Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
339 gasten en 4 vaste bezoekers (Mollenvanger-MV, Mollenmania, FrankLapidus, Brtdm)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Realitynet Songfestival
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
1 Oktober
The Amazing Race 2: Schrijf je nu in!
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: 1 ... 21 22 23 [24]
  Print  
Auteur Topic: The Mole Australia 6  (gelezen 131065 keer)
Conejo

Geslacht: Man

Look at this face..

« Antwoord #460 Gepost op: 19.10.2013, 12:51:48 »

Ik vind het trouwens nog steeds raar dat er 3 maanden tijd zat tussen het maken van de laatste Test en de ontknoping voor de kandidaten.

Wanneer was de laatste test en wanneer wisten de kandidaten het dan? Shocked

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30
RoyL

Spelletje? It's a way of life!

« Antwoord #461 Gepost op: 19.10.2013, 12:52:58 »

Shura zei volgens mij bij de ontknoping dat het drie maanden later was...

Thomas is de Mol!
Conejo

Look at this face..

« Antwoord #462 Gepost op: 19.10.2013, 13:17:11 »

Shura zei volgens mij bij de ontknoping dat het drie maanden later was...

Oh dat heb ik dan gemist..
Vreemd.

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30
Tsubasa

Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!

« Antwoord #463 Gepost op: 21.10.2013, 18:32:27 »

Uhhh... Wie is Paul?  Hilarisch

Woeps ik bedoelde Alex. Smiley Kun je nagaan hoe kort hij erin zat  Hilarisch

De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!
Supernova

« Antwoord #464 Gepost op: 22.10.2013, 09:47:09 »

Ik heb ook echt genoten van deze serie! Ik vond de kandidaten verfrissend en hou wel van een beetje spanning en frictie tussen de kandidaten. Jammer dat het Jongstra's filosofie nog steeds is dat de Nederlandse WIDM kandidaten goed met elkaar op kunnen schieten. Ik vond Ally te gek en het is jammer dat Paul niet ver kwam, dit waren echte smaakmakers vind ik.

Wat ik nu ga zeggen is uiteraard slechts een mening en subjectief.  Wink
Ik weet dat jij en ik verschillen van mening hierover sws. Maar ik ben erg blij en dankbaar dat de Nlse Mol dit pad niet of nauwelijks heeft bewandeld tot nu toe.
Ik heb helemaal niks tegen hier en daar onenigheid of de dingen op scherp zetten, dat kan prima.. Maar dat hoeft niet te verzanden in de klootzakkerij (no offense) en algemene onaangenaamheid van bepaalde kandidaten in Aus S6 wat mij betreft. Ik snap best dat ze hiertoe deels aangezet zijn (voor zover het lijkt iig) door de makers en zeker ook door hoe het spel opgezet is. Ik houd er sws niet van als mensen met belachelijke bedragen hun plek in de final 4 kunnen kopen en alle gedoe die dat met zich meebrengt. Het heeft namelijk helemaal niets, maar dan ook niets, te maken met een Mollenjacht of het echt ontmaskeren van de mol. Sam had er net zo goed falikant naast kunnen zitten sws.

Nu kwam het allemaal wel goed uiteindelijk maar wat mij betreft dus absoluut zeker liever niet dit soort onzin en geruzie om niks. Het voegt nul toe wat mij betreft en neemt alleen maar tijd in beslag die veel leuker kan worden ingevuld, namelijk met een echte zoektocht naar de Mol en ook meerdere kandidaten beter leren kennen en verdacht te maken in die zin zodat het voor de kijker een stuk interessanter is om naar te kijken imho.
Sorry, maar dit is de Mol en dat soort (onnodig) drama zien we toch al genoeg in andere 'hoogstaande'  reality series zoals BB en Survivor etc..?  Tongue Het concept van de Mol is sterk genoeg om het te dragen daar leidt dit soort drama alleen maar van af in niet positieve zin mijns inziens.  Roll Eyes Deze serie was daarvan getuige mijns inziens omdat het vele malen strakker en beter had gekund met een andere focus - de basis was er want die hadden ze sws 'geleend'.  Hilarisch

Sorry, ik snap je punt maar ik deel je mening hierover zeker niet. Wink En dat dhr Jongstra nog maar lang dit uitgangspunt aanhoudt, wat mij betreft althans.  Grin

ETA
Nog een kleine toevoeging.. Smiley
De Nlse Mol zit wat mij betreft heel goed in elkaar. Er zijn zoveel lagen, er is voor elk wat wils en voor diverse kijkers een 'Mol' om op te richten zonder (meestal) obvious te zijn over de 'echte' Mol. Daarnaast zitten er diverse lagen in de opdrachten waarbij juist ook psychologie en het inschatten van elkaar een heel belangrijke rol speelt. Beide factoren zijn wat mij betreft compleet gefaald in Aus S6...
Begrijp me niet verkeerd ik vond het af en toe best vermakelijk om naar te kijken - het is de Mol tenslotte - en de mol heeft het gezien de omstandigheden (lengte van opnames, soort kandidatengroep om zich in te handhaven, idiote opzet van opdrachten en met name de veiling-twist etc) niet onverdienstelijk gedaan. Maar het sloeg de plank in die opzichten wat mij betreft volkomen mis. Dat kwam mede doordat er eigenlijk ook geen echte andere verdachte was dan de Mol omdat die opbouw er niet inzat in meerdere opzichten, omdat die 'gelaagdheid' simpelweg ontbrak.

