Auteur Topic: Big Brother US 11  (gelezen 70234 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #40 Gepost op: 16-08-2009, 12:09:07 »
Ben door bovengenoemde posts ook eens elders gaan lezen. Wordt spannend! Vorige aflevering met de coup d'état was ook al leuk.

Inderdaad. Overigens schijnt het zo te zijn dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #41 Gepost op: 16-08-2009, 12:13:10 »
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #42 Gepost op: 17-08-2009, 13:51:27 »
Op die explosie moeten we dus nog even wachten tot dinsdag/woensdag.

Erg leuke nominatieaflevering, heb me ziekgelachen om de huilende dames en het commentaar van Kevin daarbij ::rofl:: en om Dae Yum Yum ::rofl:: ::rofl::
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #43 Gepost op: 17-08-2009, 17:24:13 »
The sun came up and reality set in.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #44 Gepost op: 17-08-2009, 20:12:31 »
Op die explosie moeten we dus nog even wachten tot dinsdag/woensdag.

Erg leuke nominatieaflevering, heb me ziekgelachen om de huilende dames en het commentaar van Kevin daarbij ::rofl:: en om Dae Yum Yum ::rofl:: ::rofl::

Ik moest ook lachen maar eigenlijk was het diep droevig, in een aantal weken is de voorliefde van de dames voor Jesse uitgegroeid tot cultusachtige dimensies. Dat terwijl Jesse de dames gewoon bespeelde. Gelukkig wist Kevin wel alles te relativeren en distantieerde hij zich van de overdreven reagerende dames. Chima is een gigantische drama-queen en lijkt na een enkele tegenslag al compleet van slag. Over het waarom kan alleen maar gespeculeerd worden maar ik denk dat haar persoonlijke gevoelens jegens Russel hier een belangrijker plaats innemen dan ze doet voorkomen. Immers ze wilde Russel ten koste van alles het huis uitkrijgen. Als ik de streamers mag geloven heeft Russel Chima min of meer afgewezen en daarna is de relatie zodanig bekoeld dat er enkel haatgevoelens overbleven. Echter Chima kennende zal ze dat nooit toegeven en gebruikt ze nu de productie van Big Brother als zondebok.

Ik heb Nathalie trouwens al een tijdje geleden afgeschreven als een van mijn favorieten. De eerste twee weken had ik hoge verwachtingen van haar maar daaraan heeft ze totaal niet kunnen voldoen. Ze heeft ontzettend veel praatjes maar eigenlijk nog niks noemenswaardig gepresteerd. Russel is nog steeds een van mijn favorieten, al lijkt hij nog steeds weinig kans te maken op de eindoverwinning. Zelfs het bereiken van de eindfase zal nog een flinke klus worden daar niemand hem vertrouwd. Met Jeff of Michele als winnaar kan ik echter ook leven, ze zijn gedurende het verloop van het spel gegroeid. Ze werden onderschat en hebben daarvan geprofiteerd. Jordan is heerlijk onschuldig en een prachtige vrouw maar mist tactisch en strategisch inzicht. Ze heeft geluk gehad dat Jeff haar onder zijn hoede heeft genomen anders was ze waarschijnlijk door veel personen gemanipuleerd.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #45 Gepost op: 17-08-2009, 21:40:46 »
Net aflevering 17 gezien. Wat kunnen ze de previews (hoewel dit niet echt een preview was) toch altijd lekker aandikken in de US: Next episode someone will self-destruct and be removed from the game!  ::rofl::

Mijn favorieten zijn Jeff, Michele en Kevin. Jordan eigenlijk ook wel, maar zij zal nooit winnen, omdat niemand zal vinden dat ze een goed tactisch spel gespeeld heeft, maar gewoon maar wat ronddartelde. En Lydia vond ik ook nog altijd wel oké, tot dit hele tranendal om Jessie.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #46 Gepost op: 17-08-2009, 22:28:17 »
Hoe dan ook, de makers zitten nu wel een beetje met een "probleem". Als BB Fast Forward nu doorgaat.. moet de finaledatum een week worden vervroegd. Of ze moeten iemand terug laten keren in het huis (wat volgens mij echt het domste is wat ze kunnen doen). En dan zitten ze nog met het probleem dat er een jurylid te weinig is... al kunnen ze dat makkelijk oplossen door Amerika het zevende lid te laten zijn.

Ben benieuwd naar de volgende aflevering en de liveshow.
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #47 Gepost op: 18-08-2009, 23:03:29 »
Mja ze hebben al vaker een vorige kandidaat laten terugkomen, toch? Dus het zou me niet verbazen als ze er nu weer iets rond verzinnen.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #48 Gepost op: 18-08-2009, 23:22:09 »
Mja ze hebben al vaker een vorige kandidaat laten terugkomen, toch? Dus het zou me niet verbazen als ze er nu weer iets rond verzinnen.

