Auteur Topic: The Mole 1 (UK)  (gelezen 211191 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #160 Gepost op: 29-04-2010, 22:49:54 »
Hans Schiffers belt je op en zegt, "Hee joh! Beter puzzelen!"

Ik zal er nog op terugkomen, net als op de andere 2 hints. Eens kijken of ik ze allemaal richting mijn Mol (nog steeds Jennifer) kan buigen. ;D

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #161 Gepost op: 30-04-2010, 00:28:42 »
DAGBOEK VAN DE MOL AFL. 3

Twintigduizend pond! Vijftienduizend pond! Het kon niet op deze aflevering. Wel wat tegenvallende resultaten voor een rechtgeaarde mol als ik, maar je hebt nu eenmaal niet alles in de hand. Ontmaskering ligt altijd op de loer. Laten we het er maar op houden dat ik toesla waar ik kan en meedoe waar mij dat beter lijkt. En uiteindelijk mag de winnaar straks ook wel iets meenemen. Wie dat gaat worden? Het is ook voor mij nog een vraag, maar Paul wordt het in ieder geval niet. Hoe kan dat nu toch, Paul? Je dacht toch zo zeker te weten wie ik ben? Bij nader inzien wist je het dan zeker toch niet goed...
« Laatst bewerkt op: 30-04-2010, 01:23:48 door tureluurs »

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #162 Gepost op: 30-04-2010, 17:55:15 »
Jammer dat Paul eruit ligt, hij was mijn favoriet. :P

Begin nu weer te twijfelen over mijn Mol...

Zi komt een beetje als George over.  ::vergroot::
Nog even niks.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #163 Gepost op: 30-04-2010, 21:07:43 »
Ik kom uit op 'Umbrella' van Rihanna? We horen de regels:

"Baby cause in the dark, you can’t see shiny cars, And that’s when you need me there, With you I’ll always share" En dan zegt ze "eh eh eh, just trying to get your attention".

Hoewel ik de mol weet, zijn de muzikale hints een behoorlijk raadsel voor me...Of toch niet? ::hypocriet::
Misschien heeft het met die doolhofopdracht te maken, waar een renner aangewezen was op iemand met een portofoon die het overzicht had. Het lijkt erop dat de muzikale hint wijst naar iemand die met een portofoon zat te klooien. Dat die iets raars doet maar in feite gewoon om aandacht zat te vragen ofzo. Of juist iemand die rent en totaal niet op de aanwijzingen let? Paul is er toch al uit...?
Tell me what your telescope says

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #164 Gepost op: 30-04-2010, 21:38:08 »
Die muzikale hint lijkt mij erop dat de mol zegt dat degene die in het donker rondrende hem/haar nodig had. Dus de mol was een 'leider' in die opdracht? --> Jennifer

Ik blijf nog bij Jennifer, doet volgens mij de meeste mollenstreken.
Zegt het groene spulletje en de volgorde van de producten verkeerd, vindt het springen eng (hoeveel tijd heeft ze gerekt?) en leidt erg slecht bij het doolhof. Lijkt echt nergens op wat ze daar doet.

We will see. Jammer dat hier weinig andere stemmen zijn.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #165 Gepost op: 2-05-2010, 11:38:10 »
Oei, oei, ik loop al 2 afleveringen achter .... ben erg druk de laatste tijd, en merk dat de motivatie voor deze serie toch wat minder is dan voor een "echte" ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #166 Gepost op: 2-05-2010, 12:49:20 »
De muzikale aanwijzingen leiden wel naar de mol toch, niet naar de afvaller?

Oei, oei, ik loop al 2 afleveringen achter .... ben erg druk de laatste tijd, en merk dat de motivatie voor deze serie toch wat minder is dan voor een "echte" ...

Sure, een echte serie is ook veel leuker! Maar vind dit toch een goed toetje. ;)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #167 Gepost op: 2-05-2010, 14:33:37 »
De muzikale aanwijzingen leiden wel naar de mol toch, niet naar de afvaller?

De muzikale aanwijzingen leiden inderdaad enkel naar de mol, met afvallers heeft het niets te maken!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #168 Gepost op: 4-05-2010, 17:04:34 »
Ik blijf de executies maar stom vinden, na een rood scherm nemen ze helemaal geen afscheid van de afvaller, echt bizar! :o

Verder een leuke aflevering, al wordt er veel te veel geld verdiend. De Mol moet beter z'n/haar best doen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #169 Gepost op: 5-05-2010, 18:41:16 »
Ik blijf de executies maar stom vinden, na een rood scherm nemen ze helemaal geen afscheid van de afvaller, echt bizar! :o

Dat hoort juist bij het spel! Dat is het psychologische pesten wat ik nou zo mis in de Nederlandse BN'er series...
Tell me what your telescope says

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #170 Gepost op: 5-05-2010, 19:46:15 »
Dat hoort juist bij het spel! Dat is het psychologische pesten wat ik nou zo mis in de Nederlandse BN'er series...

