Auteur Topic: Big Brother US 11  (gelezen 69881 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Big Brother US 11
« Gepost op: 6-07-2009, 23:34:37 »
Big Brother US 11

Over de gehele wereld is het bekende format van John de Mol uitgezonden; Een bepaald aantal mensen gaat voor een bepaald aantal dagen een huis in. In dit huis hangen tientallen camera’s, die beelden maken die direct live het internet op worden gestuurd. Een samenvatting van deze beelden volgt op TV. Het spel is al in verschillende variaties te zien geweest, maar de winnaar is altijd degene die als laatste nog in het huis woont.

Big Brother 11 wordt in Amerika uitgezonden in de zomer van 2009 en zal ook dit jaar weer bol staan van strategieën, competities voor Head of Household en Power of Veto.... Zegt dit je niks? Zéker even een kijkje nemen op de speciale Big Brother 11 - pagina en kijken, downloaden kan vanaf 10 juli!
« Laatst bewerkt op: 23-04-2012, 15:00:54 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #1 Gepost op: 7-07-2009, 22:33:46 »
Ben erg benieuwd. In US blijven ze Big Brother toch wel interessant houden, terwijl het in andere landen al een stille dood gestorven is.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #2 Gepost op: 7-07-2009, 23:37:53 »
Wellicht dat ik een poging waag, ik heb in het verleden enkele seizoenen gekeken ( 2,4 en 8 ) en was best onder de indruk. Veel nadruk op tactiek en strategie, leuke uitdagingen en bovenal genoeg kleurrijke karakters.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #3 Gepost op: 8-07-2009, 18:57:01 »
Veel nadruk op tactiek en strategie, leuke uitdagingen en bovenal genoeg kleurrijke karakters.

Idd. Dat is ook wat ik een beetje gemist heb in de Nederlandse versie van Big Brother. Vooral dat strategische spel is geniaal en de competities zijn erg leuk in beeld gebracht ook.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #4 Gepost op: 10-07-2009, 12:18:25 »
« Laatst bewerkt op: 11-07-2009, 11:44:32 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #5 Gepost op: 11-07-2009, 00:19:51 »
Vanaf nu best niet meer lezen als je aflevering 1 nog niet gezien hebt!












Wel grappig met de High school groepjes!
Van de vier mogelijke housemates die in het huis mochten, had ik toch liever Brian gehad.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #6 Gepost op: 12-07-2009, 01:33:22 »
En zoals altijd valt de eerste aflevering weer oooontzettend tegen :P wel grappig hoe Julie refereerde aan haar zwangerschap ('or just expect' :P )

Verder hebben ze dit jaar vrij aparte persoonlijkheden gecast.. iets wat ik in BB10 juist weer erg vond meevallen!

Jammer dat Jessie in het huis is gekomen, had liever Jessica uit BB8 gezien, vond haar geweldig!!!

Ben benieuwd hoe het een en ander tot stand gaat komen met de 'clicks' die nu gevormd zijn. Kan een leuke twist zijn... we gaan het zien :D !
The sun came up and reality set in.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #7 Gepost op: 12-07-2009, 13:55:02 »
Ik heb geen idee wat voor een speler Jessie is omdat ik het betreffende seizoen (nog) niet heb bekeken. Hopelijk heeft hij meer te bieden dan zijn energieverslindende spieren. De twist met de 'cliques' heeft veel potentieel, ik kan niet wachten tot er belangenverstrengelingen gaan optreden! De twist is eigenlijk een kunstmatige manier om allianties te vormen maar daardoor wordt het wel direct spannend. In hoeverre komen de individuen uit elke groep overeen? Welke groepen zullen met elkaar gaan samenwerken? Worden de 'Athletes' tot hoofddoelwit gemaakt? Er zijn op het eerste oog in ieder geval voldoende interessante persoonlijkheden aanwezig.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #8 Gepost op: 12-07-2009, 14:20:52 »
En zoals altijd valt de eerste aflevering weer oooontzettend tegen :P
Ja het komt blijkbaar altijd pas een beetje op gang als er nominaties moeten gebeuren en er iemand uit ligt.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #9 Gepost op: 12-07-2009, 14:21:08 »
Oh is het 'cliques' ;D weet ik veel  ::) ;D
The sun came up and reality set in.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #10 Gepost op: 12-07-2009, 17:50:26 »
Heb weinig van de kandidaten gezien behalve dat ze erg blij schreeuwden toen ze hun sleutel kregen, het was vooral de competitie die wel heel erg gemaakt was voor Jessie om in het huis te komen. Ach ja, hij was leuker dan de andere drie mogelijkheden en zal nog wel voor vuurwerk zorgen als hij lijkt op de persoon die hij vorig jaar was. :)
Nog even niks.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #11 Gepost op: 13-07-2009, 13:22:05 »
« Laatst bewerkt op: 13-07-2009, 17:04:13 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #12 Gepost op: 15-07-2009, 22:00:15 »
(niet lezen als je de aflevering van dinsdag nog niet gezien hebt ;) )



Ik blijf het geweldig vinden hoe snel alles toch altijd kan veranderen in dit spel!

