Auteur Topic: The Amazing Race Canada 3  (gelezen 5842 keer)

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
The Amazing Race Canada 3
« Gepost op: 12-07-2015, 00:40:51 »
The Amazing Race Canada 3 is begonnen!

De eerste leg ging van Quebec naar Ontario, waar 12 teams streden in een nieuwskamer en een buitenparcours. Daar is helaas het eerste team al afgevallen...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Nu reizen de teams al meteen door naar Zuid-Afrika.

Wat denken jullie, kan dit seizoen een goede tegenstander bieden voor de US versie? Het tweede seizoen werd al goed onthaald, zou dit seizoen dat ook kunnen?

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: The Amazing Race Canada 3
« Reactie #1 Gepost op: 13-07-2015, 08:41:38 »
Mooie eerste aflevering. Vorig seizoen was TAR Canada kleiner in opzet dan zijn grote broer TAR USA. Vond ook de koppels in de Amerikaanse versie veel meer met hun eigen "imago" bezig dan met de race. Ook dit jaar zitten er een paar leuke koppels tussen.
Vorig jaar ook het seizoen van TAR Australië gevolgd, met een zogenaamde strijd tussen teams uit Australië en Nieuw Zeeland. Ook een heel goed seizoen.

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race Canada 3
« Reactie #2 Gepost op: 13-07-2015, 10:22:14 »
Ja, sommige teams in de US versie zijn een beetje stunt casting (Brenchels) en dat gevoel heb ik hier nog niet. Bij de Pro Wrestlers denk ik al aan Brooke & Robbie en zij waren ook een leuk team. Daarnaast heb je ook nog de eerste trans deelnemer en leuke teams van vrienden. Ik heb goeie hoop!

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race Canada 3
« Reactie #3 Gepost op: 16-07-2015, 13:59:43 »
En de tweede aflevering is al weer uit!

Mijn gedachten over deze aflevering:

Kei goed! Heel leuke aflevering die (aan de nacht te zien) heel lang heeft geduurd en moeilijk was. Dat willen we graag zien.

De Roadblock was een beetje saai, veel mensen waren al snel klaar en het was eigenlijk niet meer dan paragliden. Is natuurlijk niet niets maar de contestants hoefden zelf weinig te doen.

De opdracht met selfies was leuk, je zal dat sommige teams verschillende aanpakken hadden. Ook het feit dat sommigen niet wisten wat een selfie was laat de diversiteit goed zien!

Daarna was er de keuze om de Express Passes op te halen, een keuze die werd geïntroduceerd in de US versie 25, en die ik graag terug zie komen. Je riskeert immers wel een achterstand.

De Detour was ook erg leuk, twee heel verschillende maar tegelijk wel moeilijke opdrachten om uit te kiezen. Vond het niet gek dat zo veel mensen gingen dansen, dat lijkt immers makkelijker, maar was hier misschien wel moeilijker..

Al met al, hele leuke aflevering, zeker een verbetering tov de vorige!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: The Amazing Race Canada 3
« Reactie #4 Gepost op: 17-07-2015, 11:10:56 »
Klopt helemaal, goede samenvatting van een niet-al-te-spannende aflevering.

Jammer dat de express-pass er zo snel al weer uitging, omdat iemand niet uit de kleren ging  ::oink::


Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race Canada 3
« Reactie #5 Gepost op: 17-07-2015, 14:02:21 »
Tsja, ik kan me wel voorstellen als je transsexueel bent dat je je lichaam niet geweldig fijn vindt en het niet graag laat zien. maar dan nog leek het me slimmer dan van detour te switchen. maar goed, zoals ze (volgens mij) zeiden, hebben ze nu geen target op hun rug omdat ze de EP hebben. Da's altijd fijn.