Eens, Vera!

Als een kandidaat lang mag blijven hangen om te gaan knuffelen, dingen zeggen als 'dat dacht ik al' of 'dan zit het spel toch anders in elkaar dan ik had gedacht', kan een afvaller informatie weggeven aan kandidaten die er nog inzitten. Daarom ben ik ook meer voor snelle executies en wegwezen dan al dat geknuffel. Knuffelen doen ze maar in aflevering 10 ;)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #171 Gepost op: 5-05-2010, 19:54:52 »
Eens, Vera!

Kort afscheid nemen zoals bij ons is juist perfect. Het levert mooie beelden op en echt lang blijven hangen wordt toch wel onmogelijk gemaakt.

Op je muzikale hints zou ik trouwens nog terugkomen maar ik kom er werkelijk nog niet uit. :D

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #172 Gepost op: 5-05-2010, 20:17:18 »
Op je muzikale hints zou ik trouwens nog terugkomen maar ik kom er werkelijk nog niet uit. :D

Ik vind het in ieder geval leuk dat ermee wordt gepuzzeld. :)

Ik wil nog wel een kleine extra hint meegeven met de aanwijzing van vorige week:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #173 Gepost op: 5-05-2010, 20:38:02 »
Ik vind het in ieder geval leuk dat ermee wordt gepuzzeld. :)

Ik wil nog wel een kleine extra hint meegeven met de aanwijzing van vorige week:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Eens, Vera!

Als een kandidaat lang mag blijven hangen om te gaan knuffelen, dingen zeggen als 'dat dacht ik al' of 'dan zit het spel toch anders in elkaar dan ik had gedacht', kan een afvaller informatie weggeven aan kandidaten die er nog inzitten. Daarom ben ik ook meer voor snelle executies en wegwezen dan al dat geknuffel. Knuffelen doen ze maar in aflevering 10 ;)
Knuffelen mag best, maar het moet niet te klef worden. ::) (bijv. Liz/ Roderick... >:D)

Ik denk niet dat het heel erg is als ze informatie aan elkaar doorgeven na het afvallen, dat is gewoon een element van het spel.
Kort afscheid nemen zoals bij ons is juist perfect. Het levert mooie beelden op en echt lang blijven hangen wordt toch wel onmogelijk gemaakt.
Het verschil met de Nederlandse BN-er series is natuurlijk wel dat de BN'ers elkaar vaak al langer kennen, en dat die dus misschien meer afscheid willen nemen. Hoewel ze elkaar in Nederland natuurlijk zo weer zien.
En daarbij, ze moeten vóór de executie vaak al lang wachten, dus er is genoeg tijd om verdenkingen enz. door te spreken - én afscheid te nemen. Snelle executies hakken er zo lekker in! En dat levert trouwens ook mooie tv op :P
« Laatst bewerkt op: 6-05-2010, 09:18:29 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #174 Gepost op: 5-05-2010, 23:09:38 »
Net aflevering 2 gekeken. Ik haal jullie nog wel bij !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #175 Gepost op: 6-05-2010, 20:31:14 »
Ik start nu aflevering 4. Tot zo op de chat. ::zwaai::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #176 Gepost op: 6-05-2010, 21:25:54 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Gave aflevering, heb me rot gelachen. ::rofl::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #177 Gepost op: 6-05-2010, 21:26:43 »
Echt een super grappige aflevering!
Ollie en John die een schuilplaats moeten bouwen...
Zi's gesnurk...
"Paddle, paddle"!
"Are there any dry clothes on the boat? I only give need-based information! This is need-based information!"

Etcetera  ::rofl::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Tell me what your telescope says

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #178 Gepost op: 6-05-2010, 21:49:01 »
En hier is alweer een muzikale clue! Sorry dat het er niet gemakkelijker op wordt!
Aflevering 4
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole 1 (UK)
« Reactie #179 Gepost op: 6-05-2010, 22:03:01 »
Hm, een hoop lawaai, en achteruit afspelen maakt het er niet helderder op. ???