Van de twee genomineerden maakt het me eigenlijk niet uit wie er nu gaat. Ben al lang blij dat Lydia off the block is.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #14 Gepost op: 18-07-2009, 16:58:03 »
De allereerste échte liveshow. Wie moet het huis verlaten... en wie wordt de nieuwe HOH? Downloaden doe je hierrr! (Mininova)

*SPOILER ALERT*
Pas op, in de laatste minuten van de aflevering, na de HOH competitie wordt duidelijk wie de winnaar is van seizoen 10. Wil je dit niet weten, niet kijken!!


Hoe download ik?

Niet downloaden, wel kijken? Dan even hier klikken! (MegaVideo)
« Laatst bewerkt op: 18-07-2009, 21:00:34 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #15 Gepost op: 18-07-2009, 19:33:03 »
Leuke aflevering! Ik had niet verwacht dat Ronny zich deze stemronde achter de Athletes zou scharen. Hij neemt erg veel risico door zich al zo vroeg in het spel te profileren als een die-hard gamer. Wat dat betreft is het extreem gunstig dat hij HoH is geworden. De positie van Michele is me nog niet helemaal duidelijk, ze speelt niet voor haar eigen clique en lijkt ook geen grote rol te spelen in andere allianties. Russel maakte trouwens wel een pientere zet. Door het instigeren van een ruzie tussen Braden en Lydia zorgde hij ervoor dat Braden enkele kostbare stemmen definitief kwijtraakte. Zijn voormalige clique en in het verlengde daarvan Jeff mogen nu zijn rotzooi opruimen. Jeff speelt overigens te veel met emoties en te weinig met gezond verstand, hij heeft zichzelf volledig geïsoleerd terwijl hij begon in het sterkste team. Oh en de speech van Chima was geniaal, ik zou graag de ongecensureerde versie willen horen!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #16 Gepost op: 18-07-2009, 21:04:30 »
Russell is een hele sterke speler inderdaad, slim vooral. Denkt goed na over elke stap die hij zet en heeft zo veel invloed op mensen.

Ik vond het ook erg leuk. Jammer van dat publiek, het lijkt Julie zenuwachtig te maken (ze maakt veel fouten) en het is zo nep allemaal.
Geef mij maar de rust van de studio in de eerdere seizoenen zonder publiek.

Leuk om te zien ook hoe de cliques nu echt gaan werken. Chima werd als eerste geëlimineerd uit de HOH-competitie maar is toch veilig :D

Morgen de nominaties. Ben benieuwd...

The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #17 Gepost op: 19-07-2009, 00:30:26 »
Oh en de speech van Chima was geniaal, ik zou graag de ongecensureerde versie willen horen!
Die was erg memorabel ja! Die ongecensureerde versie, zou die niet op youtube te vinden zijn binnenkort, van iemand die em online ofzo heeft? Of in een van de After Dark afleveringen (die ik overigens niet kijk, heb ze eens één keer gedownload, maar daar is dus niks aan)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #18 Gepost op: 19-07-2009, 14:11:15 »
Die was erg memorabel ja! Die ongecensureerde versie, zou die niet op youtube te vinden zijn binnenkort, van iemand die em online ofzo heeft? Of in een van de After Dark afleveringen (die ik overigens niet kijk, heb ze eens één keer gedownload, maar daar is dus niks aan)

Denk het niet. Tijdens de liveshow heeft de regie de laatste hand en aangezien alles wat daar "live" is, met een bepaald aantal seconden vertraging wordt uitgezonden, zal het originele geluid nergens te vinden zijn. Of de livestreams moeten doordraaien tijdens de liveshow.. maar dat denk ik niet. Jammer is dat wel :P
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #19 Gepost op: 19-07-2009, 14:15:04 »
Volgens een beschrijving bij een video op YouTube zegt ze het volgende:

Chima from Big Brother 11 attacking Braden in her last plea speech. The words are bleeped, but I believe she says "He called both of my very good friends beaners and he even called you a whore, Julie". (He actually called her a ho)

Video:

Dat laatste lijkt ze inderdaad zo te zeggen...
The sun came up and reality set in.