Auteur Topic: The Mole 1 (UK)  (gelezen 210641 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #200 Gepost op: 23-05-2010, 12:58:09 »
5) "Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, we hebben ongelofelijke haast" uit Opzij, Opzij, Opzij van Herman van Veen. Op Zi? :P Sara schoot op Zi en won zo een vrijstelling, en saboteerde de opdracht.
6) "Button your lip baby, Button your coat, Let's go out dancing" achteruit gespeeld. Uit Mixed Emotions van The Rolling Stones. Hm, vooral gemixte gevoelens bij David en Sara bij de ondervraging. Maar dat het achteruit afgespeeld wordt betekent vast ook iets..
Opzij --> Op Zi ?? Goed gevonden! ::rofl:: (als Sara de mol is natuurlijk).

'Mixed emotions' is wel duidelijk ja. De Mol zal bij de ondervraging vast mixed emotions hebben gehad. Achteruit spelen kan ermee te maken hebben dat hij/ zij er van in de war was ??? of zoiets...
Tell me what your telescope says

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #201 Gepost op: 24-05-2010, 01:19:27 »
DAGBOEK VAN DE MOL AFL. 6

Wederom was het een enerverende aflevering. Spannend, emotioneel en vooral heel erg vermoeiend. Gelukkig duurt het niet heel lang meer voordat ik mijzelf bekend mag maken. Wie zal de laatste afvaller worden? Met wie speel ik straks de finale? En wie wint de pot? Ik ben razend nieuwsgierig naar de uitkomst en naar alle reacties als iedereen mag weten wie ik ben. Nog even volhouden, proberen niets te laten blijken en mezelf blijven voordoen als een echte kandidaat. En natuurlijk proberen de pot zo laag mogelijk te houden, de voornaamste taak van de mol. Wie o wie ben ik?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #202 Gepost op: 24-05-2010, 01:22:02 »
Leuk geschreven die dagboeken, tureluurs! ::ok::

Een eventuele verborgen hint heb ik nog niet kunnen ontdekken.. ::vergroot::

Dank je Heinz  :)
En om met Tsubasa te spreken : blijven puzzelen  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #203 Gepost op: 24-05-2010, 10:26:18 »
Dank je Heinz  :)
En om met Tsubasa te spreken : blijven puzzelen  ;D

Het eerste wat ik probeerde was natuurlijk het kijken naar de beginletters, want die hint kennen we van WIDM 10 (DEMOLTIEN). Nu had ik om een of andere reden snel geconcludeerd dat dat niet ging werken, maar als ik het nu nog eens bekijk kan het prima iets worden. Nu staat er: "WATERW...." Hm..

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #204 Gepost op: 26-05-2010, 12:17:54 »
Het eerste wat ik probeerde was natuurlijk het kijken naar de beginletters, want die hint kennen we van WIDM 10 (DEMOLTIEN). Nu had ik om een of andere reden snel geconcludeerd dat dat niet ging werken, maar als ik het nu nog eens bekijk kan het prima iets worden. Nu staat er: "WATERW...." Hm..

Haha, dan weet ik denk ik al waar deze hint naartoe gaat :)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #205 Gepost op: 26-05-2010, 18:08:45 »
Haha, dan weet ik denk ik al waar deze hint naartoe gaat :)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #206 Gepost op: 27-05-2010, 12:51:34 »
Vanavond aflevering 8 7!  ::zwaai:: Nog maar vier in de race, wie zou er afvallen?
Ik geloof dat de meningen hier op de site nog steeds erg verschillen, dus ben benieuwd wie vanavond zijn/ haar mol ziet vertrekken... Ik hoor het wel op de chat ;)
« Laatst bewerkt op: 27-05-2010, 21:22:11 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #207 Gepost op: 27-05-2010, 14:44:54 »
7 vanavond.

Maar godallemachtig wat ben ik een sukkel. Wou ik op Robbie's site de laatste aflevering nalezen van een Australische reeks die ik net gezien heb, klik ik met mijn stomme kop op aflevering 9 van de UK Mole 1 en zie ik natuurlijk meteen wie de Mol is. Helaas, helaas, kan ik nu niet meer meespeuren. :\'( ::schaam:: ::ohno::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #208 Gepost op: 27-05-2010, 19:24:35 »
7 vanavond.

Maar godallemachtig wat ben ik een sukkel. Wou ik op Robbie's site de laatste aflevering nalezen van een Australische reeks die ik net gezien heb, klik ik met mijn stomme kop op aflevering 9 van de UK Mole 1 en zie ik natuurlijk meteen wie de Mol is. Helaas, helaas, kan ik nu niet meer meespeuren. :\'( ::schaam:: ::ohno::

Je kunt alvast uitzoeken of je de muzikale hints kunt verklaren LOL
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #209 Gepost op: 28-05-2010, 19:57:25 »
Je kunt alvast uitzoeken of je de muzikale hints kunt verklaren LOL

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Komt er ook een nieuwe hint? :)

Offline Shine88

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #210 Gepost op: 28-05-2010, 20:11:18 »
hello guys :) well soon the final, now it seems to become clear, right?

