Startpagina
Help
Inloggen
Registreren
Info Center
N
iet ingelogd
Naam:
Wachtwoord:
Blijf ingelogd:
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Realitynet.nl
N
ieuws
TW:
Volg Time Warpers!
G
a naar
N
u online
114
gasten en
4
vaste bezoekers (
grasisgroen
,
Vangu Vegro
,
Vieffan
,
Jordyep
)
N
u op de chat
RealityNet
RealityWorld - RealityWorld.org
>
Realityseries met een complete site
>
RealityWorld
>
The Mole
(Moderator:
Sprien
) > Topic:
The Mole 1 (UK)
Pagina's:
1
...
9
10
11
[
12
]
« vorige
volgende »
Print
Auteur
Topic: The Mole 1 (UK) (gelezen 54945 keer)
Vieffan
Actief Lid
Geslacht:
Re: The Mole 1 (UK)
«
Antwoord #220 Gepost op:
2.06.2010, 22:32:06 »
Citaat van: Shine88 op 2.06.2010, 19:53:20
thanks,
down
uploading it
tureluurs
«
Antwoord #221 Gepost op:
2.06.2010, 23:54:25 »
Hier is alvast:
DAGBOEK VAN DE MOL AFL. 8
Laatste kansen. Voor de kandidaten om de pot te spekken. Voor mij om dat proberen te voorkomen. Voor alle speurders naar de mol om verborgen hints te ontdekken. Ik mag alvast verklappen dat het een aflevering vol verwarring gaat worden. De juiste weg, de juiste plek. De laatste zoektocht naar de mol. Hoe vind je een saboteur als je samenwerkt? Wie maakt het juiste onderscheid? Wie ontmaskert de mol? Wie goed heeft opgelet weet allang wie ik ben. Wie goed kijkt doorziet mij met gemak. Wie goed luistert heeft aan één woord genoeg. Maar weet je het dan ook zeker? Het leuke van de mol is toch dat je tot het einde toe blijft twijfelen...
Tsubasa
Geslacht:
Who Is The Mole 2013 in India!
«
Antwoord #222 Gepost op:
4.06.2010, 23:19:44 »
En?
Heeft iedereen de serie afgekeken?
Wie is de Mol?
Acht muzikale hints gaf ik voor deze serie. Als iedereen klaar is, als iedereen heeft gekeken, als iedereen weet wie de mol is, zal ik de uitleg geven.
Ik hoor het wel!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: William Spaaij. Wie is de Mol: Anne-Marie Jung!
tureluurs
«
Antwoord #223 Gepost op:
5.06.2010, 02:04:37 »
Omdat misschien nog niet iedereen de aflevering al heeft gezien gaat ie tussen spoilertags. Maar ik moet nu wel al posten want ik ben een aantal weken niet meer in de gelegenheid, vandaar.
DAGBOEK VAN DE MOL AFl. 9
Spoiler
(Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)
Laatste aflevering. Aller, allerlaatste. Nu weten jullie wie ik ben. Nu is bekend wat ik gedaan heb. En? Was het molwaardig? Persoonlijk ben ik niet ontevreden. Ik heb de helft van de pot eruit gehouden. Ik ben onontdekt gebleven door iedereen, behalve de winnaar. Zi heeft het dik, dik verdiend. En de hints in dit dagboek? Er waren er een aantal: In afl.1 liet ik in het midden of ik vloog, voer, reed of achteroverleunde. Ik voer op de boot en ik reed mee achterop de auto, de 2 mogelijkheden in het midden. Ook noemde ik op hoe aardig Jules mij vond; ik hielp haar immers bij de bagageopdracht. In aflevering 3 vertelde ik van Paul die het zeker wist maar bij nader inzien toch niet. In aflevering 4 heb ik het over tegenstanders van formaat. Daar kom ik nog op terug. En over geluk in het spel, iets dat ik in de daaropvolgende aflevering meer zal hebben dan de anderen. In aflevering 5 wijs ik erop hoe ik mij thuis voelde onder de grond, daar volbracht ik de opdracht opvallend goed! In aflevering 7 noemde ik op dat de presentator nog niet uitgepraat was en dat de mol het laatste woord wil. Een hint dat er op het praatje van de presentator gelet moest worden, maar ook op het laatste woord in dit dagboek. In aflevering 8 noemde ik een laatste zoektocht (in verwarring) naar de mol. Ik was allang op de juiste plek aangekomen, maar de kandidaten bleven in verwarring zoeken. En ook : Wie goed kijkt doorziet mij met gemak : mijn achternaam, Buxton, de naam van een mineraalwater (= doorzichtig). Wie goed luistert heeft aan één woord genoeg : woord nummer één van elke aflevering. Maar ook woord nummer één van het dagboek waarvan de eerste letters het woord "WATERWELL" vormen, slaande op mijn achternaam en zou zeker gevonden kunnen zijn door wie op die achternaam gaat googelen. Maar zoals ik al eerder noemde heeft de mol ook het laatste woord. Daarvan vormden de beginletters "EN GOLIATH", waar mijn voornaam perfect voor past, en slaande op die tegenstander van formaat die bij mijn Bijbelse voornaam hoort.
[/b][/b]
«
Laatste verandering: 5.06.2010, 02:09:58 door tureluurs
»
Tsubasa
Geslacht:
«
Antwoord #224 Gepost op:
5.06.2010, 17:58:50 »
Bij deze ook de antwoorden van de muzikale hints:
Spoiler
Aflevering 1
We horen Queen – The Invisible Man. David was nogal onzichtbaar de eerste aflevering, zonder opvallende mol-acties. Maar het zinnetje ‘don’t look behind’ is achteruit gespoeld. Er moet juist wel achterom gekeken worden. Als Jennifer, de verliezer, in de Land Rover achterom had gekeken had ze David achterop de auto zien zitten toen deze de eenrichtingsweg insloeg. Misschien had ze dan wel gewonnen.
