #1 Gepost op: 5-10-2020, 14:46:23 »
Ik heb gisteren de reeks uitgekeken. Vond hem nog wel leuk. Maar wel een paar keer naar de tv geroepen dat sommige kandidaten hele slechte keuzes maken.

Uiteindelijk wel een verdiende winnaar want die heeft alles uit de kast gehaald om daar te geraken. Hoewel ik het
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
naar het einde toe ook heel hard gunde.

Beetje awkward finale met de accusations die één van de finalisten nog naar z'n hoofd geslingerd kreeg (al dan niet waar) en die dus een beetje radeloos en wanhopig uit het huis kwam, niet wetende of heel de wereld hem nu haatte ofzo.




Ik had een site gevonden waar alle reeksen van BBUS, UK & Canada en Survivor en Amazing Race op staan, dus ik ben de voorbije maanden BB aan het inhalen geweest. Next up BBUS22 en dan de Canada reeksen en dan ook de voorbije 7 jaar aangemiste Survivor reeksen. En Amazing Race... druk druk druk.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Big Brother 21 (us)
« Reactie #2 Gepost op: 5-10-2020, 15:30:31 »
Ik heb het toen live wel voor een groot deel meegekregen en ik kan je vertellen dat Jackson echt zo erg was ::niet-ok:: Net als Jack en een paar anderen. Dit seizoen was dan ook allerminst populair. Nicole was wel heel geliefd en komt samen met David terug in BB22!

Heb je nog helemaal niets gezien van Big Brother Canada? Zit heel veel leuks tussen! Survivor vind ik de laatste jaren niet veel meer aan maar er zaten nog wel wat leuke kandidaten/momenten/seizoenen tussen :) TAR31 is een Big Brother vs. Survivor vs. The Amazing Race seizoen. Erg van genoten ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 21 (us)
« Reactie #3 Gepost op: 5-10-2020, 22:36:39 »
Jawel 1 en 2 van Canada heb ik wel gezien.  ::jaja::

Gr8teful was wel één grote groep bullies en die vraag ivm de eerste vier die verbannen werden stelde ik me toen ook al wel... waarom 2 zwarten, een latina en een oude man? Ik deed het eigenlijk af als "Typisch die Amerikanen  ::) ::niet-ok:: " maar misschien was het wel vooral Jachson Michie.

Oh hoera voor Nicole in seizoen 22! Ik ga er binnenkort aan beginnen.

Bij Survivor zit ik bij seizoen 35 ofzo denk ik. Daar was ik mee bezig, maar zat er niet echt in. TAR moet ik nog uitzoeken waar ik gebleven was.
« Laatst bewerkt op: 6-10-2020, 11:31:56 door Robbieazerty »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 21 (us)
« Reactie #4 Gepost op: 6-10-2020, 11:29:56 »
Jawel 1 en 2 van Canada heb ik wel gezien.  ::jaja::

Gr8tefull was wel één grote groep bullies en die vraag ivm de eerste vier die verbannen werden stelde ik me toen ook al wel... waarom 2 zwarten, een latina en een oude man? Ik deed het eigenlijk af als "Typisch die Amerikanen  ::) ::niet-ok:: " maar misschien was het wel vooral Jachson Michie.


Wel, ik ben zeker niet iemand die Jackson sympathiek vond maar de reden waarom die vier verbannen werden was eenvoudig: Cliff, Jessica en David waren tegenkandidaten bij camp director en Kemi was de enige die niet naar Jackson gegaan was om te praten (als ik het mij goed herinner tenminste)
klaar voor de strijd