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #211 Gepost op: 28-05-2010, 20:55:30 »
Komt er ook een nieuwe hint? :)

Sterker nog, 2 hints!

Hier is Aflevering 7.

En de volgende hint is al voor de komende aflevering. Omdat dit de finale aflevering is al een hint van tevoren, als je goed luistert en je snapt deze hint kun je al voor de ontknoping erachter komen of David, Zi of Jennifer de mol is. :)

Aflevering 8.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #212 Gepost op: 28-05-2010, 21:00:12 »
Is er eigenlijk nog niemand die een clue heeft ontdekt in de serie zelf? In de afgelopen aflevering zat eigenlijk een clue die elke molfan, buiten misschien de beginners, gelijk zou moeten oppakken. :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #213 Gepost op: 28-05-2010, 21:29:35 »
Sterker nog, 2 hints!

Hier is Aflevering 7.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #214 Gepost op: 28-05-2010, 21:38:58 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #215 Gepost op: 31-05-2010, 21:27:56 »
BELANGRIJK BERICHT VOOR AFLEVERING 8

Veel molfans kijken The Mole UK 1 op Youtube. De volgende aflevering bevat zoals jullie misschien al wisten de finale en ook de bekendmaking van winnaar, verliezer en mol.

Helaas heeft precies dat fragment, de bekendmaking, geen geluid op Youtube. Dit komt omdat er in datzelfde fragment een muziekstuk zit waar een copyright op zit, en daarom is de audio verwijderd op Youtube.

Aangezien dit de molspanning natuurlijk aardig bederft wil ik de AVI versie van aflevering 8 downloadbaar stellen voor mensen die of via Youtube wilden kijken, of de afleveringen nog niet via torrent binnenhebben.

Laat me even weten of je dit wilt, dan upload ik 't naar bijv. Megaupload.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #216 Gepost op: 1-06-2010, 02:31:03 »
Wegens computerproblemen vertraagd:

DAGBOEK VAN DE MOL AFL. 7

Een goede aflevering voor de mol. Of een vernederende? Van mislukkende opdrachten word ik hoe dan ook wel vrolijk. Werd ik gezocht? Was ik schermer of jet-skier? Mocht ik mij uitleven op het artistieke vlak, ben ik mijn krullen kwijt of was het kwijtraken van mijn krullen volstrekt onbespreekbaar? Aan het einde zal een ieder het weten. Maar zover is het nog niet. Nog heel even geduld. De presentator is nog niet uitgepraat en de mol wil het laatste woord. Altijd.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #217 Gepost op: 1-06-2010, 02:37:35 »
7 vanavond.

Maar godallemachtig wat ben ik een sukkel. Wou ik op Robbie's site de laatste aflevering nalezen van een Australische reeks die ik net gezien heb, klik ik met mijn stomme kop op aflevering 9 van de UK Mole 1 en zie ik natuurlijk meteen wie de Mol is. Helaas, helaas, kan ik nu niet meer meespeuren. :\'( ::schaam:: ::ohno::

Ai lekker slim is dat.
Dit is gewoon het grootste risico van het speuren naar mollen die allang uitgezonden zijn. Het is veel te gemakkelijk om ze voortijdig ontmaskerd te krijgen. Of je wilt of niet.  >:(

Maarre...zie je nu al hints hier of daar?  ;)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #218 Gepost op: 2-06-2010, 18:38:40 »
BELANGRIJK BERICHT VOOR AFLEVERING 8

Veel molfans kijken The Mole UK 1 op Youtube. De volgende aflevering bevat zoals jullie misschien al wisten de finale en ook de bekendmaking van winnaar, verliezer en mol.

Helaas heeft precies dat fragment, de bekendmaking, geen geluid op Youtube. Dit komt omdat er in datzelfde fragment een muziekstuk zit waar een copyright op zit, en daarom is de audio verwijderd op Youtube.

Aangezien dit de molspanning natuurlijk aardig bederft wil ik de AVI versie van aflevering 8 downloadbaar stellen voor mensen die of via Youtube wilden kijken, of de afleveringen nog niet via torrent binnenhebben.

Laat me even weten of je dit wilt, dan upload ik 't naar bijv. Megaupload.

Omdat ik privé wat berichten hierover heb gehad, is hier bij deze Aflevering 8 per Megaupload:

http://www.megaupload.com/?d=TCRRZW4O
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Shine88

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #219 Gepost op: 2-06-2010, 19:53:20 »
Omdat ik privé wat berichten hierover heb gehad, is hier bij deze Aflevering 8 per Megaupload:

http://www.megaupload.com/?d=TCRRZW4O

thanks, downloading it :)