Aflevering 2
We horen Lindsay Lohan – First. Een simpele hint in de songtitel: we zoeken de ‘First words’ van de host Glen Hugill. In deze aflevering begint hij dan ook met het woord ‘First’.
Aflevering 3
We horen Umbrella, maar niet de versie van Rihanna. Het was nogal noodzakelijk dat je erachter kwam dat deze versie van Taylor Swift was. De zin ‘just trying to get your attention’ had hierbij kunnen helpen in de speurtocht. Het is namelijk een erg korte live versie die maar 1 minuut 31 seconden duurde; precies de tijd dat Mol David in het doolhof zat.
Aflevering 4
We horen Metallica met Motorbreath. Dit is het derde nummer van hun eerste album ‘Kill ‘Em All’. We horen dan ook drie keer de titel ‘Motorbreath’ en een keer de titel achterstevoren. Dit geeft aan dat we niet naar het derde nummer van het eerste album, maar naar het eerste nummer van het derde album van deze band zoeken. Dat is ‘Battery’, van het album ‘Master of Puppets’. David had de batterij van de telefoon bij zich.
Aflevering 5
We horen Opzij Opzij Opzij van Herman van Veen. Weer eens een simpele hint. David maakte haast in de bunkeropdracht (moles thrive underground) zodat het tweede team zou falen, en ook aan de blackjack tafel was hij als eerste weg met de meeste free pass questions.
Aflevering 6
We horen Mixed emotions van de Rolling Stones omgekeerd. ‘Button your lips, baby’, dat is wat David juist niet wou bij Sara. Maar uiteindelijk wilde hij het liefst tegen haar uitroepen: ‘You’re not the only one with mixed emotions’.
Aflevering 7
We horen Words van The Christians. David zegt in zijn biecht vrij opzichtig dat hij naar clues op zoek is en dat hij luistert naar de woorden van Glen tijdens de introductie. Een opzichtige clue voor diehard Molfans verdient een opzichtige muzikale hint.
Aflevering 8 pre-hint
We horen In This Shirt van The Irrepressibles. Als je goed op David’s shirt in deze aflevering let, zie je dat het hetzelfde shirt is wat hij in aflevering 1 eigenlijk had weggedaan. Hij had er de hele serie geen toegang toe mogen hebben, toch heeft hij het hier aan.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: William Spaaij. Wie is de Mol: Anne-Marie Jung!
Heinz
Geslacht:
Nicht jammern, Heinz!
«
Antwoord #225 Gepost op:
5.06.2010, 23:56:38 »
Geweldig, Tsubasa en tureluurs! Prachtige hints.
Stuur een open sollicitatie naar IDTV zou ik zeggen.
vveerraak
Geslacht:
«
Antwoord #226 Gepost op:
6.06.2010, 12:01:35 »
Toffe hints! Ik kon er weer eens niets zinnigs van maken (iig niet zonder overleg met medemolloten), maar nu met uitleg erbij vind ik ze erg mooi verzonnen!
Tell me what your telescope says
Art
Geslacht:
«
Antwoord #227 Gepost op:
6.06.2010, 15:18:11 »
Eindelijk de finale gekeken. Een leuke serie met veel herkenbare opdrachten. Over de mol...
Spoiler
Eigenlijk erg saai. Ik kan me weinig dingen herinneren die hij heeft gedaan, zowel in de opdrachten als daar buiten om. Ik dacht dat het Sara zou zijn en toen zij afviel was het wel duidelijk dat het David moest zijn, Zi en Jennifer waren te duidelijk niet de Mol. Dat was wel jammer.
Nu nog de reünieshow en dan is het voorbij.
Nog even niks.
vveerraak
Geslacht:
«
Antwoord #228 Gepost op:
10.06.2010, 19:34:37 »
De reünieaflevering vanavond!!!
Tell me what your telescope says
Heinz
Geslacht:
Nicht jammern, Heinz!
«
Antwoord #229 Gepost op:
10.06.2010, 20:07:07 »
Oh ja! Leuk! Ik ben heel benieuwd naar de molacties en hints.
Tsubasa
Geslacht:
«
Antwoord #230 Gepost op:
10.06.2010, 20:13:53 »
Oh LOL Marie en ik hebben vorige week al gekeken, meteen achter afl. 8 aan. Dat was toch ook de agenda? Anders heb ik al wat hints verklapt :/
Heinz
Geslacht:
Nicht jammern, Heinz!
«
Antwoord #231 Gepost op:
10.06.2010, 20:23:13 »
Citaat van: Tsubasa op 10.06.2010, 20:13:53
Oh LOL Marie en ik hebben vorige week al gekeken, meteen achter afl. 8 aan. Dat was toch ook de agenda? Anders heb ik al wat hints verklapt :/
Je hebt gelijk, in de openingspost staan 8 en 9 bijelkaar. En hints verklapt, voor mij geen probleem, ik had aan mezelf toch ook al de Mol verklapt..
edit: Aflevering gezien! Prima Mol hoor, en erg leuke aanwijzingen ook. Toffe serie.
«
Laatste verandering: 10.06.2010, 21:39:10 door Heinz
»
Pagina's:
1
...
9
10
11
[
12
]