Dus niet kiezen voor geruzie, drama etc waar je misschien een moment van denkt, oh leuk/interessant maar wel voor de gelaagdheid, spanningsopbouw en psychologie die de Nlse serie heeft.. Is een keuze.. En ja, ik kan ermee leven.  Grin
« Laatste verandering: 22.10.2013, 10:11:03 door Supernova » Gelogd

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)
De Bolle
Winnaar pool WIDM 2011

« Antwoord #465 Gepost op: 22.10.2013, 14:29:44 »

Supernova, ben het helemaal met je eens!  Bravo!
Ik stond op het punt iets te typen, maar ben blij dat je me voor was, want beter dan dit had ik het nooit kunnen verwoorden!

Ik moest kloppen want de bel doet het niet
NextGP

Spartapoes

« Antwoord #466 Gepost op: 5.03.2014, 12:45:00 »

Ik heb laatst ook dit seizoen gekeken en ik vond het fantastisch!  Cheesy Het is natuurlijk heel anders dan de Nederlandse versie, maar vond het misschien nog wel leuker  Schaam Maar dat komt denk ik gewoon vooral omdat ik zelf de kandidaten echt allemaal geniaal vond  Tongue Ook al waren ze soms wel irritant, er is niemand die ik eigenlijk niet leuk vond. Ally is een van m'n favoriete kandidaten ever Love Zij is hilarisch  Hilarisch Sowieso vond ik de groepsprocessen en de clash van de ego's van de mannen gewoon lachwekkend  Grin 

Jokers waren er inderdaad iets te veel op een gegeven moment en opdrachten konden ze weinig aan verpesten omdat het bijna alleen maar Nederlandse opdrachten waren, maar vond het gewoon heel tof.

Vond de Mol ook goed. Ik begon de Mol pas een paar afleveringen voor de ontknoping (die trouwens wel wat spannender had gekund) te verdenken, maar had het uiteindelijk toch fout.  Tongue De laatste aflevering waarbij alle kandidaten weer terug kwamen en meehielpen vond ik trouwens ook echt superleuk verzonnen.

Ik wil nog een seizoen  Joehoooeee
JPMOL1999

One day or day one

« Antwoord #467 Gepost op: 13.04.2014, 11:07:12 »

Ik wil nog een seizoen  Joehoooeee

Ik denk niet dat die komt omdat er ontzettend veel mensen zijn afgehaakt van de serie  Embarrassed
Maar het lijkt mij ook superleuk als er weer een nieuwe komt (met 10 afleveringen)  Duimen omhoog!
Robbieazerty

« Antwoord #468 Gepost op: 17.08.2014, 23:36:03 »

Enkele dagen geleden heb ik een Australische vriend van mij terug gezien. Zijn droom was eerder dit jaar uitgekomen omdat hij een aflevering van The Mole mocht editten. Het was de aflevering waar ze oa ballen moesten vangen in een bootje. Leuk om wat behind the scenes verhalen te horen, zoals:
- Dat Art Rooijakkers gevraagd was om te presenteren is eerder al gemeld. Het productiehuis vond hem een geweldige presentator, maar de tv zender wou een bekende Australiër omdat dat meer kijkers zou lokken. Op de molfandag heb ik Art gevraagd of hij een brief kon schrijven voor mijn vriend, en foto van de schrijvende Art als bewijs gemaakt. De brief en foto heb ik naar Australië gestuurd en hij was er erg blij mee. Toen hij het op z'n werk (bij het productiehuis dus) liet zien, was iedereen jaloers. Zij hadden helemaal en aarde bewogen om Art als presentator te krijgen en daar kwam mijn vriend ineens met een brief van Art aandraven!  Grin
- Toen mijn vriend (laat ik hem van nu af aan Jan noemen, want mijn vriend klinkt zo... Alsof mijn vriend vriend is) de aflevering gemonteerd had en aan de executive producer liet zijn, was die erg onder de indruk. "Wow je laat het zo lijken alsof iederéén verdacht is!" Waarop Jan zei dat dat ook een beetje de bedoeling was... Blijkbaar wist dit nieuwe productiehuis totaal niet hoe je een molreeks maakte...
- Jan wist niet wie De Mol was, maar kon het adhv de beelden die hij kreeg om te monteren, wel duidelijk zijn. In de opdracht waar ze in een bootje zaten en ballen moesten vangen die vanaf een brug gegooid werden, was een duidelijk shot waar de Mol zich overduidelijk uit de boot liet vallen. Hij heeft het vanuit een andere hoek en van ver wat laten zien, omdat het anders al voor de hele wereld duidelijk was.
- Naar het einde van de reeks toe bleek het zo weinig succes te hebben, dat het productiehuis een minimum budget kreeg om de finale op te nemen. Daarom staan ze ergens op een of ander braak liggend land naast een rivier. Er was geen geld voor een leuke locatie...
Vieffan
Forum Moderator
Aanspreekpunt Realityworld

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #469 Gepost op: 17.08.2014, 23:47:22 »

Het blijft leuk om te lezen dat onze Art zo in trek is Smiley
En ook gaaf voor 'Jan' dat hij een aflevering mocht editten!
Pac

« Antwoord #470 Gepost op: 18.08.2014, 22:25:00 »

Wat leuk om te horen!

...óf niet!
Robbieazerty

« Antwoord #471 Gepost op: 24.08.2014, 11:12:29 »

Het blijft leuk om te lezen dat onze Art zo in trek is Smiley
Tja, wie wil Art nou niet hebben?  schijnheiligerd
Pagina's: 1 ... 21 22 23 [24]
  Print