Inderdaad, onder andere in
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

Maar ik vind dat totaal niet passen bij een realityprogramma als Big Brother.
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #49 Gepost op: 19-08-2009, 16:04:32 »
Aparte POV-aflevering :P
Verbazingwekkend hoe ze in beeld hebben gebracht hoe Chima uit het huis werd gehaald, tot aan de stem van de producent toe...! Totaal niet 'Des Amerikaans', wel open en eerlijk.. zeker na de geruchten dat Chima om een scheet het huis uit was gezet. Nu bleek dus dat ze echt een aantal regels aan haar laars lapte en dit eigenlijk al vanaf het begin van deze serie heeft gedaan.

Ben blij dat ze eruit is en helemaal top dat de HOH-power bij Jordan ligt ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #50 Gepost op: 19-08-2009, 18:31:43 »
Idem. En omg in het eerste kwartier stijgde Lydia plots nog in mijn achting omdat ze zei dat NAthalie gewoon moest zwijgen over Chima's vertrek en ze nu samen moesten vechten om erdoor te geraken. Die Nathalie moest toen echt even de mond gesnoerd worden, dus ik was helemaal pro-Lydia.

En toen begon ze te zuipen...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #51 Gepost op: 19-08-2009, 23:11:07 »
Chima wordt door de producers van Big Brother uit het huis gezet. Ook al volg je dit seizoen misschien niet, toch interessant om te zien.

Deel 1


Deel 2


En wil je de aflevering wel helemaal zien kun je deze streaming bekijken via MegaVideo of met een torrent van Mininova!
« Laatst bewerkt op: 20-08-2009, 09:04:33 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #52 Gepost op: 22-08-2009, 00:04:12 »
The sun came up and reality set in.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #53 Gepost op: 23-08-2009, 21:04:44 »
Na het hele coup gebeuren hoop ik niet dat Jeff wint. Ik vind het vrij oneerlijk dat het publiek erbij gehaald moest worden omdat Jeff zelf niet sterk genoeg is om een proef te winnen. Het is eigenlijk dom dat ik me daar nog boos over kan maken omdat dit seizoen na seizoen gebeurd in BBUS, maar toch vind ik het erg oneerlijk. Ik hoop nu dat Michelle, Nathalie, Russell of Kevin wint, in die volgorde, want die hebben het meer op eigen kracht en binnen de regels van het spel moeten doen.
Nog even niks.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #54 Gepost op: 23-08-2009, 22:17:54 »
Nou ik vind niet dat je Jeff er op moet aankijken dat hij de 'coup' heeft gekregen. Het is een onderdeel van het spel, klaar. Daarbij denk ik dat het in het voordeel van Michelle en Russell (uit jou lijst) is geweest dat hij hem ook nog eens heeft gebruikt, gezien dat nu een bewoner van de andere kant van het huis (Jessie) zijn sleutel moest inleveren.

Maar vrees dat Jeff sowieso nooit gaat winnen want de mensen die nu in het juryhuis zitten gaan hem echt geen stem geven :P
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #55 Gepost op: 31-08-2009, 23:02:20 »
Mhaha Jordan is zo dom hè. Gaat nog ruzie zitten maken over het feit of ze nou een nectarine of een perzik in haar hand heeft ::rofl::

En Nathalie die wordt aangevallen door een vlieg ::rofl:: Wat een hilarische aflevering weer :P
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #56 Gepost op: 8-09-2009, 18:57:42 »
Wat een emotioneel romantisch huwelijksaanzoek voor Natalie zeg.  :\'( Ze was duidelijk aangedaan.

NOT!

Wat een irritant mens zeg. Ze denkt zo hard dat ze de topspeelster van het huis is.
En dan nomineert ze KEvin en Michele, wil ze Michele weg, maar laat ze Jordan geloven dat ze Kevin weg wil.  ??? Jordan... de enige die kan stemmen wie er weg moet.

Ik hoop dat zij niet wint.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #57 Gepost op: 8-09-2009, 19:13:19 »
Nee ik hoop ook echt niet dat ze wint. Helemaal blij dat ze de HOH gewonnen had en "kijk mij nou, hoe goed ik ben" terwijl het gewoon een gok was, zoals Kevin al zei.

Ik hoop dat Michele wint, anders Kevin!

By the way, ik dacht zelfs dat ze nee ging zeggen tegen dat aanzoek ::rofl::
The sun came up and reality set in.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #58 Gepost op: 8-09-2009, 20:18:49 »
Ik vond het een rare reactie van Kevin op zijn nominatie. Die maken in deze fase helemaal niets uit, het gaat er alleen maar om wie de veto wint. Het is alleen maar show,
Nog even niks.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US Seizoen 11
« Reactie #59 Gepost op: 8-09-2009, 20:25:23 »
Ik vond het een rare reactie van Kevin op zijn nominatie. Die maken in deze fase helemaal niets uit, het gaat er alleen maar om wie de veto wint. Het is alleen maar show,

Volgens mij was het meer dat hij zo reageerde omdat Natalie het eigenlijk al besloten had voordat ze er überhaupt over hadden overlegd als team.
The sun came up and reality set in.